Jump to content

Sfaturi la cumpararea unui auto SH


Recommended Posts

Guest Mecmar

Laboratorul este chiar in interiorul targului de masini Vitan, in spate de tot. Este o constructie noua si arata ca un adevarat service. Banditii au ridicat pretul de la 2 la 4 milioane, atat era in momentul in care doreai sa iti faci un test.

Intrebare: ce faci daca in momentul in care ai mers cu proprietarul masinii pe care doresti sa o cumperi (nu ai facut inca actele si nu i-ai dat banii) si constati ca masina este furata, lovita rau, probleme grave la masina dar la prima vedere nu se observa?

Concluzie: nu mai cumperi masina si ai dat 4 milioane? Si pana cand procedezi asa? Atunci sigur proprietarul masinii va spune ca testul este eronat si ca el are dreptate.

Tot sa iti cumperi masina second-hand.

Cei care dau un ban gramada pe o masina isi permit sa mai dea 100 euroi in plus, iar amaratii o cumpara pe principiul ,,crede si nu cerceta''. :banana:

Link to comment
  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e o vorba care s-ar potrivi bine aici - Sunt prea sarac incat sa cumpar ceva naspa...mai bine dai un ban si stii ce iei - ca daca ai luat teapa - e mult mai rau -.

 

Pe de alta parte mai sunt niste sfaturi cum sa faci - juma-juma cu propr. - sau daca masina e ok si vrei sa o cumperi platesti tu tot...tot parca e mai bine sa faci testul.

 

Eu insa imi pun alta problema - avand in vedere ca suntem in Ro - iar samsarii ar ace orice sa mai de-a o teapa - cat dureaza pana ajung la baietii care fac testele ? si ne trezim cu teste "machiate" ? de unde stiu eu ca ala de o testeaza nu ajusteaza niste chestii ca sa iasa bine ? eu inclin sa cred ca e aproape imposibil sa nu se ajunga si la asta - samsaru va da si el de o cinste la fiecare masina vanduta si toata lumea va fi multumita, inclus cumparatorul masinii, care nu va sti nimic...

Link to comment

A fost sters deoarece acest topic nu e pentru anunturi de cumparari auto; pentru asta, exista sectiunea "Bursa".

Link to comment
A fost sters deoarece acest topic nu e pentru anunturi de cumparari auto; pentru asta, exista sectiunea "Bursa".

 

Am cerut sfaturi pt cumpararea unei masini SH , nu am postat un anunt de vanzare - cumparare...si nu am fost beat cand l-am scris...!?

 

Daca este asa cum ai zis tu ( nu este asa ) trebuia mutat la bursa...nu sters...

 

Deci mai scriu inca o data intrebarea:

 

In suma de 3700 EU ce pretentii pot sa am la un Cielo SH , KM,an fabricatie , etc?

Edited by tkd29
Link to comment
  • 1 month later...
Buna ziua

Urmaresc mai demult acest forum dar abia astazi m-am inscris. Mi-am cautat in ultimele 2 luni o masina sh pana in 5000 Euroi si ieri am primit o oferta de la cineva care are un Cielo din 96 coreean, cu doar 15.000 km la bord (tipul este director pe undeva si nu prea a circulat cu masina lui personala). Masina inca nu am vazut-o, abia luni ma intalnesc cu el, dar din spusele lui am inteles ca a fost tinuta in garaj, este f. bine intretinuta si ar vrea pe ea undeva la 5000 Euro. In afara de clasicele locuri unde stiu sa ma uit ca sa vad daca ar corespunde uzura cu nr. de km pe care el zice ca-i are masina (scaune, pedale, volan, etc. ), specific pentru Cielo ce ar mai fi de verificat? Cam cat as mai putea rupe din pret ca sa fie rentabil? Astept cu nerabdare toate sfaturile voastre vis-a-vis de aceasta oferta ! Multumesc anticipat

Sal! cel mai bine e sa te duci cu un specialist s-o vada, ei mai stiu ceva secrete. Oricum insista pe starea cauciucurilor si a rotii de rezerva care trebuie sa fie noua.Bafta!!!!! :) >- :lavolan:

Link to comment
  • 2 months later...

