Jump to content

Chrysler 300m


Cumnatu

Recommended Posts

Dupa ce am desfacut juma de masina ( si mi-a inchetat fundu') ( accesul la boxele din spate este exact ca cel de la Cielo / Espero ) am ajuns la concluzia ca NU pot sa le fac incinte. Ele practic au o incinta, de tabla, evident nu cea mai fericita solutie dar oricum, ma blocheaza.

Ramane doar sa le schimb cu niste Hertzuri si poate candva sa ii pun un woofer.

Link to comment

Decupeaza polita in spate exact cat sa-ti intre boxele ovale acolo, da 4 gauri sa prinzi boxa de tabla si monteaza-le.

Eu am ramas perplex cand am vazut cat de bine se aude la matiz cu boxe ovale in spate, comparativ cu boxele rotunde. Si incinta ciuciu, daca neglijam amarata de tableta spate.

Edited by laurentziu83
Link to comment

Pai nu tre' sa gauresc nimic pt ca si acum tot ovale are pe ea.

Doar ca am ranforsat tablia din spate cu niste spuma poliuretanica ( avea niste gauri pe unde rasuflau boxele ) si cu niste pal ca sa ma asigur ca noile boxe vor fi prinse uniform. Practic acum am intocmit incinta de tabla, nu e cea mai buna optiune dar e mai mult decat inainte cand era o incinta de tabla cu 4 gauri de dimensiunea unei palme in ea adica vax incinta.

Momentan jumatate de masina e in casa ( banchete, policioare samd ) asteptand sa se usuce spuma ca sa pot sa o finisez.

Sper sa gasesc maine niste DCXuri 690.

 

In alta ordine de idei, m-am linistit cu puterea, se pare ca ( dupa ce am studiat forumul din state destinat modelului 300m ca toti userii au undeva la 180-190 hp. Asta e realitatea, trenul de transmisie mananca fff multi cai, e deplorabil in acest sens distrugand puterea motorului de la 255 la 190. Oricum, sunt indeajuns de multi si astia in realitatea de pe teren. Comparativ cu colegii din state chiar am o fisa dyno ff buna.

 

Revenind la sunet, urmeaza asa ceva ( vezi poza ) dar nu cu 2 ci doar cu 1 woofer. Ma gandesc ca cel mai usor de montat ar fi un tub. E foarte important sa fiu multumit de rezultat pt ca 1 data taiata tabla nu mai am ce sa ii fac. Din experientele voastre proprii, pe o scara de la 1 la 10, ce nota primeste incinta sub forma de tub ?

post-3313-1194194888_thumb.jpg

post-3313-1194194895_thumb.jpg

post-3313-1194194902_thumb.jpg

post-3313-1194194908_thumb.jpg

Edited by Cumnatu
Link to comment

TUB: Nota 8 pentru SPL, nota 4-5 pentru fidelitate.

Band-pass: 9-10 pentru SPL, 5-6, hai 7 pentru fidelitate

Closed enclosure: 7 ptr SPL, 9-10 pentru fidelitate.

 

Daca vrei sa montezi sub'ul la modul acela, pe policioara, vezi ca exista si difuzoare concepute pentru free-air, adica nu le mai trebuie incinta. E cea mai buna solutie pentru o asemenea aplicatie.

Link to comment

Ce ziceti de asta ? http://www.kenwood-electronics.fr/products...PX701U/details/ <a href="http://www.kenwoodildarom.ro/produs.php?doc=23" target="_blank">http://www.kenwoodildarom.ro/produs.php?doc=23</a>

E ceva de capul lui ?

 

LE : e @strunfuadi, acum chiar m-am impiedicat de o ceata, sa iau sa sa nu iau free-air, sa pun sau sa nu pun botul la conceptul free-air ? Imi da cineva un impuls pro sau contra va rog !

post-3313-1194256054_thumb.jpg

Edited by Cumnatu
Link to comment

nu merita sa folosesti portbagajul ca incinta de subwoofer... vorb-aia - fiecare cu incinta lui :rolleyes:

 

iar kenwood-ul ala... sa nu ai surprize neplacute cu baietii de prin cartiere ... neavand fata detasabila...

si - e 2 DIN - la tine ziceai ca e 1,5 DIN... daca tot vrei sa tai bordul, nu merita sa iti comanzi masca speciala din state - gaseai sa se potriveasca ceva de pe aici (cu adaptari, evident)

Edited by madkat
Link to comment
  • 1 month later...

Masina a primit astazi 2 cauciucuri fata Nokian WR 255/55/17 si se simte altfel. Ai impresia ca e directia mai buna si parca ( asa se simte ) are cauciucul mai mare :P o senzatie ciudata de siguranta.

 

Nu am avut unde sa testez pe zapada / gheata dar pe bitum sta mai bine decat Michelinurile ce el avea allseason inainte.

 

Intrebare : am facut bine ca le-am luat pe astea ?

