Jump to content

VERIFICATI-VA BATERIILE ROKET !!!


Recommended Posts

Cine m-a vazut joi noapte in Bucuresti stie despre ce e vorba. M-am decis ieri dupa ce am ajuns inapoi la iasi ca sa merg sa-mi verific instalatia electrica. M-am dus prima data la un service, nu dau nume, e pe bulevardul pacurari si trecut in carnetul de garantie. Dupa ce m-au plimbat aia de pe la o hala la alta pentru probleme electrice ("acolo la aia este" pai da, aia de acolo m-au trimis aici""noi te trimitem inapoi la ei" "au treaba" :flaming: ), m-am dus la primul public si am cerut telefonul si adresa Sermecomului. Ajung eu la ei (Valea Lupului), vine un electrician la mine si verifica. La relanti aveam 14.4 V, deci cureaua si implicit alternatorul ieseau din discutie. N-are nimic, concluzionau ei si se apucara sa-mi verifice becul, plafoniera daca face contact :mda: . I-am scapat omului 100 k lei in buzunar si a stiut imediat ce are.

Am oprit motorul, am lasat faza mare si contactul pus. Nici 10 minute mai tarziu bateria avea 6,3 VOLTI !!!!! E clar, bateria e praf. S-a luat decizia sa se schimbe pe garantie. A ramas sa-i sun azi sa-i intreb daca a venit bateria noua si sa ma duc sa o schimb pe garantie (pe 5 decembrie fac 2 ani). Din ce vorbeau ei am inteles ca era a 4-a baterie ROKET care venea luna asta la garantie pentru schimbare. Asa ca va previn si pe voi ca sa luati masuri sa va verificati bateriile pana nu e prea tarziu (post garantie) si sa dati banii aiurea. Va mai tin la curent despre cum evolueaza treaba.

Link to comment

mie mi-a murit bateria de tot (rocket) dar a fost vina mea in mare parte-am uitat halogenele aprinse de vreo 10 ori si am descarcat-o complet tot de atatea...am fost la sermecom, au verificat dar nu au putut sa o schimbe in garantie deoarece masina are instalatia electrica originala modificata(neone sub masina, inchidere+alarma, mp3 player, statie+tun de bass-consumatori mari) asa ca am cumoarat din bani proprii o varta. bateria este incomparabil mai buna decat cea originala-dupa 3 ore cu muzica la masim la iarba verde a pornit la sfert pe cand cu cealalta,chiar si cand era noua,dupa doua ore nu mai pornea la cheie nici sa o omori.

Link to comment

In seama ca a mea e ok.Dupa o zi de muzica la iarba verde tot la sfert a pornit micuta.Si a fost odata descarcata.Eu nu cred ca este o problema a bateriei ci una de utilizare defectuasa sau montaje electrice aiurea.

Link to comment

Ca sa stie toata lumea despre ce e vorba, atunci cind ne-am intilnit cu Laurentiu am observat toti ca ii pilpiie farurile cu motorul pornit; din vorba in vorba, am ajuns la concluzia sa faca o verificare; rezultatul: Roket is dead, long live the Roket!

Link to comment

La 14.4 V la relanti si sa creasca la 14.5-14.6 V la turatie nu prea intra in discutie alternatorul. E foarte bun. Deci e clar bateria. Tre sa sun la ei peste o ora sa vad daca mi-au adus baterie de schimb.

@andreib: La ce tun de bas am vazut ca ai tu in portbagaj nu ar mai trebui sa ai garantie nici la suspensie, nu numai la instalatia electrica :lol: :lol: Eu nu am nimic in plus la modificari in afara de Cass-ul Pioneer 2X7+2X25. Nici nu m-au intrebat daca am consumatori suplimentari. I-am vrajit cum ca am masina pe firma si nu ma pasioneaza modificarile, ci sa mearga masina; le-am spus si ca venisem cu o ora si jumatate in urma de la Bucuresti si deci trebuia sa fie incarcata bateria.

Ce bine ca mi-a dat prin cap sa ma duc sa-mi verifice. Eu unul puneam drept cauza cureaua, dar nu era asa. Ce ma faceam oare daca ma duceam dupa ce expira garantia. pe cei care s-au mai plans ca au ramas fara baterie ii sfatuiesc sa se duca la verificat cat mai au garantie. La service au mai adus aia vorba cum ca bateriile astea nu ar fi chiar noi cand sunt puse pe masini ci mai stau o perioada prin depozite.

Link to comment

Pai si noi ne-am gindit la alea, ca asa era clasic pe Dacia sau Oltcit :lol: , dar se pare ca e bacteria.

 

E normal sa scada un pic intensitatea luminoasa la ralenti, ideea e ca lui Laur ii "tremura" la ralenti.

Link to comment
  • 1 year later...

Revin in acest topic dupa un an si jumatate. Ieri, bateria schimbata mai sus a crapat definitiv. Fostul meu Matiz a stat cam 2 saptamani fara sa fie pornit, pe motiv de lipsa numere de circulatie si, cand a dat sa fie pornit nici becurile din bord n-au mai reactionat, si nici inchiderea centralizata nu si-a mai facut treaba. Se mai auzea doar o bipaiala slaba la alarma, deoarece nu mai fusese suficient curent pentru a fi pornita. Deci nu a fost uitat vreun consumator pornit, in 2 saptamani n-ar mai fi ramas nimic in baterie.

Asadar n-am mai incercat sa incarcam bateria, si am preferat sa luam alta noua, un Fullmen din metro (ieri dupa amiaza nu mai aveam alta sursa) cu bornele inversate, dar firele ajungeau fara probleme. Bateria noua e cu borne acum, dar poate va avea o viata mai lunga decat predecesoarele.

Asadar, NEVER AGAIN ROKET !

Link to comment
  • 2 weeks later...

Si eu am avut ceva probleme cu Rocket-ul original de pe maty, dar ma gandesc ca fac aia galagie ca masina are alarma si sa ma ia cu vrajeli ca e de la ea si n-are rost sa pierd timpul degeaba ... Oricum ... daca o inlocuiesc cu alt Rocket ... mai bine lasa!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...