Salex Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 Stai cuminte, adrenalina e multa . Nici macar la #1 nu e relevant ... esti sigur ca ai prins pistonul la PMI ? As zice sa astepti un test facut dupa 1000 km rulati, am eu un fix cu valoarea asta ... Link to comment
Dj_Dark Posted January 8, 2018 Author Share Posted January 8, 2018 Eu asa zic, ca era la PMI dar da, ai dreptate. Voi reface testul cand va fi si distributia pusa doar asa sa am un punct de plecare fiindca cel relevant va fi dupa rodaj. Link to comment
Dj_Dark Posted January 14, 2018 Author Share Posted January 14, 2018 (edited) Parca e altceva In alta ordine de idei, ieri s-a montat pompa de apa, distributia si admisia. Am incercat sa schimb si conducta de tur fara succes, nu am reusit sa desfac filtrul de benzina, o sa vad poate gasesc si bucata de la pompa la filtru si o tai direct, pana atunci am reusit sa desfac furtunul cu supapa unisens de la motor care dupa cum am zis, a frecat in galeria de admisie fiind prea intins si s-a mancat pe o portiune de 1 cm. Nu e patruns dar a ajuns la tesatura si nu-mi placea drept urmare am luat masuri. Ca reparatie s-a umplut cu poxipol pe toata portiunea dupa care am taiat o bucata dintr-un furtun de apa (din alea care duc la caloriferul de caldura) si s-a bagat un pic fortat in interiorul lui. Am avut noroc fiindca diametrul interior al furtunului de apa era fix cat cel exterior al astuia de benzina. Drept urmare acum e ce trebuie, in primul rand are sustinere daca se umfla si nu curge nimic daca se sparge, putin probabil totusi. Pacat ca nu am facut niste poze cu mantocareala . Acum s-a re-rutat intr-o alta pozitie si nu mai freaca in nimic. In ceea ce priveste supapa unisens (daca intr-adevar asta este ceasul ala ca de butelie) se poate sufla prin ea in ambele sensuri fara probleme. Distributia m-a batut putin dar intr-un final am dovedit-o, are un sistem foarte misto se poate slabi si strange din intinzator drept urmare se poate pune fara sa o mai pacalesti cu role semi desfacute, problema era ca evident, ambele axe erau pe "came" si nu stateu la semn neam, aia de admisie era putin prea avansata in pozitia de echilibru, cealalta un pic prea in spate, mai trebuia un om dar m-am descurcat singur intr-un final. Plus ca aveam si capacul de la tachesti pus si nu puteam sa le manevrez cum trebuie cu o cheie fixa, a trebuit sa ma chinui din suruburile fuliilor de sus, care binenteles ca se tot slabeau si ma enervau Si niste poze finale. Data viitoare cel mai probabil se va porni, a mai ramas evacuarea si alte operatiuni ce necesita tavalit pe sub masina, le-am lasat speciat ca poate e mai cald, ieri pe vantul ala nu-mi venea deloc. LE ca am uitat, investitie a fost 250 RON rectificare chiulasa plus 510 RON acum (pompa apa hepu, kit distributie contitech complet, curea transmisie si 4 bujii ngk bkr5ek cu 2 electrozi) plus 600 RON de data trecuta duce investitia totala de reconstructie la aproximativ 1500 RON (am pus si uleiul si antigelul) Nu cred ca mai trebuie ceva cumparat, daca mai e pun aici. Edited January 14, 2018 by Dj_Dark Link to comment
mirceajo Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Poate la pornire faci filmare sau mai bine zis ma iei cu tine Link to comment
Dj_Dark Posted January 14, 2018 Author Share Posted January 14, 2018 Saptamana viitoare iti faci timp si mergem Link to comment
Dj_Dark Posted January 18, 2018 Author Share Posted January 18, 2018 https://youtu.be/7DfkREydEzU Scuzati calitatea, atat se poate Am 2 erori, IAC shorted to ground si hall sensor (senzor axa came) low voltage. Senzorul il voi cumpara fiindca cel vechi a baltit in ulei mult timp pe masina (pierdea fix pe-acolo) si cu IAC-ul trebuie vazut ce nu am conectat bine. Suspectez o masa la rampa de injectie sau cablul in Y ce conecteaza IAC-ul si senzorul de detonatii la restul instalatiei, poate nu am conectat ceva corect. A ramas pe data viitoare fiindca se facea noapte si ami aveam de schimbat si uleiul la bmw, se rezolva, pana atunci am timp sa gandesc problema Overall, a pornit Link to comment
