cchrism Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 Ce n-ai priceput?!?!? Una din duze nu ii arunca nimic pe parbrizul propriu, in schimb arunca la 2 masini distantza in spate! Nu pricepusem, ca am crezut ca "asa face toate" si nu mi-am dat eu seama. Dar de fapt era o problema locala, specifica masinii respectivei, mea culpa. Ca eu nu am fost nevoit sa reglez nimic cu agrafa si mi se pare ca nici nu uda 2 masini in spate. Link to comment
FLEX Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 Cum merge Yellow Star cu Champion? mai tremura, mai tzacane? Link to comment
NFS Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 Mai, cum sa spun... merge mai bine, dar nu cred ca e de la bujii! Mai degraba e de la benzina V-Power cu care am hranit-o! De bujii as putea sa-ti spun ca parca porneste un pic mai greu! Adica inainte invirtea in gol o data, de doua ori, acum invirte de 3 ! Link to comment
sprite Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Am facut si "revizia" de 20.000... da' pe cont propriu. Adica nu am mai fost la "stiti voi unde" ci la un service foarte aprope de casa, unde am facut ITP-ul si mi-au placut cum lucreaza... Schimbat ulei + filtru (Aral 5w40, 375.000 Rol/litru la Carrefour, flitru Hexol 80.000 Rol); Filtre aer + benzina (270.000 si 210.000 Rol, la magazin Daewoo Serban Voda) Nedumerire: gagii mi-au "tras" uleiul pe la joja... cu o scula meseriasa, ce e drept, noua... Nu era mai bine sa-l lase sa curga? (apropo de mizerie...) O fi bine? Later Edit: am uitat sa zic... manopera la service 150.000 Rol Link to comment
FLEX Posted September 13, 2004 Author Share Posted September 13, 2004 Io zic ca e mai bine, scula aia e un fel de "aspirator" care culege mai mult decit prin scurgere ... parerea mea! Am observat si eu ca in general la service-urile mari (autorizate, deh!) schimbul de ulei se face ca pe vremea lu' bunicu', in timp ce la astea mai mititele se face cu "aspirator" ... oare conditiile necesare pentru obtinerea Acordului de Mediu nu sint aceleasi pentru toti? Link to comment
laurentziu83 Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 N-are mediul treaba aici. Mie la fiecare schimb de ulei imi bagau sub masina un colector de ulei, de fapt un butoi destul de mare. Singurele picaturi ce mai curgeau erau dupa ce scurgeau tot uleiul si mai curgea putin pe jos. Totusi nu mi se pare bine procedeu aspiratiei. Tot mai ramane pe fundul baii ceva mizerie ce nu cred ca mai poate fi luata dupa ce s-a aspirat tot uleiul. Link to comment
tarabostes Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Am facut si eu revizia de 20150Km, la Autonet unde le-am facut si pe primele 2. Cost materiale 2.350.000 ( ulei 5w40, bujii, filtre A+B+U, bucsa suspensie fata, etc ) cost manopera 1.350.000 ( au schimbat si un bec care se tot stingea, mi-au curatat sabotii frana )+ 300.000 pt baieti. Au fost amabili si fara sa le spun mai nimic ( m-am plans totusi de zgomot ) mi-au schimbat si amortizoarele spate, in garantie, cele pe gaz cu unele pe ulei. Cost total 4.000.000, ceea ce nu este prea putin, mai ales ca e de doua ori pe an. Am facut cam 15km, masina merge bine, intra OK in treapta a doua, motorul nu mai da in nas la viteza foarte mica, nu mai zdrangane. Doamne ajuta. Link to comment
john Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 (edited) Operatiile OBLIGATORII de efectuat la revizia de 20.000km-Matiz:...vezi pag. 1 <{POST_SNAPBACK}> De unde ai lista aceea ? Eu am facut azi revizia de 12 luni sau 20.000km (au trecut 6 luni si aproape 10.000km de la revizia precedenta). Manopera : 4,8 ore. Masina a stat in service max. 1,5 ore. Operatii efectuate : - schimb filtru aer (zicea ca e imbacsit si nu are rost sa il curat); - schimb filtru ulei; - schimb ulei (Mobil 5W40 - uleiul meu). Tanty de la 'receptie' a refuzat initial uleiul pe motiv ca e vara si e