ToPser Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Kitul de ambreiaj este un ansamblu de piese foarte important si nu renteaza sa iei ceva ieftin sau no -name ,mai ales ca este multa manopera la schimbarea lui (in cazul Tico Matiz se da motorul jos )! Eu am pus Valeo (Koreea) la unul din Tico-uri ,are un an de zile (14000 km ) eu zic ca este ok ! Depinde daca vrei sa faci operatia at home ,daca o faci in service Daewoo vezi ce zic si cei de acolo ,mai ales ca primesti si garantie ! Link to comment
Dumitru Cristian Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Recomand kiturile de ambreiaje SACHS! Sunt bestiale! La masinile care nu au ambreiaj hidraulic, dupa montarea acestui kit e identic ca la hidraulic (exemplu de calitate...) si nu mai vorbesc de performantele acestuia! Link to comment
Salex Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 La 125.000km am schimbat si eu kitul de ambreiaj cu unul SACHS. Surpinzator a fost ca in pachetul respectiv discul pe care l-am gasit e VALEO. Pina in momentul asta nu ma pot plinge de nimic, am trecut de 40.000 km de la schimb si merge ca in prima zi. De precizat ca nu plec cu a 2-a iar piciorul pe ambreiaj il pun doar la schimbarea vitezelor Link to comment
nonel Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 (edited) Dumitru Cristian, sti cumva de unde se cumpara aceste kituri? Edited April 4, 2008 by nonel Link to comment
Dumitru Cristian Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Dumitru Cristian, sti cumva de unde se cumpara aceste kituri? Eu am comandat la DIJITAL Benz: Bucuresti,str Lizeanu, nr.26 tel. 021.210.60.09 Daca nu au in stoc, in 2 saptamani il ai!! Mie mi-au lungit un disc si un rulment de presiune 2 luni (placa de presiune a venit in 2 saptamani) deoarece nu se mai fabrica, nu mai era in stocuri si cica e comanda speciala (pentru un Oltcit...)... inca mai astept dupa ele. Daca nu sunt piese SACHS (sa fie gravat pe piese SACHS) le dati inapoi si le spuneti sa va aduca ce ati comandat, nu ce nu se vinde sau ce vor ei sa vanda.. Link to comment
nonel Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Da multumesc. Cunosc acet magazin de turcisme si de patroni turci . Sigur ai cumparat Sachs , decat ca sunt facute in fabrica din Turcia. Link to comment
Dumitru Cristian Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 (edited) Esti sigur??? Pe cutie scrie clar: ZF Trading GERMANY si nu Turkey iar in cutie nu fusese umblat... Stiu de la piesele Valeo, pe cutiile acestora scrie Made in France sau in Turkey... am piese Valeo (din fericire doar made in France) dar stiu de la ceilalti pasionati Oltcit ca la cele made in Turkey scrie pe ele... DA, ai dreptate, ZF Sachs are fabrica si in Turcia... Customers: BMC, Fiat Turkey (Tofaş), Ford Turkey (Ford Otosan), Renault Turkey (Oyak Renault), Sıla Teknik, Teknik Malzeme, Valeo, (Turkey & France & Brazil), Zf Sachs (Turkey & Germany). Edited April 4, 2008 by Dumitru Cristian Link to comment
smailmiami Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 Sa inteleg de aici ca Valeo ar fi proaste ?! Eu am pus ambreiaje Valeo (zic eu originale) pe Matizuri care sunt forjate pe taxi si pot spune ca duc cel putin 100kkm fara probleme. Am cu unele peste 150kkm. Eu zic ca este mai mult decat multumitor. Link to comment
smailmiami Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 (edited) Pai PHC este Valeo, daca citesti tot ce scrie pe cutie ... Edited April 14, 2008 by smailmiami Link to comment
Salex Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 Daca nu am zis-o, ma repet ... Eu sint multumit de discurile de ambreiaj Valeo. Nu stiu daca Valeo produce si placute de frina; daca da, le-as incerca ! Link to comment
laurentziu83 Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 (edited) Readuc in atentie acest topic. Ma intereseaza sa schimb ambreiajul de pe Matiz, nu ca ar patina, dar simt placa decalita, adica are un sut la jumatatea cursei pedalei si merge si ceva mai greu comparativ cu un Matiz nou. Si cum tot am vandut dacia acum si banii de pe dacie vreau sa-i investesc in Matiz, ca sa stiu ca nu va mai cer alti bani mai tarziu, l-as schimba acum. Am de ales intre kitul de ambreiaj de origine, placa+disc+rulment, toate la 400 de lei daca le cumpar de la Ena, ca piese de origine, sau de la AutoDaewoo, kit de ambreiaj Valeo, la nici 200 ron. Voi ce ma sfatuiti? Nu as vrea sa ma zgarcesc la 200 de lei ca sa nu ma tina macar cat cel original (cel de pe masina are 96000 de km, si au invatat vreo 3 persoane sa conduca pe masina asta, inclusiv eu), dar nici sa nu arunc cu banii pe fereastra. Acu, matizul nu cred ca va vedea mai mult de 50 de mii de km in urmatorii ani in care il voi avea in batatura, asa ca nu sunt foarte pretentios. Ma intereseaza insa sa mearga bine, nu sa-mi faca probleme. Edited June 17, 2009 by laurentziu83 Link to comment
dizzzy Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Eu zic sa-ti tii banii. S-ar putea sa te tina mult si bine placa aia decalita. Link to comment
Salex Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 S-ar putea ca in kitul "original" sa dai tot de Valeo, doar ca dai aproape dublu. Daca te uiti la ce a scris @smailmiami despre Matiz cu Valeo si daca ma crezi pe mine (recunosc ca am doar disc Valeo) si pe alti posesori de balene care si-au luat kitul Valeo de la Nicu Barbu ca sintem multumiti de Valeo, atunci iti iei Valeo, il montezi si ramii si cu niste bani pentru o beutura . Daca nu, iti pui kitul original, probabil dormi ceva mai linistit dar si cu mai putini bani in buzunar. Pentru un target de 50.000km ai putea sa bagi linistit si piese facute in Ro Link to comment
