silviu75 Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Am incercat sa conving pe mai multi sa facem impreuna, da am ramas tot singur cu ideea asta. Sa faca cei ce au probleme. Btw, poate sa imi zica oricine ca decat un lot a avut probleme ca eu tot nu cred. Motoarele de 1.4 16v AU PROBLEME si daca nici cei care s-au lovit de ele nu fac nimic atunci nu ramane decat resemnarea. Motorul de 1,4/16V nu mai are probleme la supape din 2004. Cand vad 14 masini cu mil aprins din care jumate erau aveo din 2006-2007 da-mi voie sa te contrazic. Link to comment
VFX Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 @Silviu: Daca aveau MIL aprins nu inseamna ca e de la supape...asta incercam sa-ti spunem...asta ai patit si tu, pe pielea ta, chiar daca e alt motor, dar ti-au dat acelasi diagnostic... Link to comment
silviu75 Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Eu n-am spus ca era de la supape. Am spus doar ca ceva e tare neinregula cu motorul asta. Link to comment
tolin Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 ... vina toti sa le schimbe din nou supapele cu unele facute special pentru europa de est ... Cum sunt supapele acelea pentru Europa de Est, sunt din tuci, le face Zepter ? Link to comment
VFX Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Sunt de'alea gresate special, sa nu se mai lipeasca calamina de ele... Link to comment
Jinx Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Si daca mergem la alt medic sa cerem a doua parere pe cine mai credem? Tolin te intrabase si Sato si te intreb si eu inca o data. Isi pot da seama daca sunt stricate injectoarele fara sa le scoata afara? Link to comment
VFX Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Si daca mergem la alt medic sa cerem a doua parere pe cine mai credem? In cazul asta o a 3-a parere...sau care dintre ele ti se pare cea mai plauzibila...Mai ales ca al doilea medic o sa-ti dea, probabil, si o constatare scrisa...nu ca "autorizatii" care isi dau cu parerea fara sa verifice macar. Tolin te intrabase si Sato si te intreb si eu inca o data. Isi pot da seama daca sunt stricate injectoarele fara sa le scoata afara? Nu cred ca-mi era adresata mie intrabarea asta. Link to comment
tolin Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Tolin te intrabase si Sato si te intreb si eu inca o data. Isi pot da seama daca sunt stricate injectoarele fara sa le scoata afara? Orice verdict este valabil, doar, daca este sprijinit pe niste masuratori. Oricum, in cazul tau, eliminand cauza supapelor, nu mai raman decat injectoarele, asa ca mecanicul s-a bazat pe logica. Nu vad, la o examinare rapida, o alta cauza pentru care cilindrul 3 este sarac in benzina si cilindrul 4 este prea bogat in benzina. Daca se ajunge la schimbarea injectoarelor, te sfatuiesc sa schimbi inainte filtrul de benzina, plus o inspectie a rezervorului si a pompei de benzina inainte de a pune contactul cu noile injectoare. Link to comment
wwillym Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Schimba injectorul 3 cu 4 si repeta diagnoza... Daca simptomele se muta inpreuna cu injectoarele, concluzia o tragi singur. Daca nu se schimba nimic, trebuie cautat incontinuare! Link to comment
vmlinuz Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Si noi am avut MIL aprins pe Kalos 1.2 pe la vrea 10k km. Cei de la service au spus ca e de la benzina, au resetat ECM-ul si au zis sa revenim daca se mai aprinde. Acum masina are aproape 40k km, si de atunci nu s-a aprins. Link to comment
tolin Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Intr-o zi, in mers, s-a aprins MIL la bordul masinii mele, fara alte efecte vizibile. Ajuns acasa am pus pc-scaner pe ea, cod de eroare la pozitie EGR. Scos mufa, infipt mufa mai bine, verificat ca ea sa fie asigurata, reset si gata. Eroarea a aparut de la traversarea mai multor bumpuri de pe sosea. Alta data, s-a aprins pentru cateva secunde la fortarea iesirii de pe o suprafata foarte alunecoasa. Dupa mine, aprinderea MILului este o dovada ca sistemul functioneaza bine. Un motor defect sau proiectat prost isi dezvaluie limitele in primii 5.000 km. Link to comment
dadu1976 Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Dupa mine, aprinderea MILului este o dovada ca sistemul functioneaza bine. Numai pt scurta durata, cred. Ca daca ramane aprins e de rau. Link to comment
tolin Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 De ce ? Ti-am dat un exemplu dintre cel putin 300 in care este o defectiune de contact.Rau este doar cand functionarea motorului te impiedica sa folosesti masina. Sunt foarte pune cazurile acestea. Link to comment
