mirceajo Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 da, dar in proportie de 90-95% aripa e protejata...deci daca daca avea putina grija de ea nu avea rugina.. Link to comment
Petrica_CBD Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Mircea ala sunt bune daca ai cauciucurile si jantele originale...dar cu jante pe 15 si suspensie sport nu poti folosii asa ceva...am vrut si eu la Cielo...dar m-am lasat pagubas cand am vazut ca ating si cu 185/65/14 pe jante originale Link to comment
Dj_Dark Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 Suspensia originala vrei sa zici Link to comment
Petrica_CBD Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 jante originale si suspensie stock Link to comment
mirceajo Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Petrica sa nu uitam ca Espero e mai lat ca cielo, nu cred ca l-ai auzit pe Dj sa zica ca ii ating jantele lui pe suspensie sport Link to comment
Dj_Dark Posted September 10, 2013 Author Share Posted September 10, 2013 Daca as pune alea ar atinge sigur. Roata intra sub buza la -4, stii si tu de la cielo cand era sa ramai fara ea pe A2 . Cu suspensie stock probabil ar merge insa nu mi-a spune chiar daca as gasi, astea sunt mosteniri de dacie, daca bagi antifon cum trebuie in "oala" nu ai treaba si sunt alte locuri unde rugineste inainte. PS Buzele alea spate nu ruginesc de la ce arunca roata, ci de la condensul care se strange intre aripa si contraaripa, la imbinare au folosit un burete care tine apa acolo. Link to comment
Dj_Dark Posted September 23, 2013 Author Share Posted September 23, 2013 (edited) Si, s-a schimbat si cutia de viteze. Asta noua e "scurta" se vede mai ales la 4 si 5. Din teste preliminarii la 3000 ture in tr 5 am 100km/h, cea veche avea 115 iar la 190 am 6000 ture, cu cea veche aveam aproape 5000. Partea misto e ca fac depasiri cu a -5a fara probleme si aia 190 km/h ii ia cam in orice conditii si relativ repede. Partea nasoala e ca la vechea mea viteza de croaziera de 120-130 acum am intre 3500-4000 de ture (fata de 3000-3500) si se cam aude toba in masina. Va astept la...alergat Edited September 23, 2013 by Dj_Dark 1 Link to comment
Geo_ZGA Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Aleluia! In sfarsit ai schimbat-o... bine, stiam deja, de la Mircea Link to comment
Petrica_CBD Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 in sfarsit ai montat-o...daca nu te impaci cu ea...facem schimb ....sa imi dai joi codul de pe ea Link to comment
Dj_Dark Posted September 24, 2013 Author Share Posted September 24, 2013 Te uiti singurel joi ca nu stiu unde e codul si nici nu am curatat-o temeinic . Deh, lenea asta. Link to comment
ZDN Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Felicitari pentru operatiune ,,cutia de viteza'' Acum e racheta,daca Ii pui si injectoare de 1.8 iti dai seama ce devine Link to comment
cris06 Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Schimba uleiul din noua CV dupa cateva mii de km! Fa un buson de golire in capacul diferentialului cutiei vechi si pune-l pe cutia noua (cred ca e acelasi). Link to comment
Dj_Dark Posted September 25, 2013 Author Share Posted September 25, 2013 (edited) Ideile sunt bune dar, sincer, cum spuneam mai sus, mi-e lene, mai ales ca nu a fost noua si a fost 150 RON mai mult costa uleiul decat cutia . Aia veche a mers aproape 2 ani cu jumatate de litru de ulei in ea, daca si asta ma tine cativa ani asa cum e sunt multumit. Uleiul e motul, in cea veche tot asta am avut si probabil ca asta a fost motivul pentru care a mers atat in conditiile date. @zdn cu injectoarele alea probabil ii dau limitare intr-a 5-a . Edited September 25, 2013 by Dj_Dark Link to comment
Salex Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Da, dar iti dai limitare si in buzunar . Link to comment
Dj_Dark Posted September 25, 2013 Author Share Posted September 25, 2013 (edited) Sa speram ca nu, banii investiti bine de-a lungul timpului isi spun cuvantul acum . Daca ii fac praf motorul acum, ma gandesc serios la alta masina. Si asa, are cam 130.000 de la ultima reparatie capitala si parca incepe sa se dea iar la ulei. Fum nu scoate (inca) insa a inceput sa pape iar cam un litru la vre-o 5000 km si miroase a "tigaie", in special dupa reprize peste 4-5000 de ture. La vara o sa incerc unul mai gros sa vedem ce si cum, o fi de segmenti sau simeringurile mele Victor Reinz au fost niste fake-uri. Edited September 25, 2013 by Dj_Dark Link to comment
