tolin Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 @body > pozitia mea fata de acesti "investitori", ca si fata de realizarile tehnice ale "marelui popor vecin si prieten" era cunoscuta, dar am zis sa incerc, sa nu se spuna c-ar fi doar o reminiscenta istorica sau pentru ca ne-au furat prototipul microcomputerului din expozitia de la Moscova. In plus, foarte multi colegi de forum, persoane respectabile, laudau acest produs si raportau consumuri mai mici fata de alte benzine. Asa ca, am pus, am vazut, ramane cum am stabilit. Link to comment
hawkeye Posted December 23, 2005 Share Posted December 23, 2005 al treilea efect al aditivului: consum de fix 10l/100km, in situatia in care in oras nu a scazut niciodata sub 11-11.5. Link to comment
Abram Burel Posted December 23, 2005 Share Posted December 23, 2005 Nu te ingrijora, o sa-si revina Link to comment
body Posted December 24, 2005 Share Posted December 24, 2005 @abramburel Poata sa revina sau poate nu .Eu de cand nu am mai pus benzina de la Lukoil , nu-mi mai recunosc masina :fuge , merge uniform , si nu e o impresie , nici pomeneala de intreruperi sau mers neuniform al motorului. La mine cel putin sunt aproape sigur ca a facut ce a facut din cauza benzinei! Link to comment
K-Pax Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 de vreo saptamana am urmatoarea problema. plec in fiecare dimineata la servici. pornesc masina, plec, e totul ok; dupa vreo 200 m de mers cand apas ambreiajul sau frana (la frana - este scoasa din viteza) incepe sa tremure masina. mai tare decat masina incepe sa tremure (zvacneasca) cutia de viteze (maneta incepe sa tremure ca toti dracii). ca sa o linistesc accelerez (3500 rpm), in acest timp masina este scoasa din viteza si merg cu a 1-a. dupa vreo 20 m de mers cu masina dispar simptomele. initial am crezut ca e de la benzina, dar am mai alimentat intre timp si tot asa face. am crezut ca e de la frig (primele simptome au aparut cand a fost ger), dar acum este destul de cald afara. care o fi problema ? nota: imi pare rau dar nu am stat sa citesc tot acest topic asa ca s-ar putea ca problema sa fie deja rezolvata Link to comment
body Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 E posibil sa fie si de la benzina dar in service la Radacini mi-au spus ca , din constructie unele motoare ( culmea cica numai cele 1,4 , 16V) pot avea probleme si trebuie curatate scaunele supapelor si rectificat ceva pe acolo. NU dati cu pietre dar asta e ce am inteles eu . Link to comment
tolin Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 Dupa cum zice ca-i tremura si scapa doar accelerand in gol, miroase a injectoare. Baga un bidon din exemplarul citat de Body si mai vedem. Link to comment
Satori Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Am bagat si eu o chestie din asta de injectoare. Preventiv. Nu am ce efecte sa anunt pentru ca nu aveam probleme. Sa vedem daca o sa am dupa ) Link to comment
Wolfman Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Am cumparat si eu din Metro un aditiv CASITE (erau doua tipuri, unul se numea 'Injector Sting' la 21 RON iar celelalt 'Injector Cleaner' la 12 RON, eu am luat cleaner), urmeaza sa-l pun cand alimentez cu benzina, deocamdata merg doar pe gpl... Link to comment
K-Pax Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 (edited) deoarece aceste tremuraturi (mai ales ale cutiei de viteze) nu au disparut si inceput sa se aprinda si becul de ABS am dus-o in service . cu ocazia aceasta ocazie se va repara si aripa si usa Edited January 5, 2006 by K-Pax Link to comment
Lucian79 Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Nu au disparut, dar nici nu ne-ai spus daca ai incercat ceva ... Metoda care la mine a folosit, a fost resetarea ECM-ului, si adaugarea ulterior (la 1 sapt. dupa resetare) a unei solutii de desfundat injectoarele. Link to comment
vb Posted January 5, 2006 Author Share Posted January 5, 2006 Va salut si va doresc la multi ani si la multi km fara probleme cu kalutii vostri! Imi pare rau sa vad cum se umple in continuare acest topic inceput de mine, dar speranta exista. Am facut mai mult de 11.000 km de la interventia cu desfacut motor/schimbat garnituri supape whatever.. si ( sa nu vorbesc intr-un ceas rau) nu am mai avut nici un fel de probleme. Va reamintesc ca in timpul "problemelor" consumul se dublase(!) deci fiti atenti si la faza asta (mai ales cand mergeti in 3500 rpm). Numai bine! Link to comment
body Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Se pare ca pana la urma nu scap de operatia aia cu curatatul scaunelor supapelor !Incepand de ieri dimineata a inceput sa faca iar ! Am pus ieri dupa amiaza Casite dar degeaba - benzina cu care merg de ceva timp e Mol de 98 ! De abia in dimineata asta s-a aprins si "check engine"! O sa sun la Radacini pt operatia amintita sa vedem ce o sa zica ! Va tin la curent! Link to comment
alx Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Va anunt ca mai nou CASITE se gaseste si la Metro la 200k sticluta pt curatare injectoare. Link to comment
