Jinx Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Si eu la fel. Am fost pana la km 60 si inapoi, becul sta aprins dar probabil ca o sa se stinga la urmatoarea "evaluare". Cand m-am intors in Bucuresti nu am mai simtit tremurat la ralanti. Pare ok dar o sa vad maine cand e rece verdictul. Link to comment
Jinx Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Azi dimineata becul s-a stins si nu mai e nici urma de tremurat la ralanti si pare ca problema a disparut. Sa vad cum merge si in urmatoarele saptamani. Masina e "puternica" din nou. Thanks all pentru sfaturi si sugestii! Link to comment
tolin Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Weekend-ul viitor sa-i mai faci un tratament natural, cat mai ai aditivul in benzina. Link to comment
dadu1976 Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Degea si Jinx ar trebui sa traga o concluzie din cele relatate si sa o respecte. Link to comment
Jinx Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Corect. Sunt super fericit ca s-a rezolvat problema pe cale naturala cum zice Tolin si ca nu mi-au defacut motorul Link to comment
degea Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 (edited) Eu ma gandeam ca mai bine ar ramane cu calamina pe supape sa le schimbe ca pana in august mai am garatie, si sunt sigur ca o sa mai am problema, acum oricum am de gand sa bag la 4 plinuri de benzina 1 aditiv (asa scrie pe GUNK) si poate nu are sa mai faca. Parerea mea: masina iarna trebuie bine incalzita inainte sa pleci de pe loc (lasata la relantii pana turatia ajunge la 900), eu unul nu sunt de acord cu turatul excesiv, deoarece sa curatat fara a exagera cu turatiile (3000 maxim) nu cred ca asta este rezolvarea, nici subturata. Eu schimb vitezele la 2500 si scade la 2000, adica nu merg cu ea sub 2000 dar nici 3500-4000. Edited December 3, 2007 by degea Link to comment
dadu1976 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Daca schimbi la 2500 iti cade in 1500 nu in 2000. Link to comment
degea Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 (edited) La 2000 scade, chiar azi am observat, am facut proba de minim 10 ori si de la 2500 scade la 2000, ia incearca si ai sa vezi. Edited December 3, 2007 by degea Link to comment
Razv Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Si de ce stai sa o incalzesti atata ?... Eu in 10 s dupa ce'am pornit motorul am si plecat ... @degea - si la 2000 e putina subturare . Masina se simte bine de la 2500 in sus ... ( daca ai 16v ) Link to comment
tolin Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Daca schimbi a I-a la 2500 rpm nu poti pica pe >= 2000 rpm (la Kalos), doar de la treapta a III-a in sus. Link to comment
Razv Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 tolin ... cum recomanzi sa pleci cu ea "la rece"? ... Neincalzita sau sa stai x secunde ? ( x= ? ) Link to comment
Tommy Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Incalzirea se face in mers atat la benzina cat si la diesel. Stai doar daca ai geamurile inghetate si nu vezi pe unde mergi.. Link to comment
tolin Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 (edited) Fie iarna, fie vara, eu plec cu masina asta, doar, dupa ce vad ceva din linia lui 1000 rpm, deci, nu-i vorba despre timp. Dupa ce aceasta conditie este indeplinita pot merge oricum cu ea si motorul ajunge la temperatura de regim mai repede. Pana atunci, nu trec de 4000 rpm, dar turatia sustinuta permite curatarea bujiilor afumate la ralanti. PS Cu motor VVT sau cu motor euro2 poti pleca mai repede, nu-ti pune piedica EGR-ul. Edited December 3, 2007 by tolin Link to comment
degea Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Razv daca nu o incalzesc cu siguranta mi se va aprinde MIL-ul deoarece in Bucuresti chiar nu ai unde sa o accelerezi ca trebuie sa pui frana, de 3 ori am patit asta. Oricum nu o turam mai mult de 3000. Link to comment
vladawd Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Simptom:acum cateva seri pornesc motorul, si nu s-a mai turat asa cum face de obicei la pornire. N-am turometru dar impresia mea e ca a ramas undeva pe la 1000. Oricum insesisabil fata de regimul de relanti normal. Bar bar...tremurat, parca ar fi dat in nas dar am turat-o cat sa nu faca asa. Dupa ce s-a incalzit nu a mai facut. E vioaie si nu consuma mult in rest. E pe cale sa mi se aprinda becul ? Sa-i pun Gunk si sa ma duc un pic pe autostrada preventiv ? Link to comment
tolin Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 ... E pe cale sa mi se aprinda becul ? Sa-i pun Gunk si sa ma duc un pic pe autostrada preventiv ? La motorul tau este nevoie de aplicat procedura de Idle Learn. Gasesti un tutorial pe tema asta. Link to comment
tolin Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 L-ai trimis in jungla, acolo. Tutorialul este aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?&...te++conditionat Link to comment
body Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 (edited) Luata masina azi de la Di-Bass Ploiesti. Schimbate supapele , bujiile in schimb , la 2 sapt dupa ce am cerut ( contra cost) inlocuirea lor au ramas aceleasi. Raspunsul celui de la garantii , stupefiant: a luat bujii care nu se potrivesc la Kalos. Feriti-va de Di-Bass Ploiesti . Sunt varza.Initial seful de service a zis ca reparatia dureaza 2 zile . A durat 5 . Motorul pare a merge ok , i-a revenit "vana" si nu mai intrerupe deloc. Edited December 7, 2007 by body Link to comment
Satori Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Este DiBas. Cu un s. Ce te mira ca a luat bujiile gresite? Si tu gresesti cand scrii numele firmei lor. Link to comment
dadu1976 Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 body, dar de ce au schimbat suupapele cand puteau sa le curete pe cele vechi? Link to comment
body Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 @satori Ma doare undeva de numele firmei lor poate fi cu un "s" sau doi "s". Trebuie sa fii tare incapabil daca nu esti in stare sa iei ( comanzi) un set de bujii. Ce sa mai zici de alte piese. Oricum sfat pentru cei din Ploiesti , nu va duceti la Di-Bas( cu un s) - pentru satisfactia lui satori. Erau de fiecare data la garantii clienti nemultumiti de serviciile lor. Mai era cineva care ceruse schimbarea unui far aburit ( avea chiar apa in el ) si il purtau pe drumuri de vre-o 3 saptamani. @dadu Acum 2 ani la radacini cand am reclamat aceeasi problema acolo au curatat doar supapele , dar dupa cum vezi problema a revenit. Link to comment
Satori Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Multumesc pentru satisfactie, te recomand tuturor. Daca ai fi citit pe aici mai atent, ar fi trebuit sa stii ca DiBas nu e recomandat indiferent de orasul in care se afla. Sunt un fel de G&P mai recunoscuti pentru GM. Pe de alta parte, eu nu i-am auzit niciodata sa umble cu NGK-uri. Deci nu te astepta sa le comande vreodata. Link to comment
body Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Spre stiinta lui satori , adusesera bujii NGK , numai ca aveau alt cod . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now