FLEX Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 1.6l, 90CP, 3 variante de caroserie (hatch, sedan, combi), 7500-8200$ ... si in sfirsit nu mai arata a tanc Link to comment
DragosB Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 De aratat , nu arata rau ... da' am o reticenta fatza de Lada ... am condus o Samara mai demult si nu am fost foarte incantat . Acum poate ca au mai evoluat baietzii , nu stiu . Totusi , nu as da banii pe ea ! Link to comment
VAXXi Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Kalina ? asta cum ar veni ... sora lu' Kalos ? Arată a maşină totuşi, bravo lor ! Link to comment
VIPER Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Da zau ca zici ca e Kalos!!! Link to comment
andreib Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Mda, nu exista nimic mai prost decat o masina facuta in Romania...hmm stai putin, ba exista:una facuta in Rusia!! Link to comment
artanis Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Din fata arata a Opel Corsa. Nu, nu cred ca se fac masini mai proaste in Rusia decat la Dacia Link to comment
ticolino Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 nu e de mirare ca seamana cu kalosu... tot de GM e facuta (deci e un fel de var al daewoo :-D ) aici e un pdf, pt cine stie rusa :-D : http://www.lada-auto.ru/files/41.pdf ce-am inteles eu : - functioneaza intre -40 si +45 de grade - 0-100km/h: 13s (8v), 11.5 (16v) - consum - afara 5.8, mixt 7.2, oras 8.8 EDIT: alte poze: http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/viewimg.pl...d=preview&id=39 http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/viewimg.pl...d=preview&id=44 http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/viewimg.pl...d=preview&id=50 http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/viewimg.pl...d=preview&id=45 http://www.za.ru/pic/article/4595/2c.jpg http://www.za.ru/pic/article/4595/2d.jpg http://www.za.ru/pic/article/4595/2a.jpg EDIT2: un alt link, cu o stire: http://money.excite.com/jsp/nw/nwdt_rt.jsp...18&cat=INDUSTRY " The Kalina will cost $7,000-$7,500. AvtoVAZ said it aims to produce 40,000 Kalinas next year at a new production facility. The company said it expects to be producing 220,000 Kalinas a year by 2007. By that time, the company will have spent $630 million developing the project, it said." e binisor... 7000$ = ... suspans... vreo 5600E ... tadaaaaa... mai ieftin ca loganu, si arata si mai bine. :rastabanana: uite si o poza cu motorul: Link to comment
Satori Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 seamana cu kalos in poza de sus, aia cu sedan arata binisor, nu are liniile fluide ale kalosului, dar e bine intr-un fel ca a pastrat din robustetea si 'grosolania' ruseasca. oricum la interior arata bine... sa moara mama lu' logan daca nu Link to comment
CT_ZDB Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 ehe... Cine are o Lada in familie stie ce poate si mai ales cat rezista... acum saraca are ani buni... masina este din '77 e vb de o Lada 1500... are ITP-ul la zi... vopsea de vreo 6 ani... vreo 800 sau 900k de km la bord...si se merge cu ea... in regim de masina de dus la tara... dar suporta cu stoicism o viteza de 100 - 110 km/h, etc. Oricum.. fiabilitatea ei a fost dovedita.. pe vremurile de dinainte de '90... prin gropile de dupa '90... a suportat "benzina" din acea vreme... si nu va spun cat si ce s-a carat cu ea...si uite cati km are... asa ca nu se pune problema ca in Rusia se fac masini mai proaste decat in Romania... tot noi ramanem campioni la acest capitol. Cat despre noua aparitie.. arata mai bine decat GOlanul... si cred ca e si mai solida ) asta ramane de vazut!!! oricum... cred ca as prefera-o in locul Loganunui Link to comment
Ana Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 subscriu la fiabilitatea masinilor rusesti. aci la noi la tara se fac curse pe arges si in afara de moscoviciuri, celelalte nu prea mai scapa vii dupa cursa. mie mi-a placut si seria 11x sau cat a fost. nu arata ca astea noi, dar pe vremea aia, echivalentul dacia era nova, si lazile aratau mai bine. pacat de taxele vamale... Link to comment
TYBY Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 E ceva dar nu cine stie ce.Imi place doar aia visinie,versiunile break nu prea sunt reusite.Dar in fine,e o chestie de gust.Pana la urma in poze si spatele de la Golan arata bine... Link to comment
tete Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 Este buna , frumoasa , ieftina dar cine asigura service pentru ea ? Link to comment
ticolino Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 Este buna , frumoasa , ieftina dar cine asigura service pentru ea ? cum cine ? rachetii rusi Link to comment
