Satori Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Si a venit. Motor 1800cc, benzina, SOHC i-VTEC 140CP la 6.300 rpm 174Nm la 4.300 rpm 0 - 100 km/h: 8,9 secunde Dotari Airbag frontal sofer / pasager Airbag lateral sofer / pasager Airbaguri tip cortina VSA (controlul tractiunii si stabilitatii) ABS + EBD (distributia fortei de franare) + EBA (asistare la franarea de urgenta) Jante aliaj 17” 225/45 R17 Servodirectie asistata electric, progresiva Control automat viteza croaziera (Cruise Control) Inchidere centralizata cu telecomanda incorporata in cheie Plafon din sticla Computer de bord “Multiplex Center Display” Climatizare dubla zona cu reglare automata si filtru polen Volan reglabil pe inaltime si adancime, multifunctional, imbracat in piele Oglinzi incalzite, reglabile si pliabile electric Lampi semnalizare incorporate in oglinzile exterioare Scaune fata incalzite Cotiera fata / spate Bancheta spate rabatabila 60 / 40 si pliabila vertical Geamuri actionate electric fata / spate Faruri Xenon cu reglare automata + spalator faruri Senzor lumina + Senzor ploaie Radio CD RDS MP3/WMA integrat, cu 6 incinte acustice (Se aude BINE!!!! ) Pedalier sport (aluminiu) Primele impresii: Negative: - in unele locuri, se puteau imbina mai bine plasticele. - are condens in stopurile spate. Extrem putin, sus de tot. Multe Civicuri de acolo, din service, il aveau. Daca se acutizeaza, la doctor cu ea. - e joasa si pare sa aiba talon mic la gume. - atrage atentia. Nu imi place chestia asta. - nu vezi in retrovizoare cum trebuie. Nu ai nici cea mai vaga idee unde se termina masina iar daca te uiti in oglinda centrala vezi masina din spate "taiata in doua" (pus 4 senzori in fata, 4 in spate... sunt impotriva dar e buna carja cand te doare piciorul) - niste plastice pe acolo... par nasoale rau. Pozitive: - pozitia la volan, cockpitul... BESTIAL. Scaunele profilate foarte misto, volanul, pedalele... BESTIAL. - teapana pe roti. Ruliu si tangaj foarte mici. Venind de pe Kalos cu H&R pe Volvo am avut un soc. Mergand cu Civic sunt bun de dus la spitalul de nebuni. - motorul silentios (am aflat dupa ca e doar in interiorul masinii), urca repede in ture, trage din orice pozitie) - cutie precisa ... naiba sa le ia, is prea multe si nici macar nu am mers mult cu ea. Asa... si e rosie PS: Numarul o sa il schimb,... buleala celor de la Raiffeisen Leasing. Link to comment
terminator Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Superba masina,s-o stapinesti sanatos.Nu ne spui si cit costa? Link to comment
Abram Burel Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 (edited) S-o stapanesti sanatos, cat vrei tu! Edited September 3, 2007 by Abram Burel Link to comment
Miste_R Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 S-o conduci sanatos! E meserias ozn-ul ! Link to comment
Satori Posted September 3, 2007 Author Share Posted September 3, 2007 Superba masina,s-o stapinesti sanatos.Nu ne spui si cit costa? La asa minunatie, mai conteaza? Pret lista: 18.880 € ( http://www.hondaauto.ro/preturi.php ) S-o stapanesti sanatos, cat vrei tu! Are nevoie de 2 W5W albe Link to comment
Lucian M Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Sato- e beeeetoooon masina! Km multi fara probleme, dar cu satisfactii maxime! N-a fost sa fie lacetti... Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Da, imi inchipui ca si acum plange dupa Lacetti. Asta e, se multumeste cu asta acum. Link to comment
Mircea Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Pustiu', multi km fara evenimente! Rodaj ca la spark ii faci ? Link to comment
dinoc Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 (edited) S-o stapanesti fericit !!! Plafonul din sticla este f. misto. Cutia de viteze (cu rapoarte scurte), suspensia si directia sunt setate mai sport , are un raport CP/greutate f bun ! Ce parere ai de spatiul din portbagaj si Magic Seats ? Rodaju la Honda se face asa: - in primii 1000 km se evita accelerarile bruste (gen talpa la podea) si franarile bruste (pe cat posibil) - in rest poti s-o treci prin toata gama de turatii - ii chiar recomandat Edited September 3, 2007 by dinoc Link to comment
Dj_Dark Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 (edited) Frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos. Am avut ocazia sa ma urc intr-una, ce-i drept sedan, nu am mers cu ea, am pornit-o pe loc mi-a placut la nebunie pozitia si cockpit-ul, parca e din alta clasa , sonorizarea in schimb mi s-a parut slabuta in rest, dispunerea ceasurilor si iluminarea lor, nota zece. Edited September 3, 2007 by Dj_Dark Link to comment
