marcelradian Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Ar trebui totusi sa inlocui releul de claxon ( din spatele cutiei cu sigurante) cu alt releu, eventual pozitii, faruri, AC, care vrei. Si la mine nu mergeau claxoanele, si am depistat ca de la releu, chiar daca releul ,,tacanea,, cand puneai mana pe el. S-a rezolvat prin inlocuiere releu. Link to comment
ovi_jer Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 marcelradian@ Poate data viitoare citesti inainte sa scri.masterbobs a scris de la bun inceput ca la inlocuit cu altul. Link to comment
masterbobs Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 (edited) Am verificat firele catre claxoane (cam neprofesional) cu un bec si surpriza nu sunt intrerupte... <{POST_SNAPBACK}> Pentru a inlatura orice neintelegere cum am procedat? am cuplat un bec in papucii ce veneau spre claxoane si cand am apasat pe volan se aprindea. Am cautat la domnul Nicu Barbu pe site si am gasit la 56,47lei ron(564.000lei vechi) claxon(nu stiu daca e corpul de doua gajiitori sau una singura). Am cautat claxon de dacie da nu am gasit nici un pret(inca)....chiar daca am o parere proasta in general de piesele romanesti pana acum nu am auzit la dacii sa moara claxonul...nici macar la aro... Acum stau si socotesc ba chiar ma gandesc... 1 claxon =-564.700 lei (banuiesc ca il schimba pe garantie) + 1 ora (minimum) manopera =300.000-400.000 + 1-2 atentii(de o bere) =100.000 lei ---------------------------------- rezulta un total de =300.000 - 400.000 plus 4-5 ore pierdute de la munca daca pentru schimbarea lui in service pe garantie ma costa 400.000 se mai merita sa ma duc? Multi mi-au atras atentia ca pot sa pun singur unul nou(de daewoo) si sa se arda la loc in 2 timpi si trei miscari. Am analizat oarecum atent sistemul si cred ca s-au ars pentru ca sunt PROASTE (as zice foarte proaste) si nu pentru ca ar fi vreun "bug" in reteaua electrica... Voi ce ziceti? Se merita? PS ma gandeam sa imi bat capul cu un montaj electronic si sa scot prin sirena alarmei un fel de claxon...(cred ca m-ar costa cam 150.000 si ar fi sigur mult mai fiabil chiar daca ar suna ciudat) Edited September 19, 2005 by masterbobs Link to comment
ovi_jer Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Ti-am explicat mai sus :claxoanele nu se ard.Ori sau dereglat ori au luat apa.Pe parte cu surubul de prindere mai au un surub de reglaj.Pune pe cineva sa tina apasat contactul la volan si roteste de el pina isi da drumul. Link to comment
masterbobs Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Asa o fi, nu te contrazic... dar amandoua ? Promit ca o sa le dau jos si o sa le masor ... cu putin noroc pate scap de dat bani.. Link to comment
pavcostel Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 @masterbobs. Pai daca citeai mai inainte... Claxoanele astea sunt SUBDIMENSIONATE. Asta una la mana. A doua la mana, gaura de drenare a apei este pozitionata SUS!!! Adica apa va iesi din claxon doar in imersiune!! Si ovi_jer are dreptate, de regula e bine sa le dai jos, sa le scurgi si apoi sa incerci sa reglezi auto-contactul lor din surubul de pe spate.(cel cu contrapiulita) Daca autocontactul se blocheaza, din motive de apa, vaselina si ce o mai fi pe acolo, doar din surub se deblocheaza. Altfel trebuie desfacut. CLAXONUL E POSIBIL SA AIBA PLUS PERMANENT SI COMANDA PE MINUS! Adica invers ca la Dacie! Risti sa i-l pui si sa sune incontinuu. Masa la alea originale e izolata de carcasa. Din proprie experienta: - daca dupa demontare nu faci nimic, du-te la garantie. E mult mai ieftin si de aia e garantie... Cu stima, Costel Link to comment
Mad MAX Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 si mie mi s-a un claxon. A fost de la prea mult claxonat. Am fost la o inmormantare si a trebuit sa claxonex incontinuu. Din pacate unul din cele 2 a cedat. Problema e ca nu stiu de unde sa iau altul in loc.Vroiam din cel original. Ale mele erau Bosch(nu stiu la voi cum e). De undeeee ? Link to comment
adrianm Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Ce placut era duminica la biblioteca Aristia Aman pana cand venea o sleahta de haidamaci furibunzi cu claxoanele inrosite (BOSCH?).De obicei in nunta, da' la inmormantare ce-aveti cu ei ?Vreti sa-i desteptati? Clapsoane Bosch gasesti la targurile de saptamana(sau dezmambrari).Dupa ce probezi cateva LO si HI separat le pui pereche si vezi sa nu genereze armonici neplacute si vor fi ready to use.Daca ai urechile tumbacite cum spui n-ar trebui sa fie o problema sa le alegi.Am vazut la Craiova o juma de dubita de claxoane,becuri H4(2.5 RON),boxe,statii,cass,stopuri Citroen,Peugeot(cele mai frumoase),Renault-10 RON. Link to comment
masterbobs Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Gata am scapat de stresul asta cu claxonul... Am mers azi in service...la garantie... Imi vine sa ma pup ca nu am umblat la claxoane...(demontat, reglat, etc.) Erau pur si simplu arse. De ce imi vine sa ma pup? Pentru ca modelul meu de claxoane nu a mai fost intalnit pana acum in service si abia dupa ce au sunat la Craiova au trebuit sa le schimbe... Erau niste modele ciudate ce semanau cu cele de pe motocicletele jawa 250... Acum sunt mandrul posesor de claxoane bosh ce suna f bine... btw. toata distractia nu m-a costat nimic... Link to comment
