Abram Burel Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 (edited) E dreptul tau sa sti ce a avut masina. Imagineaza-ti ca te-ai duce la doctor si asta te-ar pune pe masa de operatie, ti-ar umbla pe acolo si la sfarsit ti-ar spune ca e... secret de fabrica. Spune-le de la inceput clar ca vrei sa ti se comunice codul de eroare si ce anume au facut. Evident nu trebuie sa te iei in gura cu ei, dar trebuie sa fi ferm. Uite ce spune de exemplu in Ordonanta 21/1992 (vezi si http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...dpost&p=171069) "Art.11. Produsele si serviciile oferite consumatorilor se masoara cu mijloace de masurare si control adecvate, verificate metrologic, potrivit reglementarilor legale. Indicatiile mijloacelor de masurare trebuie sa fie lizibile si la vederea cumparatorului." Edited May 8, 2006 by Abram Burel Link to comment
tolin Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...ndpost&p=171647 Link to comment
K-Pax Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Una peste alta, mai este prezenta la cineva problema check-ului ? . . sau odata cu venirea primaverii s-a stins la toti . Masina merge brici acuma ...silentioasa, trage de rupe, ce mai ...o minunatie mdea. se pare ca a mea masina tinemortis sa ma sinucida psihic sambata cand sa plec la bucu a inceput sa tremure si sa se aprinda check-ul. curios era ca martorul nu statea aprins ci clipea. dupa vreo 3 minute de draci am oprit motorul si am repornit "tentativa de masina". simptomele au disparut si a mers brici off topic" am prins 180 km/h, 3 persoane in masina rezervor cam golutz Link to comment
icemaniul Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Fratilor daca citeam si eu mai devreme forumul, poate nu imi mai luam masina de tocat nervii, kalos. Si eu am probleme de acest gen de vreo trei luni si abia acum ma pus pe lista de asteptare ca sa imi schimbe supapele, asta dupa ce am trecut pe la Galati 1 data , Bacau de 2 ori si brasov 1 data si urmeaza Brasov iar. E cam mult pentru mine, la o masina noua de 7000 km, nu prea mai am sperante. Astept. Link to comment
Satori Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 (edited) O sa iti revina dupa ce o sa ti le schimbe. O intrebare: primii 2000km au fost facuti in oras? Adaug si eu o intrebare: ce motor e ? Si o rugaminte: completeaza si profilul Edited May 10, 2006 by tolin_afc Link to comment
DomnulRobert Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Probabil ca tot 1.4 16V... Sunt curios daca o sa apara problema asta si la Aveo avand in vedere ca motorul este identic. Link to comment
tolin Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Daca asa se vede problema, o sa apara si la Aveo. Eu zic ca o sa apara doar la unele Aveo, asa cum a aparut doar la unele Kalos. Partea proasta e ca inca nu stim la care. Link to comment
ASIMO Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Problema de loturi. Asta a fost explicatia "neoficiala" la intrebarea mea la AutoHuber de ce unii au si altii nu au probleme? Cei care NU aveti modelul Jedi, aveti probleme cu EngineCheck? Link to comment
marr Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 (edited) Eu, pana acum, NU am avut acesta problema (am ~19.500 km la bord). Sper sa nici nu apara ... Zic si eu sa nu tac - poate fac si ei motoarele in mai multe locatii (ma gandesc acum de ex. la Dacia 1300 cu motor "frantuzesc" si la alea de "dupa" sau la ARO cu motor de Brasov sau Campulung) Edited May 24, 2006 by marr Link to comment
nexxus Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Problema de loturi. Asta a fost explicatia "neoficiala" la intrebarea mea la AutoHuber de ce unii au si altii nu au probleme? Cei care NU aveti modelul Jedi, aveti probleme cu EngineCheck? NU am modelul Jedi, am peste 15k km si pana acum nu am avut probleme cu EngineCheck. Totusi, mi-a dat ceva emotii cand in vreo doua ocazii a tremurat motorul si nu-si gasea relantiul, dar becul galben nu mi s-a aprins pana acum si sper sa nu o faca niciodata! Link to comment
Abram Burel Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Cei care NU aveti modelul Jedi, aveti probleme cu EngineCheck? Tocmai ma gandeam s-o dau la Gazeta, totusi, nu-i putin cam... ciudata intrebarea? Pai, daca aveau, nu spuneau? Sau? Link to comment
Satori Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Nu tine de faruri. Au existat modificari ale admisiei, de exemplu, in cadrul aceluiasi model de faruri. Link to comment
Satori Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Se pot face rost. Sa puna cineva o poza cu admisia de la un Kalos 2005/2006 sau Aveo. Ma refer la tot, filtru de aer pana la galerie inclusiv. O sa fac si eu la mine. Link to comment
