Dj_Dark Posted November 22, 2010 Author Share Posted November 22, 2010 Am zis aici Ulei nu am pus niciodata insa cea mai mare greseala a fost alta: Bujiile au fost refolosite si zacusera un timp prin garaj, suficient cat sa apara rugina pe filet, au fost curatate cu peria de sarma inainte insa aparent nu suficient. Plus ca aveau destui km la activ. Distanta de la 1mm ajunsese la 1,2. Am fost delasator in ultimul an la intretinerea motorului si se vede Link to comment
argon Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 (edited) Sa ma 'laud' si eu, la Espero-ul 16v...bujii scoase anul trecut prima si ultima data la 70.000 km, cele puse de corean pe masina in fabrica...am rupt 2 chei de bujii si nu s-au miscat cand sa le scot, am reusit cu tubulara si clicket cu teava pe maner si chiulasa nu a fost afectata...si arata cam asa.. Edited November 22, 2010 by argon Link to comment
Dj_Dark Posted November 22, 2010 Author Share Posted November 22, 2010 Cand filetul arata asa eu stiam ca nu au fost stranse bine si au scapat gaze pe langa filet. Link to comment
argon Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 (edited) Practic pe langa izolator au fost scaparile, nu prea ai ce strange, fiind turnate asa..distanta la electrozi era cam 2 mm, cu toate asta mergeau bine, marfa coreeana Edited November 22, 2010 by argon Link to comment
Mircea Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/21809-masina-mea/ Link to comment
Dj_Dark Posted November 23, 2010 Author Share Posted November 23, 2010 Aseara mi-am achizitionat si montat fise noi. Nu am gasit tesla si am luat packard gri, la 40 RON cat am dat pe ele merge prea bine motorul , oricum, fata de ce aveam, e diferenta. O sa le masor cu prima ocazie sa vad in ce stare mai vin de noi. Link to comment
sorin_maican20 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 In fiecare dimineata te vad pe Sos Petricani. Frumos LIN-ul, ca sa nu mai spun de sound. Link to comment
nt98adu Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Frumos, frumos, da' mie mi-a placut cum functioneaza motorasul! "> Link to comment
Costi VLN Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 In fiecare dimineata te vad pe Sos Petricani. Frumos LIN-ul, ca sa nu mai spun de sound. Te asigur ca si la fel de frumos merge. Link to comment
Dj_Dark Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 Multumesc, ma faceti sa rosesc . Nu chiar in fiecare dimineata, mai alternez traseele Link to comment
fiu25ionut Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 (edited) Eu nu te-am vazut pe Petricani, lucrez aproape si circul mai mereu pe ea , dar se aude frumos esapamentul . Edited November 24, 2010 by fiu25ionut Link to comment
Dj_Dark Posted December 2, 2010 Author Share Posted December 2, 2010 Ieri mi-am facut de lucru Pozele spun tot Link to comment
Costi VLN Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Hai ca a iesit bine,zici ca de acolo a fost.Felicitari. Unde ai montat sensorul de temperatura exterioara? Link to comment
Dj_Dark Posted December 2, 2010 Author Share Posted December 2, 2010 Momentan l-am aruncat in aripa fata la misto. Inca ma gandesc unde sa-l pozitionez pentru o citire buna a temperaturii. Aici unde e acum cand stau pe loc se ridica mult, cand merg, scade, probabil caldura de la motor il influenteaza. Din ce am mai vazut, de obicei se monteaza in fata radiatorului, sa vad cand o fi putin mai cald cum il pozitionez, poate il duc in portbagaj totusi. Link to comment
ches Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Functional e foarte buna ideea si arata binisor, doar gaurile alea pt butoane sunt ca nuca in perete (nu sunt aliniate). Poti incerca sa cumperi/gasesti niste butoane pe care sa le pui pe carcasa si sa apesi pe ele, iar mai departe ele sa apese pe butoanele ale argintii. Sper ca ai inteles ideea... Senzorul de temperatura este exterior? Link to comment