prea subtire ; cica baga numai de la 10w40 'in sus' vara si la Matiz si la Cielo. - un baietel care parea cam de 13-14 ani a scos rotile spate si a desfacut cam tot pe acolo, a curatat si a uns cu vaselina. ATAT ! Din pacate nu am avut lista din citat cu mine, si nici nu stiu cat de oficiala este, sau unde gasesc una oficiala cu operatiile prevazute pentru revizia asta. Am vb si cu unul din mecanici si cu ing. de la garantii & service si i-am tot intrebat ce operatii se mai fac (verificare/reglare bujii, verificare/aerisire frane, etc etc) si la toate am primit acelasi raspuns : NU Garantia : - Curge rezervorul cu detergent pt parbriz. S-a uitat un baiat pe acolo si a vazut ca scapa lichid pe la garnitura aia neagra de cauciuc. A ramas sa comande piesa respectiva; nu stiau daca se comanda doar garnitura separat sau tot ansamblul. - Cheder usa spate : este iesit pe aproape jumatate din lungime in afara. S-a uitat ing. de la garantii si a zis ca e defect dar nu il poate schimba pentru ca 'in general' se schimba pana in 10.000km, ca poate nu a fost ceva montat bine din fabrica, etc. Asa ca daca cei la care am facut revizia anterioara nu l-au schimbat sa ma descurc cu ei. Asa o fi ? - Am reclamat zgomote in mers (si le-am spus ca banuiesc caseta de directie si amortizoarele. A mers un mecanic putin cu masina si a tras de roti, apoi a zis ca nu au nimic, doar nu stiu ce ansamblu micutz trebuie schimbat si ca o sa faca comanda). Cam atat imi aduc aminte acum. Vreau sa sun la cei de la Daewoo sa ii intreb de cheder si vreau o lista oficiala a operatiilor ce trebuie efectuate la revizia aceasta sa le-o bag sub nas. Daca tot am platit aproape 5 ore de manopera (pentru schimb ulei si filtru si curatat roti spate) macar sa faca tot ce e in lista aia. Rotile de pe fata nici macar nu le-au dat jos. Edited August 1, 2005 by akaionut Link to comment
ronin Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 (edited) Lista oficiala cu ce ai de schimbat/ verificat la fiecare revizie o ai in manualul roz de la Matiz, la sfarsit. Pentru fiecare reper ai km la care se face verificarea/ schimbarea. Suna-i sau scrie-le cu incredere celor de la fabrica pentru ca sunt foarte prompti (vorbesc din experienta personala). Mult succes Edited August 2, 2005 by ronin333 Link to comment
keluboss Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 imbiat de posturile lui NFS si enervat de ultima revizie facuta la GGA m-am prezentat azi de dimineata la revizia de 20k km la Autonet S-au facut: - Schimbat ulei Mobil 10W40 made in Carrefour 80 ron bidonul de 4l, filtru de ulei de la baieti - bagat Dura Lube - curatat bujii, ok ca doar au 5k km - curatat IAC - resetat ECU, (m-am trezit intr-o dimineata cu un check engine, care s-a stins dupa ce am oprit si repornit motorul) au pus baietii testerul pe ea au zis ca merge in parametrii dar i-au facut un reset. cica eroarea era de la benzina romaneasca de kko si mi-au spus sa mai bag niste curatator de injectoare - suflat filtru de aer, nu inlocuit ca cica arata foarte bine - verificat frine, dat jos rotile, dat cu vaselina (aici s-a ocupat un pustiulica novice, nu prea mi-a placut cum a facut treaba ca era firav si se cam opintea... dar ma rog) - schimbat filtru de benzina - schimbat amortizoare spate, pus unele noi poloneze alta viata nu mai troncane de loc - strins cablul la ambreiaj insa nu mi-a disparut problema de la cutie tot agata la a doua. Mi-au spus ca daca se agaraveaza sa mai fac un drum la ei sa comande un sincron nou la Craiova si sa desfaca cutia... am zis ok o s-o fac in toamna ca e mai cald fftopic: am paralizat de frig in dimineata asta - verificat partea electrica ma rog adica pus avariile, stopurile de frina, bagat in marsharierre au descoperit ca se aprinde becul alb... deci e ok TOTAL: 153 Ron + 80 Ron uleiul + 20 Ron la baieti (sorry unq sapro) una peste alta e ok thanks NFS am primit si un bon de cafea moka pe care nu l-am folosit ca nu-s cafegiu Link to comment
