Salex Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Dupa ce ati plecat voi, am mai stat putin cu DJul si ne-am uitat cu mai multa atentie la urmari. Bara (fagurele) este zob in coltul respectiv. Nici Bad Boy Lookul nu a scapat chiar nevatamat ... Oricum, bine ca nu a fost mai rau, masina se poate folosi fara probleme. Link to comment
madkat Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Normal. Nu are motorul deplasat Chestia cu fagurele se rezolva - cand se va da totul jos la service se va face o reconstatare. Asa se intampla in majoritatea cazurilor. Link to comment
Dj_Dark Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 Da. Oricum pe procesul de la Politie am far, semnal, proiector, grila neagra stanga de proiector si masca, deci cam tot ce se vede. Fagurele si restul chiar nu am avut pretentie sa le vada nenea de la Politie, alea se vad in service. Culmea e ca desi s-au spart destul de urat, si farul si semnalul sunt perfect functionale, si reglajul electric pe far merge inca, mai bine decat pe celalalt chiar . Multumesc pentru suport tuturor. @Costi, nu esti pe treaba ta. Deci masina ta trebuie vazuta pe viu, e o nebunie . Link to comment
Dj_Dark Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 (edited) Avad in vedere vremea de afara am purces in week-end la surubarit. Sambata a fost dedicata schimbarii unei flanse la un prieten si duminica am purces la reconditionarea puntii spate cu discuri. Rezultatul se vede in poze S-a desfacut integral s-au verificat vizulat toate cele, s-au gresat rulmentii, s-au verificat franele (de mana si de serviciu) placutele si sabotii arata foarte bine, s-au inlocuit furtunele flexibile. Intre timp nu m-au stat dracii la un loc si am adus si masina la o forma cat de cat Parca acum imi mai vine sa merg cu ea. Am descoperit si ca farul meu are carcasa complet sparta (nu stiu cum mai actioneaza motorasul de reglaj). Bate putin mai sus dar, e mai bine decat inainte. Tot umbland prin "resturile" masinii am gasit 3 termostate schimbate de-a lungul timpului, drept urmare aseara le-am "fiert" cu un termometrul care indica pana la 100 grade. Am gasit ca cel original al masinii si inca unul incep sa deschida la 87-88 grade (cat scrie pe ele) celalat mult mai devreme. Drept urmare se va inlocui cel de pe masina cu unul din primele 2 cu prima ocazie. Poze n-am mai facut din pacate. Edited March 22, 2010 by Dj_Dark Link to comment
Dj_Dark Posted March 24, 2010 Author Share Posted March 24, 2010 Update: Ieri am ramas fara semnalizare in Bucuresti . Problemele au inceput de dimineata cand se oprea in timpul functionarii si au culminat seara cand nu a mai functionat de nici un fel, drept urmare n-am avut incotro si am purces la o reparatie "la bordura" , sa pot ajunge acasa. Dupa ce am inundat bine blocul de lumini cu spray degripant am descoperit faptul ca problema mea era de fapt de la releul de semnalizare localizat sub volan. Drept urmare l-am scos din soclu si am incercat sa-i curat contactele releului intern, operatiune in urma careia l-am "rezolvat" definitiv. Cupla dar nu mai "clantanea". Intr-un final am indoit lamela sa "calce" intr-o alta pozitie si acum functioneaza, insa se va inlocui cu prima ocazie. PS. blocul de lumini e in regula. oricum e o adevarata provocare sa mergi fara semnalizare in Bucuresti. La cat ii injur eu pe aia care nu semnalizeaza manevrele, ieri am fost in situatia lor... Link to comment
VAXXi Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Asa am patit-o si eu, dar mai nasol un pic: am ramas fara faruri la 2 noaptea, tot din cauza unui releu. Ma rog, a fost o plimbare romantica ce-i drept Eu le-as schimba pe toate din bloc, nu-s scumpe; si mi-as face si o rezerva din fiecare, ca nu stii cand pica iar. Link to comment
Dj_Dark Posted March 24, 2010 Author Share Posted March 24, 2010 Pai blocul nu are nimic. Pe partea de faruri am relee . Releul de semnalizare e problema trebuie sa-l schimb. Nu e un releu propriu zis, insa asa se numeste. Are un microreleu si un montaj de "clipoceala" in interior. Pana atunci merge si asta "reparat", acum ii stiu buba si il rezolv repede daca se mai intampla. Link to comment
