Cumnatu Posted October 12, 2007 Author Share Posted October 12, 2007 Of, deci de care sa bag ? Link to comment
tolin Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Ce raport de compresie are motorul tau ? Link to comment
hawkeye Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Eu bag doar de 95 de la benzinarii de unde am mai bagat si stiu ca nu-s probleme. Ori am avut eu noroc ori masina mea tolereaza benzina proasta deoarece merge fara nici o problema cu Petrom95, OMV95 chiar si cu mult blamatul efix95. Link to comment
Cumnatu Posted October 12, 2007 Author Share Posted October 12, 2007 3,518 cc 3.5 liters 6 V front engine with 96 mm bore, 81 mm stroke, 9.9 compression ratio, overhead cam and four valves per cylinder EGG Link to comment
Tommy Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 (edited) Ce-mi plac mie astia care cred ca le stiu pe toate )"> Asa e, Tommy, cum spui tu Mufa era acolo, dar nu s-a potrivit scannerul lor. Oare cum or fi luat turatia? Telepatie, clar ) Nu le stiu nici pe departe pe toate. Dar stiu atat: un sistem pe injectie e condus de un computer; ca sa poti afla cum lucra injectia, carele vra sa zica.. trebuie sa te conectezi la cel ce menegiuieste treaba asta. Ori nu faci asta prin borna la baterie, ci printr-o conectivitate la acel mic black box Asa ca nu mai insista gratuit si predestinat in esec, ca nu are sens sa curga in van din pix cerneala pe forum, plus suntem off-topic de 2 zile Cumnate, motorul tau e facut sa mearga si cu co85, nu-ti fa griji ce bagi Edited October 12, 2007 by Tommy Link to comment
tolin Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Asa trebuie sa se comporte orice motor in stare buna, nu trebuie sa distinga benzinele de acelasi tip. Doar la consum se pot vedea unele diferente. Link to comment
Cumnatu Posted October 12, 2007 Author Share Posted October 12, 2007 Pai ok, nu imi mai fac griji dar in locul meu ce ati baga ? NU m-ar deranja sa dau mai putini bani/km dar nici sa infund ceva nu as vrea ! Link to comment
tolin Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 (edited) De 95 in oras si de 98 (incearca Rompetrol) cand iesi afara, la drum lung. Infunzi ceva (filtrul de benzina) cand alimentezi de la orice jaf de pompa iesita in cale. Edited October 12, 2007 by tolin Link to comment
LYM Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 (edited) ca sa poti afla cum lucra injectia, carele vra sa zica.. trebuie sa te conectezi la cel ce menegiuieste treaba asta.Ori nu faci asta prin borna la baterie, ci printr-o conectivitate la acel mic black box @Tommy - Daca ai fi citit inainte sa postezi ai fi vazut ca eu ma refeream la citirea TURATIEI, nu la modul "cum lucra injectia", ca nu-i tot aia. De bine, de rau, am fost cu masina de doua ori la test (BV si Buc) si de fiecare data s-au conectat DOAR firele la bornele bateriei pentru acest lucru. Daca nu vii cu o explicatie prin care sa dovedesti ca nu este posibil acest lucru (cu toate ca am fost martor de 2 ori) mai bine nu deschizi discutia. Dar nah ... nu te costa nimic sa arunci niste cuvinte pe un forum, nu? Asa ca hai sa nu mai poluam topicul asta cu posturi de Gica-contra, ok? Edited October 12, 2007 by LYM Link to comment
Mircea Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Easy boys! Easy! Turatia se poate citi nu la borna bateriei, ci printr-un traductor magnetic care se cupleaza pe borna + a bateriei si pe caroserie. Sau mai exista varianta traductorului pe prins pe fisa. Si acum, inapoi la vaporul cumnatului, ok? Link to comment
Cumnatu Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 (edited) N-am stiut unde sa il pun si d-aia il pun aici : http://www.cardomain.com/ride/846833 interesant ! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Unde pot sa imi fac un colant ca asta ? Aveti idee ? Multumesc ! Edited October 16, 2007 by Cumnatu Link to comment
nonel Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 (edited) Ia vezi tu aici unde mai ai intrebat o data http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=300234 PS. Daca lucrezi la Evolva la Alba Iulia mergi inainte spre Mihai Bravu , traversezi intersectia si vizavi de biserica aceea e un centru care are plotter si iti face asa ceva. Edited October 16, 2007 by nonel Link to comment
VAXXi Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Daca trebuie sa bag d-aia cu cifra octanica 89 , la noi aia probabil ( pt ca traim in Romania si niciodata nimic nu este ceea ce se pretinde a fi ) ar trebuii d-aia de 95 nu ?? Tre' sa bagi de '98. Cifra octanica la americani se masoara altfel (se face media Research Octane Number si Motor Octane Number), asadar ceea ce la ei e benzina de 87 (AKI, RdON sau PON), la noi ar fi echivalata cu o benzina de 91-92. Cea de 89 la ei este "Premium", deci ar fi probabil 95-ul nostru (daca 95-ul nostru ar fi curat de 95, si nu de 91-92 cum e in realitate), iar "Super"-ul lor este de 91-93 la ei, si la noi ar fi echivalata cu 98 (daca si asta ar fi curata). Deci, ca sa ai o benzina de 95 real, alimentezi cu 98 in Romania (deoarece motorul tau e considerat de compresie mare, la ei). Poti pune Luk de 98 si Rompetrol de 98, AFAIK. Link to comment
Cumnatu Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 Multumesc de lamuriri, am inteles tot mai putin AFAIK. Prescurtare de la ce este ? Link to comment
Cumnatu Posted October 18, 2007 Author Share Posted October 18, 2007 Caut de 3 zile si nu gasesc nici o informatie. Are cineva idee unde as putea gasii asa ceva de cumparat ?? Link to comment
laurentziu83 Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 Nu, dar pot sa-ti zic unde sa zdrentuiesti asa ceva. In Romania nu merita. Link to comment
Cumnatu Posted October 18, 2007 Author Share Posted October 18, 2007 Pai ideea e ca NU se coboara marginea masinii prin acele praguri decat cu 2,5 cm. Restul, daca observi cu atentie sunt prinse pe caroseria deja existenta. Doar ca ii contureaza mai bine forma intr-un fel care imi place. Link to comment
Cumnatu Posted October 19, 2007 Author Share Posted October 19, 2007 (edited) Azi : schimbat bujii + filtru aer+ echilibrare 4 roti + geometrie+ citire coduri eroare ( 0 ) + inspectie parte mecanica la Casa Auto + schimbare 2 becuri nefunctionale => minus 6 milioane in buzunar. Acum NU mai trage in nici o dreapta, consuma un pic mai putin si stau in sfarsit linistit. Urmeaza RAR si inmatriculare pe numele meu + cauciucuri de iarna si degresare+polish. Edited October 19, 2007 by Cumnatu Link to comment
Cumnatu Posted October 22, 2007 Author Share Posted October 22, 2007 (edited) Noi imagini : Edited October 22, 2007 by Cumnatu Link to comment
Tommy Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Azi : schimbat bujii + filtru aer+ echilibrare 4 roti + geometrie+ citire coduri eroare ( 0 ) + inspectie parte mecanica la Casa Auto + schimbare 2 becuri nefunctionale => minus 6 milioane in buzunar. Bai frate .. da i-o facut si.. puncte puncte de 6 milioane???? Link to comment
Cumnatu Posted October 22, 2007 Author Share Posted October 22, 2007 O sa scanez maine foaia sa vedeti ce s-a facturat . Link to comment
Recommended Posts