tolin Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Sato, s-o duci sanatos ! Frumoaxa masina, dar acum merge un tunnnning ... ceva ... niste tripele fumurii, o aripioara de rechin, niste pleoape, ceva leji, o cotiera, o somniera, vezi si tu. In plus, baga si tu un gepelu' ca un motor SOHC de 1,8L si VTEC este pacat sa-l lasi sa zburde, asa, de capul lui. Link to comment
ASIMO Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 dar acum merge un tunnnning ... ceva ... niste tripele fumurii, o aripioara de rechin, niste pleoape, ceva leji, o cotiera, o somniera, vezi si tu. Na, na! Uiti de zarurile de la retrovizoare! Si pe bordul ala SF un mileu de macrame'. "> Cum ziceam... e belea nenea Sato! Sa ai grija de ea si ea de tine! Sa va poarte multe 'jdemiii de km. fara probleme! Te-ai hotarat unde-i pui autocolantul? Link to comment
Englishman Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Cred ca e cea mai frumoasa masina din clasa ei...ca sa nu vorbesc si de prestigiul motoarelor Honda . Intr-un cuvant, ma doare mintea cat de tare poate sa fie. Bravos ! Link to comment
closchkutza Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Sato, s-o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea si sa nu ai evenimente neplacute. Este superba masina ! S-o adugi pe la intalniri, sa "balim" si noi pe ea . Link to comment
alx Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 SMF... Naaaaais man. Se pare ca v-am imbolnavit, nu? Acu e clar, tre' sa-mi iau si io... Link to comment
hawkeye Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Ai uitat sa adaugi la partile negative: - Pret de revanzare: simbolic, avand in vedere ca: nu este TDI, nici Skoda, Seat sau alte masini nemtesti! Te salveaza faptul ca e manuala, daca era automata erai nevoit s-o lasi mostenire la nepoti si stranepoti ! PS: O sa mai putem vorbi cu tine despre masini, sau deja ai intrat in randul celor care: "Exista Honda si exista restul!" Link to comment
Satori Posted September 4, 2007 Author Share Posted September 4, 2007 Ai uitat sa adaugi la partile negative: - Pret de revanzare: simbolic, avand in vedere ca: nu este TDI, nici Skoda, Seat sau alte masini nemtesti! N-ai idee cate chestii din seria "eu, daca as lua o masina de atatia bani, as lua...." asta am auzit. Se auzea mult Volkswagen, Skoda, Opel... Ok, sunt masini cu performante mai bune, mai ieftine, mai mult CP. Dar niciuna nu iti produce sentimentul pe care il ai in asta. PS: O sa mai putem vorbi cu tine despre masini, sau deja ai intrat in randul celor care: "Exista Honda si exista restul!" Try me. "> Link to comment
zeneseu Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 (edited) Avion cu motor, ia-ma si pe mine-n zbor,... nu trage matza de picior ... @satooo brevet de pilot estem? Sa o folosesti sanatos si fara evenimente cat pofteste sufletelul tau. Edited September 4, 2007 by BH ZNS Link to comment
laurentziu83 Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 (edited) Ai uitat sa adaugi la partile negative: - Pret de revanzare: simbolic, avand in vedere ca: nu este TDI, nici Skoda, Seat sau alte masini nemtesti! Aoleuuu, de-abia astept sa le vad la SH... daca or fi si ieftine, las pe altii sa-si cumpere tractoare. Am vazut ce inseamna sa urce liniar un motor in turatie (de cand am zburat catalizatorul la Clio) si imi inchipui cum e la Civic. Consumul din cate stiu nu e mare, ar consuma mai putin sau aproape la fel ca 1.4 al meu, ori eu zic ca nici nu merita sa te mai uiti la diesel la asa consum si asa motor. Edited September 4, 2007 by laurentziu83 Link to comment
Satori Posted September 4, 2007 Author Share Posted September 4, 2007 Frumoaxa masina, dar acum merge un tunnnning ... ceva ... niste tripele fumurii, o aripioara de rechin, niste pleoape, ceva leji, o cotiera, o somniera, vezi si tu. In plus, baga si tu un gepelu' ca un motor SOHC de 1,8L si VTEC este pacat sa-l lasi sa zburde, asa, de capul lui. Tttuuuunnninnnnnggggg trebuie neaparat. Un detector. Sare de "legale" prea repede. Link to comment
EM!L Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Sa te bucuri fara probleme de ea! Este superb "Enterprise-ul" asta rosu! Link to comment
zeneseu Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Apropo de tuning...musai 2 colante cu TUNING pe parbriz si pe luneta Link to comment
mike.omega Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Misto, s-o stapanesti sanatos! Vroiam sa te intreb de consum dar m-am razgandit! Nici nu mai conteaza Link to comment
laurentziu83 Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Daca iti zic de un 6 afara si 9 in oras? Bine, ca nu cred ca o sa vada Sato 6% consum... Link to comment
ToPser Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Frumoasa tare ,sa o stapanesti sanatos Cataline !(de fapt o sa te stapanesca ea pe tine ) Are bord pe mijloc? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now