ing3r Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Ca offtopic: Zilele trecute am patit si eu la fel, am ramas fara semnalizare noaptea in CT, insa din prostia mea : am scos semnalizarile, impreuna cu farurile, masca si bara fata...Si din neatentie, frig, graba am uitat sa pun mufele la loc . Si nu stiam de ce clipesc semnalizarile in bord mai repede . Ontopic: Ai mai facut ceva cu masina? Link to comment
Dj_Dark Posted March 24, 2010 Author Share Posted March 24, 2010 In saptamana de dupa pasti am programat o surubareala in care voi monta puntea si o voi aranja putin estetic si o revizie scurta la motor daca mai e timp. Pana atunci, maine poate ajung la asigurari sa vad ce rezolv cu accidentul si in week-end imi montez si eu rotile de vara. Va tin la curent . Link to comment
ing3r Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Mare mare grija cu asigurarile...Eu sunt patit si sunt f sceptic vis-a-vis de societatile de asigurari. Deci mare grija! Ce include revizia ? Link to comment
Costi VLN Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Moama,e vb de surubareala la greu,vreau si eu. Link to comment
Dj_Dark Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 @salex. Saptamana viitoare intr-o seara poate ne repezim sa-mi iau si eu cele trebuitoare . Si daca tot ajungem in zona e si un centru de dezmembrari, imi iau releu de semnalizare, poate ai nevoie si tu de ceva de acolo. @ING3R Pai, curatat clapeta acceleratie si chestiile aferente, verificat/inlocuit bujii, fise, filtru de aer,umbblat putin prin delco, jucat putin cu avansul, verificat vizual scurgeri si alte lovituri aparute in cursul iernii prin zona, furtunul de tur de la rampa de injectoare se umezeste putin cateodata trebuie sa vad de ce nu mai etanseaza corespunzator, si ce mai gasesc pe-acolo. Chestii minore. In ceea ce priveste asigurarile am proces verbal de la politie pe care am cam tot trecut, mai putin fagurele de sub bara, nu prea au cum sa ma traga in piept. Mai rau o sa fie cu viratul banilor la service probabil, sper sa nu stau cu masina o saptamana acolo. @costi. Pai hai, i-ati concediu si vino la socri . Link to comment
banzay Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Mersi frumos de asistenta telefonica Dj-ule! L-am dovedit pana la urma Spor la treaba ca stiu cum e... cand te apuci de una, dai in alta si uite asa ajungi sa stai 10 ore la masina Link to comment
mihai72ro Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 "Ce imi este mie cel mai drag": masina lovita si mai ales in preajma sarbatorilor. Off.. Link to comment
Dj_Dark Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 (edited) Mersi frumos de asistenta telefonica Dj-ule! L-am dovedit pana la urma Spor la treaba ca stiu cum e... cand te apuci de una, dai in alta si uite asa ajungi sa stai 10 ore la masina No problem! Da. Si pe urma te miri de ce te doare spatele, picioarele si mai stai si cu negreala pe maini vre-o 2-3 zile ca nu se mai ia cu nimic . Edited March 25, 2010 by Dj_Dark Link to comment
Dj_Dark Posted March 28, 2010 Author Share Posted March 28, 2010 Ieri din nou nu am putut sa ma abtin si am executat urmatoarele: Momentan am 195/55/15 michelin primacy si 195/60/15 kleber de imprumut pe spate. Primele impresii, masina franeaza mult mai bine, sta pe drum mai bine (in schimb simte si fiecare gropita) insa din pacate ambele gume de pe fata sunt lovite bine si bat destul de rau desi sunt echilibrate, (se vad si pe cric, unul din ele e pocnit bine pe partea interioara) la 50 km/ora se misca volanul vizibil, la viteza mare in schimb se comporta binisor. Cu prima ocazie vor trece pe spate iar pe fata se vor cumpara 2 gume noi. La fel, din pacate, vor trebui inele de centrare la jante, din prezoane nu se centreaza suficient de bine (la fel, se vede pe cric). Prin schimbarea pozitiei jantei fata de fuzeta se amelioreaza bataia din janta insa nu de tot. Per total, mai e de munca la ele. Si fiindca tot mai ramasese putin timp liber, m-am ocupat putin de motor am verificat bujiile, am schimbat cilindrul de ambreiaj si oringul delco. Link to comment
