Lucian79 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 (edited) Sa fie de la solutia aia de curatat? Ma-ndoiesc ca minunea sa fie de la aceea solutie avand in vedere ca ai pus-o cu o zi inainte, si probabil n-ai facut mai mult de 20-30 de km. Din cate stiu eu, ea se utilizeaza cand faci un drum mai lung iar rezervorul este plin. In felul asta intr-un timp scurt se consuma toata si abia atunci putem vedea efectele. Intr-o alta ordine de idei azi am curatat si filtrul de aer care era destul de curat cu mici impuritati ...vreo 2 musculite,niste fire de paie si niscai praf. I-am dat o proba dupa aceea si parca o idee e mai fasneata dar ...ledul tot aprins e P.S. Spre surprinderea mea ... acesta nu mai era pus invers ca filtru de polen. (unii stiu despre ce vorbesc ) Edited December 14, 2005 by Lucian79 Link to comment
Satori Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Asta pentru ca nu se poate pune invers Bujiile le poti schimba si fara sa te duci la ei. Nu se uita la bujii nici sa ii tai. Prea mare efortul pentru ei. Link to comment
Abram Burel Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 (edited) Ce ma mai innebunesc unii (nu zic care ). Diagnosticarea presupune atentie la detalii. Daca vine unul de 80 de ani si spune ca il cam doare una, poti sa-i tragi un diagnostic... generic. Dar daca vine unul tanar, nu-l iei cu chestii gen: "in general...bla, bla, bla". Asa ca eu zic sa nu mai zapacim oamenii (si asa necajiti). Da' si ei ar trebui sa fie mai putin increzatori in toate vrabiile de pe gard. Cam ciudat post, nu-i asa (maine plec la munte , dar am vorbit serios). Edited December 14, 2005 by Abram Burel Link to comment
MCojo Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 (edited) @Satori si @Lucian79 Conform manualului de utilizare, bujiile se verifica la 15k sau 1 an si se schimba la 30k sau 2 ani s.a.m.d., si fac parte din reviziile masinii deci nu pot fi schimbate decat in service autorizat. Faptul ca la tine @Lucian79 nu au fost schimbate la 30k de catre dealerul la care ai facut revizia atrage dupa sine penalizarea dealerului... Nu ti-au cerut bani cand s-a facut revizia la 30k pentru schimbarea lor, acum la 40k cat ai tu acum cu masina, sa le plateasca ei ca sa le schimbe pentru nu au stiut sa respecte un caiet de service si o procedura foarte clara... Vezi numerele de telefon recomandate de @Body... P.S. Filtru de aer se poate pune si invers atata timp cat ai sculele potrivite: bomfaier, ciocan, dalta, etc., ) Edited December 14, 2005 by MCojo Link to comment
ovi_jer Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Mcojo nu cumva vrei sa spele si motorul in service? Cum demonstrezi ca ti-au schimbat sau nu bujiile?Cred ca nu realizezi ce vorbesti.Eu stiu ca Lucian79 este al doilea proprietar deci va fi trimis la plimbare daca le spune ca nu au schimbat bujiile.Bujiile se schimba oriunde si oricum si nu trebuie vreo specialitate in asta.In service este mirosit din prima clipa clientul.Platesti bujiile si pleci cu cele cu care ai venit. Link to comment
MCojo Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 (edited) Orice lucru se poate verifica atunci cand esti dispus sa o faci... Cat despre faptul ca le platesti si pleci tot cu alea, nu tine decat de tine la receptia masinii si de modul cum te impui in service...o lasi pe mana lor asa o vei avea si in consecinta si factura va fi la fel Iar chestia cu spalatul motorului in service, o sa razi Ovidiu, dar cunosc pe cineva care chiar asa a facut.. ) Edited December 14, 2005 by MCojo Link to comment
Lucian79 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Ok ...revin cu detaliile legate de bujii. Am sunat pe fostul proprietar si mi-a zis intr-adevar ca bujiile n-au fost schimbate la revizie insa au fost schimbate la o saptamana ..de aceea n-au fost trecute in carnetul de service. Nu mi-a zis de ce, insa a zis ca pentru linistea mea sufleteasca imi poate trimite factura ptr ca "nu are nici un rost sa va mint d-nul meu" . @ovi_jer Dupa parerea ta care e cauza mirosului (gaze amestecat cu miros de camera inchisa) care apare odata ce dau drumul la ventilator ? Sa stiu ce sa le zic la baieti la service, Vineri sa mai verifice. Link to comment
ovi_jer Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Foarte probabil de la catalizator. Link to comment
body Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Revin cu detalii ! Am fatait ieri masina in toate modurile si stilurile de condus !In dimineata asta am pornit-o si am venit la servici cu motorul neturat deloc .Masina merge excelent ! Avand in vedere ca tipul de la General Motors mi-a zis sa sun azi la Radacini ca ar trebui sa aduca garniturile si sa fac o programare , voi ce ma sfatuiti sa fac , sa ma duc cu ea sau sa mai stau pana o sa faca ( daca o mai face ) iara ?? Sincer nu stiu ce sa fac? Am uitat sa spun ca am pus benzina ieri (20 L) dela MOL de 98. Sa fi fost problemele mele de la benzina de la Lukoil ?Eu am auzit ceva mai demult ca benzina de la Luk ar depune in timp calamina pe supape , iar eu am cam bagat de la Lukoil . Asa sa fie? Link to comment
Gica Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Pai e cam greu de spus ca ar fi de la Lukoil. Nevasta-mea pune benzina in Kalos de la ei in proportie de 90% de cand am luat masina si nu are nimic. De asemenea greu de luat si o decizie si referitor la mersul la Radacini, in principiu stii cum e, exista teama ca mai rau iti vor face sau doar daca socotesti timpul pierdut pana in Bucuresti si inapoi... Pe de alta parte,daca te duci probabil ca te vei simti cu constiinta impacata ca nu ai agitat oamenii degeaba. Lasa-i sa aduca garniturile si apelezi la ei doar daca revin simptomele, eu asa zic... Link to comment
body Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 @gica Nu stiu daca am agitat eu oamenii , ei au zis ca e calamina pe scaunele supapelor si ei au decis sa curete supapele . Eu sunt in dubiu de a merge la ei din cauza ca e posibil sa nu fie de la ceea ce au zis ei...ma gandeam la un injector infundat ( dupa cum a zis ovi_jer) sau o eventuala calamina care sa fi disparut de la solutia aia de curatat. Asa sa fie? Link to comment
ovi_jer Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Lasa-i in pace cu garniturile lor cu tot.Bucura-te de masina si vezi-ti de drumul tau .Nu se desfac motoarele din becuri aprinse. Link to comment
Mircea Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Baroane, tare concluzia asta si foarte adevarata! De regula mecanicii in Ro intai fac bucati motorul si apoi descopera ca a fost de la un fir dezlipit... Link to comment
tolin Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Dar stii de ce? Dupa ce-l monteaza la loc le raman doua fire si se intreaba: "Bai, ce-s cu astea, ca nu le-am desfacut noi ? "Si asa a descoperit Popov radioul". Link to comment
body Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Revin cu informatii ! Ieri dupa cum mi s-a zis am sunat intai la tipul de la GM Romania care mi-a zius ca desi nu mai face ar fi bine sa ma duc la service , dar sa sun si acolo sa anunt .Dau telefon la Radacini , vorbesc cu seful lor si asta imi spune ca daca nu mai face sa mai stau cateva zile si sa vad "evolutia problemei". Am uitat sa spun ca ma intreaba ce solutie am bagat asa ca aseara m-am uitat pe bidonasul aruncat la cos. Deci pt toata lumea ..solutia se numeste CASITE , e MADE IN USA , are o culoare verzuie bidonasul are niste rizuri in forma fagurelui de miere . Costa 180.000 lei la OMV ! Bafta PS Masina merge brici ! Link to comment
MCojo Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Cum naiba ai avut tu calamina la injectoare dupa doar 6k...asta ar trebui sa apara dupa cateva zeci de k de km... Link to comment
Mircea Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Benzina proasta, mers subturat etc... Cauzele pot fi multe... Cea mai probabila benzina foarte proasta... Link to comment
perfidus Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Nu de injectoare era vorba ci de scaunele supapelor. Calamina se poate forma nu numai din benzina proasta ci si dintr-un reglaj imprecis al avansului din ECM. Posibil o toleranta mai mare la vreun senzor, ceva. Dupa cate stiu eu calamina reprezinta urmarile unei arderi incomplete a amestecului, cauzele principale fiind benzina slaba, amestecul prea bogat (subturare sau mers pe distante scurte cu motorul rece) sau avansul incorect reglat (probleme de ECM, de regula apar si vibratii anormale la regimuri constante). Link to comment
hawkeye Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Deci pt toata lumea ..solutia se numeste CASITE , e MADE IN USA , are o culoare verzuie bidonasul are niste rizuri in forma fagurelui de miere .Costa 180.000 lei la OMV ! Bafta PS Masina merge brici ! chestia asta poate fi folosita si preventiv sau poate avea efecte adverse? am 20kkm si predominant a vazut benzina de 95 (primii 5kkm a vazut numai de 98, dupa aia numai 95). schimbat vitezele predominant la 3000-3500rpm. nu am avut niciodata probleme cu engine check doar ca in comparatie cu kalos-ul prietenei e destul de puturos (consumurile sunt identice la amandoua). Link to comment
body Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 (edited) Pai poate fi folosita( solutia) si preventiv pe eticheta scriind ca ar trebui folosita la fiecare 2-3 plinuri , deci cred ca din cand in cand , avand in vedere calitatea benzinei romanesti o sa bag asa ceva ! Bafta @ perfidus Pai eu merg pe distante relativ scurte la servici respectiv 4 km , si atunci ce sa fac ..sa dau un ocol cu masina sa se incalzeasca complet Edited December 16, 2005 by body Link to comment
Esperatul Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 (edited) am zis eu ca e superfain aditivul Casite , nu se compara cu 2+2 . In carrefour e vreo 120 de mii. Da nu-i asa ca miroase de rupe ? Edited December 16, 2005 by Esperatul Link to comment
alx Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 parca nu trebuia sa-l bei/mirosi ci sa-l bagi in rezervor... e asta mai special de trebuie sa iei un gat inainte? Link to comment
Esperatul Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Nu e, dar daca te atingi cu o picatura tre sa te speli de 10 ori. Sau daca pica vreo picatura prin masina, iar miroase de stinge. Link to comment
MCojo Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 nu am avut niciodata probleme cu engine check doar ca in comparatie cu kalos-ul prietenei e destul de puturos (consumurile sunt identice la amandoua). Pai daca ea baga benzina de 100 iar tu de 95 e si normal sa fie a ta mai puturoasa...just kidding Link to comment
hawkeye Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 benzina e in ambele masini de la aceeasi pompa mol 95 de pe 13 septembrie. (strada, nu ziua). astept de vreo luna sa pun mana pe un kalos sa vad daca al meu e puturos sau a ei e mai nervoasa decat ar trebui. consumurile sunt identice la amandoua, cam 11 in bucuresti. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now