madkat Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 E clar - tu n-ai noroc la termostate. Link to comment
argon Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Mi-a aparut si mie o scorbura in prag, tabla sincata si sudura scrie pe mine, apropos, exista topic tehnic cu repararea ruginii? sa stiu daca se taie si spanzura daca vorbim aici S"> Link to comment
Viktor Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/1097-reparatii-caroserie-scos-rugina/ Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Ai spalat radiatorul bine pe interior inainte de montaj? Eu am avut surprize serioase cand am spalat cacatisul ala de calorifer... Link to comment
Dj_Dark Posted March 24, 2011 Author Share Posted March 24, 2011 Am dat cu ceva apa prin el parca, nici nu mai stiu. Cert e ca apa din borcan tot curata a ramas . @madkat Tot e bine, acum m-am lamurit si incerc sa modific unul care deschide prea devreme sa-l aduc undeva intre original si asta de 92. Sa vad ce iese. Link to comment
andreib Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Hmm, ciudat. Si eu am termostat de 92 si teoretic la 93 de grade pornesc electroventilatoarele pe LOW dar nu le-am observat sa functioneze mai des decat de obicei (Adica mai deloc). Link to comment
Dj_Dark Posted April 26, 2011 Author Share Posted April 26, 2011 Saptamana trecuta mi-am achizitionat 4 amortizoare sport de la ta-technix. avand in vedere pretul lor, (cam cat unul koreean) am zis ca merita sa incerc sa vad cat de bune sunt. Am montat vineri doar spatele pe arcurile stock, la fata trebuiesc ceva modificari, tija fiind mult mai scurta (cam jumatate din cea normala). Ca impresii, masina s-a rigidizat fantastic de mult desi am arcurile originale, ale naibii sunt cu dubla actionare, se vede ca sunt facute pentru arcuri mai tari, dupa apasare cu mana pe masina revin greu la starea initiala. Confortul are de suferit rau, nu atat la gropi luate cu o singura roata, cat la denivelari luate cu ambele odata. Senzatia e unica, insa oarecum dureroasa pentru ocupantii din spate cat si pentru masina Pentru cei orientati spre confort, nu recomand sub nici o forma, insa pentru ceilalti, la pretul lor, merita cu varf si indesat asta daca totusi nu se duc in cateva luni. Vom vedea. Despre stabilitate nu ma pronunt inca, este mai buna dar nu ideala, astept sa motez si fata cu niste arcuri mai rigide si atunci. Poze il las pe maestrul Velican sa posteze (maestre, ai grija ce postezi, doar alea comparative nu si alea cu rugina ) Link to comment
Costi VLN Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 (edited) DJ mie mi-au placut amortizoarele,serios,insa neaparat arcuri mai tari si o idee mai scurte. Cat despre confort,e lege,vrei suspensie sport la revedere confortul. Sa-mi dai sa trag si eu o tura,sa vad cum se comporta barca acum. Iaca si pozele. Edited April 26, 2011 by velican_costi Link to comment
argon Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 (edited) Si eu am vrut sa-mi cumpar la un moment dat technix de alea, dar am cautat inainte despre ce zic oamenii si parerea generala e ca sunt niste petarde, sunt ca si cele coreene/chinezesti ieftine la calitate, dar cu ulei marmelada in ele, trebuie mai mult de atat ca un amortizor sa fie si bun, nu ajunge sa fie doar tare, ca atunci le sudam tija si am rezolvat. Edited April 26, 2011 by argon Link to comment
Dj_Dark Posted April 26, 2011 Author Share Posted April 26, 2011 Intr-adevar cam asta e senzatia fiindca actioneaza dur si pe apasare insa efectul e cel dorit asa ca nu mai conteaza. E mai scump sa "prepari" unul stock cu ulei de cv si bucse noi, decat sa iei unul de-asta . PS. Am uitat vopseaua . Link to comment
argon Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 (edited) Trebuia sa iei si arcurile de la ei, poate fac pereche mai buna, cand vroiam eu sa iau era parca 200 euro 4 arcuri-4 amortizare. Sunt cu ochii pe topic, iti doresc sa nu postezi peste 6 luni ca ti-au curs amortizoarele, cum a patit un preten cu marca asta, dar nu la Espero. Edited April 26, 2011 by argon 1 Link to comment
ZDN Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 (edited) Ai garantie 12 luni la ele. Dar era mai bine sa le fi instalat intr-un service sa beneficiezi de garantie. Si eu am vrut sa iau,dar dupa ce am citit pe forumuri,multi le lauda,si foarte putini spun ca nu sunt bune.Au aproblare TUV,sunt mai bune,decat gabriel & co.Argon mi-a recomandat sachs,si dupa ce am vazut cateva review-uri despre ele ,m-a convins. Nu au arcuri stock cei de la ta-technix,doar sport. Sunt cele mai bune,in aceasta categorie de pret Si cu dobitoci de la magazin,daca te duci sa le schimbi dupa 4 luni,pe motiv ca s-au stricat,nu iti cer o factura? ca au fost montate intr-un service autorizat. La 60 euro,cat costa ,ai dreptate,dar cand te duci cu piese in valoare de ~1800 lei,e ieftina manopera. Edited April 26, 2011 by ZDN Link to comment