Abram Burel Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Sunteti... calati. Ideea era ca daca oamenii aveau probleme, probabil ca postau deja. Dar, ma rog, daca ii indeamna ASIMO, poate unii se vor "simti" si vor sari la interval nu declaratii noi Link to comment
Satori Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Nu, AB. Era oarecum offtopic discutia mea cu Tolin, dar sustine ideea existentei diferentelor constructive din punct de vedere tehnic indiferent de aparentele (faruri) masinii. Link to comment
Abram Burel Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 (edited) Pai asta era evident. Cu siguranta stiti de ideea de probleme de fabricatie pe loturi, care nu e specifica industriei auto. Deci, asta e, un lot de Kalosi din generatia 2004 a avut problema asta. Nu inseamna neaparat ca n-ar putea sa se repete in 2006, dar in principiu, inseamna. Nu trebuie sa ne lamentam atat. Eu am scos nevestei din cap Logan (desi nu aparuse atunci, dar... venea) pe ideea ca e masina noua si deh poate avea probleme. Evident, ca am mizat pe "experienta coreeana" si nici ea nu mi-a intors-o ca "Kalosu' de cand e". Poate am avut noroc ca n-am fost in... lot. Sau poate ca conduc prea... subturat (nu pun nici un smiley ca mi-e inca frica, recunosc, da' n-am ce face) Edited May 24, 2006 by Abram Burel Link to comment
ASIMO Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 (edited) Tocmai ma gandeam s-o dau la Gazeta, totusi, nu-i putin cam... ciudata intrebarea? Aaaa... prostia mea ca nu am explicat mai mult unde bat. Uite care-i treaba: Vroiam sa vad daca era vorba de un lot sau mai multe... De exemplu, daca nimeni cu faruri model E nu are probleme, atunci , putem presupune ca exista mari sanse ca nici la Aveo nou sa nu fie cu probelme. Masina mea e cam din aceeasi perioada cu cea a lui KPAX... fiind ultimele modele Jedi, fabricate in 2005! Ideea mea era sa identificam perioada aproximativa cand ar putea sa fie produs lotul cu buba... cine stie... De-asta intrebam daca se pot identifica loturile cumva! Poate e cam stpid ce vreau eu. Anyway... Poate am avut noroc ca n-am fost in... lot. Sau poate ca conduc prea... subturat Eu conduc supraturat, dar nici eu nu am probleme... inca! Edited May 24, 2006 by ASIMO Link to comment
Dr.Medic Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Problemele cu Check engine se pare ca la mine chiar au fost de la benzina asa cum au zis cei de la service GTT. Nu a mai tremurat motorul si nici becul nu s-a mai aprins de vreo 2 luni si 2000Km. Poate ca am avut noroc... Link to comment
Satori Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Este cald afara. Nu vreau sa par carcotas, dar astea sunt probleme inteligente, tin cont de anotimp. Desi sunt masini la care se manifesta si vara. Link to comment
MCojo Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Doctore iti vor reapare odata cu venirea toamnei... asa ca profita de caldura cat poti... tureaz-o si poate ai noroc in toamna... Link to comment
Dr.Medic Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Ideea este ca la mine problemele au aparut odata cu incalzirea vremii...asa ca sper din toata inima sa nu se repete la vreme rece. Oricum de cand am avut probleme nu o mai subturez constant Link to comment
icemaniul Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Se pare ca nu imi da pace masina asta. Mai am putin si tre sa merg la Brasov, si se pare ca vrea sa ma inebuneasca de tot. Dupa ce ca nu se mai opreste din tremurat acum nici nu mai porneste la prima cheie, doar la a doua chiar a treia. Sper sa fie tot de la problema asta cu tremuratu ca altfel ("> . Link to comment
tolin Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 ... Oricum de cand am avut probleme nu o mai subturez constant ... Dar cum, doar aleatoriu ? @icemaniul > dar tu ce benzina folosesti ? Si pe la cate ture o arzi ? Link to comment
Lucian79 Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 (edited) Yellow led strikes again ("> . Coincidenta sau nu, ieri am alimentat prima data (dupa multa vreme) cu benzina de '95 - 20 litri MOL. Am avut totusi grija sa torn un sfert de flaconas de octan fuel de la 2+2. In drum spre aeroport s-a aprins check-ul si de atunci tot aprins e. Totusi, partea buna ... nici acum si nici anterior cand mi se mai aprindea check-ul (dupa spalarea cu spray) masina nu tremura, merge normal insa daca dau drumul la ventilator in primul minut se simte un miros de gaze arse, ceea ce ma duce cu gandu' la catalizator. Ca o simpla curiozitate ... este cineva care are masina achizitionata dupa Septembrie 2004 si se confrunta cu problema check-ului ? Edited June 5, 2006 by Lucian79 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now