NFS Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 DuraLube la 20 de mii? Ce-ti venii? Link to comment
Alinake Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 azi ma duc la revizia de 1 an ( nu am 20.000 km ci doar 13.000 insa am respectat cu strictete recomandarea: km sau varsta tot la Autonet si va zic ce si cum ... am de reclamat urmatoarele probleme: 1. Se accelereaza in gol, cand schimb vitezele si tin ambreiajul calcat 2. da in nas cand merg pe la 30 cu a 2-a si e motorul inca rece 3. nu mi se mai aprinde becu la interior cand deschid usa mea sau portbagajul 4. mi se-a oprit motorul in mers de vreo cateva ori in ultima luna (de 2 ori max) 5. cam hordocane pe spate, poate ma aranjez de niste amortizoare noi 6. trage un pic dreapta Plec in 20 min, asa ca va anunt cand ma intorc cum a decurs alinake Link to comment
keluboss Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 (edited) @ nfs asa scrie la cartea de dura lube pentru consum mic si viata vesnica a motorului sa se utilizeze la fiecare 20.000 deci la fiecare al doilea schimb. Am ocazia sa vad acum daca e frectie la amortizor compa pe gaz, sau e treaba serioasa acest dura lube. Oricum eu l-am bagat dupa ce socra-miu a facut minuni cu el la un Polo Edited February 28, 2006 by keluboss Link to comment
Alinake Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 gata si cu revizia de 1 anishor Vesti nu tocmai bune, mia ales legate de urcatu in ture la schimbat viteze si oprit motor in mers.. sunt aceeasi problema. De cum am ajuns si am descris simptomele, au zis ca nu e a buna. Mi-au zis ca e al treilea mati euro 3 care le-a ajuns pe maini cu aceasta problema. Si in plus, au zis ca inca nu au solutia precum nici cei de la craiova nu o au. Aveau printata o lista cu parametrii primiti de la Daewoo si au stat cu masina pe tester aprox 45 min pana au dus masina la acei parametrii. In viata mea nu am vazut un om (de fapt 3) mai dornic sa afle sursa problemei precum au fost azi baietzii de la Autonet . Oricum, ei banuiesc ca e un senzor care nush cum se numeste dar mi l-au aratat, e undeva sus de tot, aproape de baza stergatorului din dreapta ... A ramas sa mai merg 1-2 plinuri si sa revad consumul (eu oricum de cand o am am mers numai plin pe plin si am toate consumurile) si de asemenea sa observ daca mai urca in ture ca pana acum. Ei spera sa nu, si eu de asemnea, insa ii voi tine la curent si pe ei si pe voi cu evolutia lucrurilor. Ca sa aiba legatura cu topicul, iata ce scrie in foaia de service de azi: Revizie Matiz 1 an: 1. Ulei sintetic 5w40 texaco (NFS - am fost la car4 si mai aveau un singur bidon de 1l de mobil, asa ca nu am mai luat) 2. Filtru ulei 3. Filtru benzina 4. Filtru aer 5. Spray degripant S-au verificat plinuri, articulatii si s-au reglat sabotii. Timp total manopera 2h 30' (real cam 2 ore, insa 45 de min din astea au fost testele de care vb mai sus, care nu apar la manopera - chiar erau dedicati sa vada care e problema) Pret: 201.97 ron piese 71.95 manopera Total general: 273.93 RON Inca o data bravo pt Autonet (si nu e reclama, chiar daca am nr la masina cu ATN ca ei ) Link to comment
zapacitu Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Din descrierea ta pare sa fie sensorul MAP.Si eu am avut probleme cu el.Trebuie schimbat.Daca face figuri, pot face ei mama reglajelor, eu am fost de 3 ori pina s-au hotarit sa-l schimbe. Link to comment
Ferry Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 salut! poate cineva sa-mi recomande un service de calitate in Bucuresti pentru a efectua o revizie la Matiz la 20000 km? merci.(eu stau in Dr. Taberei) cam la ce factura sa ma astept? Link to comment
