Dragos82 Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 As vrea sa cumpar un filtru de aer pt cielo si as vrea sa stiu: -cam cata costa un k&n sau un pipercross -de unde pot sa-l cumpar -cati cai imi da in plus la masina Link to comment
VIPER Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 K&N format standard pentru Espero parca era cam 50EUR. Nu stiu cati cai in plus, dar stiu ca la anul imi pun. DimSport aveau. Link to comment
Wolfman Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Dupa ce montezi filtrul de aer, mai trebuie reglat ceva la motor (eventual potentiometrul CO2 sau altceva)? Link to comment
VIPER Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Din ce stiu, daca pui format standard, nu. Nu stiu la cele tronconice... Link to comment
CT_ZDB Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Dupa ce montezi filtrul de aer, mai trebuie reglat ceva la motor (eventual potentiometrul CO2 sau altceva)? NU... Eu am un K&N panel... se pune in locul celui de cartin... are exact aceeasi forma. Pur si simplu in pui acolo si gata! Nu faci absolut nici un reglaj... eventual o rescriere de chip . Joia trecuta am facut un test comparativ intre Cielo-ul meu(chip UPsolute + Filtru K&N) si Cielo-ul lui Vlad(Chip UpSolute + filtru tronconit Pipercross). A lui suna mai bine... a mea trage mai bine... depinde ce vrei acum :mrdj: sau ... Link to comment
iso Posted November 28, 2004 Share Posted November 28, 2004 @CT_ZDB Spune-mi , te rog , cit costa K&N cel "standard" , cel pe care'l ai tu ? Link to comment
CT_ZDB Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 @ iso: Filtrul ... eu l-am primit cadou... dar pe net am vazut asa ceva la vreo 50 - 60 $.. in pret intra Elementul filtrant + 1 spray cu ulei + 1 bidonas cu solutie de curatare... care ajung pt vreo 5-6 curatari -> 50 000 - 60 000 km... Solutii de curatat si ulei se dasesc si la C&C. poate au si tot setul .. nu stiu... mai incearca www.knfilters.com ... si vezi ca au in baza de date daewoo nexia Link to comment
VAXXi Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 http://www.knfilterchargers.com/search/pro...?Prod=33-2548-A Ăsta se potriveşte la Espero. Este "panel air filter", adică intră în locul filtrului existent, fără modificări. Lista maşinilor pe care se potriveşte este aici (merge şi pe Nexia 1.5, adicătelea Cielo): http://www.knfilterchargers.com/search/app...?Prod=33-2548-A Din păcate, la lista distribuitorilor în .ro este un "gol total". Link to comment
VIPER Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 Cum spuneam, am vorbit cu cineva la DimSPort si aveau sau aduceau, pe la 50EUR. Avand in vedere ca se spala si nu se arunca, merita banii. Link to comment
iso Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 ...vreau si eu :!: , ca daca luam mai multe ... ne spalam filtrele in familie ... Link to comment
matryx_16 Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 scoate capacul de la filtrul original,scoate filtrul,baga-l in portbagaj,pune capacul inapoi...si vezi ai sa vezi cum urca in ture...eu am motor de 1.5 si am batut espero si cielo executive...si multe altele... Link to comment
Zmeul cel rau Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Poate o avea si filtrul ala un rost acolo. Zic si eu, nu da cu pietre in mine! 1 Link to comment
Satori Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Nu are, este de forma. Este pur si simplu ca sa mai scoata niste banii jecmanitorii astia atunci cand trebuie sa facem revizii. Link to comment
tolin Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 scoate capacul de la filtrul original,scoate filtrul,baga-l in portbagaj,pune capacul inapoi...si vezi ai sa vezi cum urca in ture...eu am motor de 1.5 si am batut espero si cielo executive...si multe altele... Filtrul ala este un moft. O inventie capitalista sa ne ia noua banii. Bine ai facut. Dar n-am inteles de ce ai mai pus capacul la loc? Si ala baga o limitare. De fapt, cel mai bine dai jos totul pana la clapeta. Astfel mai reduci si greutatea. Link to comment
VAXXi Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Poate are omul o butelie cu oxigen ... sau mai bine, protoxid de azot în portbagaj, conectată direct la gura de admisie ... ce vă luaţi de el ? Link to comment
Vlad Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 din cate stiu eu filtrele de aer sunt facute sa mai reduca din cantitatea de mizerie care intra in motor Link to comment
tolin Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 scoate capacul de la filtrul original,scoate filtrul,baga-l in portbagaj,pune capacul inapoi...si vezi ai sa vezi cum urca in ture...eu am motor de 1.5 si am batut espero si cielo executive...si multe altele... N-ai vazut ca omul zice sa le scoatem si sa le bagam in portbagaj? Omu-i "pe felie", nu-l putem contrazice. Din contra, trebuie incurajat. Link to comment
