Dj_Dark Posted May 22, 2013 Author Share Posted May 22, 2013 Probabil costa cat nu face. Si nici nu imi garanteaza nimeni ca ala tine. A facut un amic asta, l-a costat o gramada sa inlocuie o laterala de plastic cu una de aluminiu si au aparut si alte probleme. Link to comment
Geo_ZGA Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Atunci cauta altul de la vreo "babuta", ceva nemuritor gen Cobra ) Daca tot ai probleme cu ele... alta solutie nu prea vad. Link to comment
florinellll Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 (edited) Si ca update, lipitura la radiator nu a tinut, din cele 4 radiatoare pe care le am cred ca pot lua laterala de plastic de la unul si sa incerc sa o pun la altul, am mai auzit de oameni care au reusit operatiunea asta. Radiator,racire motor THERMOTEC DAEWOO ESPERO Inteleg ca suntem saraci(noi Daewoo-istii) dar nici chiar asa Edited May 22, 2013 by florinellll Link to comment
Costi VLN Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Radiator,racire motor THERMOTEC DAEWOO ESPERO Inteleg ca suntem saraci(noi Daewoo-istii) dar nici chiar asa O prastie,am pus eu nou si a tinut un an juamte. Link to comment
florinellll Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 (edited) Paiiiiiiiiiii are garantie 2ani !!!!!!!!!!!!!!!! Inca nu v-ati lecuit cu aste "originare". Atunci sa il ia pe ala de la Radacini de 1000lei care este identic . Desigur nici parbrizul meu de 200lei nu seamana cu ala de 700 la capitolul facturi Edited May 23, 2013 by florinellll Link to comment
Dj_Dark Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 Si pica la 2 ani si o luna, am mai avut unul, vezi mai sus. Link to comment
florinellll Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 (edited) Am inteles ca nu vrei sa faci investitii mari in masina . Am incercat sa ofer o solutie ,daca am gresit imi cer scuze. Edited May 23, 2013 by florinellll Link to comment
Salex Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Am inteles ca nu vrei sa faci investitii mari in masina . Asta incerca si el sa iti spuna ... nu vrea sa arunce banii pe geam, chiar daca nu sint multi . Link to comment
Dj_Dark Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 (edited) Motivul pentru care am mers pe SH a fost pentru ca prastiile noi (originale sau nu) sunt mai subtiri decat originalul, am o poza mai in spate cu ambele (cel nou si cel original al masinii) unde se vede diferenta. Poate as da 600 RON, daca as gasi original exact ca cel din fabrica (desi la cat valoreaza masina ar fi o investitie serioasa), am mai dat acu ceva timp 10 milioane pe un alternator nou, deci am precedent . Ideea e ca in loc sa dau 600 RON pe un radiator, mai repede imi iau cutie noua de viteze de la radacini Edited May 23, 2013 by Dj_Dark Link to comment
Viktor Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Inca nu imi pot explica de ce crapa in serie. Doar nu o prea incalzesti, asa e Dj-ule? Link to comment
Costi VLN Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Victore,ba chiar o incinge...Grav.Si destul de des....Hai ca te-am parat DJ-ule. Link to comment
Viktor Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Aoleu, l-am citit eu insa ... il asteptam sa ridice mina sus. Recomand inca doua, rezerva. Link to comment
Dj_Dark Posted June 11, 2013 Author Share Posted June 11, 2013 Joia trecuta la intalneala s-a inlocuit radiatorul tot cu unul SH (care are cica un an vechime) si galeria de evacuare (aici a fost ceva munca). Joia asta probabil se va desface si curata clapeta de acceleratie, urmand ca in cel mai scurt timp sa schimb uleiul, filtrul, discuri/placute frana fata si tot lichidul din instalatie, capacul delco/fisele si IAC-ul daca se dovedeste defect. Motorul merge bine insa are o problema cu relanti-ul care poate se rezolva doar cu reset, desi nu cred. La prima vedere pare in regula, motorul trage (nu stiu cat consuma in schimb) insa are un comportament usor diferit fata de ceea ce stiu eu, cade foarte repede relanti-ul la apasarea ambreiajului, cateodata da sa se opreasca motorul. Link to comment
mirceajo Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 (edited) explica si mie replica asta: probabil se va desface si curata clapeta de acceleratie, Ai vorbit cu ea si se desface singura? ))) Edited June 13, 2013 by mirceajo Link to comment