Dj_Dark Posted January 26, 2018 Author Share Posted January 26, 2018 (edited) Problem solved. https://youtu.be/6k51UyODrjE Scartaitul este intinzatorul curelei de accesorii care a ramas cea veche. Desi am cumparat curea noua nu am pus-o fiindca voi demonta din nou compresorul aerului cand va incepe procedura de construit aerul conditionat . Spun construit fiindca va fi o mantocareala mare, detalii cand ma apuc, am deja planul principal in cap si ala de back-up daca nu iese cum ar trebui. Problema a fost asta Aparent am prins skill in a prinde cabluri sub diverse obiecte, pe-asta am reusit sa il prind intre galeria de admisie si chiulasa. In rest, pare ca merge bine, fum nu scoate, ce-i drept nu i-am dat peste 3000 de ture dar nu miroase a tigaie. Vedem dupa rodaj cum stam. Ah inca ceva, imediat dupa filmare a inceput sa se auda ca trage aer fals pe undeva pe la admisie, insa relanti-ul sta bine, merge bine, momentan asa ramane, nu mai dau admisia jos a treia oara, vom vedea in mers ce se intampla. Data viitoare se va schimba toata conducta de tur din rezervor pana in fata, am reusit sa gasesc si bucata dintre rezervor si filtru. Edited January 26, 2018 by Dj_Dark Link to comment
Salex Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 Spray de frane ... foarte eficient in detectarea locului pe unde trage aer fals Link to comment
Dj_Dark Posted January 26, 2018 Author Share Posted January 26, 2018 (edited) Eu ma gandeam la fum de tigare sa suflu pe un furtun si vad pe unde iese. Am vazut pe net metoda Eu banuiesc locul unde a fost prins firul, o fi ramas izolatie pe-acolo sau s-a turtit garnitura, daca nu se astupa de la sine cu moloz in timp o mai desfac odata in mama masii ca piuie enervant. Edited January 26, 2018 by Dj_Dark Link to comment
Mihai.Ionita Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 Daca sufla pe la galerie nu cred ca vezi atat de usor fumul. Nu e mai simplu sa desfaci acum galeria, pana cand pui tot inapoi, si sa vezi ce s-a întâmplat acolo? Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Link to comment
Dj_Dark Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 (edited) Totul e pus inapoi Sa vad ce chef am data viitoare cand inlocui conducta. Edited January 27, 2018 by Dj_Dark Link to comment
Dj_Dark Posted February 7, 2018 Author Share Posted February 7, 2018 (edited) Noutati, ieri am demontat iar galeria de admisie de tot (data trecuta doar o departasem sa scot firul) si s-a rezolvat cu aerul fals. Totodata am schimbat si pistonasele de la capota cu unele de E36 fiindca cele vechi se dusesera complet si stateam cu batul de fiecare data cand o deschideam. Si am reusit sa schimb si conducta tur de benzina cu tot cu filtru, de la rezervor pana la motor. Defapt sunt 2 bucati si binenteles ca cea dintre motor si filtru era de cielo, deci mai scurta decat ce aveam eu. Daca am vazut ca asa cu vorba buna nu functioneaza, am folosit japca, am indreptat partea de la filtru si a ajuns, aproape la fix. Conducta de pe rezervor nu mai sta ea chiar frumos in clipsuri dar macar nu freaca in nimic. Filtrul la fel e putin mai in fata dar merge. Binenteles ca am reusit sa rup colierul care il prinde de rezervor, surubul ala nu s-a desfacut, am fost fericit ca am reusit sa il desfac din capatul care ma interesa fara sa rup nimic. Si daca tot aveam admisia demontata complet am facut si un test de etanseitate la tot sistemul. Rezultatul, nu curge pe nicaieri si nici injectoarele nu se umezesc. great