Salutare,

 

Si eu sunt in unui Cielo 95-98, pana la 4000 euro. La varsta asta gasesc cam la 120 000 km. Ar trebui sa verific ceva in special la modelul acesta si la varsta respectiva? Ma gandesc ca ar trebui sa mearga fara probleme pana spre 200 000 km daca a fost intretinuta bine...

Alta intrebare - modelele Cielo 95-98 merg cu benzina cu plumb sau fara plumb?

Link to comment

Te sfatuiesc sa o iei neaparat cu carte de service, si sa nu o iei de la samsari, de preferinta primul proprietar. E un avantaj sa aiba schimbul de distributie facut de curand si sa poti verifica asta in service.

In rest, Cielo are o problema datorata axului cu came care , daca s-au folosit uleiuri nu prea bune, impiedica ungerea corecta a motorului. Vezi despre subiectul asta la probleme tehnice. In rest e o masina f fiabila.

Link to comment

In Vitan exista si masini care ajung la 70.000 euro. In cazul in care ai de gand sa ti iei asa o masina sau chiar una mai scumpa de 10.000 euro nu cred ca cei 4 mil de la computest reprezinta o suma prea mare.

Te ai intepat cu 100 euro dar nu cu 10000...

Link to comment
Oricum insista pe starea cauciucurilor si a rotii de rezerva care trebuie sa fie noua.

Adica pe cele mai ieftine componente de pe o masina ? Ah, pe astea trebuie sa dam bani, restul se fac in spatele blocului ? Doar un carb de Tico e 1000 de dolari sau de euro, iar un ECM e pe aproape. La ce sa ne uitam mai atent, la o masina nerulata, zacuta printr-un garaj, sau la una folosita corect si cu reviziile la timp ?

Link to comment
  • 4 weeks later...

Am mai gasit o manevra facuta (de fapt nereusita) de samsari. O cumpara si nu apuc sa o vanda intr-o luna(cit sunt numerele rosii). O inmatriculeaza pe numele lor iar apoi se jura ca sunt proprietari de drept dar trebuie sa vinda masina ca au gasit o alta masina la un prieten...gogosi. Eu am gasit unul din asta si m-am prins dupa numarul de telefon si google (mai avea vreo 3 masini de vinzare).

Asa ca, chiar daca are numere negre...vedeti si de cit timp le are sa nu fie samsar.

 

La suma respectiva va fi greu sa gasesti o masina sub 100.000km si mai noua de 1998. Pentru detalii concrete poti incerca: masini.rosau anuntul.ro

Anunturile de pe autovit.ro sunt cu cateva sute de Euro mai mari ca cele din targul de duminica din Vitan.

Anuntul.ro mai are si anuntul online. Eu pe chestia asta am ratat o masinuta X(

Anuntul online

 

P.S.Nu merge Edit-ul :(

Link to comment

Daca masina este inmatriculata de cateva luni (se poate vedea in cartea de identitate) este aprope sigur ca este a unui samsar. Este foarte putin probabil ca cineva sa cumpere o masina si sa o vanda dupa cateva luni. Sansele sa gasiti o masina buna la un intermediar de masini sunt mici, dar nu lipsec cu desavarsire :P

Link to comment

In ultima vreme (de cand cu masina nationala de 5000 Euro ) vanzarile sh nu mai sunt in floare. Iar profitul la revanzare este de ordinul a trei cifre si nu patru cum era pana acum 2-3 ani. Binenteles ca la masini scumpe de peste 10000Euro se poate castiga mai mult de 1000E la revanzare, dar deja piata este saturata de masini second hand. In autovit asta vara cred ca din 3-4000 de masini de vanzare daca se vindeau 1% e mult. Iar preturile in loc sa scada daca nu exista cerere raman la fel. Este destul de greu sa schimbi mentalitatea balcanica si sa impui regulile economiei de piata.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Asa este se gasesc carti de service pt VW peste tot ,am vazut si la Nadlac unde sunt mai inventivi si ofera serviciu complet: carte service +micsorare km+cosmetica auto la minim 100E ,daca vrei cu adevarat o masina buna din vest ai doua posibilitati si anume :fie mergi personal acolo si cauti cam o saptamana de preferat in NV Germaniei spre Franta unde sunt mai putini turci fie contactezi o firma care aduce masini de acolo .

