zapacitu Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 La motor de 1,2L, model cu 5 usi, in treapta a 5 - a, 4500 rpm, 140 km/h, pedala mai aveam dar inutil, mai mult de atat nu tura. fftopic: Daca citeai cartea tehnica, vedeai ce raport de demultiplicare are treapta a5a. Trebuia sa urci mai mult in ture cu a 4 a. Inclusiv treapta 4 e subunitara la Kalosu' de 1.2. "> Link to comment
Lucian M Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Si mie imi arde piciorul s-o calc uneori peste 160 (maximul atins de mine pe E83, la o intrecere), dar nu am pe unde. Iar cand am pe unde, sunt alaturi de copilot, care nici chip nu vrea adrenalina. 150 atinge f usor, cand trece de 3300 rpm (estimativ) simti ca alearga puternic. Nu ma pot lauda ca am facut poza la 180, ca n-am ajuns acolo, insa daca e drumul cat de cat bun, se poate si cu o mana pe volan. Link to comment
Satori Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 De unde stii ca se poate daca nu ai ajuns acolo? Oricum, mai bine stai cuminte, nici 3 maini pe volan nu te mai salveaza la viteza asta daca esti neatent sau ai ghinion. Link to comment
Lucian M Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 (edited) Ai drepate cu 3 maini pe volan. De ajuns la 180- pai parca a ajuns Lucian- cel care a avut 2 Kalos-uri - unul albastru, celalalt negru. El parca a postat despre viteza asta. Adevarat ca si ingerul lui a avut aceeasi viteza cu el. LE: am gasit- Lucian79- 190km/h. Bine, e abaterea destul de mare, important e insa faptul ca a juns la valoarea aia. Edited September 21, 2007 by Lucian M Link to comment
Satori Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 La 190kmh ajunge daca ai rabdare si noroc sa ai timp sa astepti. La 180kmh ajunge. Link to comment
sorinake Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 si eu i-am dat 170 km/h cand veneam de la campina, pe dn1, intre intre campina si baicoi, apoi ca sa franez am lasat-o in viteza, frana de motor, ca e mai sigura la viteze mari...frana te poate fura...imi pare rau ca nu am pozat, desi aveam aparatul cu mine. In rest i-am dat si de la 2 cocosi catre mogosoaia 150-160km/h, cert e ca ajunge repede la 140-150 km/h Link to comment
Immortal Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 177kmph max. cu timp sa astept si noroc, vreo 20-25km de A2 n'a mai urcat nici un picutz catre 180kmph Link to comment
robert_11 Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 (edited) Un amic de-al meu mi-a povestit ca a dat intr-un aveo 4 usi 185 km/h. Acum daca ma minte el...va mint si eu pe voi. Eu la a mea mai mult de 170 nu i-am dat ca am fost mai mereu cu sergentul (a se citi logodnica) dupa mine. Edited October 4, 2007 by robert_11 Atentionare - lipsa majuscule acolo unde in limba romana sunt obligatorii - postarea pe un forum nu este o scriere pe chat Link to comment
robert_11 Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 ~4.250 rot/min la ~ 160km/h. Nu este viteza maxima atinsa de mine, insa atunci n-am avut aparatul foto la mine. Link to comment
Razv Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 (edited) 180 fix cu 5 persoane in masina ... s'a grabit nenea fotograf si a prins doar 175 Edited October 13, 2007 by Razv Link to comment
Myg Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 In toamna, cand drumurile erau bune, am ajuns la 150, dar cred ca poate ceva mai mult. Link to comment
