Englishman Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Uite asa ajungi sa cunosti omul mai bine, dupa toate detaliile pe care le afli treptat. De la nedumerirea mea totala, am ajuns la o intelegere aproape perfecta citind postul tau si iti dau pe deplin dreptate. Si ceea ce zice Ravante e adevarat, si eu ma regasesc pe deplin in placerea hobby-ului asta, numai ca am avut sansa sa am machineta de noua si inlaturand drastic si la timp fiecare defect minuscul, nu am deloc probleme cu ea. Pe Dj il doare, pe drept, cand il lasa ambreiajul, mie imi pare o catastrofa cand vad o ciupitura noua pe vopsea sau cand aud un mic zgomot de suspensie care "nu e de acolo" . Recunosc, nu as avea curajul, forta, rabdarea, sa o duc la service pentru probleme serioase la fiecare 3 luni. Cand va veni vremea aia...o ingrop in ceara si vaselina si o urc in pod. Dj, inca o data : Link to comment
ZDN Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Exact! espero e o masina foarte buna de tavalit,ai o garda la sol foarte buna,spatiu foarte generos,si lista de dotari e foarte buna,ex:la cordoba nu am bec in torpedou ,espero are "> ,una are cotiera, cea mai noua nu are etc,la pretu lor primesti foarte multe dotari. La ce preturi se gasesc piesele e pacat sa o vinzi ,e o masina cu o intretinere foarte ieftina. Iar daca o vinzi,primesti niste oferte pe ea de iti vine rau,ajung sa se vanda la preturi de dacia 13xx/nova,nu poti compara o masina adevarata precum espero cu cazanele de rugina... numite dacia 13xx/nova. Bravo ca o mentii pe linia de plutire,poate ajunge in cativa ani la clasa retro. Link to comment
big2shae Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Dj-ule, banuiesc ca voiai sa zici de piesele ieftine si bune la Daewoo (unele, dupa cum e norocul) ca la cum ai chinuit tu ambreiajul ala a tinut o vesnicie Sau se aplica teoria "cum il inveti asa merge" ? Eu zic sa tii masina, daca iti iei o masina la care nu se mai strica nimic, tu ce faci cu atata timp liber? Daca ai nevoie de ajutor la treburi da-mi un semn! Spor la treaba! Link to comment
Costi VLN Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 La cate trage masinuta asta zilnic,crede-ma a tinut destul ambreajul. Cat despre pasiune,nimeni nu te intelege mai bine decat mine. Link to comment
Dj_Dark Posted October 6, 2011 Author Share Posted October 6, 2011 (edited) Exact asa am zis si eu. Pentru un Valeo de 300 RON a tinut destul si inca mai mergea discul daca nu stricam placa de presiune. Din pacate tocmai in week-end mai ajung sa fac ceva la masina, seara 2-3 ore dupa munca nu merge deloc, nu e chef si nimic nu iese. Sper sa se fi inselat astia cu prgnoza meteo si sa nu ploua totusi macar sambata. pe langa kitul de ambreiaj mai am de inlocuit simeringurile de la cutie (planetare si priza) simeringul de palier motor, furca, flansa amortizor dreapta, jamba dreapta, de scos niturile la pivot si inlocuit cu suruburi fiindca am impresia ca a prins joc si asta si 2 tampoane motor. Pret total 700 RON piesele, daca tot am rupt bugetul in 2 cu acesta defectiune neprevazuta, macar sa o fac cum trebuie . O sa ma satur de munca. Edited October 6, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Costi VLN Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Vb,sa vad cum fac cu timpul,poate trec sa ajut si eu la salupa. Link to comment
daewoo Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Exact asa am zis si eu. Pentru un Valeo de 300 RON a tinut destul si inca mai mergea discul daca nu stricam placa de presiune. Din pacate tocmai in week-end mai ajung sa fac ceva la masina, seara 2-3 ore dupa munca nu merge deloc, nu e chef si nimic nu iese. Sper sa se fi inselat astia cu prgnoza meteo si sa nu ploua totusi macar sambata. pe langa kitul de ambreiaj mai am de inlocuit simeringurile de la cutie (planetare si priza) simeringul de palier motor, furca, flansa amortizor dreapta, jamba dreapta, de scos niturile la pivot si inlocuit cu suruburi fiindca am impresia ca a prins joc si asta si 2 tampoane motor. Pret total 700 RON piesele, daca tot am rupt bugetul in 2 cu acesta defectiune neprevazuta, macar sa o fac cum trebuie . O sa ma satur de munca. Azi cand coboram Feleacul era in fata mea un Espero gri metalizat bine intretinut.Foarte eleganta masina chiar si dupa atatia ani. Link to comment
Dj_Dark Posted October 10, 2011 Author Share Posted October 10, 2011 Si gata masina, s-a schimbat ambreiajul, simeringuri planetare, simering priza cutie, simering palier motor, 2 tampone (central si dreapta), jamba dreapta, flansa amortizor si s-au inlocuit niturile de la pivotul din dreapta cu suruburi. Motorul meu avea ambele tampoanele din fata rupte pe jumatate, cel din stanga urmeaza a fi inlocuit ulterior. Si m-am inselat si cu diagnosticul, problema fiind de fapt levierul de debreiere care a fugit de pe ax cam un cm din sudura. Din pacate am realizat asta dupa ce am montat tot si furca aia nu iese decat desfacand ceva (ori placa de presiune prin canal) ori indepartand cutia (partial sau total) de pe motor. Avand in vedere ca sambata am muncit ca un sclav si am si racit, duminica dimineata am tras o improvizatie romaneasca cu un surub si acum functioneaza perfect . Sa vedem in week-end in ce toane sunt poate am noroc si merge doar departand cutia putin, am deja un levier de schimb. Niste poze din timpul macelului Link to comment
