Jump to content

Aprindere MIL - Engine Check


Recommended Posts

E sigura treaba !Iti dai seama ca nu am stat langa ei ( am lasat 2 zile masina acolo- la Bucuresti la Radacini) inclusiv un anume Arpad de la GM Romania-unde am sunat cand cei de la Radacini ma tot amanau ) a spus aceeasi chestie .

Am fost la ei de 3 ori pana s-au hotarat sa schimbe supapele pt ca initial ma abureau - vezi posturile mele mai de acum un an .

Link to comment

De ce ma temeam,de aia nu am scapat,adica de 1 saptaman tremura tare motorul la relanti.

In mers nu are probleme , nu are pierderi de putere, nu se aprinde check-ul

 

Problema a aparut acum 1 luna,pusesem benzina de 95 de la OMV,am pus pe urma efix si a fost ok(am pus probleam pe seama benzinei),acum 2 saptamani iar incepuse sa tremure,am mers cu ea turata cateva zile la rand si-a revenit.

 

In ultima saptamana indeferent ce-i fac tremura la relanti si se balbaie putin pana in ~1500 rpm(asta cand e rece, la prima pornire),dupa 1500 rpm merge absolut ok.Banuiesc ca e si vina mea aici pentru ca masina a mers subturata de 1 an si jumatate de cand o am.

 

Am resetat ECM,am facut idle learn,tot la fel face.Deci problema e de 1 luna de zile,nu stiu ce sa cred(banuiesc ca nu sunt supapele),dar sigur e ceva infundat,IAC-ul cumva?

 

Sunt putin cam speriat,ceva recomandari?

Link to comment

@satori Lasa mistou-ul ..chiar nu imi pasa daca ma crezi sau nu !

@ovi_jer Cunosc o persoana la Radacini , nu dau nume , la care am ajuns prin cineva iar eu nu-s genul cu facut poze etc. Vreti sa credeti bine , nu iar bine , dar motoarele de la chevy chiar au o problema care poate fi din constructie ( probleme care apar la anumite loturi ) sau chiar din conceptie ( putin probabil).

Link to comment

Aoleo? Nu iti pasa? Ouch! O sa ma sinucid.

Lasa mai dezinformarea in masa, aia nu stiu ei ce se intampla darmite sa iti mai si spuna tie prin metoda telefonul fara fir. Masinile astea au un mare defect, intr-adevar. Oricine poate intra in posesia lor.

Link to comment

Vezi sa nu te sinucizi prea tare ca te doare ! :) )

Ce cuvinte mari .. dezinformare in masa !Explica tu de ce atatea au aceeasi problema ca doar esti atoate stiutor. Eu spun ceea ce mi s-a spus inclusiv de catre cineva de la GM ori nu cred ca au nici un interes astia sa vanda gogosi . Asta e .

Edited by body
Link to comment

N-a fost nici un apropo. Am fost cat se poate de serios! Sur ma parol d'honneur :) Cum altfel decat din cauza benzinei si a climei iti explici ca in alte tari nu sunt probleme? Si vorba aia.. mai tine si de noroc. Ca la orice masina, sunt care-au dat in ele ca hotii de cai si-au schimbat uleiul la timp si-atat si nu au avut probleme, iar altii le-au tinut ca pe-o fecioara-n templu si s-a rasturnat templul cu ei. S-au dat multe explicatii, dar unii nu le citesc, altii nu le pricep, si altii nu vor sa le accepte.

Edited by Tommy
Link to comment
N-a fost nici un apropo. Am fost cat se poate de serios! Sur ma parol d'honneur :) Cum altfel decat din cauza benzinei si a climei iti explici ca in alte tari nu sunt probleme? Si vorba aia.. mai tine si de noroc. Ca la orice masina, sunt care-au dat in ele ca hotii de cai si-au schimbat uleiul la timp si-atat si nu au avut probleme, iar altii le-au tinut ca pe-o fecioara-n templu si s-a rasturnat templul cu ei. S-au dat multe explicatii, dar unii nu le citesc, altii nu le pricep, si altii nu vor sa le accepte.

 

citeste aici

Link to comment

Deci se pare ca nu-s chiar vraji cum sustinea cineva pe aici cele spuse la service!

"Engine misfire: Some early-build vehicles with either the 1.4L or 1.6L engine developed a misfire due to inadequate contact between the valves and seats, requiring valves be replaced. (2004)"

Numai ca spre deosebire de cele scrise acolo se pare ca la noi au fost probleme si cu cele din 2005 si 2006.

