Jump to content

Valeo


Recommended Posts

Kitul de ambreiaj este un ansamblu de piese foarte important si nu renteaza sa iei ceva ieftin sau no -name ,mai ales ca este multa manopera la schimbarea lui (in cazul Tico Matiz se da motorul jos )!

Eu am pus Valeo (Koreea) la unul din Tico-uri ,are un an de zile (14000 km ) eu zic ca este ok !

Depinde daca vrei sa faci operatia at home ,daca o faci in service Daewoo vezi ce zic si cei de acolo ,mai ales ca primesti si garantie !

Link to comment
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Recomand kiturile de ambreiaje SACHS! Sunt bestiale! La masinile care nu au ambreiaj hidraulic, dupa montarea acestui kit e identic ca la hidraulic (exemplu de calitate...) si nu mai vorbesc de performantele acestuia!

Link to comment

La 125.000km am schimbat si eu kitul de ambreiaj cu unul SACHS. Surpinzator a fost ca in pachetul respectiv discul pe care l-am gasit e VALEO. Pina in momentul asta nu ma pot plinge de nimic, am trecut de 40.000 km de la schimb si merge ca in prima zi. De precizat ca nu plec cu a 2-a iar piciorul pe ambreiaj il pun doar la schimbarea vitezelor

Link to comment
Dumitru Cristian, sti cumva de unde se cumpara aceste kituri?

Eu am comandat la DIJITAL Benz:

Bucuresti,str Lizeanu, nr.26 tel. 021.210.60.09

Daca nu au in stoc, in 2 saptamani il ai!! Mie mi-au lungit un disc si un rulment de presiune 2 luni (placa de presiune a venit in 2 saptamani) deoarece nu se mai fabrica, nu mai era in stocuri si cica e comanda speciala (pentru un Oltcit...)... inca mai astept dupa ele.

Daca nu sunt piese SACHS (sa fie gravat pe piese SACHS) le dati inapoi si le spuneti sa va aduca ce ati comandat, nu ce nu se vinde sau ce vor ei sa vanda..

Link to comment

Esti sigur??? :o

Pe cutie scrie clar: ZF Trading GERMANY si nu Turkey iar in cutie nu fusese umblat... Stiu de la piesele Valeo, pe cutiile acestora scrie Made in France sau in Turkey... am piese Valeo (din fericire doar made in France) dar stiu de la ceilalti pasionati Oltcit ca la cele made in Turkey scrie pe ele...

DA, ai dreptate, ZF Sachs are fabrica si in Turcia...

Customers:

 

BMC, Fiat Turkey (Tofaş), Ford Turkey (Ford Otosan), Renault Turkey (Oyak Renault), Sıla Teknik, Teknik Malzeme, Valeo, (Turkey & France & Brazil), Zf Sachs (Turkey & Germany).

Edited by Dumitru Cristian
Link to comment
  • 2 weeks later...

Sa inteleg de aici ca Valeo ar fi proaste ?! Eu am pus ambreiaje Valeo (zic eu originale) pe Matizuri care sunt forjate pe taxi si pot spune ca duc cel putin 100kkm fara probleme. Am cu unele peste 150kkm. Eu zic ca este mai mult decat multumitor.

Link to comment

Daca nu am zis-o, ma repet :P ... Eu sint multumit de discurile de ambreiaj Valeo. Nu stiu daca Valeo produce si placute de frina; daca da, le-as incerca !

Link to comment
  • 1 year later...

Readuc in atentie acest topic. Ma intereseaza sa schimb ambreiajul de pe Matiz, nu ca ar patina, dar simt placa decalita, adica are un sut la jumatatea cursei pedalei si merge si ceva mai greu comparativ cu un Matiz nou. Si cum tot am vandut dacia acum si banii de pe dacie vreau sa-i investesc in Matiz, ca sa stiu ca nu va mai cer alti bani mai tarziu, l-as schimba acum.

Am de ales intre kitul de ambreiaj de origine, placa+disc+rulment, toate la 400 de lei daca le cumpar de la Ena, ca piese de origine, sau de la AutoDaewoo, kit de ambreiaj Valeo, la nici 200 ron.

Voi ce ma sfatuiti? Nu as vrea sa ma zgarcesc la 200 de lei ca sa nu ma tina macar cat cel original (cel de pe masina are 96000 de km, si au invatat vreo 3 persoane sa conduca pe masina asta, inclusiv eu), dar nici sa nu arunc cu banii pe fereastra. Acu, matizul nu cred ca va vedea mai mult de 50 de mii de km in urmatorii ani in care il voi avea in batatura, asa ca nu sunt foarte pretentios. Ma intereseaza insa sa mearga bine, nu sa-mi faca probleme.

