Englishman Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) E randul meu sa cer niscai sfaturi. Se dau 20.000 euro, nici un euroi mai mult, acesta e maximum - maxim, cu absout TOATE taxele incluse, TVA-uri si toate celelalte dracii. Se cere ( sau se cer) : -masina NOUA pe benzina ( fara nici o discutie, dieselul cade sub orice forma ar fi el) . - putere de cel putin 130-140 CP ( consumul nu ma intereseaza) Comportamentul rutier sa fie foarte bun. - se exclud din start : Fiat, Renault, Peugeot, Alfa Romeo ( considerente personale, subiective, bineinteles...sau nu) - 4 portiere - costuri de intretinere decente - timpul de asteptare pentru ridicarea ei sa fie mic ( eventual pe stoc) - spatiu interior decent , pretabil unor persoane de peste 1.90 Spatiu la locurile din spate sa fie macar decente, incat sa nu-mi puna nimeni gleznele dupa urechi. -sa aiba mult...foc la inimioara. Alte optiuni nu ma intereseaza, chiar deloc. Climatizare eficienta si putere la motor . Atata tot. Multumesc pt atentie si pt eventualele idei. Edited September 23, 2007 by Radux Link to comment
Esperatul Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Accord Sedan Confort 2.0i Link to comment
Englishman Posted September 23, 2007 Author Share Posted September 23, 2007 (edited) Acordul nu depaseste cumva granita celor 20.000? Sato zicea ca timpul de asteptare la Honda e foarte mare... De Focus ce ziceti? Edited September 23, 2007 by Radux Link to comment
Esperatul Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 19.600 DDP: http://honda.com.ro/preturi/ Link to comment
Englishman Posted September 23, 2007 Author Share Posted September 23, 2007 Sarumana` pt link . Extrem de mult ma tenteaza Honda...ma tem insa sa nu ma puna sa astept niste luni bune...Si intre Accord si Civic...ce ati alege? Epica mi se pare extrem de frumoasa, insa si foarte mare, nu cred ca imi incape in garaj. ... Link to comment
Bel_Ze-but Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) 19.600 DDP: cu taxa si cu rar-u, certtificatul, etc. depaseste 20.000. Si se asteapta. Radule, cred ca ai studiat indeajuns preturile ca sa stii ca ai de ales pe aia care-ti place TIE cel mai mult dintre Octavia, Vectra, Mondeo (nu numai Focus...) Avensis (sau Corolla), Lancer. Intra si tu pe site-urile (forumurile) lor. Sa ai parte de ea , oricare ar fi ! Pt. Epica, pot sa-ti imprumut un flex (pt. ce da pe-afara...) Edited September 23, 2007 by Bel_Ze-but Link to comment
alx Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Honda merita asteptarea daca nu gasesti nimic pe stoc pe la dealeri. Daca ai posibilitatea sa iei o Honda, cum ai putea sa te uiti la altele? Link to comment
BogdanG Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) Toyota AVENSIS Luna, 1.8L VVTI @130 CP echipare de top adica : -clima automata cu doua zone...adica bizonica din aia -oglinzi incalzite si rabatabile electric -jante 16" aliaj -proiectoare -ABS cu EBD & VSC(controlul stabilitatii) & TCS(controlul tractiunii) -stergatoare automate -faruri cu pornire automata -oglinda electro-cromatica -multe airbaguri Totul la 20k E, adica 19.800 cu tot cu reducere+480E taxa prima inmatriculare . Edited September 23, 2007 by BogdanG Link to comment
Satori Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Accord all the way. Sunt si ceva masini pe stoc si, din cauza schimbarii modelului, preturile sunt mai mici decat cele reflectate de site. Radux, la Accord motoarele/trans si echiparile sunt destul de multe. Daca te blochezi pe un anumit model, da, poti sa astepti destul de mult. Daca nu, s-ar putea sa ai masina foarte curand. La Civic, povestea e diferita putin, astepti mai mult chiar daca nu esti 'blocat'. Intre Accord si Civic am ales Civic pentru ca: 1. nu mai vreau sedan 2. sa aiba mult...foc la inimioara. a contat foarte mult. Link to comment
Englishman Posted February 11, 2010 Author Share Posted February 11, 2010 Ciudat ca in afara de topicul asta s-a mai deschis unul identic care nu a atras atentia nimanui. Link to comment
