silviu75 Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 (edited) Da. La sercice chevrolet... ciudat...au zis ca P0300. Nu am fost de fata. La Bosch nu stiu ca nu am stat decat cat au bagat camera. Sincer sa fiu nici nu cred ca chevroletul a pus testerul pe ea. Mi-au zis codul la insistentele mele. Edited December 19, 2007 by silviu75 Link to comment
Abram Burel Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Dar macar ai mers si tu asa... subturat? ) Link to comment
zavatecristian Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Buna! Zilele astea am intrat si eu in clubul MIL CHECK, desi tind sa cred ca nu am condus deloc subturat in conditiile in care am alimentat exclusiv Rompetrol in ultimele 6 luni (12.000km). Reactia a aparaut azi dimineata la pornirea la rece...intai a clipit intermitent martorul de pe bord si ulterior, la cateva zeci de secunde, a ramas aprins. Si cum benzina era pe sfarsite am luat primele masuri: trecut pe MOL, introdus un flacon de solutie concentratat de curatat injectoare si supape GUNK si reprize de turat la 5000rpm. Deocamdata nimic. Saptamana viitoare sunt programat la revizia de 15.000. As dori pareri: credeti ca se poate stinge singur martorul din bord datorita tratamentului aplicat? Exista restrictii in a folosi masina alta decat sa nu o folosesc subturat zilele astea pana la revizie? Link to comment
ovi_jer Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Evita in primul rand sa mai circuli cu benzina putina in rezervor. Link to comment
zavatecristian Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Tocmai am tras un drum de 50km in regim forjat cu solutia de curatare in rezervor si nimic. Credeti ca pot spera in minuni? Maine sun la service sa vad poate ma pot programa mai devreme sa remediez situatia, mai ales ca din cata stiu la aprinderea MIL se trece pe un program de irgenta pentru controlul aprinderii, fapt ce determina un consum usor mai mare, pt ca e mai putin optimizat. Link to comment
tolin Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 ... mai ales ca din cata stiu la aprinderea MIL se trece pe un program de irgenta pentru controlul aprinderii, fapt ce determina un consum usor mai mare, pt ca e mai putin optimizat. Fals. Ai auzit ceva, dar e valabil doar cand nu-ti mai merge un senzor esential in stabilirea amestecului. Mergi de pomana la service. Incearca intai o procedura de Idle Learn, pe motor rece, la prima pornire. Si vezi, cand mai pornesti dimineata, pe ger, sa n-ai apasate butoanele de la consumatorii electrici mari: A/C, dezaburiri. Link to comment
perfidus Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Pus pe tester si schimbat sonda lamda- incalzitorul sondei nu mai functiona. Inca o data - ii bag in p...da masii pe cei din service de la chevrolet. Silvilule, sunt curios, ai schimbat sonda pe banii tai? Link to comment
cristi80 Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Eu las cateva secunde pompa sa se amorseze la fiecare pornire. Stiu ca nu are nicio legatura cu topicul, dar va intreb, este bine sau nu??? Link to comment
silviu75 Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Silvilule, sunt curios, ai schimbat sonda pe banii tai? Da. Link to comment
cristi80 Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 Eu las cateva secunde pompa sa se amorseze la fiecare pornire. Stiu ca nu are nicio legatura cu topicul, dar va intreb, este bine sau nu??? Link to comment
Tommy Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 (edited) Eu las cateva secunde pompa sa se amorseze la fiecare pornire. Stiu ca nu are nicio legatura cu topicul, dar va intreb, este bine sau nu??? DA Eu las cateva secunde pompa sa se amorseze la fiecare pornire. Stiu ca nu are nicio legatura cu topicul, dar va intreb, este bine sau nu??? DA Cred ca am raspuns la ambele, da? Pe viitor retine ca politicos e sa nu insisti, sa folosesti cu incredere si sa scrii la subiect. Edited December 21, 2007 by Tommy Link to comment
cristi80 Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 Iti multumesc pentru sfat, data viitoare asa am sa fac, stai linistit. Link to comment
zavatecristian Posted December 25, 2007 Share Posted December 25, 2007 Am frecat putin masina prin oras si surpriza: becul galben s-a stins!! Concluzia e ca e de la benzina, motiv pt care voi deschide un nou topic pt asta! Deci solutia de la Gunk e super!!! Link to comment
tolin Posted December 25, 2007 Share Posted December 25, 2007 (edited) ... Exista restrictii in a folosi masina alta decat sa nu o folosesc subturat zilele astea pana la revizie? ... Da, exista restrictia sa n-o mai subturezi in veci, sa nu mai rulezi cu motorul in ralanti si schimbatorul la punctul mort. Si in weekend, dupa 5 zile de ralanteala inevitabila prin aglomeratia urbana, fa o favoare motorului tau, du-l si peste limita psihologica de 3000 rpm. PS concluzia ta "ca-i de la benzina" este falsa, asa cum este si titlul unui topic "benzina Aveo". Aprinderea MIL-ului, ca si stingerea lui, la anumite coduri de eroare, se face dupa niste ritualuri ale producatorului, de exemplu: a N-a pornire de la disparitia erorii, asa ca, nu mai legati schimbarea starii MIL-ului de momentul curent, toate se refera la un trecut, la a N-a pornire in urma ! Edited December 25, 2007 by tolin Link to comment