dflorescu Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 si eu am avut probleme cu claxoanele (de fapt goarnele). alea au + permanent, si, din cate stiu, iau masa direct de la volan, fara vre-un releu. am avut la unul un fir care era gata-gata de a se rupe, dar se tinea in izolatie. cand il probam cu bec mergeau firele, cand il intindeam si-l montam in claxon - nu. pan-am tras mai tare de el si s-a rupt imediat. posibil sa fie si la tine lafel. al doilea claxon mi s-a dereglat, probabil de la apa. era pus in asa fel incat apa nu se putea scurge din el. Il dai jos, il ciocanesti cu o cheie, mai incerci sa-i schimbi tonalitatea de la butonasul ala negru (posibil sa ti se fi decojit ceva pe-acolo => invarti cu un patent de surubel) si-o sa mearga. asta ca sa nu mai cumperi altul. iti trebuie doau surubelnita (pt 3 suruburi si 2 cleme de la masca radiatorului) si-o cheie de 13 parca. Link to comment
pavcostel Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 @masterbobs Vezi, domnule? Totusi spune si UNDE ai fost, la ce service, poate mai au nevoie si altii. Sa le claxonezi cu placere! ) Cu stima, Costel Link to comment
masterbobs Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Nu am vrut sa fac reclama...dar daca se poate pentru ca merita..Grand Garage Auto sau Bosh Car Service(cred ca e tot una) Super baietii...si mai ales prompti. Sa le dea sanatate cine trebuie... Link to comment
Alezz Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Iti spun eu lu' Rosca si lui Pep . Link to comment
Lucian Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Am si eu o problema cu claxonul la un cielo din 97 din 2 bucati cate sunt numai 1 functioneaza !Bine-nteles ca l-am masurat pe cel ce nu mergea si nu are nimic claxonul ba mai mult l-am verificat la 1 prieten pe masina si mergea!Am schimbat firele intre ele si merge !Problema este ca la fiecare claxon vin 2 fire unul verde si unul rosu ei bine unul dintre cele verzi nu merge sau este intrerupt.M-am uitat in cartea tehnica si nu gasesc nicaieri nimic despre claxon nici macar unde are siguranta .Poate stiti voi careva ceva despre claxon sau unde are siguranta?! Link to comment
Cristina Bauer Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 poate imi spui si mie cum dau de claxon ca si al meu behaie dupa ploaie Link to comment
Cristina Bauer Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 gata eu am rezolvat-o... Am fost in targul Vitan am dat 150.000 pe un claxon cu 2 trompe rosu... l-am montat cu trompele in jos si merge super...e simplu de montat...ieftin asa ca poate sa se strice de cate ori vrea ca nu e scump... Link to comment
EXE Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 mi-a murit si mie claxonul astazi. Am pus pe direct de la baterie unul din ele si merge. Releul cupleaza, siguranta e buna, ce naiba sa-i mai fac? Am curatat cat de cat papucii dar tot nu merge. Link to comment
CT_ZDB Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 verifica contactul de la volan. Pur si simplu tragi de partea de deasupra volanului pe care este sigla Daewoo si uite-te la contacte sa nu fie oxidate sau sa nu faca contact Link to comment
EXE Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 (edited) Pai daca se aude releul cum cupleaza inseamna ca contactul este bun. Am pus alt releu si la fel, deci releul e bun. Please help! Edited March 14, 2006 by EXE Link to comment
hohaele Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Verifica-l si pe celalalt,s-ar putea sa fie in scurt.Ele sunt legate in paralel si daca unul e in scurt nu merge nici celalalt.Aceeasi poveste am patit si eu,da am cumparat un set nou si l-am schimbat. Link to comment
EXE Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 (edited) Asta nu am verificat, am sa incerc, mersi! Edited March 14, 2006 by EXE Link to comment
DannyTheKid Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 daca ai claxonat cand era in apa claxonu s-a terminat mie mi-a murit unu la fosta masina Link to comment
EXE Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 (edited) Am fost acum la masina si am desfacut pe rand papucii de la claxoane, rezultat...nu merge nici unu nici celalalt. (am incercat unul dintre ele direct de la baterie si suna) Edited March 14, 2006 by EXE Link to comment
Mircea Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Verifica cum isi iau masa. Normal ar trebui sa si-o ia prin surubul de montare, ia incearca sa dai cu un fir o masa sigura acolo, direct de la baterie. Link to comment
EXE Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 La fiecare claxon sunt 2 fire. E ciudat ca unul dintre ele (claxon) l-am testat cu fire direct de la baterie si functiona, pe celalalt nu l-am mai testat. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now