Lucian M Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Cumnate, nu mai baga ISO 800 ziua la poze, te rog eu. Schimba pe "P" si da la iso 64 sau 100, nu stiu exact cat duce F20-ul tau. Sper ca nu te-ai suparat. ps: varianta 1, da' tre sa razi tot de pe capota... (bine, se scoate cu fir de undita si apoi se da cu o solutie usoara de diluant/motorina). Link to comment
Cumnatu Posted April 30, 2008 Author Share Posted April 30, 2008 Intrucat nu stiu sa folosesc aparatul si oricum nu am rabdare sa il setez atunci cand fac poze le fac pe modul Automat, exceptie cand fac de foarte foarte aproape ( 5-15 cm ) si atunci fac pe modul Text. Aia cu fir de undita nu o stiam, o sa incerc intai asa si daca nu merge trec la feon. Lipiciul ce ramane se ia usor si in timp prin spalaturi. O sa merg pe varianta 4 si doar de proba o sa pun cu banda dublu adeziva "300m" in centru sa vad cumvine, obtinand 3. Si care mi-o place mai mult aia ramane. Candva, tarziu, cand ma voi ocupa si de vopsirea masinii o sa o fac ca in 1. Candva pt ca implica bani iar ce fac eu acum nu implica nici un leu. Link to comment
closchkutza Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Si eu tot 3 as alege. Intrebare: ce are butucul ala de la portbagaj de sta asa ciudat, stramb? Link to comment
Cumnatu Posted April 30, 2008 Author Share Posted April 30, 2008 Pt ca , asemeni a 99% din Chrylserele 300M de pe soselele patriei , a avut portbagajul spart cu stutul. NU am nevoie de butucul din spate pt ca exista deschiderea din masina a portbagajului si deasemeni din telecomanda. NU am folosit niciodata cheia pt a deschide portbagajul. Oricum, acum ma gandesc ca poate acolo ( candva ) merge mai bine o camera de luat vederi pt dat cu spatele. cercetez sa vedem daca se poate monta camera fara sa afecteze deschiderea portbagajului. Link to comment
banzay Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Mie nu imi plac masinile mari...dar asta... am inceput sa ma uit pe strada dupa Chryslere deastea de cand am vazut-o pe a ta pe aici . E o masina frumoasa tare si care are scris mare pe ea "STIL". Sa te bucuri de ea Link to comment
closchkutza Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Pt ca , asemeni a 99% din Chrylserele 300M de pe soselele patriei , a avut portbagajul spart cu stutul. De ce, au facut hotii o pasiune pentru portbagajele de 300M? Link to comment
Cumnatu Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Au fost deosebite cand au aparut pe piata nu numai prin design cat mai ales prin numarul redus, automat pareau mai deosebite decat sunt daca erau putine si deci si mai atractive pt hoti. CRED. Eu am vizionat 4 cand a fost sa cumpar si toate erau asa. Link to comment
closchkutza Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 (edited) Vrei sa vinzi balenopterul cumnate? Edited May 6, 2008 by closchkutza Link to comment
Cumnatu Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 NU ! Decat daca prim minune imi da cineva 14.000 ( sau chiar putin mai putin ) asa se merita. Ma duc in Alemania si iau unul mai bun in banii aia. Vroiam sa vad daca cumva vine vre-o oferta. O sa bag si Tigra ( ssssht, sa nu ii spuneti neveste-mii ) ca ma gandesc sa ii upgradez masina. Link to comment
mariansro Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 toata stima pt a ta sotie care te suporta,la cate setari faci... masina e super.multi km fara probleme. lipiciul de la embleme sau orice lipici iese foarte bine cu wd40. probat de mine. Link to comment