savimbi Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 NU... Eu am un K&N panel... se pune in locul celui de cartin... are exact aceeasi forma. Pur si simplu in pui acolo si gata! Nu faci absolut nici un reglaj... eventual o rescriere de chip . Joia trecuta am facut un test comparativ intre Cielo-ul meu(chip UPsolute + Filtru K&N) si Cielo-ul lui Vlad(Chip UpSolute + filtru tronconit Pipercross). A lui suna mai bine... a mea trage mai bine... depinde ce vrei acum :mrdj: sau ... <{POST_SNAPBACK}> Nu vreau sa va iau la misto dar chiar efectiv nu inteleg la ce va referiti cind povestiti de tunning la filtru de aer. Se rezuma numai la a schimba elementul filtrant? Ce este chip-ul UPsolute? Face parte din acel element filtrant? Multumiri Link to comment
undoz Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 (edited) am mai postat odata link-urile astea in legatura cu filtrele de aer .. merita citite ca sa nu dati banii degeaba http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest1.htm http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest2.htm http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest3.htm Edited December 20, 2004 by undoz Link to comment
hellcat Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 N-ai vazut ca omul zice sa le scoatem si sa le bagam in portbagaj? Omu-i "pe felie", nu-l putem contrazice. Din contra, trebuie incurajat. <{POST_SNAPBACK}> hai mai ca-mi esti simpatic. noi toti ti-am sesizat ironia (sper), dar sa incurajam omu sa mearga fara filtru... mama, unde duce ideea de a schimba ceva la masina. Link to comment
MMihai Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 nu trebuie reglat nimc daca nu ai turbo. in cazul in care ai turbo pe masina trebuie reglata presiunea in turbina. mult nu castigi de aici.. Link to comment
ovi_jer Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Aici vorbim de motoare pe benzina aspirate.Deci schimbarea filtrului de aer cu unul mai performant modifica raportul aer-benzina asa ca la un motor fara sonda lambda este necesar ulterior reglajul.La un motor normal aspirat cu 2 supape pe cilindru in timpul admisiei cilindrii se umplu cu amestec aer-benzina in proportie de maxim 80%.Pentru a ajunge la performante mai mari se folosesc filtre mai performante,4-5 supape pe cilindru si pentru 100% se mai adauga si turbo.Dar toate modificarile trebuie facute cap-coada deci si evacuarea trebuie modificata. Cei care scot filtrul de aer de tot nu vor optine o putere mai mare .Poate ceva zgomot de admisie si durata de viata a motorului la cateva mii de kilometri. Link to comment
CT_ZDB Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Nu vreau sa va iau la misto dar chiar efectiv nu inteleg la ce va referiti cind povestiti de tunning la filtru de aer. Se rezuma numai la a schimba elementul filtrant? Ce este chip-ul UPsolute? Face parte din acel element filtrant? Multumiri <{POST_SNAPBACK}> Mai.. Filtru e filtru.. adica am schimbat elementul filtrant din carton cu unul textil care se impregneaza cu un ulei special. Elementul Filtrant pe care-l am acum pe masina duce la o crestere de putere prin admisia in motor a unei cantitati mai mari de aer, aer care este mai curat decat in cazul folosirii unui filtru de tip carton. Chip-ul UpSolute... este de fapt o versiunde a soft-ului de pe ECU... facut de firma UpSolute... adica... managementul motorului e un pic mai altfel decat la cele care ies de pe portile uzinii de la Craiova... Softul asta este optimizat pt a da mai multa putere si cuplu (cam cu 10% mai multa putere) in aceleasi conditii ca si inaintea scrierii soft-ului in Eprom-ul ECU-ului. Avantaje: scade timpul de acceleratie si astfel se poate obtine o scadere a consumului de carburant, si ai mai multa purere... masina fiind mai brutala... pleaca mai tare dupa calcarea pedalei de acceleratie. B) Link to comment
undoz Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 cantitatea mai mare de aer este neglijabila chiar daca ai scoate de tot filtrul de aer, asa ca nu o sa simti modificari la puterea motorului .. doar efectul placebo aerul nu este mai curat decat la un filtru simplu de hartie, vezi testele de pe link-urile postate de mine asa ca daca vrei sa dai 50$ in loc de 120 000 lei pe niste minciuni de marketing, n-ai decat Link to comment
Vlad Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 bai maine sau poimaine sper sa pun pozele cu evacuarea!...pe CT_ZTB pe cand evacuare? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now