Jump to content

Valeo


Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Si eu tot de la Iasi il am. Ce naiba, nu mai exista alta firma in afara de valeo care face discuri de ambreiaj? Cand a fost deschis topicul ma asteptam si eu la ceva comparatii. Asa ce parere sa am? Valeo e mai bun sau mai prost decat ce? :D .

Link to comment

Pai la 215 lei, vazand ca tine 100 de mii de km, crezi ca mai cauta lumea alternative duble la pret care sa tina 150 de mii?

Rareori se gasesc piese mai fiabile decat cele originale, probabil tine de mai mult de proiectare decat de calitatea pieselor in sine.

Edited by laurentziu83
Link to comment

Nu pot sa-mi reeditez mesajul dinainte, asa ca scriu iar.

 

Am schimbat ambreiajul de pe Matiz, cam in 4-5 ore a fost gata, piesele ce le aveam pe masina inainte erau exact aceleasi piese de le-am pus noi. Pedala de ambreiaj merge mult mai usor acum, schimband si uleiul in cutie cu Tranself NFJ 75w80, vitezele se schimba si mult mai fin, la retrogradari nu mai caraie ca inainte, mai trebuie sa mai umblu putin la reglajul timoneriei si cred ca nu voi mai avea probleme.

Link to comment
Am schimbat ambreiajul de pe Matiz, cam in 4-5 ore a fost gata, piesele ce le aveam pe masina inainte erau exact aceleasi piese de le-am pus noi. Pedala de ambreiaj merge mult mai usor acum, schimband si uleiul in cutie cu Tranself NFJ 75w80, vitezele se schimba si mult mai fin, la retrogradari nu mai caraie ca inainte, mai trebuie sa mai umblu putin la reglajul timoneriei si cred ca nu voi mai avea probleme.

 

Cum am spus si eu mai sus piesele sunt identice cu cele de pe masina.

La mine a durat 2,5 ore pe ceas m-am si mirat cat de rapid a putu sa fie. La un service in iasi imi spusesera ca dureaza 7 ore :)

Link to comment

La matiz unde iei motorul si cutia cu totul in brate e simplu. La espero nu mai e la fel, daca nu ai scule plangi. Plus ca la stilul meu de mers discul rezista cam 60.000 km din care se deformeaza dupa primii 20 si incepe sa patineze dupa 50.000. Daca exista unul mai bun, il prefer pe ala.

Link to comment
  • 6 months later...

Scriu din nou aici. Dupa 50.000 km, ambreiajul Valeo patineaza. Probabil placa de presiune (nu am ajuns inca sa desfac). Fara nici un semn care sa prevesteasca asta. Si nu sunt genul care sa conduca cu piciorul pe pedala de ambreiaj.

Sunt destul de dezamagit, la 50k km sa tot schimb ambreiajul :(

Link to comment

Mi-am adus aminte de ce scriam mai sus. Tin sa anunt ca discul meu are peste 60.000 km si inca nu patineaza :) . Smuceste el putin daca nu-l cunosti insa mai merge inca 30.000 km :D .

 

De acord cu viktor. Eu de-aia l-am schimbat. Discul era bun dar plin de ulei de la simeringul prizei cutiei. Si nici asta nu era defect ci doar slabe 3 suruburi.

Link to comment
  • 2 months later...

Nu pot sa-mi reeditez mesajul dinainte, asa ca scriu iar.

 

Am schimbat ambreiajul de pe Matiz, cam in 4-5 ore a fost gata, piesele ce le aveam pe masina inainte erau exact aceleasi piese de le-am pus noi. Pedala de ambreiaj merge mult mai usor acum, schimband si uleiul in cutie cu Tranself NFJ 75w80, vitezele se schimba si mult mai fin, la retrogradari nu mai caraie ca inainte, mai trebuie sa mai umblu putin la reglajul timoneriei si cred ca nu voi mai avea probleme.

 

 

salut laurentiu , zi-mi si mie te rog la schimbarea kitului de ambreaj ti-a dat motorul jos + cutia de viteze sau doar cutia? 10x

Link to comment
  • 2 years later...

Poti strica un ambreiaj si in 5000km, daca te straduiesti.

Cum ai mers cu masina?

Ai cursa mare la pedala de ambreiaj?

 

incepator fiind acum 5 ani, am invatat sa conduc pe masina asta; a luat abuz sistematic, si demaraje in tromba, derapaje fortate din acceleratie, etc. . de retinut si faptul ca a facut 21.000 in interval de 5 ani, drumuri relativ scurte, 95% oras.

 

astazi am schimbat kitul de ambreiaj, cu unul Valeo Korea . schimbarea in bine e evidenta, masina raspunde normal la comenzi acum.

despre cablul de ambreiaj, nu a fost nevoie sa-l schimb, am citit pe aici ca au fost probleme pe unele masini cu cablul asta, ca s-ar taia de la frecarea cu o piesa metalica sub pedala.. nu a fost cazul la mine.

 

LE: Cursa la pedala e mare, tine normal la jumatate acum.

Edited by ProjecT_SymbiosiS
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...