Satori Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 hawkeye, hai la intalnire si imi arati acolo, daca vrei. Link to comment
Lucian79 Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Yellow led strikes again ("> . Coincidenta sau nu, ieri am alimentat prima data (dupa multa vreme) cu benzina de '95 - 20 litri MOL. Ieri seara cand am pornit motorul surprise .. ledul s-a stins. Fara nici un motiv anume s-a aprins ...si fara sa umblu la ea s-a stins. Weird Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 ECM-ul aprinde check-ul dupa 40 de cicluri consecutive de functionare cu o problema.La fel il stinge daca sant indeplinite cele 40 de cicluri fara problema. Link to comment
Abram Burel Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Ciclul asta la ECM cum ii vine: de la pornit pana la oprit? Asa ca fapt divers, oare am putea reseta erorile daca punem si luam contactul de 40 de ori sau masina trebuie sa porneasca (caz in care n-ar mai fi interesanta "metoda")? Link to comment
Tommy Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Si dupa o pornire pe bune.. iti apare eroarea din nou Mai bine scoti fisa Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Im mod normal daca eroarea nu mai este activa si ecm-ul inca tine check-ul aprins poate fi stins prin resetul de la borna.Oricum codul de eroare ramane stocat in ecm. Foarte important aca mergeti cu masina cu un cod de eroare permanent si check on in service se poate citi cu scanerul numarul de km parcursi cu check-ul on.Pentru a preveni alte daune mai importante de care ei nu raspund daca se merge o perioada mare asa prezentati-va cat mai repede la ei si nu mintiti prin faptul : acum s-a aprins domne' astazi . Link to comment
tolin Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Copy/Paste la Service manual: Diagnostic Trouble Code (DTC) P0300 Multiple Cylinder Misfire (Catalyst Damage) System Description The Engine Control Module (ECM) monitors the crankshaft and camshaft positions to detect if the engine is misfiring. The ECM looks for a quick drop in crankshaft speed. This test is executed in blocks of 200 engine revolution tests. It may take between one to several tests to store a Diagnostic Trouble Code (DTC), the Malfunction Indicator Lamp (MIL). Severe misfire will flash the MIL, indicating that catalyst damage is possible. ... Diagnostic Aids An intermittent can also be the result of a defective reluctor wheel. Remove the CKP sensor and inspect the reluctor wheel through the sensor mount hole. Check for porosity and the condition of wheel. Link to comment
ovi_jer Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 De ce este necesar resetul la ECM imediat dupa cumpararea masinii : Vehicle Marshaling The transportation of new vehicles from the assembly plant to the dealership can involve as many as 60 key cycles within 2 to 3 miles of driving. This type of operation contributes to the fuel fouling of the spark plugs and will turn on the MIL with a set DTC P0300. Un alt factor care poate duce la misfire este si mersul in mare parte cu putina benzina in rezervor. Link to comment
Abram Burel Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Papucii lor, pai atunci ar trebui sa faca parte din pregatirea de vanzare. Dar cum ei iti dau masina cu 3,5 atm in pneuri, n-o sa ne miram acum de o super-manevra cum e un reset Link to comment
tolin Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Si asta n-are trebui facut de catre dealer, in asa zisa procedura de pregatire a masinii ptr. vanzare ? Link to comment
ovi_jer Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Face ceva dealerul in afara de faptul ca iti ia banii pe masina? ) Link to comment
tolin Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Offtopic: Da, se freaca la maini: "Mama, ce teapa i-am dat fraierului asta !". Link to comment
Satori Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Se fac verificarile fluidelor si ale becurilor. Link to comment
emi_xro_ro Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Salutare Apar si eu cu problema tremuraturilor la motor. A inceput treaba cand a inceput caldura. Cum dau drumul la AC incepe sa tremure motorul. Si ca toata lumea care a avut problema asta la fel si la mine s-a aprins beculetul galben. Acum eu imi aduc aminte de la cielo ca beculetul asta se aprinde de la orice inclusiv daca scoti o mufa de la vreun filtru sau vreun senzor. Problema mea este ca la mine in Craiova este un singur dealer care este si singur service autorizat. Sincer sa fiu nu mi place sa las masina x zile nicaieri asta insemnand nici la service. Ce as putea sa fac ... mi am luat masina noua sa ma bucur de ea nu sa am probleme dupa 11 luni (14 000 km). Ce sa fac ... m am gandit sa ma bag maine sa imping toate mufele alea pe la motor care or fi. Please cine are vreun sfat este binevenit. Sa auzim de bine Link to comment
