Jump to content

Chrysler 300m


Cumnatu

Recommended Posts

am o banuiala ca e ceva aiurea la incinta...

nu neaparat prea mare - poate forma... din ce am vazut in poze e un fel de cub... e posibil sa fi trebuit (*ca iin poza de pe sait-ul lor) o incinta paralelipipedica...

 

eu am patit asa cu subwooferul meu - facut cu un dif Tesla de 70w, dupa specificatiile cehilor (cu port bassreflex) - si era fix la fel - se misca membrana si bass ioc... initial am crezut ca in contrafza cu restul dar nu era...

cert e ca i-am acoperit portul de bassreflex si am izolat bien incinta (sa o transform in incinta pe compresie, si acum are un bass excelent si calitativ si cantitativ...

sau alt exemplu - incinta paralelipipedica cu L = 2xl - pus dif-ul pe latura mica (in capat - ca la tuburi) se auzea ca dracu - pus pe "lateral" - pe latura mare (L) se aude cum trebuie (tot de incinta pe compresie e vorba)

post-1317-1204876111_thumb.jpg

Edited by madkat
Link to comment

Asa ceva nu prea vezi la americane ( rezervor de 65 Litrii ):

 

 

Resetarea s-a facut total printr-un scurt de la amplificatorul de sunet care din u stiu ce motiv ( scurtul ) a bulit siguranta de claxon si a dat reset la memoria masinii.

Faza funky e ca acum merge mai bine, mai ... smooth.

Evident acei 600 si ceva de km sunt imposibil de facut cu 1 plin dar sa vedem acum, supa 2-3 plinuri care e cel real ( netinand cont de intreaga lui medie de 95K km )

Am verificat toate sigurantele si releele , totul functioneaza acum ok, dupa ce am decuplat statia.

Ma invata si pe mine cineva cum fac sa scriu atat inainte cat si dua poza ?

post-3313-1204898433_thumb.jpg

Edited by Cumnatu
Link to comment
Ma invata si pe mine cineva cum fac sa scriu atat inainte cat si dua poza ?

Da. Ai un meniu, "Gestioneaza fisierele atasate". Cu ajutorul lui poti introduce fotografia oriunde in text.

Link to comment
Mai, cum pot sa se duca amortizoarele in 4 ani la o masina de marca? Teoretic la o masina de genul acesta ar trebui sa mergi 300.000 km fara sa pui pe ea nimic in afara de consumabile.

Stateam nostalgic pe postul meu si vazand acest reply scriu ( pt ca am uitat sa va mentionez )

La diversele verificari facute la inceput s-a constatat ca amortizoarele NU au scurgeri de ulei insa sunt 2 cauciucuri ( bucse ? ) pe fata care stau cam larg ( 0.6-0.7 milimetrii mai largi decat fierul pe care stau ) si d-aia s-e pare ca sunt ceva ceva burduganituri pe fata la gropi bruste.

 

Din lipsa de finante ( sunt implicat in alte proiecte acum ) sper sa nu dauneze daca mai asteapta 1-2000 km.

 

Laurentiu esti de rasul curcilor =)) pai cum crezi tu ca o uzina de 255CP poate pierde mai mult de 4CP pe auxiliare ? La orice masina se pierd citiva caluti pe auxiliare DAR atit, indiferent de motor tot maxim 8CP se pierd nu mai multi . Tocmai de aia se spune ca la motor mare nu mai simti cind pleaca ACul pt ca masina mare=putere mare iar la putere mare 5CP nu conteaza .

 

Din forumurile americane de profil am invatat ca se pierde imens de multa putere prin cutie, fiind una lunga si nu sport.

Oricum, la cum trage masina real pe strada este arhisuficient. Decat mai multi cai as fi preferat o a 5-a viteza.

