Lucian79 Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Va pot spune oficial ca, virgula, Kalosu 2004 prinde 190km/h pe ceas. "Proba" am facut-o Duminica trecuta cand am zburat la 150 km/h in plin camp . Benzina a vazut toata viata ei doar de 95' si ECM-ul n-a fost resetat niciodata. Link to comment
White Cevy Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Nu inteleg ce vrei sa spui tu Lucian79,ori ai prin 190km/h cu Kalos-ul ori ai zburat in camp la 150km/h.Explica-ne si noua. Link to comment
Mircea Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 El mergea cu 190 si a vazut curba. Pe camp a ajuns cu 150, pentru ca reusise sa franeze cat de cat. Asa-i Luciane? ) Nu mai incerca o data! Ingerul tau a avut viteza acum, te-a prins repede de la urma... Link to comment
Lucian79 Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Yap ..aveam 190 inainte de curba cand am facut poza cu vitezometru. Era o curba foarte larga asa ca am lasat-o in frana de motor. Partea proasta ... asfaltu era umed si-a-nceput sa-mi fuga curu. M-am intors 360 grade si efectiv am zburat peste santul de pe marginea drumului direct in camp unde-am mai rulat vreo 20 metri cu spatele. Partea buna ... masina n-are nici pe dracu nici macar o zgarietura. Atat doar ca-ntre janta si cauciuc au intrat niste ghemotoace de iarba pe care le-am scos la o vulcanizare ptr a nu pierde aerul. Link to comment
Tommy Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Luciene, grija mare baiatu', stii ca ulciorul nu merge de 3 ori la apa "> Link to comment
Lucian79 Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Si cand te gandesti ca nu erau parapeti de beton, nu venea nimic din fata, pamantu era afanat si colac peste pupaza in portbagaj aveam cartuse de etilen oxid care putea exploda Din pacate n-am calbu de date la telefon insa sa vedem ce putem face. Link to comment
MCojo Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Luciane... asculta-l pe "batranul" Mircea ! Nu mai incerca o data! Ingerul tau a avut viteza acum, te-a prins repede de la urma... Link to comment
Satori Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Atat doar ca-ntre janta si cauciuc au intrat niste ghemotoace de iarba pe care le-am scos la o vulcanizare ptr a nu pierde aerul. Link to comment
MCojo Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Hai mai Cataline si la tine ingerul e vitezoman?! Link to comment
Satori Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Este, dar nu ierbivor. Asta e masina lui Lucian. Link to comment
zack Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Un kalos/aveo care a prins 190 km/h. http://www.cardomain.com/ride/2144741/1 Omul spune ca are motor de 1.2l dar eu inclin ca este un 1.5 16v, deoarece masina pare full options, avand jantele de riguare Link to comment
Lucian79 Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Va pot spune oficial ca, virgula, Kalosu 2004 prinde 190km/h pe ceas. Un kalos/aveo care a prins 190 km/h. http://www.cardomain.com/ride/2144741/1 Omul spune ca are motor de 1.2l dar eu inclin ca este un 1.5 16v, deoarece masina pare full options, avand jantele de riguare Poza a fost facuta acuma vreo 3 sapt. in drum spre Bucuresti. Link to comment
zack Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Lucian79, la ce turatie ai reusit performanta de a prinde 190 km/h ?!! ps: Ce senzatie aveai in masina ?! Link to comment
Lucian79 Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Turometru nu stiu cat arata, iar despre senzatie )"> ... simti ca mergi repede, repede de tot. N-as mai repeta inca odata experienta ptr ca m-am ales cu o sperietura zdravana. Link to comment
Mircea Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Pentru cine n-a citit ... http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=179131 ... Atentie la neatentie Zack! Link to comment