uskt2005 Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 (edited) Noul Opel Astra 1,6 Turbo @180cp Dotări suplimentare pentru Europa (, Avertizor cuplare centură de siguranţă, dreapta, , Airbag-uri frontale şofer şi pasager, laterale şi cortină, Tetieră scaun faţă, activă (reglabilă în 2 direcţii).) Pachetul Lumini Interior (Lămpi de lectură în spate, cu comutatoare iluminate, Oglinzi parasolar iluminate.) Pachetul Sport Plus (Pachetul Lumini şi Vizibilitate 1, Oglindă retrovizoare interior supraveghere senzor lumină, Proiectoare ceaţă, Control automat faruri cu funcţie de detectare a tunelurilor, Senzor de ploaie.) Pachet scaune sport ergonomice (Cotieră scaun spate, depozitare, permite trecerea, Tetieră spate centrală.) Dotări exterior Ştergătoare lunetă, intermitente Dezaburire lunetă spate Sistem de iluminare “Door-to-door” Claxon fanfară Carcase oglinzi în culoarea caroseriei Oglinzi exterioare reglabile electric cu încălzire, pliabile manual, în culoarea caroseriei Mânere exterioare uşi în culoarea caroseriei Ornamente cromate în jurul geamurilor laterale Lampă de frână, nivel ridicat de iluminare Lumini funcţionale zi Tablă de metal protectoare pentru caroserie Geamuri cu tentă închisă Faruri reglabile pe înălţime manual Faruri halogen Ornament ţeavă de eşapament Dotări interior Sistem de încălzire auxiliar Banchetă spate rabatabilă şi fracţionabilă 60/40 Sistem de reţinere cu blocare (Isofix scaun spate) Panou acoperire portbagaj Cadrane bord color cu inele negre translucide Coloană de direcţie reglabilă pe înălţime şi adâncime Suport pentru ochelari integrat în plafon Consolă în compartimentul din faţă, podea, cotieră glisantă Sistem de climatizare, pe două zone, automat, sistem de control electronic al temperaturii Guri de ventilaţie spate Geam acţionat electric pasager Geam acţionat electric şofer Lampă, interior, ambientală, portieră Lampă, interior, ambientală, consolă Lămpi de lectură faţă Lămpi de lectură în spate, cu comutatoare iluminate Blocare coloană de direcţie Vitezometru Deconectare baterie Volan sport îmbrăcat în piele perforată Scaune faţă sport Scaune sport ergonomice (Suport lombar pasager, acţionat electric, Suport lombar şofer, acţionat electric, , Scaun pasager reglabil manual, 4 direcţii, Scaunul pasager faţă reglabil pe înălţime, Scaun şofer reglabil manual, 6 direcţii şi lombar.) Scaune faţă cu încălzire Sisteme audio şi de divertisment Afişaj Radio CD 400 (Antenă scurtă acoperiş, 7 difuzoare, Afişaj grafic info, Mufă Aux-in (LINE IN), Sistem de răcire echipament radio.) Comenzi sistem audio pe volan Antenă scurtă acoperiş Computer de bord (Pachetul Display reminder, .) 7 difuzoare Siguranţă Tetieră scaun faţă, activă (reglabilă în 2 direcţii) Airbag-uri frontale şofer şi pasager, laterale şi cortină Centuri pretensionate faţă varianta 2 Dezactivare airbag pasager (cu cheia) Centură de siguranţă spate, prindere în 3 puncte, loc central Avertizor cuplare centuri de siguranţă Avertizor cuplare centură de siguranţă, dreapta Sistem de avertizare centuri de siguranţă spate Imobilizator electronic Conector cu 6 pini în compartimentul bateriei Cheie pliabilă Tempomat Program electronic de stabilitate (ESP) Lămpi ceaţă, spate Jante & Pneuri Jante din aliaj uşor 17x7.0, 5 spiţe cu pneuri 215/50 R17 Set pneu & pompă de aer pentru roată PRET cu TVA 19.350 Euro Edited February 11, 2010 by uskt2005 Link to comment
mr_ Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Seat Exeo, fie 1.8turbo (care necesita chiptuning ) fie 2TFSI. Eu am testat-o si singurul "defect" e spatiul in spate. De fapt e A4 anterior. Seat Leon 1.8 TSI +DSG7, e cam 18k€. Chevy cruze? desi parca as astepta motorul 1.4 turbo... Link to comment
Brainiac Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Civic Sedan, fara discutii. Indeplineste absolut tot ce ai cerut, pret pana in 20.000 cu toate taxele (Honda are acum o oferta foarte buna pentru el, care cuprinde 500 de litri de carburant si revizii gratuite pentru trei ani, plus preturi mega-ok la masinile cu an de productie 2008), spatiu interior mare, e in 4 usi, este doar un pic mai lenta decat versiunea HB. Iar cu Accordul potoliti-va, nu se incadreaza sub nicio forma in limita celor 20.000 euro, chiar daca timpul de asteptare nu mai este cel de acum 2-3 ani. Orice Accord pleaca din minim 20k DDP de la dealer, la care se adauga restul de cheltuieli, care inseamna cel putin alte 2000 de euro. Link to comment
BogdanG Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Nu cred ca am vazut masina mai urata decat Civic Sedan, poate doar Multipla dar aia macar era utila . Exeo este o masina geniala, Audi 90% restul SEAT, iar platforma de A4 este una foarte buna iar pretul este exceptional, 20ooo EURO pt o masina de 200CP este genial, este la pret de LEON ce mama naibi . Link to comment
