pixelconscious Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 salut! dupa ce am facut un plin cu benzina premium de la agip rahova s-au intamplat urmatoarele: - consumul a crescut brusc (am facut 310 km cu un plin!) - toba s-a innegrit rau de tot - fumul pe care il scoate cand plec de pe loc este ingrozitor - cand am stat mai mult pe loc cu motorul pornit, am observat intamplator ca arunca niste stropi pe toba de esapament - cand dadeam la cheie dimineata pleca un pic mai greu. dupa ce am epuizat benzina premium am pus fara plumb (omv 100) si acum porneste usor. cu toate astea fumul pe care il scoate in continuare este cam exagerat. uleiul este in regula, nu se pune problema. si totusi ce ar putea fi la baza consumului si a fumului ? sa fie numai benzina de vina ? am mai pus premium de la aceeiasi benzinarie si nu am avut probleme later edit:masina este din '96 si are 56000 km. Link to comment
joeboy Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Fumul pe care il scoate este alb sau negru? daca este alb si este exagerat de mult poate fi fisurata sau arsa garnitura qiulasa..cel putin asa am patit de curand Link to comment
VAXXi Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Da, e valabilă observaţia cu chiulasa, dar aş tinde să dau vina pe benzină. Probabil benzină amestecată cu ulei. Agip ţi-a trebuit "> Aş zice să arzi repede benzina pe care-o ai acum, şi să vezi după încă 1-2 plinuri cu benzină bună ce se întâmplă. Dacă zici că arunca stropi pe eşapament, înseamnă că s-au depus mizerii pe traseul de evacuare, şi mizeriile astea ard la temperaturi mari - de unde fumul negru încă prezent. Link to comment
Satori Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Stropii aruncati... prinde-i si vezi daca miros a benzina. Link to comment
pixelconscious Posted November 23, 2004 Author Share Posted November 23, 2004 multumesc tuturor pentru idei :satraiti: da, fumul este alb. asadar este posibil sa fie garnitura de chiulasa? :speriat: ieri cand am verificat stropii mi s-a parut ca miroase a benzina, dar poate ca ma autosugestionez pentru linistea mea. chiar sper sa fie numai de la benzina, poate ca daca pornirea si-a revenit in curand sa scap si de fumul ala. asta mi-ar mai lipsi acum, sa am probleme cu masina ahhh, pt ca mi-am amintit: credeti ca este nevoie sa curat injectoarele ? Link to comment
Vlad Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 daca ar fi garnitura de chiulasa ar trebui sa iti scada nivelul la lichidul de racire+masina ar da in bot... Link to comment
VAXXi Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Corect Vlad. Dacă şi-a revenit, cred că a fost doar benzina, fără alte sechele. Cine ştie ce mizerii or fi băgat în ea, care ard cu diverse culori de fum... Şi evident, n-ar strica un filtru de benzină nou, şi cuvânt_urâtăţarea aia de injectoare. Link to comment
Shenck Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Plxelule, tine cont ca s-a racit vremea si e posibil sa pape mai mult + abur care poti sa-l interpretezi ca fum alb Link to comment
ovi_jer Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Recomadat ar fi sa verifici zilnic nivelul la ulei si antigel sa nu fie ceva probleme la motor si mai ales sa nu pleci la drum lung ca poate nu se stie... Link to comment
vbocan Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Ieri am venit si eu de la mecanic, caruia i-am prezentat o problema similara. Mi-a spus sa stau linistit si sa nu mai alimentez cu porcarii, desi eu credeam ca benzina Super Plus de la Rompetrol e chiar buna. La fel ca si in cazul tau, cand accelerez iasa un fum alb si consumul este INGROZITOR, adica vreo 16%. Masina a fost pusa pe tester si mi-a spus ca toti parametrii sunt in valori normale, ba chiar s-a minunat ce injectoare are la varsta ei, adica dadeau 3,2 pulsatii pe secunda in regim ralanti. Mecanicul mi-a recomandat sa pun benzina fara plumb, preferabil OMV, desi motorul este fara catalizator. Link to comment
matryx_16 Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 consum ridicat deoarece Cielo are soclu automat si pana acesta se inchide,bezina prin injectorul central si are un debit foarte mare.dupa ce soclul se inchide benzina se inchide si injectorul central si benzina trece prin cele 4 injectoare si consumul scade.si folositi numai benzina FARA PLUMB...am pus si eu premium si zici ca era Astra diesel...asa scotea fum,si in plus nu tragea deloc...cand este rece afara,relantiul Cielo-ului meu este 1500 rot/min...treptat revine la 900 rot/min. Link to comment
VAXXi Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 consum ridicat deoarece Cielo are soclu automat Ce-are bre ? soclu ? dar ce, e statuie ? poate vrei să zici şoc automat ! bezina prin injectorul central Ăăă.. şi care e injectorul central mă rog ? injectoarele sunt 4 şi în linie, nu prea văd cum unul din ele poate fi "central". Link to comment
matryx_16 Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 scuze!!! n-am dat in cap...uita-te la motor pe cilindrul de injectie si ai sa vezi...este ca un fel de sonda...nu am o poza sa-ti arat.sau intreaba pe cineva de la Daewoo... Link to comment
VAXXi Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Ok, lămuriri: "cilindrul" se numeşte rampă de injectoare şi e montată între motor şi bord (între motor şi botul maşinii se găsesc cele 4 bujii). Injectoarele sunt doar în număr de 4, şi sunt egale în drepturi. Nu ştiu ce numeşti tu "injector central", dar sigur nu este injector; un injector arată (de-afară) cam ca o bujie, doar că este alimentat prin cabluri mai subţiri şi mai lejer fixate. Link to comment
tolin Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 "injector central" = regulator de presiune ? Link to comment
iso Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 ...sau poate'i vorba de injectoru' ala central de' l'au botezat astia sonda lambda ... sau lambada . :rastabanana: Link to comment
DragosB Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 De obicei , stropii de benzina ( ca zici ca miroase a benzina ) aruncati pe toba , inseamna probleme injector/injectoare . Ca prima faza , eu m-as duce la un service si as face o curatare ca la carte ; daca insa nu ai timp , te feresti de service sau pur si simplu nu ai banii necesari da' totusi vrei sa te lamuresti care-i problema , baga in rezervor solutie de curatat injectoare ... problema ar trebui sa se rezolve sau macar sa se amelioreze ( daca este de la injectoare ) . Injectoarele se strica foarte greu ... deci problema unui injector bulit as exclude-o momentan . Ca sfat totusi , fuga la un service si fa-le o curatare ca la carte . O sa-ti scada si consumul , chiar daca-i iarna ... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now