hawkeye Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 marr: la pornire (cel putin dimineata) astepti sa se amorseze pompa sau dai direct la cheie? Link to comment
marr Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Normal ca astept cateva secunde dupa ce pun contactul, inainte sa dau la cheie. Si asta nu doar dimineata ci de fiecare data cand pornesc. Acum i-mi aduc aminte ca, in dimineata cu probleme, la un moment dat, am auzit ceva, ca un "galgait". Este posibil sa fi aparut pe undeva un dop de gheata si masina sa-si fi "dat drumul" dupa disparitia acestuia ... Link to comment
Satori Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Nu ne mai speriati degeaba. Chestia asta am patit-o si eu, o data, acum... 15ooo km, cred. Link to comment
body Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 La mine merge f prost , astept sa sun din nou la astia (mi-au zis ca pe 19-20 trebuie sa vina garniturile alea) !Mai nou am observat ca dupa ce se incalzeste motorul , daca nu tin accelerat cam la 2000 rotatii ( cand stationez la stop etc ) SE OPRESTE ! Link to comment
K-Pax Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 in aceasta dimineata masina mea a luat-o razna: 1. a pornit la cheie dar daca o lasam la relantiu incepea motorul sa trepideze mai ceva ca masina de spalat care i-am dat drumul fara sa ii scot amfora de la burduf. ca sa o calmez am tinut-o usor accelarat crescand 2. dupa asta a inceput nebunia.. am iesit din parcare si am oprit ca sa mi se dezabureasca geamurile si au inceput: sa se aprinda/stinga in mod repetat martorul "engine check" de vreo 4 ori. am oprit masina si i-am dat drumul si a disparut...am pornit si dupa vreo 2 minute s-a aprins/stins in mod repetat si de-a dreptul haotic martorul de usi deschise. am tras pe dreapta, am oprit am verificat usile..nada...am pornit masina..totul ok ma rog mai putin tremuraturile alea datorirate nu stiu caror fise ca am inteles de la service ca io "merg in 3 bujii" pana joi cand ma duc cu ea la service sa pune acele fise va sta masina in fata blocului Link to comment
Lucian79 Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Problema cu martorul ptr usi deschise e prezenta si la mine http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=8464. Insa privind partea buna a lucrurilor ... se pare c-am scapat de tremurat si engine check. Link to comment
hawkeye Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Nu ne mai speriati degeaba. Chestia asta am patit-o si eu, o data, acum... 15ooo km, cred. mie in 22.000km nu mi s-a intamplat nici macar o data sa nu porneasca la sfert de cheie. ii dau voie dupa 50.000 Link to comment
marr Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Am patit-o din nou in dimineata asta. Aceleasi simptome - pornit la cheie, tremurat, murit. De vre-o trei ori. A patra oara a luat-o fara probleme si mers rotund. Nu este din cauza pozitiei in care sta parcata (de data asta nu a stat cu botul in sus). Nu s-a aprins martorul "engine check". Cred (sper !!!) ca este din cauza benzinei (MOL 95 de la o fosta statie Shell). Temperatura exterioara - 9 C. Anyway, zilele urmatoare vreau sa merg la revizia de 15.000 si am sa le prezint si problema asta. Link to comment
K-Pax Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 incepand cu ieri seara martorul "engine check" sta aprins in mod permanent fisele inca nu au sosit Link to comment
Jacob Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Am patit-o din nou in dimineata asta.Aceleasi simptome - pornit la cheie, tremurat, murit. De vre-o trei ori. A patra oara a luat-o fara probleme si mers rotund. Nu este din cauza pozitiei in care sta parcata (de data asta nu a stat cu botul in sus). Nu s-a aprins martorul "engine check". Cred (sper !!!) ca este din cauza benzinei (MOL 95 de la o fosta statie Shell). Temperatura exterioara - 9 C. Anyway, zilele urmatoare vreau sa merg la revizia de 15.000 si am sa le prezint si problema asta. Aceeasi chestie si la mine. Doar ca la mine continua sa tremure la relanti pana se incalzeste si nici chiar dupa aceea nu merge intotdeauna rotund. Am fost la baieti in Service ( Opel Ecomax ) si mi-au spus ca de vina sunt supapele. O sa primeasca in 2 saptamani , cica unele mai destepte si o sa ma cheme sa le schimbe..Sincer am emotii ca o sa-mi desfaca "romanashii" nostrii motorul..Ce parere aveti ? Oare asa sa fie ? Link to comment
body Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 (edited) @K-Pax Sa dea Dumnezeu sa fie fisele dar dupa cum spui tu s-ar putea sa fie aceeasi problema ca la mine . Eu am patit chestia cu o(una singura) fisa de bujii la Cielo iar simptomele erau un pic diferite , adica se accelera singura , cadea acceleratia , aceste schimbari de turatie alternand . Nu mi s-a aprins check engine . A si inca ceva , facea mai urat cand se incalzea decat atunci cand era motorul rece. PS Aseara am sunat la Radacin si mi-au zis sa sun miercuri . Stire de ultima ora de la seful de service de acolo ..au aparut multe cazuri in ultima saptamana de asemenea pb care se rezolva fie prin curatarea scaunelor supapelor , fie daca e mai grav prin schimbarea supapelor !ASTA E CE MI S-A SPUS ASEARA ! Edited January 17, 2006 by body Link to comment
Lucian79 Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Iar daca frigul continua ... vor aparea si mai multe . Link to comment
