mcrusu Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 de o vreme(cand e aprinsa faza scurta)si pornesc semnalizarile se comuta automat de pe faza scurta pe pozitii.s-a stricat comutatorul sau ce are oare? Link to comment
VAXXi Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Păi, se poate strica. De fapt, se uzează. Eu l-am schimbat tot pe baza unor simptome asemănătoare; nu prea ai ce repara sau unge la el, căci este complet capsulat. Link to comment
iso Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 ... bine ca nu costa prea mult , numai 500.000lei Link to comment
khhamsin Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Pai e bine. La mine sare pe faza lunga, pentru ca opritorul ala s-a cam dus. Iar din cauza ca stau foarte in spate si foarte jos la volan nu va martorul din bord. Dar ma informeaza participantii la trafic care vin din contrasens... :"> Link to comment
NINI Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Se pare ca v-a trebui inlocuit.De capsulat nu este[dar nu prea ai ce repara in el]Atentie nu monta becurii de far de 90/100 ii scurteaza foarte mult durata de viata a comutatorului de lumini Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Masina nu are totusi relee pe lumini? De ce sa ii scurteze viata comutatorului? Link to comment
hrts Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Exista o metoda de a curata blocul de lumini? La Cielo-ul meu pozitiile nu pornesc intotdeauna de la prima incercare. Daca insist (de obicei la aII-a sau aIIIa incercare) pornesc. Aceasta problema apare destul de rar si in special toamna sau iarna. Faza scurta si cea lunga precum si semnalizatoarele merg fara probleme. Link to comment
neluman Posted September 1, 2007 Share Posted September 1, 2007 Am un espero 1.8 cd si am probleme cu blocul de lumini, pe faza scurta se aprinde si faza lunga mai ales cind misc de el sa semnalizez ( l-am schimbat acum 6 luni nou )... e stresant si pt mine si pt ceilalti ! Si inca o problema... in afara temperatura la apa sta la jumatate, dar in oras se ridica pina la rosu ! Link to comment
ionut dan Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Buna am si eu o problema.cand schimb de la faza scurta la faza lunga merg doar becurile de la faza lunga.Nu ar trebui sa mearga toate becurile?Va rog sa ma ajutati...plssssssss Link to comment
tunning4life Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 Ce masina? Espero comuta intre ele, nu merge cu amândouă, la cielo cred ca h4 ala se ocupa de amândouă, nu sunt sigur Link to comment
smv Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 (edited) La nici un automobil destinat a circula pe drumurile publice (cu instalatia electrica constructiva valida si nemodificata artizanal) luminile de intalnire si drum (alias fazele scurta si lunga) NU FUNCTIONEAZA SIMULTAN. Edited August 22, 2015 by smv Link to comment
augustinionut Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 Nu dati cu parul: probeaza un matiz sa dai flashuri de pe scurta. Link to comment
cris06 Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 Sunt multe masini care au becuri separate pe faza de intalnire si drum, iar la comutarea pe faza de drum (lunga) raman in functiune si becurile de intalnire (scurta). Link to comment
tunning4life Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 (edited) Am avut placerea sa vina un audi model mai nou din fata cu xenoane albastre si sa imi arate ca faza lui scurta bate mai sus decat faza lunga, le-a aprins pe amandoua. Cred ca ar fi mai eficienta faza lunga si cu cea scurta, dar caldura e cauza pentru care s-a optat ptr alternarea intre ele si nu ptr suplimentarea luminii de intalnire Edited August 22, 2015 by tunning4life Link to comment
ionut dan Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 La nici un automobil destinat a circula pe drumurile publice (cu instalatia electrica constructiva valida si nemodificata artizanal) luminile de intalnire si drum (alias fazele scurta si lunga) NU FUNCTIONEAZA SIMULTAN. Mentionez ca are becuri separate pe luminile de intalnire si de drum.Pana acum ceva timp au functionat ambele becuri cand era comutat pe luminile de drum .Acum cand comut de la lumina de intalnire la cea de drum functioneaza doar cea de drum. Sunt multe masini care au becuri separate pe faza de intalnire si drum, iar la comutarea pe faza de drum (lunga) raman in functiune si becurile de intalnire (scurta). Asa este eu asta incerc sa explic.Pana acum ceva vreme functionau toate cand comutam luminile de drum dar acum cand comut functioneaza doar cele de drum Link to comment
cris06 Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Cauta schema elecrica la Espero. Posibil sa fie un releu intermediar care nu mai functioneaza corect sau blocul de lumini sa fie defect. Link to comment
tunning4life Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 E normal la espero sa fie ambele aprinse in acelasi timp? Inseamna ca la mine e o problema, dar faza mea lunga bate si jos, nu numai sus, nu pare ca ii lipsește nimic. Alti posesori de espero pot relata? Pe lunga ramane si scurta? Link to comment
cris06 Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Dupa schema, se pare ca faza scurta se dezactiveaza la actionarea celei lungi. Oricum, manualul in l. romana are greseli. 1 Link to comment
tunning4life Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Daca trag de maneta sa dau flash nu se stinge scurta, se aprinde lunga in paralel cu ea. Daca actionez faza lunga, se stinge scurta. Pot fi si amandoua aprinse, dar doar in "conditii speciale" Link to comment
Salex Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Exact la fel "facea" si fostul meu Espero, eu cred ca e normal. Ambele faze erau aprinse intr-o pozitie intermediara a manetei, nu este ceva constructiv ci, mai degraba, un regim tranzitoriu. Link to comment
Horica00 Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 Am luat un bloc lumini pt. Cielo de la AutoDaewoo Iași.Cand am deschis pachetul,care conține mai multe piese,am avut neplăcerea sa constat că pe cutie scrie Machage sau cv. de genul și din cate am citit,ar fi un fel de SRL din China.Ar trebui să mă aștept la neplaceri??? Link to comment
cris06 Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 De ce n-ai luat original de la Radacini? Aveau. Desfa-l pe cel original si curata-l. Lasa chinezaria de rezerva. Link to comment
Viktor Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 (edited) Tind a crede ca-i aceiasi poveste atit cu originalul cit si cu chinazeria. Chinazerii strimbe, hide, casante = bune de nimic. Edited April 1, 2018 by Viktor Link to comment
cris06 Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Eu ma refeream la http://www.pieseautoradacini.ro/DAEWOO-Cielo/Comutator-iluminare/n-3_p406520 al doilea, nu NBN. la 102 lei. Exact asta l-am luat (cred anul trecut) si este original. Pt rezerva... Link to comment
Viktor Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 N-am avut norocul a intra in posesia unui original, doar o copie destul de reusita zic eu atit din punct de vedere estetic cit si fiabilitate asemanatoare originalului cu curbra manetei in paramatri, comparativ cu chinezeria care, pe linga faptul ca nu fu respectati parametrii (maneta aproape dreapta incomoda comenzilor, in special la comutarea fazei lungi unde maneta se duce aproape pina in bord) is si casante, in ciuda faptului ca fu gresat, parca ai trage de un schimbator semi-gripat. Cu alte cuvinte, originalul nu are concurenta in cazul de fata, cam asta tineam a sublinia anterior. Altfel, de am inteles eu bine matale ai deja 3 blocuri de lumini originale, nene Cris. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now