alx Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Cu huse refolosibile, nu? Ai nevoie de un asociat? Io cu vulcanizarea... Domne, cel mai dificil este sa ai mai multe... Multe asigurari, taxe de drum, tre' sa le conduci pe toate din cand in cand... Link to comment
Immortal Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Insa e si reversu': niciodata nu ramai la mana ta; mereu se va gasi una care sa te duca acolo...unde e nevoie. Link to comment
alx Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Iti spun din experienta proprie ca exact cand ai nevoie mare de deplasare, atunci nu porneste nici-una. Ori sunt in revizie, ori e prea rece, ori... ori... ori... Link to comment
NFS Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Si-atuncea un mers pe jos face cit 10 masini! Link to comment
Tommy Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Cam asa.. era si-o vorba: "Un bun general stie cand trebuie sa .. mearga si pe jos" Link to comment
Satori Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Daca iti place o masina cu motorul mare si/sau ai una, toata lumea te invidiaza si esti barbat. Daca in schimb ai o femeie de calibru, ori te fac prost, ori pervers. E clar, femeia nu e ca o masina. Link to comment
Tommy Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Corect corect. Dar ca motocicleta? Hmm, nici asa... cred ca mai degraba ca bicicleta, la vale merge bine.. la deal impingi ca boul. Link to comment
Immortal Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Ar merge. Ca tre' sa transpiri serios ca s-o poti calari. Link to comment
sebian Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Si, ca orice masina, merita sa o tii un timp. Dupa care o schimbi. Si ca orice sofer, speri la achizionarea uneia noi, sa aiba consumul mai mic, consumabilele s-o tina mai mult, fara tamponari, mai silentioasa, mai rapida cand ai nevoie de ea, sa porneasca numai cand ii arati cheia. Vise! Intotdeauna va apare o noua versiune cu imbunatatiri Unde mai gasesti matale masina netamponata, in ziua de azi? )"> Ca daca incerci sa o iei de noua trebuie sa cobori pina la nivelul in care e in fabrica (adicatelea scoala generala) si acolo e periculos, te paste puscaria... asa ca acceptam, pina la urma, si tamponate...numai sa nu aiba motorul refacut sau extrem de uzat... Eu as pune-o de-un rent-a-car )"> cateodata rent-a-car-ul te duce mai ieftin, per total, decat cele proprietate Link to comment
Immortal Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Ba' sa stii ca te multe ori merita sa risti puscaria Gandeste-te ce de avantaje: o iei nerodata, va avea valoare mare de revanzare, ii vei explora singur hibele si vei fii primul care se va bucura de masina. Toti te vor invidia la stop si multi vor da fuguta la dealer sa intrebe din ce salon auto ai luat-o... Link to comment
Tommy Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Nici pentru bani nu merita puscaria.. daramite pentru o masina.. Si-apoi.. e pacat si de ea, vorba lui E. Barbu, "O masina cu un singur propitar, intra in mormant fara termen de comparatie." Link to comment
Satori Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Nu cred ca e bine asa. Risti ca atunci cand scoti pistonul pentru curatat sa se sperie sau sa faca vreo remarca gen "al dracu, scuipa ca si stiloul meu" sau "dar masinile negre de ce au pistoane mai mari? ca am vazut eu in filme..." Link to comment
ileana Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Toti te vor invidia la stop ... ???..va invidiati la stop?! Sa nu prindeti unul din ala de 9 luni! Link to comment
laurentziu83 Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 (edited) Eu mai am o vorba: O masina scumpa e ca o prostituata de lux: lumea te invidiaza pentru ce ai, toti vor sa fie in locul tau, tu esti cel mai fericit din lume, ai prestigiu, etc, dar cand vine vorba de dat bani... 1 milion lumina, 2.8 milioane protectia, vreo 10 manopera si, ai grija nebunule ca se face anul si trebuie sa ma mai duc si pe la soacra-mea, ca altfel mor. prefer una mai modesta Edited March 15, 2006 by laurentziu83 Link to comment