 

XXXXXXXXXXXXXX

Am reusit astazi din neatentie sa imi bulesc masina, nu grav, atat de putin ca nici nu iese in poza. AM intrat cu aripa fata putin intr-o Solenta parcata si am dat-o mai in colo. NU mi-am dat seama decat cand am vazut Solenta ca se clatina. Din fericire lui nu i-am provocau daune, cumva am intrat cu coltul aripii SUB aripa lui spate, deasupra caucuicului, greu de descris.

El nu are nimic vizibil iar eu am o urma fada de zgariat dreapta fata aripa( iese la polish, cand l-oi face ) si o mica infundatura tot acolo. Noroc ca nu e brusca, nu e adanca, iese la ciocanel.

Viteza era de la 0 la 3 km/ora.

Practic m-am strecuret pe langa el si putin prin el. ( ea, solenta )

Pe de-o parte mi-a stricat ziua, pe de alta ma bucur ca nu am dat cu farul sau ca nu a sarit vopseaua sau ceva.

Link to comment

A fost neatentia mea.

Da, daca ar fi fost masina mai mica ar fi avut loc fara incident.

Si asa a avut loc pana la urma, dupa ce am dat 10 cm in apoi si am schimbat unghiul de intrare.

Pur si simplu prostia si neatentia mea. NU intrasem cum trebuie in situatie.

Am stat mult si am analizat conforul versus strecurat.

Imi recunosc ideologia initiala gresita, daca ai masina mica te strecori mai bine indiferent de caii putere. E mai lejer in trafic. Eventual daca e mica si mai e si inalta ca sa ai vizibilitate buna.

Dar personal raman la alegerea confortului.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Hahahaahm, din cauza codului ( pestelui ) cu usturoi am fost indemnat la multa bere iar acum ca m-am pilit putin si am inceput sa vad flashuri din trecut mi-am adus aminte ca eu de fapt nu am platit pe masina asta decat 5800 euro din 11 mii.

Cu siguranta ( datorita unor certuri samd ) 3000 din restul ramas nu il voi mai da niciodata deci masina m-a costat 8000. Eu zic ca merita !

Sunt mandru ca prostu' :P ( de masina )

Link to comment

Nu mai, am dat pana acum 5800, o sa mai dau .. candva si restul pana la 8000 dar nu voi mai da de la 8 la 11 mii pt ca din ce mai am de dat ( 11-5,8 ) nu mai dau 3 mii.

Calculul era ok, poate exprimarea era afumata.

Link to comment

Am aflat ca masina e construita si inchegata in MEXIC. E de bine oare, e de rau oare, e o piata buna dpdv calitativ ?

Aberez ?

Sa nu mai beau ?

Poate d-aia de cate ori ma sui in ea imi amintesc ca nu am gasit pe nicaieri o hawaianca d-aia papusa care sa dea din buric la gropi :P ?!

Link to comment
Am aflat ca masina e construita si inchegata in MEXIC. E de bine oare, e de rau oare, e o piata buna dpdv calitativ ?

Aberez ?

Sa nu mai beau ?

Poate d-aia de cate ori ma sui in ea imi amintesc ca nu am gasit pe nicaieri o hawaianca d-aia papusa care sa dea din buric la gropi :P ?!

 

Pai e bine ca e in mexic, putea fi facuta in columbia.. :D

Mergea o cubaneza atunci ;)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Pentru ca in acest weekend nu am ce face si pt. ca o sa fie vreme mohorata deci se exclud graterele am de gand sa imi afum stopurile si semnalele din fata.

Inteleg ca exista prin targ un spray special pt stopuri dar intrebarea este :

Se gasesc numai pe negru sau si pe alte culori?

NU stiu ce ar fi mai bine sa dau :

 

Negru / gri inchis / albastru inchis ( presupunand ca exista mai multe culori ) ?

 

NU o sa le afum complet ci numai partial, adica 1 singura mana, ceva de genul tint 10-15% astfel ramanand foarte vizibile.

In acelasi timp o sa schimb si becurile cu unele mai performante ca sa ma asigur ca la pozitie / frana / semnal luminozitatea prin afumatura sa fie cel putin egala cu cea de acum.

