sorincumasina Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Ai grija casco nu acopera neglijenta. Propietarul e obligat sa ia masuri necesare pt limitarea daunei. Vezi in contract. Link to comment
closchkutza Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Dar ce estimezi ca s-ar fi putut strica la motor, asta din experienta ta? Link to comment
sorincumasina Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 130km la relantiu fara racire , eu zic ca e prajit rau.Indicatorul de temperatura nu indica corect daca nu are lichid racire. Temperatura a fost mare,mai avea putin si il cala. Link to comment
ToPser Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Sonda de temperatura este montata pe galeria de admisie ca la Tico asa ca nu prea mai avea ce sa indice ! Link to comment
zalmoxis Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 130km la relantiu fara racire , eu zic ca e prajit rau.Indicatorul de temperatura nu indica corect daca nu are lichid racire.Temperatura a fost mare,mai avea putin si il cala. Mama deci asa de cacao e montat senzorul ala ca nu-ti arata cand ramai fara apa!?...De mare jena sa dea dracii, mai rau ca la berline... Link to comment
tolin Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Bre, oriunde este montat tot asa indica, in aer (izolator termic) ! Lichidul de racire este singurul mediu de transfer rapid al caldurii de la metal la senzor. Si la porcaria de Diesel pe care-l lauzi, tot asa este. Link to comment
scatiu Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 (edited) dar omu asta, cjmike, nu mai zice nimic???? chiar sunt curios care e deznodamantul... Edited October 13, 2007 by tolin Atentionare - renunta la grafia asta, nu-i specifica acestui forum Link to comment
papie Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Nu chiar. O sonda montata direct pe chiuloasa (care - chiuloasa - preia suficient de repede temperatura avand in vedere ca este din aluminiu si este parte componenta a camerei de ardere) anunta suficient de repede o eventuala supraincalzire, chiar daca cu o mica intarziere. Oricum, chiuloasa este prima parte componenta care are de suferit in urma unei supraincalziri. Link to comment
kAos Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 (edited) Am si eu o intrebare: cat de prost trebuie sa fii ca sa faci asa ceva ?! Si mai mult decat atat, sa mai si plangi pe forumuri auto pe umerii tuturor suferinzilor ? Edited October 13, 2007 by kAos Link to comment
george03 Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 (edited) Nu e nevoie sa fii prost ca sa faci asa ceva. Poti fi neinspirat, de exemplu ... poti fi stresat de ideea ca ai avut un accident ... o chestie destul de nasoala (am avut unul si stiu cum este). In Braila un istet cu un Subaru Outback i-a dat cheie in conditiile in care masina era cu scaunele in apa. Abia cand a fost intrebat ... da' tu nu te-ai gandit ca arzi instalatia electrica ... omu' a realizat ce idiotenie facuse: isi arsese calculatorul plus o buna parte din cablajele masinii ... 5000E reparatia, din fericire pe CASCO ... care, se pare, acopera si "prostia". Edited October 13, 2007 by george03 Link to comment
EM!L Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Dragilor a dat ghinionul peste mine Bucurie mare ca am casco la ea si poate reusesc sa ma salvez... i In timpul mersului mi sa aprins becul ala cu Check si a ramas pornit...treaba e ca am ajuns la sibiu si mi sa cam schimbat sunetul la motor...suna ca naiba ... un tacanit al naiba Mentionez ca nu mi sa apres alt bec (de ulei), ceasul la temperatura arata ca totul e okay dar orikum curgea antigelul din ea. Am fost la service...acum masina e acolo...oamenii au dat comanda de piese si urmeaza sa se apuce de reparat... nu stiu daca puteti sa ma ajutati cu ceva ...vreun sfat sau vreo idee v-as ramane foarte recunoascator... Multumesc Am si eu o intrebare: cat de prost trebuie sa fii ca sa faci asa ceva ?! Si mai mult decat atat, sa mai si plangi pe forumuri auto pe umerii tuturor suferinzilor ? Nu stiu cine are "atributul" mentionat de tine. @CjMike ne-a povestit ce s-a intamplat in speranta ca cineva il poate ajuta (cu un sfat, cu o idee) sau sa il indrume cum sa procedeze in continuare! Poate data viitoare citesti mai atent, si te gandesti de 2x inainte sa cataloghezi intr-un anumit fel persoanele de pe forum! Link to comment
kAos Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Ma refeream la una din cele doua categorii de soferi: buni si prosti. Chiar si el spune " am facut cea mai mare prostie posibila". Acuma pe bune, cred ca daca pierdea si uleiul nu numai apa, tot la fel proceda. Sincer imi pare rau pentru ce i s-a intamplat, mai ales ca masinuta era noua, 2006. Dar ce isi face omul cu mana lui... Link to comment
