Jump to content

Bujii Matiz - care sint mai bune si de ce?


Recommended Posts

Te rog spune-mi si mie unde ai gasit NGK-uri in Bucuresti?

Nu cred ca se considera reclama asta este rostul forumului.

 

 

Nume: Unix Bucuresti SC Unix Auto SRL

Adresa: Bucuresti, Sos. Viilor nr.14

Gps: 26,08254 44,41325

Link to comment
  • 3 weeks later...

Argon, in postul tau din februarie vad ca ai in mana niste bujii Bosch exact ca cele care l-am scos eu de pe masine, cati Km aveai cu ele? sunt curios cat le-ai tinut eu le-am dat jos dupa 20 000 de moft aveam unele de 3 ani noi in portbagaj niste Champion si le-am schimbat pentru ca veam niste paraziti la radoiul de la tico, dar cred ca nu era cauza bujia, oricum Boshurile le-am curatat si sunt de rezerva in portbagaj

Link to comment
  • 1 month later...

De mers or merge mai multe, inainte am avut niste Bosch cu care mergea, prost dar mergea. Important e sa fie ce recomanda producatorul. Si zice BPR5EY-11 si niste Champion la care-mi scapa codul. Eu am BPR5EY-11 ca la carte, si merg perfect.

Edited by argon
Link to comment

Daca erau la fel BPR5EY-11 si BPR5ES-11, aveau aceasi codificare, dar difera codificarea. Ce anume nu ma intereseaza, atata timp cat ceri la magazin exact ce zice manualul, fara caractere diferite.

Link to comment

Caracterele ce se pot pune in locul punctelor scrise de mine reprezinta tipul materialului ( cred ca si numarul de electrozi) din care e facut electrodul central ( sper sa nu gresesc ). Nici macar producatorul bujiei nu conteaza.

 

 

  • Like 1
Link to comment

Bun , deci s-a lamurit diferenta, dar daca producatorul zice sa pui in V, de ce n'ai face-o? Din start bujiile in V sunt mai eficiente ca cele cu electrod plat, scanteia se da pe margini, se aprinde amestecul mai usor, arderea mai buna. Astea-s ale mele.

post-3429-0-94175500-1305034235_thumb.jpg

Link to comment

1/16 nu e pentru bujiile tale. ci pentru cele pe etansare conica, dar e ambalajul comun. Tu strangi intre 1/2 si 2/3 ture, si se refera doar la prima strangere.

Link to comment

=)) Dau odata la inceputul iernii si odata la sfarsitul ei; e mai ieftin decat un prezon rupt si nici nu mi-au sarit rotile vreodata :P

Tot offtopic: la fordul tranzit a tras unu cu cheia cu prelungitor de 1,5 m de a desfacut rotile spate.

P.S. A crapat cheia. Tubulara.

Link to comment

De ce sa dai cu vaselina,ca sa aiba ce arde,astfel incat sa fie mai greu de demontat la nevoie?Daca n-ai vaselina cu cupru rezistenta la 500 grade,lasa-le fara.

Cat despre Transit,in general,Fordurile au pe o parte filet pe dreapta,pe cealalta,filet pe stanga.

Edited by nluncasu
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...