Jump to content

Espero 1.5 Dohc Bej


Dj_Dark

Recommended Posts

Am zis aici ;)

Ulei nu am pus niciodata insa cea mai mare greseala a fost alta:

Bujiile au fost refolosite si zacusera un timp prin garaj, suficient cat sa apara rugina pe filet, au fost curatate cu peria de sarma inainte insa aparent nu suficient.

 

Plus ca aveau destui km la activ. Distanta de la 1mm ajunsese la 1,2. Am fost delasator in ultimul an la intretinerea motorului si se vede :(

Link to comment

Sa ma 'laud' si eu, la Espero-ul 16v...bujii scoase anul trecut prima si ultima data la 70.000 km, cele puse de corean pe masina in fabrica...am rupt 2 chei de bujii si nu s-au miscat cand sa le scot, am reusit cu tubulara si clicket cu teava pe maner si chiulasa nu a fost afectata...si arata cam asa..

post-3429-038076700 1290410315_thumb.jpg

post-3429-081356700 1290410331_thumb.jpg

post-3429-028555400 1290410469_thumb.jpg

Edited by argon
Link to comment

Practic pe langa izolator au fost scaparile, nu prea ai ce strange, fiind turnate asa..distanta la electrozi era cam 2 mm, cu toate asta mergeau bine, marfa coreeana :thumbl:

Edited by argon
Link to comment

Aseara mi-am achizitionat si montat fise noi. Nu am gasit tesla si am luat packard gri, la 40 RON cat am dat pe ele merge prea bine motorul ;) , oricum, fata de ce aveam, e diferenta.

O sa le masor cu prima ocazie sa vad in ce stare mai vin de noi.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Momentan l-am aruncat in aripa fata la misto. Inca ma gandesc unde sa-l pozitionez pentru o citire buna a temperaturii.

Aici unde e acum cand stau pe loc se ridica mult, cand merg, scade, probabil caldura de la motor il influenteaza.

Din ce am mai vazut, de obicei se monteaza in fata radiatorului, sa vad cand o fi putin mai cald cum il pozitionez, poate il duc in portbagaj totusi.

Link to comment

Functional e foarte buna ideea si arata binisor, doar gaurile alea pt butoane sunt ca nuca in perete (nu sunt aliniate). Poti incerca sa cumperi/gasesti niste butoane pe care sa le pui pe carcasa si sa apesi pe ele, iar mai departe ele sa apese pe butoanele ale argintii. Sper ca ai inteles ideea...

 

Senzorul de temperatura este exterior?

Link to comment

Ma gandeam ca nu se vad :D , intr-adevar, artistic nu au iesit foarte bine. Din pacate nu am avut burghiu asa mic si le-am "executat" cu letcon-ul si finisat cu abraziv. N-am mai avut rabdare sa imi achizitionez cele necesare operatiunii.

La fel si lateralele display-ului, asta nou fiind o idee mai lat, le-am executat cu un cutter incins + pila de unghii :) .

Are un senzor integrat si unul de exterior, insa nu-mi pare totusi waterproof, o sa incerc sa il pun intr-un loc ferit. Temperatura de sus e cea interioara iar cea de jos exterioara.

Se observa cate grade erau ieri pe la ora 2 in Buc :)

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Momentan merge pe bateriile lui, 2 ag 13. In functie de cat tin, adaptez un regulator pe 3 V sau nu.

Iluminarea se aprinde doar cu pozitiile si are vre-o 3 rezistente de 1kohm si una de 3,5 inseriate, atat am avut prin casa :) .

Partea de iluminare am ars-o de cum l-am luat :D avea un montaj acolo care oscila culorile cu un led tricolor, si l-am alimentat prost.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Duminica desi erau -2 grade afara am mai mesterit ceva. Mi-am repozitionat senzorul de temperatura in fata radiatorului si mi-am schimbat timoneria schimbatorului.

La primul am fost neinspirat, desi in mers indica bine, pe loc ajunge cumva caldura motorului acolo :) . Va trebui regandit, in oglinda mi-e cam lene sa desfac fata de usa totusi pe vremea asta.

La a doua operatiune am refolosit timoneria originala a masinii pe care o pastrasem, careia i-am schimbat tija de comanda si cele 2 bolturi cu unele noi. Merge brici, am reusit sa o si reglez cum trebuie acum.

 

La cea de pe masina ii scapase bucsa de jos de la boltul de sustinere, se dezlipise cumva de pe timonerie si atarna degeaba pe-acolo. Piese originale cica :wallbanger: . Bine ca mi-am oprit originala.

 

Totusi are un spatiu ciudat de "manevra" pe boltul fix, posibil sa fi mai avut vre-o saiba de umplutura sub ea pe care am pierdut-o data trecuta.

Link to comment
  • 3 weeks later...

De Craciun binenteles ca nu am putut sa ma abtin si am facut cateva modificari pe la audio, mi-am montat lampa centrala de frana si mi-am repozitionat senzorul de temperatura in apropierea oglinzii.

Din pacate pozitia tot nu este ideala, caldura din masina afecteaza putin indicatia, la fel si pozitia geamului :D .

Vom vedea mai tarziu ce si cum din nou :) .

Link to comment

M-am gandit la ceva similar insa era prea mult cablu de tras si credeam ca imi va afecta indicatia. Oricum, am o alta idee, am vazut cum e la un megane, sub oglinda, o sa-l pozitionez acolo, nici nu se vede, si daca tot nu-mi convine trag fir pana in spate.

 

PS o sa trag si niste poze cu centrala si noua pozitie a senzorului cand ajung sa-l fac, din pacate va trebui sa dau oglinda jos care implica si plasticul de pe interior care nu se poate da jos fara sa dai fata de usa inainte :) .

O sa incerc sa o departez doar putin cat sa-mi permita fara sa o mai dau jos, si asa sta sa cada de pe usa.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

...mi-am repozitionat senzorul de temperatura in apropierea oglinzii.

Din pacate pozitia tot nu este ideala, caldura din masina afecteaza putin indicatia, la fel si pozitia geamului :D .

 

 

 

Nu te mai complica sa gasesti metode,monteaza-l ca mine in oglinda stanga si ai rezolvat-o.

Link to comment

Nu mai pot da geamul jos de pe oglinda (e lipit cu superglue :D ) si nici nu mai pot desface cele 3 suruburi care tin corpul oglinzii de suport, sunt vechi si intepenite. O sa-l montez lipit de partea de jos a suportului nerabatabil sa vad cum e. Sper sa nu-l afecteze apa prea mult.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...