LYM Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 (edited) Poate in urma accidentului gaura din radiator a fost mica si macar o parte din drum a mai avut ceva apa motorul. Oricum, MARE prostie a facut initiatorul topicului. Nimeni nu s-a nascut stiut, dar macar manualul de-l citea si s-ar fi prins ca merge frana si cu motorul oprit. Oricum, se poate si mai rau ... ati auzit de tipa aia care a mers toata autostrada cu a 1a in limitare fiindca ea credea ca are cutie automata? In cazul ala rezultatele au fost mult mai drastice. Edited October 13, 2007 by LYM Link to comment
tolin Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 ... Nu chiar ... Mai citeste o data ce am scris, n-are nicio legatura cu ce ai replicat tu. Link to comment
vesperala Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 (edited) Se poate declara ca nu a remarcat ca mai mergea motorul dupa accident, atat era de socat; sau a lesinat si cand s-a trezit l-a oprit. Motorul ar intra la pagube colaterale Edited October 14, 2007 by vesperala Link to comment
Dj_Dark Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 (edited) Exista n motoare cu racire pe lichid care au radiatoare de ulei, deci, radiatoare, nu unu, ci doua, si ai sa spui ca sunt motoare de conceptie veche...ei bine, nu sunt, vezi VAG, Mercedes si altele...baia de ulei este din tabla, oare de ce??? ca sa se poata sparge mai usor??? NU. Este din tabla pentru ca si la racirea uleiului contribuie tot - "surpriza" - aerul in mers...de ce crezi ca exista gauri in scuturile masinilor?? ei bine, deasta, pentru racirea baii de ulei cu ajutorul aerului... fftopic: Nu vad legatura cu postul meu anterior dar... ma rog. Din cate inteleg eu, pot sa scot linistit apa din motor fiindca se raceste cu aer nu? Oricum, nu vreau sa creez un "flame", discutia se poate prelungi si explicatiile sunt mai presus de cateva posturi pe forum. Dinamica fluidelor din fizica explica multe. Edited October 15, 2007 by Dj_Dark Link to comment
CjMike Posted October 15, 2007 Author Share Posted October 15, 2007 Am revenit...dupa o lunga perioada de ...absenta... Vreau sa multumesc tuturor celor care au dezbatut subiectul atat cu argumente pro cat si contra... Negresit ceea ce am facut eu sa nu faceti si voi... Mi-am adus aminte ca ma intrebat cineva la ce asigurare am CASCO...raspunsul e ASTRA. Nu am incercat sa fac pe nestiutorul cu cel de la Daune sa ii indrug verzi si uscate...I-am spus adevarul in fata...exact ce v-am scris si voua in topic... cu speranta ca reusim sa "ne intelegem".... Nu a fost asa cum speram eu...Inspectorul mi-a spus ca puteam sa negociem treaba asta daca se referea la un brat la un orice altceva dar nu motorul...am realizat atunci ca am intrat in ceva NASPHA... Am dus masina la service...am asteptat sa se duca sa ia piesele de la Craiova si abia Joi s-au apucat de ea (masina a ajuns in service luni). Cert e ca azi...exact la o saptamana masina e terminata... e reparata si ...functioneaza in parametri normali... Cei de la service mi-au spus ca am mancat ceva cand eram mic...ceva ...dar mult nu asa o lingurita doua... Nu s-a amestecat apa cu uleiul si garnitura de chiulasa nu sa fisurat... Nu imi vine sa cred nici acum dar asta e raspunsul...inca nu am luat masina din service... urmeaza sa faca inspectorul acceptul de plata si zilele astea o sa ma urc iar la volan si o sa va spun cum merge si cum se simte... Azi la service i-am "dat o cheie" si la relantiu mi se parea ca se aude la fel ca inainte...silentioasa... in schimb la acceleratie mi sa parut un tacanit usor...cei de la service m-au asigurat ca e totul in regula dar cred ca as fi dator macar sa ii fac un nou schimb de ulei si de filtru.,....... cu toate ca nu au trecut decat 3000 km de la revizie... O sa va mai tin la curent...oricum VOI SA NU FACETI CA MINE! Eu sper din tot sufletul sa aiba dreptate ala de la service... Am avut noroc...Multumesc lui Dumnezeu... O sa revin... Aveti grija cum conduceti... bye bye Link to comment
Cumnatu Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 @CjMike, zi-mi si mie 6 numere pentru extragerea de la 6/49 de duminica asta ! Link to comment
scatiu Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Eram sigur ca nu a patit nimic... Link to comment
naylui Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 (edited) ...cei de la service m-au asigurat ca e totul in regula ... asta am incercat si eu sa iti explic (Post #7)...precum si @scatiu... Edited October 16, 2007 by naylui Link to comment
LYM Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 (edited) cei de la service m-au asigurat ca e totul in regula Pai ce-ai fi vrut sa zica, din moment ce ei au facut reparatia? Edited October 16, 2007 by LYM Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now