tolin Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Copy/Paste din Manualul de Service: "Fuel quality is not a new issue for the automotive industry, but its potential for turning on the Malfunction Indicator Lamp (MIL) with EOBD systems is new." 1- pentru toti cei care folosesc aditivi in benzina: "Fuel additives such as "dry gas" and "octane enhancers" may affect the performance of the fuel. If this results in an incomplete combustion or a partial burn, it will set DTC P0300." 2- pentru toti cei care indeasa benzina in rezervor: "The Reed Vapor Pressure of the fuel can also create problems in the fuel system, especially during the spring and fall months when severe ambient temperature swings occur. A high Reed Vapor Pressure could show up as a Fuel Trim DTC due to excessive canister loading. High vapor pressures generated in the fuel tank can also affect the Evaporative Emission diagnostic as well." 3- pentru toti cei care pun benzina "foarte buna": "Using fuel with the wrong octane rating for your vehicle may cause driveability problems. Many of the major fuel companies advertise that using "premium" gasoline will improve the performance of your vehicle. Most premium fuels use alcohol to increase the octane rating of the fuel. Although alcohol-enhanced fuels may raise the octane rating, the fuel's ability to turn into vapor in cold temperatures deteriorates. This may affect the starting ability and cold driveability of the engine." 4- pentru toti cei care merg pe fund de rezervor: "Low fuel levels can lead to fuel starvation, lean engine operation, and eventually engine misfire." 5- pentru toti cei care nu inchid bine bushonul de la rezervor: "Refueling A new EOBD diagnostic checks the integrity of the entire Evaporative (EVAP) Emission system. If the vehicle is restarted after refueling and the fuel cap is not secured correctly, the on-board diagnostic system will sense this as a system fault, turn on the MIL, and set DTC P0440." 1 Link to comment
bucata Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 DMX, Cred ca am luat masinile de la union motors, unul dupa altul. Spun asta pentru ca eu am avut numar de inmatriculare B3531. Inteleg ca am avut si aceleasi probleme. Momentan nici la mine nu au mai aparut probleme. Intrebarea este insa: Cind vor aparea? Si eu pun de la omw de 100. Ei si? Probleme tot am avut. La ce service te-ai dus de cind nu mai e Union Motors? Link to comment
ovi_jer Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Copy/Paste din Manualul de Service: 2- pentru toti cei care indeasa benzina in rezervor: "The Reed Vapor Pressure of the fuel can also create problems in the fuel system, especially during the spring and fall months when severe ambient temperature swings occur. A high Reed Vapor Pressure could show up as a Fuel Trim DTC due to excessive canister loading. High vapor pressures generated in the fuel tank can also affect the Evaporative Emission diagnostic as well." ..... 4- pentru toti cei care merg pe fund de rezervor: "Low fuel levels can lead to fuel starvation, lean engine operation, and eventually engine misfire." Greu de respectat astea ) Sant cele mai indeplinite conditii! Link to comment
hawkeye Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 fftopic: DMX,Cred ca am luat masinile de la union motors, unul dupa altul. Spun asta pentru ca eu am avut numar de inmatriculare B3531. Mai degraba aveti aceeasi societate de leasing sau societatile de leasing (daca difera) au depus dosarele consecutiv. Link to comment
Abram Burel Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Ceea ce cu siguranţă a provocat... tremurături şi apoi engine check. Să mai zică cineva că e benzina de vină Link to comment