Dj_Dark Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 (edited) Si, parca am avut gura aurita . Luni dimineata cand am pornit (dupa forja de duminica de teste) mi s-a parut ca scos un "damf" de fum albastru de ulei pe teava. Am accelerat-o, am frecat-o, nu a mai scos, am zis ca mi s-o fi parut si da-i inainte. Ieri dimineata eram in parcarea subterana de la munca (statuse de luni dimineata acolo) am pornit, cobor sa las liftul si surpriza, gasesc un norisor albastru in spate si mirosul specific de"tigaie". O mai frec prin trafic, accelerari tari, lasata la relanti dupa care brusc acceleratie, nimic in spate. O las o ora pe dreapta oprita, pornesc, nimic. Azi de dimineagta dupa o noapte de stat, la fel, nimic. Cred ca face misto de mine In rest motorul merge perfect, nu porneste in 3 sau ceva, trage bine, pe-a masii Diseara la intalnire o sa rog un coleg sa-i dea putin in gusa sa vad ce scoate la teava (sunt convins ca o sa gasesc cativa doritori ). Ma gandesc la faptul ca tinutul la 6000 de ture 10 km sa fi parlit vre-un simering de la vre-o supapa si acum la "stat" mai mult curge uleiul ramas deasupra. Asta apropo de ce ziceam mai sus cu Victor Reinz oricum, daca se manifesta o sa fac un test de compresie sa fiu sigur ca nu am prajit vre-un segment ceva. PS Si a doua problema, un xenon se aprinde mov si la jumatate de intensitate, diseara la fel, o sa vad daca e becul sau balastul. Edited September 26, 2013 by Dj_Dark Link to comment
Petrica_CBD Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 (edited) Asa am patesc si eu.doar la pornire si nu tot timpul.simeringuri supape asta ne trebuie.te ajut diseara,dau eu 2-3ture cu ea .cat despre xenon,am renuntat la ele si am achizitionat un set de osram night nustiu cum... Edited September 26, 2013 by Salex Link to comment
Geo_ZGA Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Daca se strica o piesa/componenta, nu inseamna sa renunti de tot la ea... pe principiul asta, cand faci pana, pui roata de lemn, de caruta ) Link to comment
ZDN Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Mai bine spui si tu ,,ca merge bine,nu mananca ulei'' Hai ca poate scapi usor de tot motorul nu are asa de multi km de cand a fost refacut @Petrica mai bine cu xenon la cat de chior e espero poti pune orice halogen vrei,eu am testat mai multe becuri si nici unul nu ofera o vizibilitate buna,adica nu ai de unde find un far prost conceput. Link to comment
Dj_Dark Posted September 27, 2013 Author Share Posted September 27, 2013 Aseara a murit de tot si e becul, balastul functioneaza ok. Link to comment
raresvintea Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 In cazu masinii asteia daca mai se mai baga inca odata in motor, o mai scoate la liman? oricum 6000 rpm chiar si in teste, isi arata varsta... Link to comment
Petrica_CBD Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 e "forta" masina asta...pt varsta ei si stilul sportiv de condus al proprietarului... Link to comment
Dj_Dark Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Am tinut-o iar 3 zile pe dreapta sa vad ca nu a mai dat cu fum, probabil a fost doar un semn de genul "mai fa odata asta si ai pus-o" Diseara o sa verific filtrul de aer, o fi dat cu ulei pe ventilare in admisie de la turatie, nu m-am gandit pana acum la asta. Link to comment
Dj_Dark Posted February 14, 2014 Author Share Posted February 14, 2014 Si..inca traieste, daca tot nu am mai schimbat nimic, macar sa mai dau cate un update la cateva luni Am scos-o din zapada saptamana trecuta dupa 2 saptamani de stat pe dreapta, a pornit ok, merge in toti cilindrii, bat niste diverse (pe fata probabil flansele cu rulment si pe spate nu stiu inca) dar merge, inca. Am spalat-o aseara si am revazut rugina peste tot. In primavara o sa-i fac o mini revizie sa mai scap de scurgerile de ulei, inlocui demarorul, un bec xenon si mai vad ce alte nimicuri. Zilele de glorie s-au cam dus si m-am cam plictisit sa tot bibilesc pe la ea, chestiile mai costisitoare (gen cutie de viteze) nu se vor mai repara pe principiul "merge si asa". Link to comment
Petrica_CBD Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Nu te cred sa o lasi tu chiar asa...o vei reface in primavara Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now