FLEX Posted November 26, 2004 Author Share Posted November 26, 2004 CT-ZDB, cita dreptate ai! 1500-le a fost o masina zdravana, corecta in prestatii si suporta extrem de bine torturile ... am condus si eu o asa ceva si inca sint nostalgic dupa ea. Think: 75CP dintr-un motor de 1495cmc cu axa cu came in cap (SOHC) cu carburator dublu-corp e o performanta pentru anul de gratie 1970! Consum la 150km/h ~8-8,5% (5500rpm, cutie de 4), urban 10-12%, croaziera 110-120 ~6.5-7% ... NU S-A UMBLAT NICIODATA LA CARBURATOR (e sigilat din fabrica!) cine a facut-o, l-a dereglat iremediabil, de aici faima de benzinofage a Ladelor. E chiar misto Kalina asta! Link to comment
panzer Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 Motorul e GM. Se pare ca si design-ul e tot GM Dar masina e ruseasca!? Nu cumva in viitorul apropiat si Lada va deveni parte din GM? Link to comment
ticolino Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 pai chiar este. din cate stiu, lada a fost cumparata de gm. Link to comment
FLEX Posted November 26, 2004 Author Share Posted November 26, 2004 Nu, au doar un proiect comun pentru noua Lada Niva in care pun banii fifty-fifty ... nu au cumparat nimic din AvtoVAZ. Link to comment
van den plas Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 Atunci nu vad cum o masina proiectata 100% de rusi , ar putea fi mai buna ca una proiectata 100% de Renault (Logan). Exista totusi o diferenta tehnologica importanta, in favoarea francezilor. Daca si-ar fi bagat si GM coada, probabil ca situatia ar fi fost alta. Link to comment
laurentziu83 Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 Ia nu va mai luati de-aiurea de rusoaice ca astea-s cele mai solide masini. Bunica-miu s-a rasturnat intr-un sant acu 30 de ani cu un Moskvich 407 si n-a avut nimeni din masina nici pe dracu'. Un geam nu s-a crapat. Doar tabla de deasupra s-a turtit putin. Una de-acu era praf. Link to comment
tete Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 Ia nu va mai luati de-aiurea de rusoaice ca astea-s cele mai solide masini. Bunica-miu s-a rasturnat intr-un sant acu 30 de ani cu un Moskvich 407 si n-a avut nimeni din masina nici pe dracu'. Un geam nu s-a crapat. Doar tabla de deasupra s-a turtit putin. Una de-acu era praf. Alea nu au fost autoturisme au fost tancuri cu diverse boli ale copilariei care le-au oprit din crestere Link to comment
artanis Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 Atunci nu vad cum o masina proiectata 100% de rusi , ar putea fi mai buna ca una proiectata 100% de Renault (Logan). Exista totusi o diferenta tehnologica importanta, in favoarea francezilor. Daca si-ar fi bagat si GM coada, probabil ca situatia ar fi fost alta. Pai eu zic ca daca e strict de proiectare, rusii sunt peste francezi Tehnologic, pot fi insa in urma... Link to comment
van den plas Posted November 27, 2004 Share Posted November 27, 2004 Pai eu zic ca daca e strict de proiectare, rusii sunt peste francezi Ce te face sa crezi asta :?: Link to comment
ticolino Posted November 27, 2004 Share Posted November 27, 2004 pe mine unu, tanku T34 Link to comment
NGruia Posted November 27, 2004 Share Posted November 27, 2004 Si programul spatial cu statii fara ... mucegai !! :-D Link to comment
van den plas Posted November 27, 2004 Share Posted November 27, 2004 Tancuri fac si francezii, nu la fel de celebre ca T34, dar cu siguranta mai bine garnisite cu aparatura electronica decat cele rusesti. De asemenea au si ei program spatial, impreuna cu alte tari europene. Cu siguranta ati auzit de centrul spatial din Guyana Franceza si de rachetele Ariane. Problema e ca nu au avut megalomania de a incerca sa concureze cu americanii pt. suprematia in domeniu si nici imensele resurse pe care rusii le-au utilizat in acest scop. Oricum discutia se referea la masini, din pacate nici tanku si nici racheta nu sunt euro 3 si nu pot fi inmatriculate. Ori in acest domeniu (ca si in multe altele) marii proiectanti rusi au furat cat au putut : Moskvitsh este la origine Opel, furat cu tot cu linia de fabricatie din Germania ; Volga si Ceaika s-au "inspirat' la greu dupa masinile americane, iar despre Lada ce sa mai vorbim, Lada 1200 copia fidela a lui Fiat 124, iar Lada 1500 e Fiatul 125 putin retusat. Si se pare ca nu au avut nici macar bunul simt sa cumpere licenta ,asa cum s-a intamplat in Romania cu Dacia sau in Polonia cu Polski Fiat. In concluzie ,parerea mea e ca in nici un caz nu se poate afirma ca rusii ar fi mai buni proiectanti de automobile ,decat francezii. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now