danidan Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Am observat la cielo (96) ca deasupra filtrului de ulei, in blocul motor, este un capac de aluminiu, care s-a cam degradat si astfel am inceput sa am scurgeri de lichid; va rog spuneti-mi cum se inlocuieste acest capac, sau daca a-ti mai avut o problema asemanatoare cum s-a rezolvat(va rog..in afara de service) Link to comment
Mircea Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Acel ''capac'' este chiuloasa banuiesc. Pune o poza. Pierzi doar lichid de racire sau si ulei? Link to comment
danidan Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 (edited) ... Am inteles ca este un ...dop sa-i spun asa ...care asigura protectia motorului in caz de inghet , l-am si cumparat este ..2 ron , dar problema este daca pot sa o schimb singur, ma pricep la mecanica dar nu am lucrat deloc la cielo, este doar apa(antigel) cpacul este chiar deasupra filtrului de ulei, intr-adevar mai are unul mai mic si pentru chiuloasa... Edited October 3, 2007 by tolin sters citare inutila ... Citeste Regulamentul forumului ! Link to comment
madkat Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 pune o poza am senzatia ca te referi la scutul termic al saxofonului... Link to comment
wsc Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 (edited) Datorita faptului ca am niste pierderi in zona de sub bujii, suspectez pastila accea de la motor.Cam ce implica schimbarea ei? Cam in zona asta.Stiu ca pe aici nu e nici un furtun.Si nici de la chiulasa nu pare caci este destul de sus firicelul de apa. fftopic: Postez si aici pentru ca la topicul "pierderi lichid racire" nu am primit nici un raspuns. Edited October 4, 2007 by wsc Link to comment
danidan Posted October 11, 2007 Author Share Posted October 11, 2007 Imi pare rau ca iti raspun mai tarziu, dar totusi poate iti este de ajutor urmatoarea sugestie.(pe care am facut-o si eu). In blocul motor este un capac contra inghetului, am luat o moneda de 100 lei, din aceea mai mare..., am curatat locul foarte bine, si am pus un strat subtire de poxipol pe moneda dupa care am presat-o pe dopul blocului motor, dupa 15 min, poti sa pleci la drum...nu o sa mai ai nici o problema. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now