ovi_jer Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 body@Ti-am dat un sfat unde sa mergi dar l-ai ignorat complet.Atita timp cat nu avem codul de eroare nu te putem ajuta.Macar ai retinut daca era multiple missfire sau numai missfire pe un anumit cilindru? Link to comment
body Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 missfire pe un cilindru , asa a zis mecanicul care pusese testerul !Ce e nasol e ca nu ai acces in interiorul atelierului pt a putea discuta cu mecanicii . @ovi_jer Incepuse sa faca prea rau ( inclusiv 2 opriri in mers ) ,de aia am mers inapoi la cei autorizati. Link to comment
tolin Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 AB, am castigat, nu? Si pariul! : Not so fast ! @body > daca e cod de missfire (P0300), atunci povestile cu supapele si garniturile (simeringuri ?) sunt doar efectele si se curata si in situ, nu trebuie desfacut motorul. Si asta pentru ca n-au depizdat cauza, povestea cu benzina din RO a inceput sa ne plictiseasca. Orice producator le poate arata astora niste analize boboc la probe luate din benzinariile lor. Sa-ti verifice aprinderea si senzorul de pozitie (CKP). Acesta din urma se si calibreaza din scaner, exista o procedura (TEC). Rateurile vin din zona aceea si poate fi doar un contact imperfect la rece, o bujie intarziata. Daca este missfire pe un cilindru, atunci e din bujie. Arderea incompleta a generat efectele acelea. Eu zic ca daca desfac motorul nu rezolva ceva. La bujii s-au uitat ? Eu as schimba bujanele si as vedea urmarile. Restul, cu un cleaner si un drum in forja se curata totul. Incearca sa-ti aduci aminte de o interventie recenta la motor, o spalare, un conector miscat ... Link to comment
ovi_jer Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 E o mare placere pentru ei sa desfaca motoare in garantie care nu au nimic.Cand stai degeaba nu castigi bani asa desfac orice pentru bani. Link to comment
body Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 @Tolin Motorul asta nu a fost spalat niciodata pana acum. In alta ordine de idei de vre-o luna si jumatate nu am mai deschis capota deci nu are cum sa fie vorba de miscarea unui conector ceva. Ce ma surprinde si pe mine este faptul ca prima oara ( adica joia trecuta) au zis altceva , respectiv ca ar fi fost vorba de o cupla ce nu avea un contact bun. Asta inseamna ca si ei le bajbaie . Chestia ciudata e ca mergand f turat cu ea nu a mai facut decat putin in dimineata asta . O sa ma duc si pe la benzinarii sa vad ce cleaner o sa gasesc mai bun si bag asa ceva . Sa vedem ce o sa mai fie. Link to comment
tolin Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 (edited) Pai, prima data au dat diagnostic corect, dar nu inteleg de ce nu se uita la bujii. Propune-le un schimb. Teoretic n-ai garantie la ele, desi pare un defect din fabricatie, intrerup la prima iarna pe masina, dar la manopera ai. Propune-le sa faca si o verificare la CKP. Adaugat ulterior: curatarea n-o obtii cu drumuri prin oras. Alege un drum mai lung. Edited December 13, 2005 by tolin_afc Link to comment
body Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 (edited) @tolin Drumul mai lung e ploiesti-bucuresti si retur !Dupa cum am spus , la noi in Ploiesti nu exista dealer chevy iar pt fiecare treba trebuie sa ma duc la Buc. O sa le spun si ceea ce ai zis tu ! Edited December 13, 2005 by body Link to comment
ovi_jer Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Ai zis ca mergi la un dealer daewoo in ploiesti si ca ai cunostinte acolo. Link to comment
body Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Ti-am zis ieri a facut urat rau si de aia am plecat la Buc !O sa ma duc , probabil maine ,la noi la Daewoo! Link to comment
Tommy Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 (edited) nu vreau sa ma bag in seama aiurea, am dat o pe google si apar multe rezolvari doar prin inlocuirea fiselor si bujiilor (pt missfire error code ) Edited December 13, 2005 by Tommy Link to comment
Abram Burel Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 (edited) First of all: AB, am castigat, nu? Si pariul! Yeap, yeap! Da' ma pasuiesti pana la intalnirea urmatoare ca asta sunt plecat. P.S. Reset! M-am razgandit! Oricum, poate intr-o sapatamana aflam mai multe, desi ma cam indoiesc. De fapt, oricum o dau. Dar daca am dreptate pana la urma, dai tu un 6-pack de Tuborg. Edited December 13, 2005 by Abram Burel Link to comment