Mircea Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Lasa bre surubareala, ieri trebuia sa incingi gratarul pentru azi Link to comment
Dj_Dark Posted March 28, 2010 Author Share Posted March 28, 2010 (edited) Acum plec pana la Pitesti, am intrunire familiala la un local de prin zona. Din pacate bucuria imi va fi umbrita de comportamentul masinii pe A1. Dar lasa ca o rezolv eu peste 2 saptamani cel tarziu. Edited March 28, 2010 by Dj_Dark Link to comment
Costi VLN Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 (edited) Ce bine arata cu jantele astea,bv. Vezi nenea ca,conteaza si inelele de centrare,ti-am zis. Inca nu cumpara inele,am eu 2 randuri acasa si poate ai noroc sa se potriveasca vreunul. PS.La multi ani fericiti si sanatosi iti doresc Mister DJ_Dark. Edited March 28, 2010 by velican_costi Link to comment
run4fun Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 La Multi ani! P.S. Inca te astept cu poza cu plafoniera! Link to comment
Dj_Dark Posted March 28, 2010 Author Share Posted March 28, 2010 (edited) Conteaza cand jantele sunt praf intr-adevar.. . Cu inele janta se "centreaza" in inel, prezoanele nu vor fi prefect concentrice cu gaurile si vor forta numai intr-o parte a gaurii daca intelegi ce vreau sa spun. Asta implica niste tensiuni de "forfecare" care pot duce la ruperea prezonului la vre-o curba mai in forta. Parerea mea. In alta ordine de idei, mi-am nenorocit masina cu rotile in starea asta. Vibreaza tot, pana si bordul se vede. Mi-am facut 1000 de nervi si din cauza vremii de rahat (a fost nebunie pe A1) si a faptului ca bat rotile de inebunesti. Ori am eu ghinion la lucrurile SH ori nu stiu, cert este ca luni imi fac comanda de 2 gume noi pentru fata si gata. Astea daca merg pe spate bine, daca nu, le dau foc, macar sa fie bune la ceva. Degeaba sta masina bine in curbe, frana si in conditii e ploaie e foarte eficienta daca imi sare efectiv volanul din mana la 50 la ora. Multumesc de urari! @run4fun. Domnul imi cer mii de scuze dar de fiecare data cand imi aduc aminte nu sunt in masina. Hai ca o rezolvam noi candva, mama ei de plafoniera Edited March 28, 2010 by Dj_Dark Link to comment
ing3r Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 In primul rand LMA, chiar daca totusi, cu intarziere... 2nd, e destul de nasol daca la viteza asa mica iti bate volanul in halul ala. Jantele nu sunt strambe deloc? Mie imi sare gandul la asta, chiar daca gumele sunt asa cum sunt... Mai bine duci rotile la verificat/indreptat/echilibrat (dupa caz) si pe urma le pui iar pe masina... Link to comment
banzay Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 (edited) Dj-ule cauta repede inele de centrare Intreaba-l pe Ing3r cum imi facea mie volanul la 70 la ora cand am plecat cu el de la vulcanizare cand tocmai pusesem aliajele alea vechi. Fara inele si jantele un pic strambe (nu aveau aia aparatura de indreptat) combinatia perfecta. Dar dupa ce le-am indreptat si am pus inele facute special la strung (nu porcarii de plastic) 140 si era ok. Acum cu jantele astea in accelerare nu am problema, am facut aseara o proba si la 150 e super, problema e in deccelerare cand incepe sa vibreze un pic volanul. Dar ma duc eu la strung sa imi fac inele PS: La Multi Ani cu multa sanatate si numai bucurii! Edited March 29, 2010 by banzay Link to comment
Dj_Dark Posted March 29, 2010 Author Share Posted March 29, 2010 Jantele nu sunt strambe, s-au verificat cand le-am cumparat. In schimb gumele le-am vazut de cand le-am montat ca bat pe partea interioara, insa nu credeam ca vor bate asa rau in volan. Oricum, azi imi caut 2 gume noi si mut jantele de pe spate pe fata care sunt mai bune. Imi voi face si inele la strung intr-un final si voi vedea ce si cum. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now