Edited by laurentziu83
Link to comment

S-ar putea ca in kitul "original" sa dai tot de Valeo, doar ca dai aproape dublu. Daca te uiti la ce a scris @smailmiami despre Matiz cu Valeo si daca ma crezi pe mine (recunosc ca am doar disc Valeo) si pe alti posesori de balene care si-au luat kitul Valeo de la Nicu Barbu ca sintem multumiti de Valeo, atunci iti iei Valeo, il montezi si ramii si cu niste bani pentru o beutura :D . Daca nu, iti pui kitul original, probabil dormi ceva mai linistit dar si cu mai putini bani in buzunar. Pentru un target de 50.000km ai putea sa bagi linistit si piese facute in Ro ;)

Link to comment

Luna trecuta am schimbat tot kitul de ambreiajul la buburuza. Kitul a fost luat de la autodaewoo din iasi, il luasem inca de anul trecut sa il schimb dar am tot lungito asa .. :)

Ce sa zic in kitul ala de la autodaewoo iti da asa

-disc VALEO - identic cu cel original, care il aveam pe masina tot VALEO - cod la fel.

-Placa de presiune GM de origine - la fel identica cu cea de pe masina produsa : daewoo by valeo :D -cod identic

-Rulment de presiune tot Valeo - la ala nu am reusit sa vad codul ca era plin de mizarii si zornaia ca naiba :o

Am vrobit cu mecanicul de la daewoo si a zis si el ca sunt identice piesele, cu cele vandute in cutii GM de origine dar mult mai scumpe pentru ca scrie GM pe ele :)

Inca ceva sa cumperi un cablu de ambreiajul nou daca tot schimbi kitu - la mine cel vechi era varza, cu asta nou se apasa super usor merge frumos.

La mine era de vina placa de presiune, era dusa de tot si rulmentul ala fel - referitor la disc era ca nou sa zic asa nu era uzat dar l-am schimbat.

Edited by Doru_Neo
Link to comment

Sa mai repet si eu ... Ambreiajele GM sunt tot Valeo. Intr-adevar, aceste ambreiaje se fac pe la mai multe fabrici, deci in cel mai rau caz ai putea spune ca ambreiajele Valeo ambalate cu eticheta GM sa fie facute in Franta, iar celelalte in Coreea sau mai stiu eu unde. Dar cam atat. Oricum, piesele de la autodaewoo sunt foarte bune dpdv calitativ, si nu se justifica diferenta aia de bani.

Link to comment

Am cautat acum in magazie discul vechi de pe masina si i-am facut niste poze. Se vede clar scrie pe el Valeo - PHC - Logo Daewoo.

Am mai pus si o poza la cutia de la placa de presine care vine cu kitul - GM de origine.

post-8861-1245248717_thumb.jpg

post-8861-1245248744_thumb.jpg

post-8861-1245248836_thumb.jpg

post-8861-1245248896_thumb.jpg

Edited by Doru_Neo
Link to comment
La mine era de vina placa de presiune, era dusa de tot si rulmentul ala fel - referitor la disc era ca nou sa zic asa nu era uzat dar l-am schimbat.

Si foarte bine ai facut. Chiar daca materialul de frictiune pare a fi "ca nou", mai sint arcurile alea mici care sigur se decalesc in timp. Ar fi pacat sa schimbi doar placa+rulment si sa te trezesti apoi cu trepidatii la plecarea de pe loc.

 

Legat de fabrica (tara) de provenienta a pieselor Valeo, eu nu am constatat diferente notabile intre Coreea si Franta, doar la banuti :D

Link to comment

Am mari indoieli in ce ace priveste acesta marca ,probabil calitatea este strans legata de provenienta ,eu ma pus pe Tico-ul juniorului placa de presiune si disc Valeo (de la o firma din Iasi ,stiti voi care !) ,dupa 21000 km actualul propietar mi-a zis ca masina nu mai debraiaza ! Demontam cutia si surpriza: discul facut praf de arcurile decalite ce au sarit din locasul lor !

Link to comment

Daca sunt proaste la un soc puternic se comprima si nu mai revin. Atunci sar.

Eu am kit valeo de vre-o 50.000 km si a primit multe soc-uri, se simte ca arcurile nu mai sunt cum trebuie insa pana sa sara de acolo e cale lunga. La Topser ori a fost defect de fabricatie ori montaj incorect, ceea ce nu cred ca e cazul.

 

Oricum, data viitoare (probabil la anul daca lucrurile evolueaza tot asa) o sa probez sachs.

Link to comment
Oricum, data viitoare (probabil la anul daca lucrurile evolueaza tot asa) o sa probez sachs.

Iti urez succes si, daca gasesti pe undeva discuri stantate SACHS, te rog sa imi spui si mie. In 2005 am schimbat kitul complet cu un kit SACHS. Discul era Valeo. Anul trecut, daca tot am demontat motorul, am vrut sa ii pun disc SACHS. Am cautat de mi-a venit rau, AM DESFACUT 3 kituri SACHS ... toate au discuri Valeo (stantate Valeo, PHC) si lipita o eticheta SACHS de hirtie. Discul Valeo, folosit peste 40.000 km e in stare exceptionala, cu o usoara uzura vizibila pe diametrul exterior al discurilor de frictiune. Arcurile sint absolut beton, inclin si eu sa cred in teroria defectului de fabricatie sau utilizare "dusmanoasa". Montajul incorect cam iese din discutie, daca s-a putut pune cutia la loc si folosita dupa.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...