madkat Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Deci buba clasica pentru care se recomanda schimbarea levierului o data cu kitul de ambreiaj ... Teoretic pe sus ar fi trebuit sa se vada, nu? sau era jos in cutie problema, nu la parghia de la cilindru? Link to comment
Dj_Dark Posted October 10, 2011 Author Share Posted October 10, 2011 Ba da, ar fi trebuit, insa eram convins ca s-a dus placa de presiune din cauza vechimii, ma asteptam sa vad o parte din soare rupt si nici cand l-am vazut intreg nu m-am mai gandit la asta din pacate. Link to comment
Salex Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Eu ti-am zis si cu alta ocazie ... tu nimic ! Iarasi Cola ? Cum vrei sa mearga treaba ? Oricum, curat ghinion ... sau lipsa de prevedere. Sa schimbi simeringul de priza (si toate celelalte) si sa iti scape levierul ... brrr Link to comment
madkat Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Mai oboseste omul tot schimband pe la masina, si ajunge sa scape evidentul. Te gandesti doar la ce poate fi mai nasol in cazul unei defectiuni Been there done that... Link to comment
mirceajo Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 se vede ca nu am fost acolo, nu aui spalat motorul si cutia ntz ntz ntz... Link to comment
Dj_Dark Posted October 14, 2011 Author Share Posted October 14, 2011 Ce vrei domnu', crezi ca de spalat imi mai ardea mie la ora aia? Am frecat la ea de mi-au sarit ochii, cred ca trebuia sa folosesc spaclul la cat moloz era pe ea si nu vroiam sa bag prea multa benzina in interior prin gaurile de la planetare PS Motorul a fost spalat dupa poza Link to comment
mirceajo Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 mda ce sa mai zici si tu acuma... bine ca merge acu.. Link to comment
Dj_Dark Posted October 21, 2011 Author Share Posted October 21, 2011 (edited) Si au aparut inca 2 probleme destul de serioase. 1) S-a fisurat caloriferul de caldura. Era mai demult, se simtea miros de antigel cand dadeam pe cald, insa acum abureste si geamul si nu se mai poate folosi. 2) Dispare uleiul de servodirectie din instalatie. Cam 0,5l la maxim 1000 km si problema e ca nu vad pe unde, sper sa nu fie caseta. Fir-ar al naibii, nu se putea strica si ea vara cand era mai cald afara. Daca trebuie sa dau caseta de directie jos pe vremea asta am pus-o. Si ca sa fie totul complet, curge ceva pe scutul din partea stanga insa nu pare a fi ulei de servo ci mai mult de transmisie dupa miros, asta dupa ce am schimbat toate simeringurile cutiei. Si fiindca nu era totul perfect, aseara am descoperit ca imi plangea vasul de expansiune pe la furtunul inferior, am schimbat colierul si sper sa nu se mai intample. Edited October 21, 2011 by Dj_Dark Link to comment
big2shae Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Eh şi pe lângă toate astea era să vă pozeze şi radarul aseară. Asta ar fi completat seara. Nasol e că de acum e frig si din câte ştiu caloriferul ăla se schimbă greu. Când te apuci de treabă dă-mi un semn dacă ai nevoie de ajutor! Link to comment
madkat Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Nasol ... Caloriferul se schimba greu dar e ok fata de caseta... Indiferent - ar trebui sa se vada pe unde curge lichidul de servo. Sa nu fi corodat tevile ce trec pe langa radiator. Link to comment
Dj_Dark Posted October 21, 2011 Author Share Posted October 21, 2011 La alea m-am gandit si eu dar nu mai pot intra sub masina fara sa o ridic acum sa ma uit Insa la cat pierd ar trebui sa fie balta sub masina. Mai e o explicatie, ultima oara cand am ramasa fara si am completat sa nu fi fost aerisita instalatia si acum s-a aerisit de a scazut nivelul iar. O voi mai tine sub observatie. In ceea ce priveste radiatorul acum efectiv nu am bani sa-l cumpar, de montat il montez eu da-l incolo, am mai facut-o odata, insa acum vreau de cupru, m-am lamurit cu alea de aluminiu. Link to comment
run4fun Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Daca era vara mergeai fara el o perioada, cu un furtun in loc dar iarna e cam nasol. Link to comment
adytzu adytzu Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 verifica in interior in zona pedalelor daca este buretele de sub mocheta imbibat de ulei,sa nu piarda pe la semeringul de la axul casetei de directie. Link to comment
Costi VLN Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 N-are cum. Exact p-acolo pierde Stefane,azi am vazut cand s-a inlocuit caloriferul. Link to comment
Salex Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Costi ... omul se referea la pierderea de lichid de servo verifica ... daca este buretele de sub mocheta imbibat de ulei, sa nu piarda pe la semeringul de la axul casetei de directie. Link to comment
adytzu adytzu Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 Semeringul il poti schimba prin interior fara sa dai caseta jos scoti cele doua suruburi de la cupla volan si o impingi in sus la maxim cit merge ,apoi scoti siguranta inel de pe corpul casetei si saiba plata mare de sub ea apoi cu o surubelnita subtire poti extrage semeringulbagi intre el si ax si impingi in sus.Il gasesti cu codul GM93740599. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now