Satori Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 De fapt, sunt doua pariuri: cauza reala si cauza 'service'. La cauza reala s-ar putea sa castigi (fisa dusa). La 'service' castig cu siguranta, imi cunosc 'prietenii' cat de cat in aceasta privinta. PS: Lucian, tu pui preponderent benzina cu CO peste 95? Link to comment
body Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Nu mai inteleg nimic ! Masina ,de ieri dupa amiaza merge ireprosabil ! Nu a mai tremurat , nici pomeneala de check engine , am fatait-o prin oras in toate stilurile de mers .In dimineata asta am mers si turat si subturat , nimic, niente , nada ! Am uitat sa spun ca ieri am pus o sticluta de lichid de curatat supapele CASIN , cica Made in USA , care a costat 180.000 de la OMV! Ce poate fi? @ovi_jer codurile de eroare au fost sterse de cei de la service ? Iar daca au fost sterse pana nu face din nou nu ma pot duce la cei de daewoo ... nu? Link to comment
Lucian79 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 PS: Lucian, tu pui preponderent benzina cu CO peste 95? Cam de-o luna jumate incoace pun doar de 95. De ieri ledul a ramas aprins insa nu tremura nu fataie nimica ... doar mirosul care vin din aeratoare cand dau drumul la ventilator. Sa fie oare de la catalizator ? Peste 2 sapt. plec de rev in Moldova si atunci voi curata filtru de aer si voi face un reset dupa care voi face plinu cu noua benzina EVO de la MOL si voi pune si o solutie de curatat injectoare si calamina... cine stie .. poate poate o sa-si revina. @body Ai simtit vreo diferenta dupa ce ai pus solutia aia ? Link to comment
Satori Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Lucian, ai schimbat vreodata bujiile? Link to comment
Lucian79 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 De cand am masina nu au fost schimbate si daca ma uit pe cartea de service ... la fel. Link to comment
ovi_jer Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 body@A fost mai frig ca de obicei in diminetile in care facea probleme? Lucian79@ Cati km ai cu masina? Link to comment
body Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 @ovi_jer De vre-o 4-5 zile dimineata este cam aceeasi temperatura , deci nici o modificare din acest punct de vedere. Sa fie de la solutia aia de curatat? Link to comment
Lucian79 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Lucian79@ Cati km ai cu masina? 40.600 km Link to comment
MCojo Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Bujiile trebuiau sa fie schimbate la 30k...ai cam mult cu ele in plus... Link to comment
Lucian79 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Vineri am programare la tester si se vor uita atunci si la bujii ... din cate am inteles costa cam 370k bucata .. originale cika Link to comment
ovi_jer Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Se uita degeaba,trebuie schimbate.Dute si cauta la magazin mai ieftine. Pentru 1,4 sohc :Champion RN9YC si pentru dohc :NGK BKR6E-11. body@ Daca isi revine dupa solutia aia inseamna ca un injector era putin infudat. Link to comment
Gica Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Asta nu se poate verifica prin scoaterea pe rand a cate unei mufe de la cele 4 injectoare ? Parca asa am observat ca era procedura de verificare la Cielo. Am patit cu Cielo cand era in ultima sa perioada cat mai facea parte din viata mea ca sa mearga "in 3 " dimineata, am senzatia ca ingheta noaptea apa din benzina... Link to comment
Satori Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Nu e acelasi lucru. Scoaterea fisei simuleaza faptul ca respectivul cilindrul nu functioneaza deloc ceea ce nu este problema in cazul de fata (poate in cazuri severe, cum a fost cel al lui vb). Lucian, schimba-le. Dar nu le lua de la ei, sunt prea scumpe! Link to comment
MCojo Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Nu cred ca are alta solutie de unde sa le ia atata timp cat masina e in leasing si in garantie...e acelasi lucru ca si cu uleiul nu iti da voie decat cu uleiul lor... Deci cred ca te vei procopsi cu bujii de la ei... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now