DMX Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 (edited) -bucata- -->am ales DiBas , imi plac cum lucreaza , cel putin la garantii sunt extraordinari -->toata stima am si ptr cei de la Radacini (cei dupa Timisoara ) (o sa detaliezi in alta parte asta pentru a nu fi offtopic ) ON-TOPIC --> " 2- pentru toti cei care indeasa benzina in rezervor: " -foarte greu ,am avut trasee prin tara de mii de km , in care puneam plin ochi ca nu stiam cand mai dau de vreo benzinarie , iar revervorul nu este foarte mare P.S : 1.pentru cei care nu stiu (moderatori) scrisul cu liniute nu este un scris gen IRC (mirc) , am petrecut mult timp pe IRC si acolo nu se scrie asa , acolo se folosesc anumite prescurtari enervante pentru cei care nu le cunosc !! (daca nu faceti diferenta intre scrisul IRC si scrisul meu din aceste posturi ,inseamna ca nu ati folosit mircul niciodata ) 2.eu nu o scriu decat cu liniute ,mi se pare ca e mult mai usor de urmarit asa ,decat sa incep o propozitie si s-o duc pana la incheirea postului . Definitie: - = liniuta ' = cratima In limba romana se scrie cu liniuta nu cu cratima. Cu cratima se scria o data, prin perioada interbelica daca retin eu bine. Asa ca scrie in limba romana! Iar pe viitor, mesajele catre moderatori sa le trimiti doar prin PM Edited September 11, 2006 by Mircea Link to comment
DMX Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Probleme : -se aprinde checkul , NUMAI dupa ce folosesc aerul conditionat (odata ce am pornit AC turatie nu mai e constanta , imi tine relatiul undeva la minim 1500 rpm (in mod normal 1000rpm -asa era inainte ) si masina sta turata . -dupa care se stinge , acest lucuru se petrece de vreo luna , ce ma sfatuiti sa fac sa ma duc la service ?? , acuma de exemplu merge perfect , s`a stins ckeck`ul Link to comment
tolin Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 "Las-o, merge si asa". Link to comment
Abram Burel Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Ciudata chestia cu turaţia de 1500 rpm la relanti cu A/C-ul pornit. Eu unul aş încerca un reset urmat evident de "idle learn". Link to comment
tolin Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Daca dai reset inainte de a citi codul de eroare, nu vei mai stii ce a avut. Crezi ca s-a depanat singura ? Deci, o scanare prealabila este cel mai indicat lucru. Link to comment
Abram Burel Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Există şi "şansa" asta, dar nu pentru toate erorile. E drept, frumos e să vezi ce eroare e, că poate chiar are o cauză şi nu e doar de la faptul că l-au apucat năbădăile. Link to comment
tolin Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 MIL-ul nu se aprinde fara existenta unei erori. Link to comment
DMX Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 -sa inteleg ca cel mai bine ar fii sa fac o vizita la un service Link to comment
bucata Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Help!!!! Sunt disperat. Becul galben s-a aprins din nou. Nu mai inteleg nimic. Iata un mic istoric: - prin noiembrie, anul trecut, s-a aprins pentru prima oara. Masina avea 1 an si jumatate. La service nu mi-a facut nimic. Au resetat calculatorul si s-a stins. - a mers pina in februarie, anul asta. Serviceul mi-a zis ca se blocase o valva de la evacuarea gazelor (nu ma prea pricep) dar ca acum merge foarte bine. - prin aprilie (sau mai) s-a aprins din nou. A fost momentul spray-uli. A mers exact o saptamina. Mai mult, din momentul ala masina a inceput sa se tureze singura cind opream. Adica cobora la 1000 dupa care, pret de 5-10 sec., urca pe la 1300-1500 si cobora la 700. Poate era o coincidenta sau poate au facut ei ceva. Cind am dus-o la service nu facea asa. - din nou in service (prin iunie ca atunci m-au programat) sa-i desfaca chiulasa. S-a stins becul. Dar problema cu turatia nu s-a rezolvat. - m-am dus din nou la ei. Mi-au zis ca asa trebuie sa mearga (adica sa se tureze singura). M-am enervat si am chemat directorul. Cu el am putut discuta. A ajuns la concluzia ca se tureaza din cauza servofrinei. - din nou in service, in august, sa schimbe servofrina. Plec. Totul pare bine. - plec in concediu (fara masina). Ma intorc, pornesc masina, fac un drum prin oras, la intoarcere se aprinde becul. DIN NOU!! Si masina iar merge turata. Asta de vreo 2 saptamini. Am ajuns iarasi sa am ambele probleme. Si n-am mers mai mult de 500 km. Ce sa fac? Am obosit numai sa ma gindesc la masina asta. Si primul an si jumatate am fost foarte multumit de ea. Link to comment
ovi_jer Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Mergi sa service sa puna scanerul pe ea si sa iti spune exact codul de eroare.Miroase a pierderi mari de vacum.Verifica vizual cu motorul pornit toate furtunasele de intra in galeria de admisie.Daca in timp ce motorul are 1500-1600 rot/min la relanti IAC-ul are 0-1 pasi atunci pierderea de vacum este clara.Sa faca si un test la IAC-ului din scaner. Link to comment