Link to comment
  • 3 months later...

La Cielo care au fost dotate cu ştergătoare UAMT:

 

Daţi de stropitoare şi vedeţi unde se parchează ştergătorul din dreapta (după ce face alea 3 ture). Cu cât e mai sus faţă de marginea parbrizului cu atât are maşina mai mulţi KM. :-> Asta am aflat-o şi eu pe pielea mea.

 

Spre exemplu cielo din poze, care este intr-un anunt pe autovit (e din 2003 si cică are 57.000Km) după mine are ca popa 100 - 130.000 km! A se observa cum stă ştergătorul din dreapta datorită uzurii. La a mea stă mai jos şi are 97.000

 

post-2381-1143632100_thumb.jpgpost-2381-1143632113_thumb.jpg

Edited by alexmohora
Link to comment
  • 2 weeks later...
"vand carte service necompletata pt vw toate modelele-pret 15 euro"
se vand pentru toate modelele cu atat mai mult pentru cele autohtone. deci cartea de service nu reprezinta un element de siguranta, eventual trebuie studiata cu ceva mai multa atentie sa nu fie stampile de aceeasi culoare, pixuri de asemenea, etc.

 

nu am inteles logica stergatoarelor. pozitia nu se poate modifica desfacandu-le si reasezandu-le? de ce se "ridica" stergatoarele in timp?

 

e greu sa gasesti masini bune, cu km putini, mai ales in targ. cand am vandut-o pe a mea bordul arata ~150 mii, iar samsarii spuneau ca au o comanda pentru modelul ala dar cu 50 mii km. nu a reprezentat asta o problema pentru ei :D , insa pentru viitorul cumparator cu siguranta da.

am vandut-o la samsari pentru ca de la ei am obtinut cel mai bun pret. cat timp a stat masina pe autovit.ro si diferite burse n-am primit decat 2 sau 3 telefoane. "greseala" a fost ca am afisat numarul mare de km. nici nu mai intrebau de pret, dotari, imbunatatiri, seturi de cauciucuri extra, etc.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Legat de ştergătoare... e mai greu de explicat! Dacă ai demonta masca de plastic şi ai porni ştergătoarele ai să-ţi dai seama foarte uşor ce se întâmplă.

 

Oricât le-ai demonta şi muta mai jos tot aiurea se va parca... eventual rişti să le dai peste cap. Ideea e că sunt nişte articulaţii la mecanismul bielă-manivelă care se uzează. La comanda ştergătoarelor motoraşul se învârte încontinuu (cum e şi normal) iar mecanismul face să se schimbe direcţia de mers la ştergătoare (sus/jos - sus/jos etc.)

 

Când dai comanda de oprire motoraşul mai este comandat să se învârtă până ajung jos şi se opreşte (aici nu ştiu clar dar cred că e un releu care-l opreşte dacă rezitenţa la înaintare a ştergătoarelor este peste o valoare - semn că au ajuns jos). Datorită uzurii rotulelor mecanismului, ştergătorul din dreapta rămâne mai sus.

 

Când comanzi stropitorile la fel - motorul este comandat să meargă un număr de rotaţii... şi ştergătoul ăla din drepta e mereu în urmă...atât la urcare cât şi la coborâre.

 

De asemenea din poziţa ”parcat sus” dacă dai o nouă comandă vei vedea că ştergătoarele întâi coboară jos şi pe urmă îşi reiau mersul normal în sus. Efectul nu se manifestă cu ele ridicate sau cu parbrizul ud bine pentru că frecarea este mai mică şi ştergătoarele întâmpină o rezitenţă mai mică.

Link to comment
  • 2 weeks later...
As avea posibilitatea sa cumpar un Cielo coreean din 1997, cu 130000 km, full options, la 4000 de euro. Primul proprietar, persoana de incredere (il stiu mai de mult), masina arata bine de tot. Se merita?

Pai vad ca ai deja un Cielo din 97, si bineinteles full, ca nici nu erau altfel pe atunci. Deci stii mai bine decat noi raspunsul... :D

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...