Din ce am inteles tot de la service , cele carora li s-au schimbat supapele nu au mai avut probleme ceea ce poate confirma aceasta ipoteza.

Edited by body
Link to comment
Concluzia a fost clara inca de aici : http://www.chevroletclub.ro/forum//index.p...st&p=139012

Partea a doua este ca nu pentru toti.Unii decit isi dau cu parerea in necunostinta de cauza.Nu este o noutate nici asta pentru ca la romani este sport national.

Din data accea nu s-au mai echipat motoare cu supapele respective.

 

Nu, concluzia nu e clara deloc si mai e si gresita...fa din curiozitate un tur de service-uri si intreaba cate probleme au fost cu valvele intr-o luna. Am facut eu, fara sa vreau(ma crezi sau nu ma crezi):

 

- chevrolet(nu are importanta localitatea): 10

- renault:2

- VW:0

- fiat:0

- toyota:0

 

mai ganditiva

 

Nu mai cita mesajul anterior integral si inutil !

Edited by ovi_jer
Link to comment
Eu spun ceea ce mi s-a spus inclusiv de catre cineva de la GM ori nu cred ca au nici un interes astia sa vanda gogosi. Asta e.

 

O fi fost aceiasi persoana care m-a intrebat ce este acela strut bar. :) )

 

 

silviu75, la ford cate masini erau? :) )

Link to comment

silviu75@

Pentru tine se poate.

Pentru mine este mai mult decit clar.

Ai intrebat la service opel daca in afara de schimbul de ulei si schimbarea supapelor mai stiu si alte defecte sau alte reparatii?

 

P.S. 1150 nu este egal cu 1400 sau 1600.Cand spui sa ne gandim te referi la faptul ca trebuie sa gandim pentru tine?

Link to comment

@satori Prea ii crezi pe toti tampiti si nu e chiar asa .

Exista o problema cu supapele indiferent de ce cred unii !

Dovada clara este ca mai multi din cei carora li s-au schimbat nu au mai avut nici un fel de problema.

Iar asta a fost motivul pentru care urmatoarea mea masina nu va mai fi chevy.

Personal am fost mult mai multumit de cieloul korean pe care l-am avut inainte si caruia dupa 10 ani nu aveam nimic de reprosat.

Link to comment

Nu pe toti, doar pe unii. Si e chiar asa.

Problemele au fost la un lot mai vechi. Acum sunt doar probleme normale datorate folosirii incorecte!

body, vinde-o cat mai repede!!!

 

La tine se va intoarce cu siguranta problema.

Link to comment

Nu ma pricem foarte bina la motoare cu ardere interna si nu vreau sa intru in polemica.

Argumentele mele sunt pur statistice si va spun clar ca motarele astea au o SENSIBILITATE

care poate fi sesizata de oricine. Voi, si cand spun voi ma refer mai ales la moderatori, incercati

sa mai priviti lucrurile si "out of the box" si mai lasati reset si idle learn care sunt convins ca isi au rolul lor

dar insasi prin aceste operatiuni recomandate si repetate develi obsesiv recunoasteti implicit ca aceste motoare au o problema MARE. SPER CA AM FOST PE INTELESUL TUTUROR.

 

"P.S. 1150 nu este egal cu 1400 sau 1600.Cand spui sa ne gandim te referi la faptul ca trebuie sa gandim pentru tine?"

 

PS Nu trebuie sa fii GROSOLAN ca sa iti demonstrezi punctul de vedere.

Edited by silviu75
Link to comment

body@

La fel spune si ecm-ul despre utilizator : rezervorul gol,intretinere zero si stil de condus ...

 

silviu75@

Sfaturile au fost din punct de vedere tehnic atit ca oameni specializati si cu diplome in acest domeniu cat si ca o citare a constructorului.

Ca moderator sfaturile sunt altele.

Link to comment

Ok... inca o data:

Au fost intr-adevar probleme cu supapele la un anumit lot de masini construite in 2004 (sau din CKD in 2005). La majoritatea acelor masini, problemele s-au manifestat si au fost remediate. La unele... nu au aparut datorita, probabil, stilului de conducere.

 

INSA, ceea ce avem in acest moment, nu se mai datoreaza nici defectelor de fabricatie, nici celor de constructie ci doar utilizarii necorespunzatoare a masinii pe fondul neexcutarii operatiunilor de intretinere corect in service.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...