sebip Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Salut la toata lumea! sunt si eu posesor de kalos de aproape trei luni...ii un forum care mie mi-a fost de folos...cu exceptia acestui topic...deja in fiecare dimineata cand bag cheia in contact...am emotii S"> ...nu stiu daca motorul, dar eu incep sa tremur. Abia astept sa vina primavaraaaaa Link to comment
K-Pax Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 @K-Pax Sa dea Dumnezeu sa fie fisele dar dupa cum spui tu s-ar putea sa fie aceeasi problema ca la mine . scuza-ma, nu am inteles, dar mai exact care e problema la masina ta Link to comment
body Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 citeste paginile precedente : pe scurt depunere calamina pe scaunele supapelor! Link to comment
DIO Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Am patit-o din nou in dimineata asta.Aceleasi simptome - pornit la cheie, tremurat, murit. De vre-o trei ori. A patra oara a luat-o fara probleme si mers rotund. De-asta e dragutz forumul: Constati ca nu esti singurul care are o problema. La mine este prima oara dupa 28k si nu ma ingrijoreaza. Deocamdata! Link to comment
marr Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Aceeasi problema si in dimineata asta. Simptome identice - dat la cheie, pornit -> turat pana spre 2000, cadere libera ac turometru, tremurat. murit motor. De trei ori. A patra oara, pornit frumos, rotund. Dupa ce porneste, nu mai am probleme toata ziua, indiferent cat de mult sta/merge motorul. Ce ma intriga este faptul ca, spre deosebire de alti "patiti" la mine nu se aprinde martorul "engine check" - nici macar nu palpaie. Vineri ma programez la revizie si pun si problema asta. Mi-e numai sa nu ma fac de bafta si sa fie chestie de benzina (mai degraba apa in benzina - sau invers ...) PS: K-PAX de unde ai alimentat cand au inceput sa apara problemele ? Link to comment
Gica Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Chiar daca e de la benzina, tot trebuie sa le spui la service daca nu esti convins. Dupa simptome, e altceva decat la "patitii" nostrii de pe forum, mie asa imi pare si da, e posibil sa fie si benzina. Link to comment
body Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Spune la service de problema pentru ca macar sa fii convins( daca se poate spune asa ) de problema ! Link to comment
Satori Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Am facut si eu un test azi dimineata. Pornit motor cu ambreiajul apasat, asteptat 10 secunde (de fapt, nu am asteptat - pornit aeroterma si incalzire luneta) si lasat ambreiajul. Acesta a cuplat prin magiun si masina a luat-o la plimbare (ma asigurasem ca are unde). Motorul da sa moara si se aprinde martorul baterie. Apasat ambreiaj, motorul tot da sa moara - asta nu trebuia sa se intample. Am oprit motorul. L-am repornit (putin mai greu decat de obicei) cu ambreiajul apasat. Asteptat 20-30s, plecat la munca fara probleme. Concluzia: porniti cu abreiajul apasat, asteptati MINIM 30s. Daca tot se manifesta ciudat => service. Link to comment
Gica Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 (edited) Ce chestie, parca nu ar avea forta sa invarta cutia in gol...? Prin magiun bineinteles... Edited January 18, 2006 by Gica Link to comment
geof Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Mie mi s-a intamplat sa moara motorul o sinugra data, acum cateva zile cand, imediat ce am pornit motorul am pornit aeroterma si am dat frumos treapta a 1-a, a 2-a a 3-a si cand a ajuns la ultima a murit. Dupa aceea repornit (a pornit cat se poate de normal) si am lasat aeroterma doar pe treapta a 2-a. Nu s-a mai intamplat nimic. Link to comment
DIO Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Aceeasi problema si in dimineata asta. Simptome identice - dat la cheie, pornit -> turat pana spre 2000, cadere libera ac turometru, tremurat. murit motor. De trei ori.A patra oara, pornit frumos, rotund. Dupa ce porneste, nu mai am probleme toata ziua, indiferent cat de mult sta/merge motorul. S-a repetat si la mine, tot fara a se aprinde engine check. Cred ca problema noastra este diferita si mult mai putin grava decat cea care face obiectul acestui topic. Nu ar fi bine sa creem un topic separat? Link to comment
andreib Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Nu va faceti griji, la nubira la rece (-10 grade) pornesti motorul cu ambreiajul apasat iar cand a pornit si ii dai drumul sade turatia de relanti cu cca 200 de ture. Link to comment
Abram Burel Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Chestia asta cu repornitul greu dupa ce motorul se opreste la scurt timp dupa pornire cred ca e... premeditata. De cate ori mi s-a intamplat sa mi se opreasca motorul dupa pornire, de tot atatea ori nu a pornit din a doua incercare. Asta s-a intamplat doar de 2 ori, dar a avut legatura cu benzina. Odata am ramas fara si cealalta data a fost chestia cu frigul si statul in panta (sau, ma rog, ce va fi fost cauza). Probabil ca domnu' ECM intra putin in vrie cand i se intampla asa ceva si incearca o supra/sub-alimentare care nu place la motor. Pentru a preveni situatii din-astea (experiment Sato sau patanie Gica), dati drumul usooooor la ambreiaj. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now