gabyflorin98 Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 salut am si eu o ragaminte daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat ,azi am sters motorul cu carpa si am scos mufa de la vacum si am uitat sa o bag la loc si am pornit motorul si am ramas cu lampa de control defectiune aprins si nu se mai stinge.Am fost la service si mi-a spus ca ma costa 60 de Ron ca sa il stinga cu testerul.Ma poate ajuta cineva cu un sfat fara sa dau bani acestia.Acum am scos si borna de la baterie sa stea o noapte sa vad daca se reseteaza. Link to comment
Mircea Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 7 minute erau suficiente. Nu trebuie toata noaptea. Iar data viitoare te rog sa fii mai atent unde postezi, sectiunea Masina mea nu are nici in clin, nici in maneca cu problemele tehnice. Link to comment
gabyflorin98 Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 7 minute erau suficiente. Nu trebuie toata noaptea. Iar data viitoare te rog sa fii mai atent unde postezi, sectiunea Masina mea nu are nici in clin, nici in maneca cu problemele tehnice. imi cer scuze sunt nou si nu ma prea pricem , dar da-mi un sfat unde sa intreb si eu Link to comment
Mircea Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Ti-am zis eu mai sus. 7 minute sunt suficiente. Pune borna la loc, martorul ar trebui sa fie stins si sa ramana asa. Link to comment
perfidus Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Gabyflorin, e un topic cu service-urile de care trebuie sa ne ferim. Scrie acolo cum ii zice la cel la care ai mers ca sa se fereasca si altii. Link to comment
marr Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Mi s-a aprins si mie (la 38.000 km) becul galben ... Sambata, cand am intrat in Cluj (veneam din Sibiu). Fara nici un alt "semn" - adica mers nereculat, etc. Motorul torcea frumos si rotund, dar "brusc si dintr-o data" s-a aprins check-engine. Asta dupa ce, am am mers cam in "forja" - frecvent 4500-5000 ture. Plus coborat Feleacul numai in frana de motor. Becul s-a aprins chiar la baza dealului. Plus ploaie si luat in viteza niste balti serioase. Azi am revenit in Sibiu si fuga la dealer - maine trebuie sa merg in Bucuresti. Pus testerul - stins becul. Concluzia - din cauza carburantului - fara alte probleme. Mi-au spus ca, beculetul se aprinde si daca la un moment dat, senzorul depisteaza o chestie anormala, de genul: apare o detonatie (fie mai devreme fie mai tarziu decat ar fi nomal). Aaaa - nu m-a costat nimic. Link to comment
marr Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Care a fost eroarea? Sincer sa fiu, habar-nam care a fost codul de eroare! Eu eram la cafea cu "baietii" si pana sa-mi termin tigara a fost rezolvata. Anyway, vorbisem cu seful de service inainte (de fapt, sambata, cand s-a aprins beculetul) si mi-a spus sa nu-mi fac probleme daca motorul nu se manifesta ciudat. Am intrebat care a fost problema si raspunsul a fost cel de mai sus - din cauza carburantului a aparut o detonatie care "nu-si avea locul" (sau ma rog, timpul ...). Computerul a inregistrat-o ca si pe un fenomen anormal si a gasit de cuviinta sa ma atentioneze. Asa cum am precizat, masina mergea OK si inainte si dupa aprinderea becului. Si nu am menajat-o nici la intoarcere - adica cu check-ul aprins. Link to comment
Satori Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Iti recomand sa ceri codul de eroare daca se mai intampla asa ceva. Link to comment
Abram Burel Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 (edited) Oricum, din descrierea "vinovatului" chestiunea e clara: asa puteti pati daca mergeti prea turat. Ca ar fi putut fi si carburantul mai "bune", p-asta o stim si ne-am obisnuit sa auzim. Stau si ma gandesc ce o fi crezut saracul Kalos, masina setata pentru un condus, hai sa zicem "rezonabil de turat", dupa o urcare de Feleac in 5000 de ture si o coborare pe... invers. Edited March 10, 2008 by Abram Burel Link to comment
tolin Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 ... asa puteti pati daca mergeti prea turat ... E un panseu sau ai patit si tu la fel ? Link to comment
vmlinuz Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 @AB: Si eu mergeam turat cu Kalosul si n-avea nimic La fel merg si cu Lacetti, fara MIL aprins pana acum in 6200 km. Urc acel deal de la Feleac in fiecare saptamana cu peste 4000 de ture. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now