Satori Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Nu aveam chiar atat de mult spatiu in fata. La ambreiaj usor ar fi luat-o la plimbare mai rau. Si apasatul franei in acel moment nu face decat sa provoace... frecare la rece Link to comment
Abram Burel Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 La ambreiaj usor ar fi luat-o la plimbare mai rau. Nope, ii dai drumul usor la limita la care nu e in stare sa miste masina (dupa cateva incercari te prinzi cum e chestia). De frecat se freaca oricum ca d-aia e... ambreiaj. Link to comment
body Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 O veste buna !Au primit garniturile la Radacini Motors .Luni dimineata la 9 trebuie sa fiu la ei , las masina acolo si miercuri o iau inapoi ! Ideea e ca lasand-o acolo cum pot stii daca nu-mi umbla astia si la altceva ? Link to comment
Satori Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Pui fire de par peste tot. Serios vorbind.. Ce mai conteaza? O sa iti umble la motor. Ce te mai doare de matze cand iti deschid inima? Link to comment
body Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Bine e normal ca umbla la motor , ideea e sa nu inlocuiaca vre-o piesa cu alta uzata! Link to comment
nexxus Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 (edited) Pai, totusi, chestia cu umblatul in motor e destul de noua la Kalos, asa ca eu unul ma gandesc ca nu ar prea avea deocamdata nevoie de minic de acolo! Asta cu atat mai mult cu cat cei de la Radacini au deschis pravalia de curand! Edited January 18, 2006 by nexxus Link to comment
asskickR Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Sper sa nu cobesc, da' eu de cand am avut probleme iarna trecuta si s-au rezolvat, pana acum nu mi s-a mai intamplat. Acum am alte probleme - se pare ca oamenilor le place atat de mult masina mea incat se mai "lipesc" de ea prin parcare... Link to comment
body Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 (edited) Pai la tine cum s-a rezolvat? Si intr-adevar , am inteles ca in urma operatiei anterior amintite nu mai sunt probleme . Mai mult , am inteles ca respectiva operatie ( a supapelor) nu se face direct la service ci in alta parte ! Edited January 19, 2006 by body Link to comment
asskickR Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Pai a fost o combinatie intre plimbarea la service, schimbatul benzinei si turarea motorului. In ceea ce priveste benzina cel putin, un an intreg n-am mai bagat decat aproape numai OMV. Link to comment
marr Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Azi nu a mai facut figuri. Benzina este aceeasi (inca nu s-a golit rezervorul ca sa-i fac plinul), dar in schimb azi nu a mai fost asa frig ( 0 grade azi dimineata). In plus, ieri am "forjat-o" putin - pe o distanta de 10-12 km am mers numai peste 3500 ture (110 km/h in treapta a IV-a). Inclin (sper !) tot mai mult spre varianta benzina proasta (respectiv apa in benzina) combinata cu frig ( - 10 C sau mai jos). In service nu am ajuns si nici nu reusesc zilele astea. In orice caz, nu mai vede decat Top Premium 99+ sau MOL 98 / EVO. Link to comment
Lucian79 Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Bine e normal ca umbla la motor , ideea e sa nu inlocuiaca vre-o piesa cu alta uzata! Cand duceam hyundaiu' la revizie, dadeam cu un spray de culoare, pe injectoare, bujii si ce mai consideram necesar. Link to comment
K-Pax Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 (edited) au ajuns fisele, masina oricum era la ei am sunat si au zis ca daca vreau sa mi-o faca in graba sa le zic ca o rezolva, daca nu, o lasam pe luni am lasat-o pe luni si i-am adus aminte de martori a mai inganat ceva de aprobare la garantie, eu i-am inganat ceva cu week fain...si cam atat inca nu is revoltat ca masina mea luata de 6 luni, la prima iarna trebuie sa stea in service Edited January 20, 2006 by K-Pax Link to comment
alx Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 De ce era masina la ei si de cand? Link to comment
K-Pax Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 (edited) pai asa cum am mai mentionat in acest topic, totul a plecat de la niste nenorocite de temuraturi aparute prin nov, trecand pe la descoperirea unor fise rupte si culminand cu apartitia martorilor "check engine"- in mod subit de permanent, "ABS" - ocazional si alocuri pe aici pe akolo, si "usi deschise" desi usi deschise nu aveam Edited January 20, 2006 by K-Pax Link to comment
marr Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Se pare ca am avut dreptate. In cazul meu, problemele se datorau in primul rand benzinei (sau apei din ea). Ieri am facut plinul (au intrat 19 l) cu MOL EVO. In dimineata asta (- 7 C) a pornit la prima cheie fara nici o problema/variatie de turatie/tremuraturi/etc. Concluzie - asa cum am precizat si mai sus - cel putin in iarna, benzina sub 98 nu mai vede !!!! PS: K-Pax cu ... s-au rupt fisele alea, ca ma gandesc ca nu a tras nimeni de ele !? Link to comment