Dj_Dark Posted December 2, 2010 Author Share Posted December 2, 2010 (edited) Ma gandeam ca nu se vad , intr-adevar, artistic nu au iesit foarte bine. Din pacate nu am avut burghiu asa mic si le-am "executat" cu letcon-ul si finisat cu abraziv. N-am mai avut rabdare sa imi achizitionez cele necesare operatiunii. La fel si lateralele display-ului, asta nou fiind o idee mai lat, le-am executat cu un cutter incins + pila de unghii . Are un senzor integrat si unul de exterior, insa nu-mi pare totusi waterproof, o sa incerc sa il pun intr-un loc ferit. Temperatura de sus e cea interioara iar cea de jos exterioara. Se observa cate grade erau ieri pe la ora 2 in Buc Edited December 2, 2010 by Dj_Dark Link to comment
madkat Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Alimentarea draciei cum ai facut-o? Era oricum pe 12V initial? Sau ai pus ceva LM? Link to comment
Dj_Dark Posted December 2, 2010 Author Share Posted December 2, 2010 Momentan merge pe bateriile lui, 2 ag 13. In functie de cat tin, adaptez un regulator pe 3 V sau nu. Iluminarea se aprinde doar cu pozitiile si are vre-o 3 rezistente de 1kohm si una de 3,5 inseriate, atat am avut prin casa . Partea de iluminare am ars-o de cum l-am luat avea un montaj acolo care oscila culorile cu un led tricolor, si l-am alimentat prost. Link to comment
Dj_Dark Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Duminica desi erau -2 grade afara am mai mesterit ceva. Mi-am repozitionat senzorul de temperatura in fata radiatorului si mi-am schimbat timoneria schimbatorului. La primul am fost neinspirat, desi in mers indica bine, pe loc ajunge cumva caldura motorului acolo . Va trebui regandit, in oglinda mi-e cam lene sa desfac fata de usa totusi pe vremea asta. La a doua operatiune am refolosit timoneria originala a masinii pe care o pastrasem, careia i-am schimbat tija de comanda si cele 2 bolturi cu unele noi. Merge brici, am reusit sa o si reglez cum trebuie acum. La cea de pe masina ii scapase bucsa de jos de la boltul de sustinere, se dezlipise cumva de pe timonerie si atarna degeaba pe-acolo. Piese originale cica . Bine ca mi-am oprit originala. Totusi are un spatiu ciudat de "manevra" pe boltul fix, posibil sa fi mai avut vre-o saiba de umplutura sub ea pe care am pierdut-o data trecuta. Link to comment
Dj_Dark Posted December 28, 2010 Author Share Posted December 28, 2010 De Craciun binenteles ca nu am putut sa ma abtin si am facut cateva modificari pe la audio, mi-am montat lampa centrala de frana si mi-am repozitionat senzorul de temperatura in apropierea oglinzii. Din pacate pozitia tot nu este ideala, caldura din masina afecteaza putin indicatia, la fel si pozitia geamului . Vom vedea mai tarziu ce si cum din nou . Link to comment
run4fun Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Cand am avut eu montat termomentru aveam senzorul sub masina in spate pe partea opusa tobei Link to comment
Dj_Dark Posted December 30, 2010 Author Share Posted December 30, 2010 (edited) M-am gandit la ceva similar insa era prea mult cablu de tras si credeam ca imi va afecta indicatia. Oricum, am o alta idee, am vazut cum e la un megane, sub oglinda, o sa-l pozitionez acolo, nici nu se vede, si daca tot nu-mi convine trag fir pana in spate. PS o sa trag si niste poze cu centrala si noua pozitie a senzorului cand ajung sa-l fac, din pacate va trebui sa dau oglinda jos care implica si plasticul de pe interior care nu se poate da jos fara sa dai fata de usa inainte . O sa incerc sa o departez doar putin cat sa-mi permita fara sa o mai dau jos, si asa sta sa cada de pe usa. Edited December 30, 2010 by Dj_Dark Link to comment
Costi VLN Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 ...mi-am repozitionat senzorul de temperatura in apropierea oglinzii. Din pacate pozitia tot nu este ideala, caldura din masina afecteaza putin indicatia, la fel si pozitia geamului . Nu te mai complica sa gasesti metode,monteaza-l ca mine in oglinda stanga si ai rezolvat-o. Link to comment
Dj_Dark Posted December 30, 2010 Author Share Posted December 30, 2010 (edited) Nu mai pot da geamul jos de pe oglinda (e lipit cu superglue ) si nici nu mai pot desface cele 3 suruburi care tin corpul oglinzii de suport, sunt vechi si intepenite. O sa-l montez lipit de partea de jos a suportului nerabatabil sa vad cum e. Sper sa nu-l afecteze apa prea mult. Edited December 30, 2010 by Dj_Dark Link to comment
run4fun Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Dar daca ai oglinzi incalzite nu afecteaza? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now