fry Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) Kalos 2004 1.4 16v 94 CP - 184 KM/h Aveo 2008 1.4 16v 100CP - 192 KM/h Ambele viteze le-am prins pe A1 (Bucuresti-Pitesti), era liber, n-am vrut sa risc jonglerii la astfel de viteze si flashuri oricum nu-mi place sa dau. Benzina Rompetrol ambele. La Kalos eram 2 persoane in masina cu portbagajul plin de varza de la tara si la Aveo eram 3 persoane + ceva bagaj de vacanta. Vitezele sunt luate de pe ceasul masinii, nu am GPS pe nici una. Mentionez ca la Aveo am prins 192 intr-o mica panta, pe tronsonul nou de A1, in jurul Pitestiului. Nu am poze, dar promit ca prima oara cand mai "dau in goarna" vre-uneia din ele, aduc si dovezi. Pot sa spun ca ambele duc pana la 175KM/h fara probleme, dupa care este nevoie de timp. Inca ceva... daca de la 160km/h in sus calc pedala de acceleratie blana, Kalosul se opreste la 175 iar Aveo la 180. Trebuie luate treptat. Nu imi aduc aminte turatiile din pacate. Sentimentul pe care-l ai la vitezele astea in Kalos / Aveo este unul de... speed . Dupa parerea mea, totul este OK pana la 170, dupa care incepe sa se simta ca se depaseste viteza pentru care au fost construite. Edited June 29, 2009 by fry Link to comment
rich1974 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 cu 150 am mers cel mai tare(pe GPL) ...dar masina mai accelera in continuare...nu stiu unde s-ar fi oprit! (pe A1 intre bascov si podul viilor) Link to comment
Alex.T Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Norocul nostru ca ne-a facut Pendiuc centura ocolitoare. Link to comment
tudor2402popescu Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Masurata pe GPS ( ASUS R700): 167 km/h ( 175 pe bord). Mai mult nu a mai putut ! Masina cu 2 persoane. Pe autostrada Soarelui. Eram in drum spre Slobozia. Motorul turat peste 5400 rpm. Cat era in rodaj (pana la vreo 2500 km) , nu lua mai mult de 120 in treapta 5 nici de a dracu. Dupa 2500 s-a lasat. Oricum pe autostrada eu merg cu 140 in treapta 5, si mai am cursa la pedala, iar daca apas, se duce ! Nu e cursa "moarta" . Dar parca Aveo HB 1,2 8V raspunde altfel, accelereaza mai repede , banuiesc ca e si mai usor. Link to comment
Lucian M Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Trag bine ale voastre, a mea nu se duce peste 165 nici impinsa. Bine, nici nu merg des cu atat, de obicei o tin la 110 (3000 rpm cu a V-a). Link to comment
tudor2402popescu Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Adica o loganesti ! N-are de ce sa nu se duca...eu i-am dat pedala la podea. La 166-167 ( valoare afisata de GPS) s-a plafonat. Link to comment
Lucian M Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) Adica eu cu motor 16v cu cuplul maxim la 3400 rpm- loganesc masina la 110 cu 3000 rpm? In mers constant? Nu cred. Edited June 29, 2009 by Lucian M Link to comment
sergiuhusca Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Aceeasi viteza, la aceeasi turatie, o ai si la Logan 1,4 mpi. Link to comment
Lucian M Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Si probabil si lalacetti tot la fel. Tot loganeala se cheama? O dam in diverse, loganul nu ma intereseaza. Link to comment
zack Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Tine-o in a 4-a pana la 160 apoi dai a 5-a. O sa vezi ca poate mai mult de 175 [pe bord]. Eu i-am dat 183 pe bord si mai putea... Link to comment
Lucian M Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) Man, chiar mie v-ati gasit sa-mi dati sfaturi in legatura cu schimbatul treptelor? C'moooon. Cel mai mult a urcat la 170 si ceva la mare. Atat. Edited June 29, 2009 by Lucian M Link to comment
simon2tibi Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) Man, chiar mie v-ati gasit sa-mi dati sfaturi in legatura cu schimbatul treptelor? C'moooon. Cel mai mult a urcat la 170 si ceva la mare. Atat. Sigur nu poate mai mult? Hai ca era o gluma. Man, chiar mie v-ati gasit sa-mi dati sfaturi in legatura cu schimbatul treptelor? C'moooon. Cel mai mult a urcat la 170 si ceva la mare. Atat. Hai pe 4 tuning.ro! Edited June 29, 2009 by simon2tibi Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now