Gaseam ceva mai bun la 5.1 milioane bucata ?

 

( pe spate inca nu m-am indurat sa investesc banii si nu stiu in ce masura merita sa le iau tot noi si pe spate, ca deh, secondurile sunt la juma de pret )

 

Parerile voastre va rog ?!

 

Multumesc frumos !

Edited by Cumnatu
Link to comment

Asta am de gand sa fac cu prima ocazie, deasemenea trebuie sa o incalt si pe nevasta-mea cu Tigra ca cica ii fuge de fund ( bine, la cata fundu are :P )

Astazi a ramas blocata in parcare si nu mai putea sa o bage cum trebuie :P NU sunt convins ca era de la cauciucuri versus skillul ei.

 

Oricum, intrebarea ramane, sunt bune Nokianurile astea ? ( de simtit in trafic m-am simtit superb cu ele comparativ cu ce aveam inainte, super usoara directia, frana de la 20km/ora in 2,8 metrii pe ghiata, etc, eu unul sunt multumit )

Ca sa stiu daca continuii cu ele ( cu brandul ) pt. ca mie imi plac dar nu am termen de comparatie si daca in aceleasi sume exista ceva mai bun...

 

Multumesc mult !

Link to comment

Daca ti se pare ca sta bine pe drum, ia-ti inca doua la fel (eu nu as pune decat patru cauciucuri la fel pe masina, mai ales iarna). Bine. eu sunt si maniac cu gumele, am agatat un Michelin Alpin in zavorul de la usa garajului si le-am schimbat pe toate cu BF Goodrich, cu care ma simt ca pe senile, nici nu-mi mai intra Traction Controlul de cand le-am pus.

Link to comment
  • 2 weeks later...

In sfarsit am montat ce mi-a adus mosul :P respectiv asta si ciudat si placut surprins sunt sa aflu ca se aude mai bine decat vechiul Pioneer desi e noname.

Functioneaza perfect si sincer de la cele 12 mil care le-am dat pe el pana la 1000-2000 euro cat costa altele... diferenta NU se justifica.

 

Are absolut tot ce ai putea vrea de la o ... combina d-asta !

A fost ceva de munca intrucat gaura din bord e de 1,5 DIN iar DVDul e de 1 DIN dar.. pozele maine !

Edited by Cumnatu
Link to comment
  • 2 weeks later...

De unde ziceai ca ai luat DVD-ul cu 12 milioane? Pe site-ul mentionat de tine este 669 euro.

 

 

LE. Sorry acum am vazut... 669 euro spun ei ca e pretul unui echivalent in Europa, pretul lui pe pagina principala e de 1350 lei.

P.S. Pozeee sa vedem cum arata in bord, caci ziceai ca nu are aceleasi dimensiuni ca vechiul Pioneer! :)

Edited by MCojo
Link to comment

@Mcojo, dvdul ESTE aceeasi dimensiune ca si Pioneerul, dar gaura mea dein bord e de 1,7 DIN deci a trebuit sa modific cat de cat provizoriu pana reusesc sa dau de cineva care sa imi comande din state schela de montaj ce transforma din 1,7 DIN in 1 DIN. Costa doar 10 $ da nu pot sa o comand.

 

@zmeu, evident ca alea sunt pe masina insa sti la ce ma refer, sti f bine ca oriunde ai fi in .ro la 30 minute dupa ce ai iesit din spalatorie, indiferent daca mergi sau stai pe loc ai 1 milimetru de praf depus pe masina. Din punct de vedere administrativ ( gospodaresc, utilitati infrastructura samd ) suntem 0, nuli, inexistenti pe nici o harta, varza, muci, .

Iar daca vrei sa te lamuresti uita-te la orice film din State ce are in compozitie un satuc, orasel gen... Urziceni si uita-te la cum arata si la ce mentalitati au oamenii, haine samd, respect fata de sine samd apoi uita-te la nenea Gheorghe ce pute a tuica si se leaga cu sfoala la brau in 2008. Daca o sa ai ocazia sa ajungi prin afara, dupa ce treci de Ungaria ( dar chiar si in Ungaria ) o sa revii in tara SOCAT din acest punct de vedere.

 

Revenind ontopic ...sublim sa pleci cu a 3-a sau a 4-a de pe loc pe ghiata fara pic de derapaj, deh, cutie automata :P

Link to comment

Pei mei eu vorbeam de plecarea de pe loc, oricum intrucat nu am avut ocazia sa experimentez curbe la viteza mare cu masina asta nici nu am de gand.

Ma uimesc si pe mine ca in ea conduc cu 20-30% mai incet decat in restul masinilor care le-am condus, poate ca e maturizare, poate e frica provocata de din ce in ce mai multe imagini nasoale la televizor.

La orice drum drept concluzionez ca cel care ma depaseste cu 20-30 km/ora ajunge doar cu 5-10 minute mai rpd ca mine in aceeasi destinatie din cauza oprelistilor dp drum care duc media ( afara ) tot pe la MAXIM 100 km/ora. Deci, nu se merita.