coffy Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Am fost astazi la Autonet si am facut revizia la 20.000km. Dupa cum stiam, baietii de acolo sunt foarte de treaba si foarte seriosi. -schimbat filtru ulei -uleiul de la mine Mobil 10w40 -schimbat filtru aer -schimbat filtru benzina -schimbat bec lucas -plus verificarile de rigoare (articulatii, plinuri, frine, electrica) -manopera 2,80h Total: 161,38RON Link to comment
dreamlike Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Am facut revizia de 20000 km astazi, la Arrow Constanta. Tizulake a suferit urmatoarele operatii: - schimbat filtrul de aer - schimbat filtrul de benzina - verificat franele - reglat frana de mana - schimbat bujii (vechile Bosch-uri cu NGK aduse de mine) - verificat curele, racorduri, instalatia electrica - vaselina pe la rulmenti - completat lichidul de racire Total costuri operatiune 148 ron. Nu am schimbat uleiul si filtrul pentru ca il schimb la 6 luni. Masina merge la fel de bine ca si inainte. Una peste alta sunt multumit atat de service cat si de masinuta. Link to comment
andrew Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Salut! Matizul meu luat acum 3 luni sh (avea 16000 km) se apropie de revizie. Omu de la care am luat-o facuse revizii la 1k, 5k, 15k, si mi-a zis ca el a vb cu baietii de la service si i-au zis sa se mai duca la 25k, drept pt care in max 1 luna ajung cu el la revizie(am cam 23,5k acum). Intrebari: 1. Ce service sa aleg din Constanta?(pana acum singura recomandare fiind cea a lui Dreamlike, apropo daca imi zice cineva si unde e exact service-ul as fi recunoscator) 2. Cati bani sa pun deoparte ? (pica destul de nasol de sarbatori) Masina merge f bine, singurele ei probleme fiind ca uneori, nu foarte des tre sa ii dau a doua cheie, si una un pic mai grava, dar care in ultima luna parca a mai disparut, caraia la retrogradare din tr4 in tr3. Oare sa fie ceva grav? Se mai poate face pe garantie daca e ceva in cutie? Masina face 3 ani in martie. Link to comment
dreamlike Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 (edited) Am cautat eu pentru tine, cu precizarea ca intre timp relatia mea cu cei de la Arrow a devenit foarte cordiala: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...&hl=service O.T. Bine ai venit printre noi si te asteptam pe la intalniri. Edited December 4, 2006 by dreamlike Link to comment
cip Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Astazi am fost la revizia de 20000 km. consumabile: filtru benzina filtru aer filtru ulei ulei 10w30 daewoo manopera: 115ron cost total: 296 ron aveam posibilitatea sa ma duc cu uleiul meu da ploua si mi-a fost lene sa trec pe la magazin( as fi iesit cu vreo' 30 ron mai ieftin) Link to comment
ZXZ Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Salut! ce parere aveti de Service Sebastian? (bucuresti s4) mie imi par de treaba desi nu am fost la REVIZII ci la Lovitura spate = spoiler spate+ apartoare noroi Salut! ce parere aveti de Service Sebastian? (bucuresti s4)mie imi par de treaba desi nu am fost la REVIZII ci la Lovitura spate = spoiler spate+ apartoare noroi p.s. 1070 Ron in august 2006 Link to comment
radu.feldrihan Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Salut. A incercat cineva la Prestige ? Eu fac acolo toate reparatiile si reviziile pentru matiz-urile din parc. Se misca bine si au mecanic bun.Poate incearca cineva sa auzim si o alta parere. P.S. accepta si piese de acasa. Link to comment
iuli Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Salutare . Trebuie sa merg la service pt. verificarea de 20000km . DACA STITI UN SERVICE BUN in Brasov , in afara de IATSA , ca m-am convins de valoarea lor , spuneti-mi si mie va rog .! Link to comment
tolin Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Romintrade, la intrarea in cartierul Stupini. Pe vremuri (Matiz) am fost pe la el. Oricum, oricare este mai bun decat IATSA. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now