sebian Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Gandeste-te ce de avantaje: o iei nerodata, va avea valoare mare de revanzare, ii vei explora singur hibele si vei fii primul care se va bucura de masina. Da bre dar matale ai rabdare, ii faci rodajul, o inveti cum sa mearga mai economic sau mai fashnetz, si dupa ce intra in parametrii ideali ti-o ia altul si face niste liniutze cu ea de ii sar scantei din pistoane Link to comment
Tommy Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Si-apoi.. se stie ca meseria de profesor nu-i asa bine platita si apreciata ) Link to comment
pixelconscious Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Da bre dar matale ai rabdare, ii faci rodajul, o inveti cum sa mearga mai economic sau mai fashnetz, si dupa ce intra in parametrii ideali ti-o ia altul si face niste liniutze cu ea de ii sar scantei din pistoane Cata dreptate... Cand pleci si tu undeva cu treaba, ea face liniutze, tu suspectezi si bagi un ochi in computer unde gasesti logurile liniutzelor. Si pe urma cu logurile in brate ii ceri explicatii, iar ea iti raspunde ca nu s-ar fi intamplat daca o luai cu tine. S-a intamplat.. unui prieten ? Link to comment
sebian Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Bine, nu trebuie neaparat sa te uiti in loguri...te poti uita si la uzura caucioacelor, sau pui mina sa vezi cat de incins e motorul Link to comment
Satori Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Mai, pixel, la ce sa ii mai ceri explicatii? Ce realizezi cu asta? Mai are rost? Asta e... REMAT sau o accepti asa, rabla. Link to comment
laurentziu83 Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 (edited) Bine, nu trebuie neaparat sa te uiti in loguri...te poti uita si la uzura caucioacelor, sau pui mina sa vezi cat de incins e motorul Exact: uzura neuniforma a anvelopelor in caz de calcat stramb. Daca incerci sa refaci brac(on)ajul s-ar putea apoi sa rasara galme, care la viteza mare vor transmite vibratii in caroserie ce vor aduce daune iremediabile. Edited March 15, 2006 by laurentziu83 Link to comment
Tommy Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 (edited) Pui mana pe-un par si-o centrezi pina nu mai sufla Si-apoi.. uite scumpo ce-ai pierdut.. bujia Champion! Edited March 15, 2006 by Tommy Link to comment
pixelconscious Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 (edited) Mai, pixel, la ce sa ii mai ceri explicatii? Ce realizezi cu asta? Mai are rost? Asta e... REMAT sau o accepti asa, rabla. Intocmai, la ce bun sa accepti o rabla ? Daca il lasa din nou pe amicul meu in mijlocul intersectiei? Eu zic ca daca mai prinde si o reducere de primavara s-a scos cu masina noua. Basca, super oferte sunt peste tot. Edited March 15, 2006 by pixelconscious Link to comment
Immortal Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Poi normal, faci cum zice Satori. Ce atata bataie de cap?! S'a dus la liniute? Foarte bine - la casat! Pana la urma, e doar o gramada de fiare. Si nu de lta, da' oricum in ultima vreme ofertele sunt la mare cautate si cu ocazia asta poti sa-ti iei ce ti-ai dorit dintotdeauna: o alta clasa = o alta finisare. Link to comment
iulia Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Basca, super oferte sunt peste tot. Asa e, oferte sunt peste tot. Dar stii vorba aia cu "works both ways"? Se poate lua in considerare si asta Pana atunci, uite un mic pamflet despre ingineri (fara vreo aluzie catre cineva ) http://www.nasparau.com/ingineri.html Link to comment
sebian Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Da, Iulia, poate ca "works both ways" dar nu uita ca masini bune se gasesc pe toate drumurile, daca ai finantele necesare, dar soferi buni... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now