Jump to content

Probleme Matiz E3


Recommended Posts

Am schimbat senzorul lichid racire(ECT), si au mai ramas doar 3 erori:d

P0141-HO2S Heater Circuit Bank 1 Senzor 2(?)

P0342-Camshaft Position Senzor Circuit Low Voltage(?)

P1661-Led-ul Check Engine Ars :)

 

Si cu asta mai aveti inca doua... si tot asa, va apuca Craciunul.

Cu sonda lambda defecta poate porneste dar va consuma ca la balamuc.

Link to comment

In incercarea mea de a mai repara ceva, de unul singur, am cumparat o supapa purjare matiz euro 3, P0444 EVAP PURGE CONTROL CIRCUIT NO SIGNAL , am schimbat-o dar nu am rezolvat nimic, eroare ramane.

Ce nu inteleg la scannerul asta mic si galben, ce vrea sa zica 3 pending error(444/404/1661), nehotarat/in suspensie/nedecis?

Multumesc.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Am schimbat Sonda Lamda, no2, cea de pe mijlocul masinii, si eroarea P0141 Rear Heated Oxygen Sensor Heater Malfunction, Nu a disparut.

Ar putea fi de la catalizator...?

Stiu, ar trebui sa ma duc la un service autorizat :)

Multumesc.

Link to comment

Poate fi afectat cablul (este foarte expus acolo), trebuie verificat de catre cineva cu oarece cunostiinte electrice.

 

Ti-am dat un sfat in postul anterior, simplu de urmat. Ai prea multe erori, poate a umblat cineva la conectorul general al ECM-ului si nu l-a pus bine la loc !

Edited by tolin
Link to comment
  • 2 weeks later...

Multumesc tolin, pentru suport.

Se pare ca am Valva EEGR blocata pe deschis, si as vrea sa o scot de acolo sa o curat putin.

Daca a mai curatat cineva valva, imi poate spune si mie cum se scoate cel mai usor, din pacate ma impiedica conductele de la vasul cu lichid de frana, si altele pe acolo.

Am atasat poze.

post-10241-1199982268_thumb.jpg

post-10241-1199982274_thumb.jpg

post-10241-1199982280_thumb.jpg

Link to comment
Ce nu inteleg la scannerul asta mic si galben, ce vrea sa zica 3 pending error(444/404/1661), nehotarat/in suspensie/nedecis?

Multumesc.

 

Pending = in desfasurare/ in curs

 

Si eu cred ca sunt in continuare probleme la cablaj. Aveti idee daca masina a fost lovita?

 

PS: 5,5% consum iarna la drum intins e cam mult dar nu exagerat de mult.

Link to comment

Categoric a fost lovita.

Am sa cumpar alta valva(aproximativ 290 ron), dar vroiam sa o scot pe cea de pe masina, sa o curat putin, poate se rezolva ceva.

Din cate am observat conductele de la vasul cu lichid de frana sunt deranjate, si nu prea am acces acolo... se potriveste o cheie de 12" :)

M-ar ajuta o poza de la un matiz euro 3, cu zona in pricina daca se poate.

Multumesc.

Edited by gore1979
Link to comment

Nu incerca sa umbli la conductele de frina singur .

Cu o cheie fixa nu reusesti decit sa strici hexagonul piulitei conductei de frina , iar daca totusi reusesti sa o desfaci ( ceea ce nu cred ) , trebuie aerisit circuitul de franare .

Link to comment

Pe mine ma interesa doar cum sunt aranjate, am observat ca le poti indoi cat de cat cu mana.Ma interesa o poza, ca sa vad exact cum sunt puse, pentru ca se pare ca masina a fost reparata in repezeala, fara simt de raspundere.

Link to comment
  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...