Jump to content

Honda Civic 2007


Satori

Recommended Posts

Spatiul interior nu difera dramatic (nu am datele in fata), iar despre portbagaj cercetarile au dovedit ca poate sa fie oricat de mare, nevasta-mea tot il umple. Prefer sa car mai putin ! :D . Desigur, sunt pe lista amandoua si din cauza pretului apropiat. Cum se conduce un motor IVTEC ?

Link to comment
  • Replies 301
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum se conduce un motor IVTEC ?

 

In principiu, la fel ca un dual vvti.

Portbagajul... habar nu am, nu ma interseaza. Dar nu in el sade secretul diferentelor intre, exagerand, o buburuza atomica si o limuzina.

Compara Auris cu Civic si atunci avem ce discuta.

Link to comment

Merg mult in Bucuresti, drumuri lungi numai in concedii sau sfarsit de saptamana (nu toate), de asta limuzina nu prea ma incanta. Stau peste 1 ora la volan numai pe drum la/ de la munca. Plus ca imi place foarte mult "buburuza atomica" atat aspect cat si performante. Din pacate 2 sau trei masini nu pot sa cumpar. Apropo de Bucuresti, cat consuma buburuza ?

Link to comment

Nu prea e o masina de Bucuresti, in cazul asta. Si cea mai mica bordura ii pune probleme daca o abordezi cu fata.

Consuma cat ii dai. Probabil in jur de 11l/100km ar fi o medie reala, nu pe bord.

Link to comment

Tocmai am descoperit ca BC nu tine minte consumul mediu decat pe maxim 10.000km. Cica 8l/100kmh in acesti 10.000kmh. Pretty good, i'd say.

Link to comment

Il tine minte si dupa 10.000 :)

Doar ca nu-ti afiseaza 10.100 de km, ci doar 100 km. Insa el tine minte pentru toata distanta.

 

@Tommy diferenta este in functie de felul in care mergi de la un plin la altul si in functie de trafic. Atunci cand am mers cu un plin doar afara din oras, diferenta a fost foarte mica, atunci cand merg preponderent in oras diferenta poate creste semnificativ.

Edited by Brainiac
Link to comment
E diferenta fata de cel real, de la un plin la altul?

 

Este, da. La o asemenea distanta, as adauga un 0.5 in plus ca sa fiu sigur.

Link to comment

Pastrand traditia, am schimbat primul ulei la 10kkm.

Asta e recomandarea pentru drum dificil. Desi nu am avut asa ceva, masina are vreo 1000km in Bucuresti, maxim 1500km hai, am zis sa ma port frumos cu motorul. Si se pare ca merita, toarce mai fericita acum :D

Link to comment
  • 2 months later...
  • 9 months later...

Si hai cu un update.

 

A mai trecut o iarna.

Civicul are insa doar 20kkm, vara trecuta facandu-si veacul in curte (a facut doar vreo 3000km - ajungandu-se la paradoxul in care gumele de iarna au mai multi km de ralaj decat cele de vara)

In urma verii petrecute stationata s-a ales cu un disc de frana ce se pare ca nu mai vrea sa scape de niste rugina. De franat franeaza perfect, fara dezechilibru, dar pe final, daca pedala nu e apasata serios, se aude un frecat. In service nu au stiut ce sa zica, oricum nu mersasem acolo pentru asta si nu am acordat importanta subiectului. Pata de "rugina" nu este pe toata suprafata discului ci doar pe jumatatea inferioara.

O alta problema este ca mi s-a ars un LED de pozitii... oricum, erau cam albastre in compararie cu farurile. Cred ca le scot de tot pana gasesc ceva ce sa se potriveasca la culoare.

O alta problema este de utilizator, am rasucit aiurea o bucata de plastic care inchidea unul din panourile laterale din portbagaj si am rupt-o. 12 EUR. Scump, dom'le, scump.

Stergatoarele s-au dus de mult dar, desi am altele noi, nu le-am schimbat, au facut cat de cat fata.

Adevarata problema este ca se aude un zgomot pe dreapta fata. Se aude doar cand trec peste speed bumps si este genul de zgomot "frecat". Probabil o bucsa, ceva. In service nu am fost pentru ca atunci cand am sunat au zis ca ar fi bine sa spal masina (la naiba, de unde stiu astia ca masina nu a fost spalata deloc in 2008, nu stiu). E adevarat ca atunci cand trec prin balti se calmeaza pentru o perioada, dupa care revine. Probabil o sa anunt si asta la revizie, sa vedem ce se intampla.

In momentul de fata, in Bucuresti, la 26kmh viteza medie, masina papa 9.5l/100km (Petrom 95). Consumul mediu in cei 20kkm este 8.6l/100km.

Cam atat.

Link to comment

La disc, zici ca e pe interior (banuiesc ca nu... inferior, ca se... roteste). Eu zic ca totusi nu lucreaza cum trebuie etrierul, probabil tot din cauza stationatului indelungat s-a gripat ceva pe acolo. N-ar strica sa mergi totusi la service (sau macar sa te uiti tu daca n-ai ce face :) ) pen'ca o sa se creeze presiune dezechilibrata de pe fata "superioara" si te alegi cu "ovalizare".

Deci nu numai Kalos-urile gem la bumpere :)

Cu becoledurile, deh, asa e viata :D

Link to comment

An fost, au verificat jocul etrierului, nu are, au curatat, au gresat... nothing :)

Pai, na, am zis de mult pe topicul respectiv ca nu-s doar Kalosii, dar nu m-aude nimeni.

Becoledurile nu erau de la tine, ci de la BogdanG. Asta e, mai moare si ele, n-ai ce sa le faci :)

Link to comment
in Bucuresti, la 26kmh viteza medie, masina papa 9.5l/100km (Petrom 95). Consumul mediu in cei 20kkm este 8.6l/100km.

Îmi poţi spune, te rog, cam cât % din totalul de km sunt făcuţi în extraurban, cu aproximaţie?

Mulţam.

 

O medie exclusiv urbană de vreo 10% are un Civic din familie, la o viteză medie de ~ 20kmph, cu Petrom 99.

Link to comment

Imi e foarte greu sa spun, sincer, s-a golit Bucurestiul si merg destul de tare. O aproximare pe baza ultimelor luni ar fi sub 30% extraurban.

Nu are nevoie de Petrom 99, aruncati banii. :)

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...