K-Pax Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 (edited) @marr sa ma bata cucu daca stiu. acum e drept ca nici nu am stat sa ma interesez de cum s-au rupt fiindca am o vaga banuiala ca problema nu ar fi de la ele. am stat si m-am holbat la ele sa vad o fisura ceva...nada...oricum is rabdator si astept pana vad ca e rezolvata, apoi ma apuc de ceva intrebari nu ma deranjeaza neaparat faptu ca s-a defectat (desi stau si ma gandesc cum naiba am ajuns cu o masina noua in service in prima iarana) ci incertitudinea cu privire la cand e gata. de exemplu: daca ar zice cei de la service: mai frate peste 3 saptamani la ora 13:00 vino dupa masina, eu peste 3 saptamani la ora mentionata m-as duce dupa masina. dar asa: eu intreb: cand vin fisele ? r: saptamana viitoare. eu: cam cand saptamana viitoare ? r: sunati-ne saptamana viitoare si va spunem daca au venit sper ca ati inteles ce vreau sa spun. in alta oridine de idei ca sa iti raspun la o intrebare ma veche. (@marr). cand au inceput tremuraturile , ultimul plin l-am facut din valcea (petrom iesirea spre Sibiu), dar chiar in vremea aceea se pusese si frigul Edited January 21, 2006 by K-Pax Link to comment
tolin Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 O veste proasta pentru cei carora li se aprinde MIL cu intermitenta si sunt diagnosticati cu "misfire". Intr-un raport legat de EOBD al unei institutii independente am gasit o afirmatie ingrijoratoare: "If engine misfire occurs in excess of about 17% of the time catalyst damage will occur". Am dat citatul in original pentru a nu-l denatura printr-o traducere nefericita. Raportul din 2002 face parte dintr-un studiu comandat de Departamentul de Transport al UK si contine 84 pagini. Link to comment
marr Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 (edited) Sunt 99% convins ca, in cazul meu, problema a aparut datorita benzinei. In acesta dimineata ( -11 C la Sibiu - la ora 7 conform ANMH si -17 C la ora 8:30 conform AccuWeather ) a pornit la prima cheie, fara probleme. Deci - mai avem un topic cu titlul asta - "Benzina, MARE atentie !!!!" Edited January 23, 2006 by marr Link to comment
Abram Burel Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Tolin, afirmatia citata mi se pare destul de normala. Adica, daca ai ardere proasta 17% din timp, atunci ti se duce catalizatorul. Presupun ca chestia asta este pentru misfire general (la toti cilindrii). Desi sunt din ce in ce mai convins ca misfire-urile inregistrate de unii de-ai nostri la un singur cilindru sunt datorate faptului ca respectivul a "cedat" primul, totusi la un misfire pe un cilindru, teoretic ar trebui diminuat procentul corespunzator numarului de cilindri. Oricum, citatul confirma ideea ca daca ti se aprinde becul, e mai bine sa nu mai mergi. Link to comment
body Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 In dimineata asta am dus masina la Radacini ! Pe drumul spre Bucuresti , cam pe la Romanesti , s-a stins Check Engine si apoi masina a mers super OK. Sunt din ce in ce mai nedumerit ! Ca o concluzie generala ...cand mergeam in afara localitatii mai mult masina mergea OK , cu stingerea Check Engine . In oras ..aproape imediat (in cativa km ) masina mergea prost culminand cu oprirea motorului la stopuri si cu aprinderea Check Engine ! Link to comment
K-Pax Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 m-au sunat cei de la Opel m-au informat ca au schimbat fisele si bobina de inductie, dar..sa o las pana maine ca maine dimineata vor sa faca ceva teste fiindca s-ar putea sa aibe depunere de calamina pe supape Link to comment
body Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Mda , eu personal nu cred ca e de la fisele de bujii , pentru ca dupa cum ti-am spus am avut la Cielo problema asta si nu se manifesta asa .Cat despre bobina nu stiu ce sa zic ! Link to comment
K-Pax Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 de bobina nici eu nu stiu ce sa zic, ca e prima oara cand am auzit de ea (habar nu am cu ce sa manca) oricum intrebarile le pastrez pt final oricum mi-a comunicat inginerul de la service ca au mai avut motoare cu calamina. ce e drept ca nu am inteles daca erau kalosu-ri sau nu Link to comment
K-Pax Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 (edited) da. sa confirmat. este vb de depunere de calamina. intrebare: care sunt factorii/motivele care contribue la aparitia/depunerea de calamina ? Edited January 24, 2006 by K-Pax Link to comment
body Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Nu e bine sa pun paie pe foc , dar eu ti-am zis de la inceput !Fisele de bujii bulite se comporta altfel. Ce e mai trist e ca "meseriasii" de la service o bajbaie ! Daca nu o rezolvi sau respectivii iti fac magarii suna la persoana al carui numar ti l-am dat eu ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now