Satori Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Stai putin... Se intampla doar cand pornesti A/C? Link to comment
tolin Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Rezolvarea ta se gaseste doar in service. In primul rand, sa vada codul de eroare si apoi sa ia masurile care se impun. Link to comment
body Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Du-te la dealer pentru ca se pare ca nu e ceea ce a fost la celelalte cu probleme de pana acum! Link to comment
body Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Mda , pana acum problema asta ,respectiv treaba cu supapele, a aparut din cate stiu eu numai la Kalos 1,4 16V , dar am auzit ca si la 1,2 si iarasi din auzite ( la service) si la f putine Lacetti cu motor de 1,4 16V. Problema s-a rezolvat prin desfacerea motorului si rectificarea scaunelor supapelor . Acum daca zici ca problema s-a accentuat du-te la service si stai pe capul celor de acolo pana iti rezolva treaba. Bafta Link to comment
bucata Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 (edited) Salut Am avut problema cu becul aprins. Dupa multe plimbari prin service, s-a rezolvat. Cum? Greu de spus. Pentru ca cei de la gtt sunt cam scumpi la vorba. Oricum, masina a stat la ei 3 zile si i-au desfacut motorul. Tot ce am putut smulge de la ei, este ca au curatat scaunele de la supape. In caietul de garantii, la interventii, scrie sec "chiulasa". Oricum a trecut mai bine de o luna si nu s-a mai aprins becul. Tre sa precizez ca la mine nu tremaura nimic. Acum am alta problema. Cind opresc (ex: la semafor) masina se tureaza singura (cam 1300 ture) pret de 3-4 sec. Dupa care se linesteste. Service-ul mi-a zis ca e de la servo frana. Sper sa se rezolve si asta Edited July 28, 2006 by bucata Link to comment
Lucian79 Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 Din cate stiu eu, circulara emisa de GM in acest sens prevedea curatarea cu un spray minune, si numai in cazul in care rezultatul ar fi negativ sa purceada la desfacerea motorului. La mine problema a incetat odata cu folosirea acestui spray, si deja am 3k km fara tremuraturi si all mighty yellow led ON Link to comment
K-Pax Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 si la mine problema a incetat odata cu sprayul ala minune, numa ca circulara asta a aparut dupa ce o mai dusesm de vreo 3 ori la ei si motorul il deschisesera de vreo 2 ori intrebarea mea monoloaga este daca nu cumva rezolvarea acestei probleme nu consta si cu faptul ca deja se incalzise afara (venise primavara) Link to comment
bucata Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 Si la mine au folosit spray-ul minune. Chiar mi s-a explicat ca l-au primit din germania special pentru problemele cvy. Din nefericire, a doua zi dupa ce am luat-o din service, becul s-a aprins din nou. Asa ca am trecut la urmatoarea etapa. Cea cu desfacutul motorului. Sper ca dupa spray sa nu mai aveti probleme. Desi, eu am recomandat directorului gtt sa renunte la el. Sa schimbe vestita procedura. Sau poate era spray-ul expirat. Apropo de caldura, mie mi s-a aprins becul, prima oara, iarna. Deci nu cred ca are legatura cu caldura sau cu frigul. Link to comment
tolin Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 Apropo de caldura, mie mi s-a aprins becul, prima oara, iarna. Deci nu cred ca are legatura cu caldura sau cu frigul. Asa este, n-are legatura cu caldura sau cu frigul, doar cu iarna. Link to comment
DMX Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 O mare PROBLEMA CHEK~UL asta !! - la mine au aparut probleme cu checkul pe la 10.000 km (si mergea exact ca o dacie cand are motorul rece de iti moare la relanti ) , moment in care m`am dus la cei de la care o luasem Union Motors (acuma nu mai exista) mi`au accelerat`o de nu a mai stiut masina de ea dupa care au dat cu spray de curata ..totul bine si frumos pte 500 km dupa care aceeasi problema . -iarasi au curatat dupa care m`am infipt in ei ...si au spus ca trebuie sa desfaca motorul ,daca mai apare problema asta -->NORMAL ca dupa alti 500 km a aparut din nou : mi`au desfacut motorul mi l`au curatat - in cartea de service scrie Curatare de calamina - ceva de genu asta --> DUPA CARE de atunci nu am mai avut nici o problema cu masina ,ii bag numai Lukoil de 95 sau OMV de 100 atata nimica altceva --> cei de la service isi justifica aprinderea checkului prin folosirea de benzina "naspa" ... nu stiu cat de adevarat e , eu acum 5 zile am bagat de la rompetrol 10 litri de 95 FB cum am pornit motorul s`a aprins , am mers pana la o benzinarie Lukoil -am completat si a disparut chekul Link to comment
ovi_jer Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Ce cod de eroare era stocat in ECM? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now