Dj_Dark Posted June 14, 2013 Author Share Posted June 14, 2013 (edited) Ma gandem ca o desfaci tu, dar m-am descurcat singur. In alta ordine de idei am descoperit problema. Sonda lambda de pe noua galerie de evacuare nu indica ce trebuie (indica amestec sarac in permanenta dupa ce se incalzea). Acum am deconectat-o si dupa un reset, a revenit la normal. sa vad cum o desfac, nu as mai da galeria inca odata jos. Ieri mi-am achizitionat un set de discuri fata brembo standard (m-am saturat de striate, gaurite..etc), ulei mobil esp formula 5w30+filtru man si un capac de delco nou. Azi ar trebui sa imi vina un set de fise bujii tesla si placutele ferodo premier. Edited June 14, 2013 by Dj_Dark Link to comment
Dj_Dark Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 (edited) Mi-au ruginit centrala si fisa lunga la capatul dinspre delco. Au venit fisele si placutele insa nu am apucat sa le montez. Discurile nu sunt brembo, sunt ferodo. Edited June 17, 2013 by Dj_Dark Link to comment
Dj_Dark Posted June 21, 2013 Author Share Posted June 21, 2013 Seara s-a inlocuit din nou bucsa de plastic de la coloana de directie, s-a reparat (din nou) actuatorul usii stanga spate (care a mers fix 1 ora dupa) si s-au mai inlocuit fisele de bujii + capacul de delco fiindca vre-o 2 ruginisera inexplicabil. In week-end urmeaza uleiul, schimbat discuri/placute fata si o revizie completa la sistemul de franare (dat tot lichidul afara din instalatie, curatat/inlocuit limitoatoarele de frana si ce mai gasesc in neregula) Link to comment
Dj_Dark Posted June 26, 2013 Author Share Posted June 26, 2013 (edited) S-au inlocuit discurile, placutele, s-a scos tot lichidul din instalatie, s-au desfacut si curatat vasul pompei si limitatoarele spate. La aerisire s-a rulat cam 1 litru jumatate de lichid prin instalatie pentru o aerisire si curatare temeinica. In viitorul apropiat o sa iau un spray de frana pentru discurile spate, au fost unse cu vaselina la ultima schimbare de rulmenti si inca nu am apucat sa le aduc la o temperatura destul de ridicata incat sa arda S-a schimbat uleiul si filtrul iar aseara am inlocuit si actuatorul spate (ultimul original). Din pacate am reusit sa rup o prindere de la fata de usa spate, am lipit-o cu poxipol si pana joi ar trebui sa se usuce sa o pot monta pe usa. Va urma, pana in august cand trebuie sa fac ITP-ul, sa repar rugina de pe ea neaparat si, daca mai am timp vara asta, sa schimb cutia de viteze cu cealalta. Avand in vedere ca una noua e 600 RON ma tot gandesc sa mai astept putin si sa pun una noua direct, asa scap de toate problemele, inclusiv pierderile de ulei. Si inca ceva, sonda lambda de pe noua galerie nu prea functioneaza, ar trebui sa incerc sa o desfac si sa o inlocuiesc, momentan merg fara ea si masina merge cu setarile "default" fara nici un fel de control asupra gazelor si implicit aspura amestecului. Edited June 26, 2013 by Dj_Dark Link to comment
Petrica_CBD Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 azi am fost la radacini...chiar pomana cutia aia la 600 ron noua...sunt curios ce turatie ai cu ea la 100km/h...ca la asta de Koreea e a5a mai lunga Link to comment
ZDN Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Bravo Ai schimbat ceva la doamna,si ai facut o aerisire foarte corecta,cred ca sti dar poate unii nu stiu,,primi 500 km sa nu bruschezi frana asa se uzeaza corect discurile + ca nici nu tine frana prea bine '' Dar chiar e pomana cutie nou cu 600 lei,e f16? Cat mai bagi in una sh mai bine iei una noua,si stai cel putin 10 ani fara probleme. Petrica nu ai vazut ce cod are pe ea? acolo e scris raportul final Link to comment
Dj_Dark Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Nu mai tine masina inca 10 ani Link to comment
Dj_Dark Posted July 1, 2013 Author Share Posted July 1, 2013 (edited) Update, dupa un drum pana la Rosiori pot sa spun ca discurile de 180 Ron perechea se comporta fix de banii astia. La franari serioase de pe la 130 km/h "bat" destul de rau in volan, am verificat deja rotile sa elimin o alta cauza probabila, sunt echilibrate. Sub 90 si peste 140 nu se mai simt asa rau, doar cand trec prin plaja aia de 130-100. De franat franeaza bine insa e deranjanta rau bataia aia. In rest, am pus-o iar pe burta la o trecere peste o bordura insa cred ca a scapat fara urmari de data asta. Edited July 1, 2013 by Dj_Dark Link to comment
mirceajo Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 (edited) ia de aici Dl DjDark, aparatori de noroi spate, gasite pe un espero in Polonia: Edited September 9, 2013 by mirceajo Link to comment
Dj_Dark Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 Degeaba bre, tot e ruginita. Vine din interior si gaura aia de la surub mai mult strica. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now