 

Revenind : Si daca ma surprinde o curba cu gheata(polei, mazga) si am oarece viteza? patest ceea ce pateste orice masina care intra intr-o curba cu gheata ( polei, mazga ) si are oarecare viteza, adica ma duc dracu ! Si itrucat nu am de gand sa ma duc dracu ci vreau sa traiesc 1000 de ani alaturi de voi, merg mai prudent, mult mai prudent, mi s-a mai dus din teribilismul incepatorului. NU vitezomez decat pe drumuri pe care le cunosc la perfectie, pe care merg zilnic .

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Niste poze nocturne :P ( o sa incerc sa fac si un filmulet cu aparatul foto sa vdm ce iese ) Inca nu stiu sa folosesc pe deplin aparatul foto asa ca va rog sa acceptati scuzele mele pt calitatea imaginilor !

 

Si filmuletul cu DVDul, scuze de calitatea imaginii si a sunetului da e noapte si runt putin cam "obosit "

post-3313-1199665797_thumb.jpg

post-3313-1199665809_thumb.jpg

post-3313-1199665828_thumb.jpg

post-3313-1199665866_thumb.jpg

post-3313-1199665885_thumb.jpg

post-3313-1199665903_thumb.jpg

post-3313-1199665913_thumb.jpg

Edited by Cumnatu
Link to comment

Da, e aproape imposibil de scos o medie de 100, eu pe 2500 de km vacanta asta abia am reusit sa trec de 80, impingand destul de tare. (multe portiuni cu gheata, ceata, polei, zapada).

Pai a ta are TC parca, nu ala te ajuta in panta de fapt? :)

Frana de motor e singura ce te salveaza in situatia ce am zis, evident la o automata oricat de desteapta ar fi nu o poti avea ca la o manuala ;)

Link to comment

Cum pleci de pe loc cu a 3-a sau a 4-a la automata?

Eu la a mea pot sa selectez D2 sau D4 dar asta inseamna ca merge doar in 1-2 respectiv 1-2-3-4, dar pleaca de pe loc tot cu prima treapta.

La audi am si mod semi-automat dar nu pot sa plec decat cu a 1-a si pot schimba a 2-a doar pe la 20km/h minim.

Link to comment
TC ma juta oriunde se pierde aderenta si chiar face treaba mai buna decat ESPul de la C-klasse.

Pai TC nu te ajuta cand pierzi aderenta lateral, adica atunci cand masina subvireaza sau supravireaza :)

ESP-ul in schimb incearca asta, si include TC, ABS, etc, deci ceea ce spui tu ca TC-ul tau e mai bun decat ESP-ul e complet fals.

Link to comment

Pe mine m-a amuzat teribil o faza, ca veni vorba de TC(S). Am incercat sa plec din zapada cu a mea si TCS-ul imi taia acceleratia pentru ca pierdea aderenta. Mi-am adus aminte ca am citit in carte sa dezactivezi TCS-ul cand incerci sa pleci din zapada. Zis si facut. Am dezactivat TCS-ul si roata a inceput sa se invarta in gol, evident, deoarece nu avea aderenta.

Link to comment
Cum pleci de pe loc cu a 3-a sau a 4-a la automata?

Eu la a mea pot sa selectez D2 sau D4 dar asta inseamna ca merge doar in 1-2 respectiv 1-2-3-4, dar pleaca de pe loc tot cu prima treapta.

La audi am si mod semi-automat dar nu pot sa plec decat cu a 1-a si pot schimba a 2-a doar pe la 20km/h minim.

 

Vezi ca pentru a intra din I in II si din II in III cand esti pe loc ( cel putin asa e la mine ) trebuie tinuta maneta cam 1 secunda presata catre treapta superioara.

In mers insa si cel mai mic impuls de 1 milisecunda o duce in treapta superioara.

Poate ca ai facut asa si pe loc si nu ti-a intrat, practic tre sa stai o sec cu ea presata.

 

Iar daca nu te lasa deloc sa o bagi in treapta superioara cand esti pe loc si nu are nici modul winter ( practic ala iti schimba raportul la pedala de accelerare astfel incat cursa completa apasata pe loc in modulul winter e undeva la 30-40% din mersul normal si automat nu se tureaza ) atunci e o masina vai mama ei. Pana si la Tigra nevestei pot sa plec ( tot automata ) in a 3-a si e masina din 2000, model din 97.

 

Am cautat acum prin posturile tale si am vazut cum e cutia, ai mod winter, e singura chestie care te ajuta. NU ai cum sa faci cum am descris mai sus ca nu e secventiala ( sau cum naiba se cheama ) la tine. Acum, modulul winter ori face ce am zis eu mai sus ori pleaca in a 2-a a 3-a, asta stiu eu ca tre sa faca.

Edited by Cumnatu
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...