argon Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 La un service pe bune, iti ia inca odata cat au costat pentru manopera...cand multi le monteaza pe gratis la garaj ca Dj_dark sau subsemnatul. Link to comment
Dj_Dark Posted April 26, 2011 Author Share Posted April 26, 2011 Ne mutam la suspensii sport cu discutia? Ca mai am si eu cateva de zis... Link to comment
argon Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 (edited) Ne-am muta, ca regulile acestei sectiuni sunt cam dubioase Edited April 26, 2011 by argon Link to comment
madkat Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 (edited) Naspa, au scapat si poze cu rugina Pune-i si arcuri sport (scurte) - sa nu fortezi amortizoarele, la cat de scurte sunt fata de cele originale. Edited April 28, 2011 by madkat Link to comment
argon Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Nu are ce forta la ele, cand ajung la capat de cursa in sus, aia e, invers era problema, cu arcuri sport si amortizoare normale, ca lucrau prea coprimate. Link to comment
Dj_Dark Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 (edited) Sambata am completat suspensia cu 2 h&r -4cm pe fata si am montat si celelalte 2 amortizoare. Si din cauza ca statea cam prea inalta de spate am inlocuit arcurile mele cu fostele ale lui Costi Velican, care erau cam cu 1-2 cm mai joase. Poze cu masina va pune maestrul Din pacate varsta isi spune cuvantul, palierele de arc de jos arata destul de rau, vor trebui ranforsate cu ceva, altfel risc sa cobor brusc inca 2 cm in mers Ca senzatie, lumea care a avut stie cum e, mult mai precisa in curbe insa simte si cele mai mici denivelari din asfalt. Per total sunt multumit. Din pacate desi am schimbat cam tot pe fata (bascule complete, capete de bara, bucsi bata torsiune, ambele bielete antiruliu complete, arc, amortizor, palier superior arc/amortizor cu rulment) inca am o bataie pe fata si o troznitura destul de urata cateodata la viraj. Voi mai schimba bucsa ochelar de la caseta de directie si daca tot nu se rezolva ma duc la cineva mai competent Cam atat, las pozele sa vorbeasca in continuare. PS Am uitat o tampenie pe care am facut-o din graba si neatentie, de genul "don't try this at home" Cand am terminat, am uitat sa fac pedale la frana, drept urmare era sa daram un gard in prima curba, am avut un noroc chior. Edited May 9, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Costi VLN Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Sa le folosesti sanatos mister. Intradevar a fost ceva munca.Era bine daca aveai bani la tine si luam si alte fuzete,tot am demontat acolo.Insa n-are nimik,motiv sa mai surubarim data viitoare. Arata bine asa lasata si sigur se cunoaste in viraje.Poate te rezolv si cu strutbar-ul si dupa sa vezi cum e,stii ca am vb noi. Sau mai asezat arcurile pe spate?Se mai vede ca e ceva mai sus de c_r? Iaca si pozele. Link to comment
Dj_Dark Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 Nu dau atatia bani doar pentru asta, nu merita. Ma-m gandit mai bine, niste platbanda de cornier sau ceva indoita la 90 de grade si sudata intre palier si partea de jos, merge electric si nu mai are moarte. Cate 3 bucati la fiecare palier si gata . Merci de ajutor, ca de obicei. Parca s-a mai lasat putin, oricum cu arcurile tale sta mai jos, se vede. Link to comment
madkat Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Se mai vede un pic mai inalta de spate. Dar este ok. Daca arcurile lui Costi sunt intregi (inclusiv spirele din capete) e mai bine sa le folosesti - decat sa ti le dau eu pe ale mele (dupa cum vorbisem). E mai important sa cada bine pe paliere. Link to comment
argon Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 (edited) Cuestion: arcurile rosii de fata, au sectiunea spirei mai ingusta ca cele negre stock? La mine sunt cu 1 mm mai inguste, si ma intreb daca 'asa e ele'. PS: Asa la ochi mie nu mi se pare ca a coborat 4 cm, privind inainte si dupa dar poate mi se pare. Edited May 9, 2011 by argon Link to comment
Dj_Dark Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 Mai nu am masurat cat a cazut insa a cazut exact cat vroiam eu, si pot folosi amortizoarele. Arcurile au fost pe un vectra A, ala avand motorul mai greu probabil acolo erau 4 cm Link to comment
argon Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Vad ca amortizoarele sunt mai scurte, eu le-am lasat pe fata cele de lungime normala, umbla vorba ca vor tine mai putin, dar nu sunt convins daca e adevarat. Link to comment
Costi VLN Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 (edited) Madkat,arcurile sant in stare foarte buna. DJ_ule,fii serios, te chinui cu platband,corniere,etc. si iese un mare kkt. Ce mai conteaza 300 lei la cat ai bagat in masina,plus ca faci treaba cum trebuie. Cat despre arcuri,ti-am zis ca se vor mai lasa putin,asa am patit si eu. Edited May 9, 2011 by velican_costi Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now