Brainiac Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Frumos/urat este pur subiectiv. Si mie mi se pare "frumos" cu spume exeo, dar asta e irelevant, nu? Conteaza ce-i place omului, nu noua, noi doar propunem variante (teoretic realiste). Ceea ce exeo nu este. Uitandu-ma la preturi, vad ca singura care se incadreaza in buget este varianta cheala, de 150 de cai, comparabila cu honda la pret si putere, insa net inferioara la dotari si avantajele de dupa cumparare. P.S. cea de care spui tu, de 200, pleaca e la 21.500 de euro, fara sa luam in calcul niciun alt cost Link to comment
mr_ Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 In 20k intra Exeo 1.8t si style si sport. Mie varianta style mi se pare echipata decent, insa nu sunt un fan al gadgeturilor. Mie mi-a placut masina, cel putin in fata e super, scaunele sunt super. Tinuta de drum ok, insonorizare buna. In spate cam inghesuita.. Un avantaj in plus mi se pare motorul turbo, cand te saturi de 150CP poti ajunge cu eforturi putin pe la 200. Link to comment
TBird Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Exeo mi se pare super si mie, de mult ma tot uit la ea... Uite o poza cu preturile sa iti faci o idee... Link to comment
Brainiac Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 OK, i give up . Se pare ca sunteti mai multi care considerati ca masina aia merita 20.000 de euro mai mult decat merita un Civic 16.500, asa ca...felicitari grupului VAG pentru produsele cu mare priza la romani pe care le ofera. Link to comment
Tommy Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 (edited) La cat de frumos e A4, atat de urat e fake-ul ala de la Seat. Edited February 14, 2010 by Tommy Link to comment
BogdanG Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 @Brainiac daca tie iti place CIVIC 5D asta nu inseamna ca este cea mai tare masina, cea mai frumoasa si cea mai desteapta, nu mai sunt fan VAG de multisor si VAG in viata asta nu cred ca o sa mai am DAR ei fabrica niste masini care merita si calitatea produselor este ok. Link to comment
Englishman Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 (edited) Foarte interesanta replica din partea unui fost impatimit, atat cat l-am cunoscut eu pe acest forum. Indraznesc sa intreb, BogdanG, DE CE nu mai esti fan VAG? ce s-a intamplat? Care marca este obiectul cel nou al adulatiei? Edited February 15, 2010 by Englishman Link to comment
Brainiac Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Nu sunt in niciun caz impatimit al unei anumite marci si nici nu am fost vreodata. Am recomandat civic 4d, nu 5d, pentru ca 5d-ul nu se potrivea cu cerintele omului. La fel cum nu se potrivea nici accordul si nici exeo. Chestiile care tin de gusturi, gen frumos/urat nu fac obiectul discutiei intre membrii unui forum, dupa parerea mea, atunci cand vine vorba de a oferi un sfat obiectiv, astea tin strict de persoana in cauza. Ceea ce am contestat eu la exeo este pretul nesimtit de mare. La bani semnificativ mai putini are optiunea civic 4d (care, btw, mi se pare la fel de urata ca si exeo). @bogdan - tu ai spus ca civicul 4d e urat. De acord cu tine. Exeo e la fel de urat. Insa dintre 2 masini urate eu as lua-o pe-aia mai ieftina. Link to comment
mr_ Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Mie nu mi se pare urata nici exeo nici civic 4d. Exeo putin cam discreta, civic cam ciudatica, insa ok totusi. Din pacate civic 4d nu am avut ocazia sa o testez, m-ar fi tentat si pe mine. Din cate am inteles 4d e made in japan si 5d made in england, si as fi fost curios daca e alta macare de peste in materie de calitate. La mine insa nu se comercializeaza, s-a vandut doar modelul anterior si doar hibrid Exeo insa e f misto in interior. Scaune, pozitia la volan, e f f aproape de o masina premium. Nici eu nu-s fan VAG... desi mi-am comandat o skoda si am avut un seat. Seatul insa era mai mult fiat decat vw... si a fost o supermasina. Nu stiu de ce discutia tre' sa fi devenit (destul de tipic) vag vs japoneze. Germane vs japoneze, alt leit-motiv... intotdeauna e bine sa incerci mai multe variante si sa-ti faci o parere dupa ce le testezi, nu sa te iei dupa cate un nene care te invata de bine sa-ti iei germana frate, ca-s fara de moarte, sa moara dusmanii de ciuda, sau japoneza, ca orice intelectual informat, anti-cocalar, atotcunoscator, intr-un cuvant, superior. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now