DMX Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 ->Am reusit si eu 190 km/h cu kalosul meu de 1.4 16V , dar in conditii e drum drept , fara sa bata vantul , si aia 190 sunt pe bonr daca aveam GPS sunt convins ca nu imi arata 190 km/h . -turatia nu o mai tin minte eram mult prea concentrat sa fiu atent la trafic si eram singur (pe A2) -oricum imi place ca la viteza de 160 km/h poti merge lejer fara sa fortezi masina . --> NU RECOMAND viteza de peste 170 km/h -devine foarte instabila masina ,datorita garzii destul de mari Link to comment
DjLov Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 intre bucuresti-giurgiu Link to comment
ASIMO Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 (edited) Si eu consider ca "limita omeneasca" la Kalos e la 170km/h. Alaltaieri, la intoarcere de la Constanta, pe A2+A1 am mers constant, pe unde s-a putut, cu 150-160. Foarte interesant e ca undeva la 140 kmph masina mea capata o mica rezonanat, vibrand. Peste 140 nu se mai simte si nici sub 140. In poza unul dintre varfurile de 170, mai mult nu prea ma tinea (pedala mai era, dar eram 3 in masina si mi-a fost mila). Benzina 95 Mol. Bonus, un apus de soare pe A2. Ce rau imi pare ca n-am avut aparatul cu mine. Ar fi iesit niste poze super. Edited September 16, 2006 by ASIMO Link to comment
restereste Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 Adevarul i ca am sfintit masina in prima zi dupa ce am ridicat-o de la reprezentanta si nu prea am avut evenimente neplacute cu ea, inafara de 2:1)Rulam cu 20 km/h pt. ca ma apropiam de intersectie si un Opel Vectra nou mi-o traznit una in oglinda, dar fiindca o fost sfintita, oglinda mi so inchis, si cea de la Opel o picat (bine ca era italian ) 2)Era maica-mea la volan si so bagat in parcare cu spoilerul din spate in stalp(da so dus numa vopseaua) si m-o costat reparatie 4 milioane(noroc cu asigurarea) Dar totusi nu stiu care i spielu la mine la masina ca ceva nu i in regula.Poate ma ajuta careva ca deja de fiecare data cand conduc se pogoara sfintii din Rai si se pun langa masina cand aud ce injuraturi bag. ca sa ajungi la viteze mai mare de 130-140 de km la ora cu un aveo de 1.2, io am incercat ca am unu, nu poti decat de ce in fiecare treapta sau ma rog in treptele mai mare accelerezi pana la cuplul maxim ca altfel nu mere. Link to comment
dinoc Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 (edited) Pana la cuplul maxim ... Eu zic ca fortezi rau motorul ) Edited April 28, 2007 by dinoc Link to comment
tolin Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 (edited) La motorul de 1,2L, maxim 135 km/h la 6250 rpm in a treia. In a patra nu urca mai sus de turatia de putere maxima (5600 rpm) si intr-a cincea nu urca mai sus de 4500 rpm, adica pe la cuplul maxim. Edited September 6, 2007 by tolin Link to comment
DMX Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 -intr-a 4 la fix 6000 rpm aveam 170 km/h , curatam un pic motorul Link to comment
bogogica Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 La motor de 1,2L, model cu 5 usi, in treapta a 5 - a, 4500 rpm, 140 km/h, pedala mai aveam dar inutil, mai mult de atat nu tura. Link to comment
EM!L Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 fftopic: Daca citeai cartea tehnica, vedeai ce raport de demultiplicare are treapta a5a. Trebuia sa urci mai mult in ture cu a 4 a. Link to comment
vladawd Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 Nu vreau sa-mi fac "dusmani" pe aici, dar...fratilor...cum faceti voi pozele alea la cadrane ? Sta cineva in spatele vostru cu o camera ? Sau luati mana de pe volan la 170-190 si imortalizati momentul ? Si pe mine m-a tentat ideea sa-i fac poza sapt trecuta pe Bucuresti-Pitesti dar am lasat-o balta. I-am dat 160 de...test, si cand m-am dat jos din masina ma dureau palmele de cat de tare am putut sa strang volanul ala in mana. E destul de plina rubrica de accidente si nu as vrea sa ajungem si noi pe acolo. ! A SE CITI CA NU VREAU SA CALC PE NIMENI PE BATATURI ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now