stuff Data viitoare urmeaza sa dau compresorul de AC jos si sa le iau pe ambele (asta de pe masina si ala vechi de daewoo) la bucuresti sa vad daca se baga cineva sa faca ce vreau eu, adica din 2 unul. Stiu pe cineva care a reusit sa adapteze partea din spate de la cel de daewoo la partea din fata la cel de opel, astfel raman prinderile si fulia corecte si pot folosi instalatia veche de pe masina asa cum e ea (cu mici modificari la electrica). Dupa o sa ma apuc usor de tinichigerie, vreau sa tai pragurile, si-asa le am noi, si sa vad cum arata elementul de rezistenta la interior. In functie de ce gasesc ma gandesc serios sa bag niste profile de metal (L-uri din alea) pe toata lungimea pentru rigidizare. Si poate reusesc sa le prelungesc cumba si spre lonjeron fiindca acum la schimbarea conductei cand ma tavaleam pe sub ea, nu prea mi-a placut cum arata partea unde se uneste lonjeronul cu pragul. Nu se rupe, inca e destul de rezistenta dar nu vreau sa regret mai tarziu ca am desfacut pragurile si nu am rigidizat un pic. Edited February 7, 2018 by Dj_Dark Link to comment
Viktor Posted February 8, 2018 Share Posted February 8, 2018 Cum ai rezolvat-o pina la urma cu planetarele ? C-am pierdut firu' ... Link to comment
Dj_Dark Posted February 8, 2018 Author Share Posted February 8, 2018 (edited) Pai ultima data luasem una de stanga cu abs care are tripoda diferita decat cele fara, in sensul ca in loc sa fie cu bile la fel ca partea dinspre roata la astea cu ABS e tripoda standard cu 3 role si culiseaza mai mult in colivie acolo. Planul meu era sa adaptez tripoda la una de dreapta fara ABS insa din pacate nu se potriveste, difera si pozitia sigurantei si numarul de dinti, deci e dead end, imi va trebui planetara dreapta cu ABS sau o sa incerc sa vad daca merge de evanda fiindca aia e din aia cu punct intermediar de prindere pe motor si am suportul ala. Pana atunci am facut alte inele distantiere la strung si am mai impins-o 5mm spre cutie, momentan ramane asa pana gasesc o solutie mai profi. Edited February 8, 2018 by Dj_Dark Link to comment
Dj_Dark Posted February 11, 2018 Author Share Posted February 11, 2018 (edited) Cam slabut acu in week-end pe motiv de frig dar, am plecat nepregatit Eram imbracat lejer si nu am rezistat mai mult de 2 ore de tavaleala. Am dat jos compresorul de aer de pe motor si le am pe ambele in portbagaj (opel si daewoo), luni le duc la cineva sa vad daca poate sa ma ajute cu ce vreau eu sa fac. Si am refacut diagnoza la motor, eroarea de hall senzor low voltage tot exista si a ramas singura eroare, o sa masor sa vad ce tensiune ajunge la el, ar trebui sa fie tensiunea bateriei conform schemei, trebuie sa revizuiesc oricum partea electrica cand o sa ma apuc de aerul conditionat, se poate sa fi gresit niste legaturi la ECM, de exemplu pompa de benzina functioneaza bine mersi si cu siguranta scoasa, am impresia ca nici siguranta de ECM nu mai are nici un efect. Se vor reface majoritatea legaturilor studiind schemele temeinic si tot atunci voi intari plusul permanent la ECM deoarece conform schemei de opel linia principala care alimenteaza tot ce tine de motor (senzori, servomecanisme, injectoare,bobina..etc) vine dintr-o singura sursa care ar trebui sa 4mm sectiune si eu clar nu am atat, nici nu cred ca exista fir atat de gros in filonul vechi de daewoo din bord, dar il voi cauta pe cel mai gros, eventual voi mai insuma inca 1-2 pe toate pe care le gasesc acolo, nu as vrea sa trag alt fir fiindca alea macar au sigurantele calculate. Si cea de + contact (ignition) ar trebui sa aiba 1,5 mm sectiune, studiem si asta. Cam atat momentan. Edited February 11, 2018 by Dj_Dark Link to comment
florinellll Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 LAMPA STOP DR K 96136528- PRET PROMOTIONAL!!! Poate te intereseaza Link to comment