Cumnatu Posted May 18, 2008 Author Share Posted May 18, 2008 Enervanti americanii astia ! Am ramas fara baterie azi ( bateria fiind muci ) exact pe rolele de la spalatorul de la Moll. Jenant. Se pare ca, desi are forta sa deschida gemurile, sa miste scaunele , sa ventileze samd, daca nu e un anumit voltaj/amperaj pe circuit NU se deschide pompa de benzina. Imediat ce mi-a dat cineva curent a plecat la sfert de cheie. Enervanta idee si ceea ce vroiam sa evidentiez este ca : nu stati cu bateria pe duca, e anapoda, jenand, disconfortant si uneori si periculos ( daca ramai iarna pe undeva si nu ai de unde sa iei curent ) Link to comment
Cumnatu Posted May 19, 2008 Author Share Posted May 19, 2008 (edited) @sorinel, ma coafezi si pe mine ? ( modelul este ALESSIO 7.0X15 F1 DESIGN , daca ai nevoie de alte poze ) As fi preferat ceva cu muchiile spitelor mai rotunjite, dar imi fac o idee si cu astea. Poze cu masina gasesti in pagina 5. Ia sa vedem cat de bun esti . Multumesc mult ! Edited May 19, 2008 by Cumnatu Link to comment
VFX Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Facut in graba, si nici nu am gasit o perspectiva buna a masinii... Dar iti poti face o idee... Link to comment
Cumnatu Posted May 19, 2008 Author Share Posted May 19, 2008 Parerea voastra ? Var 1 : Var 2 : Link to comment
Lucian M Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Drace, imi plac ambele... Parca mai bine i s-ar potrivi var 1. Insa un look sportiv i-l confera var. 2. Link to comment
closchkutza Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Varianta 2. Pune in valoare dimensiunea masinii...are un aer spre muscle-car. Link to comment
Cumnatu Posted May 19, 2008 Author Share Posted May 19, 2008 Ambele variante sunt de 18 " si cu amortizoare normale. NU prea am de gand sa ii pun de 19 ca ma usuca cauciucurile. Asa, un 225/55/18 ar fi ok. Hai sa simulez niste 19" cu garda joasa ( - 4 cm ) sa vedem ce iese. XXXXXXXXXXXXXXXXXXX 19" cu -4 cm : var 3 + 4 ( nu au pe 19 si spite groase ) : var 3 var 4 : Link to comment
VFX Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Raman tot la alegerea precedenta. Nu stiu de ce da' parca nu mai arata cum trebuie acum...rotile alea par cat juma' de masina. Link to comment
Cumnatu Posted May 19, 2008 Author Share Posted May 19, 2008 Da nici mie nu imi place, sunt disproportionate, prea golasa zona. Link to comment
closchkutza Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Si eu raman la prima alegere, alea arata super. Link to comment
Cumnatu Posted May 21, 2008 Author Share Posted May 21, 2008 Am gasit niste poze cu ea in sfarsit cat de cat curata : Link to comment
hitman Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Buna vere masina! Am mers si io cu acelasi model vreo 100 km. Excelenta, ai de toate: confort, power, look... Link to comment
Cumnatu Posted May 26, 2008 Author Share Posted May 26, 2008 (edited) Masina tocmai si-a capatat mult dorita energie providet by Varta Desi la masina standard era de 60A am optat pt una de 72A, maximul cat era disponibil la Varta care sa aiba aceeasi dimensiune. Porneste la sfert, acum am si eu lumini interioare iar masuratorile zic asa ( la 800 rpm ) : - cu motorul pornit fara consumatori = 13,8V - cu motorul pornit si consumatorii : aer conditionat, faza lunga, ceata, proiectoare, pozitii, incalzire scaun, incalzire luneta = 13.94V - cu motorul oprit = 13.0V Sper ca sunt valori bune, la 800 rpm. Din ce mai scrie pe forum am inteles ca se masoara la 2000 rpm dar fiind singur nu avea cine sa imi apese pe pedala. Pret la augsburg cu rambursarea bateriei vechi = 400 Ron. Edited May 26, 2008 by Cumnatu Link to comment
Recommended Posts