K-Pax Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 la mine cauza tremuraturilor e cauzata de ceva mai grav. dupa cate mi-a spus inginerul s-au rupt "fisetele", toate 4. le-a comandat dar de abia peste o saptamana si ceva ajung. in legatura cu ABS: nu a descoperit nimic tinichingeria: factura este de 1000 RON Link to comment
Abram Burel Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Neavand "chemare" spre altceva la prima ora, am facut o revizie a acestui topic. Au fost raportate 5 cazuri cu tremuraturi: vb, asskickR, Lucian79, body si K-Pax. Au mai fost 2 cazuri cu check-engine aprins, dar fara tremuraturi: yoyo si biju. In service s-au schimbat 2 EGR-uri: vb si yoyo (desi ultimul nu a mai raportat asta, dar astepta sa-i vina) S-au raportat 3 situatii de misfire pe 1 cilindru: biju, Lucian79 si body. S-au mai rupt si 4 "fisete" (?!): K-Pax S-a incercat solutie de curatit injectoare, care a dat rezultate in prima faza, dar s-a dovedit o soluti temporara: body. Ceva legat de EGR s-a raportat si cu Aveo in State, unde masinile au fost chiar rechemate. S-a facut si o curatare de calamina si o rodare a supapelor: vb. Problema a fost rezolvata: vb si (presupun din lipsa de alte "reclamatii") yoyo, biju si asskickR (nu se stie cum). Se pare ca nu ne aflam in fata unei singure cauze si cu siguranta inca nu prea stim care sunt. Raman suspecte: - EGR - benzina - frigul (pare ca faciliteaza problemele) - stilul de condus (subturat dupa unii, datul talpilor dupa mine) Ar fi interesant ca cei ce au trecut prin asa ceva sa incerce sa vada cu... alti ochi ceea ce li s-a intamplat si sa-si dea acum cu presupusul despre care ar fi fost problema <<reala>> in cazul lor. Link to comment
body Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 (edited) Eu unul inclin sa dau dreptate celor de la Radacini , adica la mine s-ar parea ca e aceeasi pb ca la vb. Sa fiu mai explicit chestia cu solutia de curatat a fost (posibil)o rezolvare temporara , acum probabil acumulandu-se mai multa calamina pe scaunele supapelor ! Nu gasesc un numitor comun a ceea ce s-a intamplat in prima parte a lui decembrie cu ceea ce se intampla acum , pentru ca si in intervalul in care nu am avut probleme a fost frig , am condus in oras ...etc. Nu stiu ce sa zic ! Mai mult nu am mai pus deloc benzina de la Lukoil , ci numai de la Mol din aia de 98. Edited January 11, 2006 by body Link to comment
Satori Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Sa mai fie comune (pentru cei cu depuneri de calamina): - benzina > CO95 - pana in 10kkm Link to comment
body Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Bine , si de ce nu a facut nimic timp de o luna ( in care am mers numai cu 98 ) si am facut circa 1400 km? Link to comment
Lucian79 Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 De cand am pus solutia CASITE si a fost resetat ECM-ul, am facut peste 1600 km si nici o problema pina acuma.Masina sta in garaj pe timpul noptii (temp. constanta e de 3-4 grade) Link to comment
ovi_jer Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 body pe linga asa zisa reparatie la motor o sa ai pe deviz fisele si bujiile si eventual vreun injector.Nu se desfac motoare numai din misfire.Trebuiesc indeplinite anumite conditii pentru a da verdictul scaunele la supape si anume : rateuri in evacuare sau admisie si scaderea compresiei la cilindrul respectiv pe anumiti timpi.Acest lucru nu e masoara pe tester. Link to comment
body Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 (edited) Am sunat la Radacini si ce mi-a spus seful de la departamentul garantii ? Mai multe Kalosuri au avut aceeasi pb care este datorata depunerilor de calamina pe supape .Mi-a zis ca in jurul datei de 20 trebuie sa soseasca mai multe seturi de garnituri . Deja au avut 5 seturi pe care le-au folosit (deci deja 5 cu aceeasi pb)! Varianta la care sunt probleme este 1,4 , cu 16V iar referitor la data de fabricatie sunt cu date de fabr diferite ! Intr-adevar mi-a zis ca , au incercat sa puna Casite , care initial a dat rezultate dar apoi motoarele au inceput iar sa tremure fiind o solutie de moment ( lucru identic intamplat si mie )! PS ovi_jer Lucru confirmat si de tipul de la Chevrolet Romania - nu costa nimic -se pare ca cei de la Chevrolet stiu totusi despre ce e vorba( adica recunosc ca ar fi ceva pb) ! Edited January 11, 2006 by body Link to comment
ovi_jer Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Despre ce garnituri vobesti si ce legatura au cu supapele? Link to comment
K-Pax Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 (edited) am gresit, este vorba despre fise nu fisete Edited January 11, 2006 by K-Pax Link to comment
Satori Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Pai asta nu este mai grav. Oricum, dupa ce ti le inlocuieste (astea nu erau consumabile? cum naiba intra in garantie?) treci pe la body si imprumuta-i-le si lui. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now