Dj_Dark Posted February 15, 2018 Author Share Posted February 15, 2018 Merci, pretul e de "dumping" dar momentan nu am nevoie. Link to comment
cris06 Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Offtopic: lampa e chinezarie! Majoritatea pieselor de la firma asta sunt contrafacute! Link to comment
Dj_Dark Posted February 15, 2018 Author Share Posted February 15, 2018 Tot fftopic: , m-am prins, m-am uitat la tot ce au pe-acolo, lampa sa zicem ca ar merge dar semnalele fata de exemplu se vor ingalbeni in cateva luni, am mai avut. Sunt cateva chestii care merita gen coliere si deverse plastice, tampoane dar cam atat. Link to comment
Dj_Dark Posted February 16, 2018 Author Share Posted February 16, 2018 (edited) Operatiunea clima, primul pas facut Pentru cine nu stie despre ce e vorba, s-au desfacut ambele compresoare si ce vedeti in poze este compresorul de espero cu capac, fulie si ambreiaj de la cel de opel. Capacul a fost schimbat pentru prinderile specifice, fulia si ambreiajul fiindca espero are curea trapezoidala iar motorul nou cu caneluri. S-a testat direct la curent si cupleaza, acum sa vedem cat de rau pierde (fiindca mai mult ca sigur va pierde) insa daca tine freonul 3-4 luni ma declar multumit, il voi incarca anual si aia e. PS ca am uitat, rusine sa imi fie. Operatiunea a fost efectuata de colegul Alex Karavan caruia ii multumesc calduros inca odata. Edited February 16, 2018 by Dj_Dark 1 Link to comment
Viktor Posted February 16, 2018 Share Posted February 16, 2018 Pe unde ar pierde daca pierde ? Etansari ori ... Link to comment
Dj_Dark Posted February 16, 2018 Author Share Posted February 16, 2018 (edited) Garniturile de la jumatate sunt noi, am luat set complet, a fost 90 RON (continea mai multe garnituri, noi am folosit doar 3 din el din care doar astea 2 erau obligatorii). Din pacate setul nu contine si simeringul de la ax, drept urmare a ramas cel vechi de pe carcasa de opel, numai ca axul e cel de la daewoo de-asta ma gandesc ca ala macar era "invatat" in locas acolo cu simeringul vechi, asta nou cine stie. Plus ca Alex are aceeasi mantocarie la cielo al lui, insa el a schimbat si simeringul ala cand l-a construit si surpriza, cel nou pierde , drept urmare am decis sa nu ne mai complicam (oricum am inteles ca e un proces destul de greu de schimbat). Incercam cu cel vechi momentan, poate am noroc (sau ghinion ) si vedem mai incolo cand ajung sa bag freon ce se intampla. BTW, toata operatiunea a fost 170 RON (setul, ulei si manopera ca pentru prieteni) Edited February 16, 2018 by Dj_Dark 1 Link to comment
Dj_Dark Posted February 19, 2018 Author Share Posted February 19, 2018 S-a montat ieri. A mai trebuit o mica ajustare sa intre Din pacate la electrica nu am mai apucat sa fac mare lucru fiindca inlocuirea curelei de accesorii este un adevarat procedeu de service la motorul asta, trebuie sustinut motorul si demontat tamponul. Avand in vedere ca tamponul ala este adaptat a fost putin mai complicat, dar l-am dovedit. Din pacate o alta problema la conducta ce intra in acumulator (tulumba aia). Cand am dat-o jos pe cea veche a iesit cu jumatate de filet si desi parea ca a ramas suficient cat sa prinda nu a vrut sa intre drept si pace. Am fortat-o acolo dar totusi pare cam stramba, vedem daca pierde. Intre timp o sa caut si acumulator nou, la SH nu cred ca voi gasi unul intreg, conductele alea nu se desfac deloc, ma voi chinui si la cealalta cand o fi sa il schimb. Per total, am identificat firul de comanda cuplaj compresor si am facut nite teste pe gol, pare ca functioneaza. Data viitoare va fi numai electrica, voi incerca sa fac toate legaturile cum trebuie, sa pun si mufa ALDL si sa inchid acolo. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now