 

Inteleg deasemenea ca operatiunea se face pe exterior ( probabil dupa o degresare buna ) . In acest caz nu se sterg ( fading ) in timp ? Este chiar asa de ... statornic acel spray ?

 

Deasemenea vreu sa dezlipesc ( intrucat sunt cam sterse si semidistruse ) inscrisurile de pe portbagaj ( Chrysler si 300M ) .

Din cate stiu se face cu feonul si cu .. unghia, corect ?

Urmele ce raman ies in timp prin spalari sau necesita polish ?

 

In caz de reusita ( si de ce nu si de reusita defectuoasa ) o sa fac niste minitutoriale cu poze.

 

Apreciez raspunsurile si sfaturile voatre, multumesc !

Link to comment

Mie imi cam place cum arata spatele la asta dar nu am de gand sa fac asa ceva, o pun ca sa va dati seama cam cum vine :

post-3313-1207346735_thumb.jpg

 

Mai degraba asa ceva , chiar cam la jumatate de intensitate a vopselei, mai deschise !

( urata masina asta rau de tot dar o atasez pt idea de stopuri )

post-3313-1207346971_thumb.jpg

Sau sa fac asa ?

post-3313-1207347532_thumb.jpg post-3313-1207347601_thumb.jpg

Edited by Cumnatu
Link to comment

Din pacae a mea e pe albastru, la el e pe negru perfect lucios si arata ideal.

Sper sa nu iasa foarte urat, daca iese urat se poate curata, asta e clar.

Si pentru ca nu vreau sa ma trezesc cu vre-un spark in portbagaj ( hihi sa vezi ce ma injura astia acum ) o sa o fac asa :

post-3313-1207348868_thumb.jpg

Cum naiba o sa nimeresc eu culoarea masinii pe spray ?

Sau sa dau cu negru ca in poza ?

Edited by Cumnatu
Link to comment

Nu sunt un mare fan al afumaturilor (decat de porc :P ), dar daca le faci sa le faci negre, nu albastre, arata cam naspa. Am vazut pe un Cielo si nu mi-au placut.

Nu mergi mai bine la un "afumator" profi? Poate te ajuta el sa decizi cum i-ar sta mai bine.

 

Mai bine trage-i niste croame ca in figura 2 si lasa triplele asa :tongue:

Link to comment

Cumnate...daca faci si usile ca in ulrimele 2 poze ;MERITA

 

Daca nu e la alegerea ta ,da sincer sa fiu nu prea sta bie la a ta cu "afumaturi" ca e albastra ;daca era neagra mai mergea. :thumbl:

 

Inca o intrebare :Astazi nu ai baut ,ca mi se pari cam ametit > :)

Hai las-o pe maine :drinkers:

Link to comment

M-am dopat de la 13 ( ieri ) pana la 04 ( azi ) si am decis sa fac ca in ultima poza cu deosebirea ca stopul central o sa il las rosu, chiar o sa accentuez acel rosu.

Mai bag o gura de nes si o tulesc in targ sa vedem ce gasim.

Mai vine cineva ?

 

Hai ma nu o arde nimeni prin targ dupa ciucuruci ?

Edited by Cumnatu
Link to comment

Momentan le-am facut asa :

post-3313-1207401138_thumb.jpg inainte fiind asa : post-3313-1207401160_thumb.jpg

 

 

Exista urmatoarele variante :

 

1. Le las asa

2. Inegresc complet partea superioara

3. La acelasi nivel ca acum inegresc si partea inferioara

4. Inegresc complet tot stopul

 

Voi ce ziceti ? ( cat mai repede va rog ca stau cu sprayul in mana si ma mananca :P )

 

Ma duc pana jos sa il pun si pe masina sa vad cum da. Poate pe masina e mai usor de aflat care varianta e mai buna.

Cand vin sa gasesc 380 de replyuri da ? :P

Edited by Cumnatu
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...