Doru_Neo Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 (edited) Luna trecuta am schimbat tot kitul de ambreiajul la buburuza. Kitul a fost luat de la autodaewoo din iasi, il luasem inca de anul trecut sa il schimb dar am tot lungito asa .. Ce sa zic in kitul ala de la autodaewoo iti da asa -disc VALEO - identic cu cel original, care il aveam pe masina tot VALEO - cod la fel. -Placa de presiune GM de origine - la fel identica cu cea de pe masina produsa : daewoo by valeo -cod identic -Rulment de presiune tot Valeo - la ala nu am reusit sa vad codul ca era plin de mizarii si zornaia ca naiba Am vrobit cu mecanicul de la daewoo si a zis si el ca sunt identice piesele, cu cele vandute in cutii GM de origine dar mult mai scumpe pentru ca scrie GM pe ele Inca ceva sa cumperi un cablu de ambreiajul nou daca tot schimbi kitu - la mine cel vechi era varza, cu asta nou se apasa super usor merge frumos. La mine era de vina placa de presiune, era dusa de tot si rulmentul ala fel - referitor la disc era ca nou sa zic asa nu era uzat dar l-am schimbat. Edited June 17, 2009 by Doru_Neo Link to comment
smailmiami Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Sa mai repet si eu ... Ambreiajele GM sunt tot Valeo. Intr-adevar, aceste ambreiaje se fac pe la mai multe fabrici, deci in cel mai rau caz ai putea spune ca ambreiajele Valeo ambalate cu eticheta GM sa fie facute in Franta, iar celelalte in Coreea sau mai stiu eu unde. Dar cam atat. Oricum, piesele de la autodaewoo sunt foarte bune dpdv calitativ, si nu se justifica diferenta aia de bani. Link to comment
Doru_Neo Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 (edited) Am cautat acum in magazie discul vechi de pe masina si i-am facut niste poze. Se vede clar scrie pe el Valeo - PHC - Logo Daewoo. Am mai pus si o poza la cutia de la placa de presine care vine cu kitul - GM de origine. Edited June 17, 2009 by Doru_Neo Link to comment
Salex Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 La mine era de vina placa de presiune, era dusa de tot si rulmentul ala fel - referitor la disc era ca nou sa zic asa nu era uzat dar l-am schimbat. Si foarte bine ai facut. Chiar daca materialul de frictiune pare a fi "ca nou", mai sint arcurile alea mici care sigur se decalesc in timp. Ar fi pacat sa schimbi doar placa+rulment si sa te trezesti apoi cu trepidatii la plecarea de pe loc. Legat de fabrica (tara) de provenienta a pieselor Valeo, eu nu am constatat diferente notabile intre Coreea si Franta, doar la banuti Link to comment
Doru_Neo Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Asa e cu discul stiu inca de cand aveam dacia veche ... Inca o chestie referitor la marca valeo am schimbat si la mercedes sprinter kiturle de ambreiaj si erau tot Valeo Link to comment
ToPser Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Am mari indoieli in ce ace priveste acesta marca ,probabil calitatea este strans legata de provenienta ,eu ma pus pe Tico-ul juniorului placa de presiune si disc Valeo (de la o firma din Iasi ,stiti voi care !) ,dupa 21000 km actualul propietar mi-a zis ca masina nu mai debraiaza ! Demontam cutia si surpriza: discul facut praf de arcurile decalite ce au sarit din locasul lor ! Link to comment
Doru_Neo Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Nu pot sa zic ca ma pricep dar ...cred ca o cauza este sa sara arcurile alea cred ca necesita un soc puternic. Link to comment
Dj_Dark Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Daca sunt proaste la un soc puternic se comprima si nu mai revin. Atunci sar. Eu am kit valeo de vre-o 50.000 km si a primit multe soc-uri, se simte ca arcurile nu mai sunt cum trebuie insa pana sa sara de acolo e cale lunga. La Topser ori a fost defect de fabricatie ori montaj incorect, ceea ce nu cred ca e cazul. Oricum, data viitoare (probabil la anul daca lucrurile evolueaza tot asa) o sa probez sachs. Link to comment
Salex Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Oricum, data viitoare (probabil la anul daca lucrurile evolueaza tot asa) o sa probez sachs. Iti urez succes si, daca gasesti pe undeva discuri stantate SACHS, te rog sa imi spui si mie. In 2005 am schimbat kitul complet cu un kit SACHS. Discul era Valeo. Anul trecut, daca tot am demontat motorul, am vrut sa ii pun disc SACHS. Am cautat de mi-a venit rau, AM DESFACUT 3 kituri SACHS ... toate au discuri Valeo (stantate Valeo, PHC) si lipita o eticheta SACHS de hirtie. Discul Valeo, folosit peste 40.000 km e in stare exceptionala, cu o usoara uzura vizibila pe diametrul exterior al discurilor de frictiune. Arcurile sint absolut beton, inclin si eu sa cred in teroria defectului de fabricatie sau utilizare "dusmanoasa". Montajul incorect cam iese din discutie, daca s-a putut pune cutia la loc si folosita dupa. Link to comment
laurentziu83 Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Astazi am comandat si eu un kit de ambreiaj Valeo pentru Matiz, intre timp s-a facut 215 lei kitul, fara transport. Link to comment
ToPser Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 GM nu se gasesc ? Uzina ce a pus pe masina (la matiz ma refer) ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now