tolin Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Cand apesi pedala, in mod repetat la stop, e firesc sa-ti creasca pentru scurt timp turatia datorita legaturii de vaccum dintre galeria de admisie si servofrana printr-o valva de sens unic. Fenomenul se poate accentua daca aceasta valva nu functioneaza bine, dar nu se aprinde MIL de la asta. Daca mergi la service, roaga-i sa scaneze si sa-ti notezi codul de eroare, sa ni-l comunici. Daca dau reset, se pierde. Link to comment
bucata Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Mergi sa service sa puna scanerul pe ea si sa iti spune exact codul de eroare.Miroase a pierderi mari de vacum.Verifica vizual cu motorul pornit toate furtunasele de intra in galeria de admisie.Daca in timp ce motorul are 1500-1600 rot/min la relanti IAC-ul are 0-1 pasi atunci pierderea de vacum este clara.Sa faca si un test la IAC-ului din scaner. Multumesc. Abia lunea viitoare am programare in service. Problema e ca eu nu ma prea pricep. Asa ca ... Spre exemplu nu stiu ce este IAC-ul. Poate ca daca ma scoliti, o sa stiu ce sa cer. Oricum voi cere codul sa vi-l comunic. Link to comment
tolin Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Motorul tau n-are IAC. Servo-motorul care se ocupa de gestiunea clapetei de acceleratie la ralanti se cheama MTIA. Incearca un reset si o procedura de IDLE LEARN, dimineata, pe racoare. PS sa nu intrebi cum, exista un topic exhaustiv gratie lui Abram Burel. Link to comment
ovi_jer Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Da ,corect are MTIA dar la fel se poate vedea pierderea de vacum prin procentajul de deschidere/inchidere al clapetei. If the idle is too high, stop the engine. Fully extend the main throttle idle actuator (MTIA) with a IAC driver. Start the engine. If the idle speed is above 800 rpm, locate and repair the vacuum leak. Also, check for a binding throttle plate or throttle linkage or an incorrect base idle setting Link to comment
bucata Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Multumesc, Dar daca dau un reset nu mai aflu codul de eroare. Sau gresesc? Poate ca ar trebui sa astept pina luni la service. Macar sa vedem ce cod apare. Am citit topicul lui Abram Burel. Si vreau sa intreb altceva. Sa fie toate problemele astea pentru ca am schimbat benzina? Adica in loc de OMW100 am trecut pe MOLL95. Sau n-are nici o legatura? Link to comment
ovi_jer Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Din ce ai explicat la inceput nu cred ca ai probleme din cauza benzinei. Ai rabdare pina ajungi la service si insista sa iti spuna ce ti-am zis in postul anterior. Link to comment
tolin Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Sa fie toate problemele astea pentru ca am schimbat benzina? Ai bagat pana la comanda hoooo ? Ai rotit capacul cel putin doua clickuri ? Link to comment
DMX Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Dau sa plec de la DiBas (dupa ce schimbasem becurile ) si SURPRIZA se aprinde prietenul meu "beculetul" de check , l-am salutat respectos ptr ca nu se mai aprinsese de ceva vreme dupa pare l-am lasat in voia lui !!! La mine in ahara de check nu se mai intampla nimica , tremuraturi sau chestii de genu asta . Intr-un post anterior afirman ca mi se aprinde dupa ce folosesc AC , acuma nu l-am folosit si tot a aparut . I s-a facut dor de mine !! Numai bine . Link to comment
Abram Burel Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Poate se arsese între timp şi ţi l-au schimbat şi pe ăla?! Deci: problema cu motoraşul n-a fost rezolvată! Link to comment
DMX Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Ce bine daca s-ar arde acel bec de la check as fii foarte fericit , acel bec nu a fost inlocuit , si NU le-am spus de check ptr ca se aprinsese in urma cu 3 saptamani si de atunci nu mai zicea nimica , nu tremuraturi nu nimica , parca nu-mi vine sa arunc cu banii doar sa-mi spuna ca nu are nimca si sa-i bag benzina mai buna !! (ptr ca m-am cam obisnuit cu toti dealeri sa spuna chestii de genu asta - am prieten cu seat leon de 1.6i care la fel i s-a aprins si i s-a spuns de benzina , pe altcieva cu peugeot 206 ... sunt obisnuit cu raspunsul asta , nu vreau sa platesc ca sa imi spuna : benzina e devina . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now