zavatecristian Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Cand am zis " e de la benzina" a fost singura concluzie logica posibila dat fiind faptul ca eu folosesc masina destul de turata. Stiam de la inceput de unele sa zicem vulnerabilitati si din prima zi nu am condus subturat iar de mers cu ea la relanti nici nu poate fi vorba...schimb cam la 3000 si fac frecvent depasiri in treasta 3 sau 4 pt ca apoi sa urc spre 4000-4500 cu schimbare in treapta superioara. Pur si simplu am alimentat intro-o zi cu efix si la parcare dupa intoarcerea de la lucru am observat ca din esapament iese un fum destul de gros, cu suficienta funingine lasata pe asfalt. Iar cand plinul problema era pe terminate m-am trezit cu becul aprins. Istoria e destul de simpla in continuare. Am pus o solutie de curatat supape de la 2+2 la primul plin tot cu efix si am facut un nou drum de 500 km via service si becul a fost stins doar de calculatorul celor de la service. Singurul efect de la 2+2 a fost un plus de putere evident-cred pt ca e si pt curatat injectoarele iar la apropierea de limita de 7-10 litri in rezervor, adica la prima cheie dupa drumul de 500km am luat un nou MIL pe care eu nu pot decat sa il explic prin deficientele benzinei. Imediat am trecut pe MOL 95 in care am pus un tub de GUNK iar la a treia cheie MIL s-a stins. La inca 400 de km am fost la revizie si supapele sunt luna. Concluzia e ca raman la MOL 95. Link to comment
yonyon1 Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Foarte utile informatiile gasite aici. Dupa ce am facut revizia la minunatul service RUCOM, masina mea a luat-o-n balarii. Martor aprins, lipsa de putere, apoi incet incet "mers in 3", lipsa si mai mare de putere, oprit la relanti in intersectii si pornire la a 7-8a cheie. BUN, am schimbat bujiile cu cele vechi NGK-uri made in Japan intrucat la minunatul service RUCOM mi-au pus niste Bosch-uri mizerabile, am facut plinul cu CO95, Lukoil, for the record, anterior am mers doar cu Rompetrol, am adaugat un 2+2 pt curatat supapele de admisie si injectoarele, am incalzit motorul cat de usurel am putut, dupa care 20 km intr-a 3-a cu 4500-5000 ture. Contrar obiceiului anterior, in fiecare dimineata am asteptat ca motorul sa ajunga la un pic sub 1000 ture inainte de plecare. N-am reusit sa respect regula cu mersul mai turat, pentru ca se circula cu 5km/h. Rezultat: in 2 zile becul s-a stins, masina si-a revenit iar in prezent merge ca noua. Noua nouta. Multumesc inca odata! Link to comment
Lucian M Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Bravo! Deci daca esti cat de cat atent la informatiile de pe forum si nu crez tot ce-ti baga pe gat unii "specialisti din service-urile autorizate" iti poti rezolva singur unele probleme. Cu un pic de vointa se poate. Si eu am raportat exact aceleasi probleme la sedanul tatei, am sunat initial la service- aia mi-au spus ca-mi dau cu spary pt curatat supapa si schimba bujiile (pe cheltuiala mea). Stiind de pe forum care e jazz-ul cu beculetul, i-am zis tatei ce avem de facut: curatat IAC-ul (de 9 luni nu fusese curatat si era neeeegru), pus gunk si tuuuureeeeee! asina si-a revenit in f scurt timp. Operatiunea cu gunk-ul a trebuit repetata de 3-4 ori- iar dupa aia nu s-a mai aprins (problema a aparut pe la 11-13k km). Eu am trecut de 15k si nu s-a aprins. Acum- pe perioada asta- cred eu ca o sa se aprinda cat de curand, deoarece nu am sosea unde sa o "fugaresc". Dar daca se ia zapada- ii aplic macar un tratament cu gunk/2+2 si talpa aferenta. Toate cele bune! Link to comment
ciprian_nichita Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Salut ! Baieti am o mare dilema (problema).Acum 3 saptamani masina mea nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului(statea acul turometrului cateva sec. ridicat apoi motorul se oprea brusc) (a pornit la a 8-9 cheie). Am procedat ca la carte.Am resetat IDLE LEARN cu A/C si dezghetarea luneta pornita.Cateva zile nici o problema, acul turometrului statea mai ridicat (inainte statea cam pe la 700 rpm), dupa IDLE LEARN pe la 800 rpm. Acum cateva zile, odata cu venirea frigului am patit la fel(nu a vrut sa mai porneasca).Repet reset IDLE LEARN dar si cu farurile aprinse si (A/C; dezaburire luneta + faruri aprinse)si tot la fel face.Acul turomertului nu se ridica mai sus de 800 rpm in relanti(trebuie sa tin piciorul pe acceleratie cand o pornesc la rece sa nu cumva sa se opreasca motorul).Asta seara cand veneam de la munca sa aprins motorul din bord dar intermitent. De turat merg f. turat IDLE LEARN l-am facut (de vreo 4 ori)-ultima oara cu toti consumatorii porniti I INTREBARE : CE trebuie sa fac? Oare trebuie sa resetez MIL-ul?(prin scoaterea sigurantei) ca sa nu mai imi apara motorul in bord Sa-i schim bujiile? (de care sa pun - spuneti-mi concret va rog) Sa-i pun un SUPER GUNK si sa o forjez? Va rog nu ma lasati la greu! In voi este toata baza mea! Astept raspuns! Multumesc anticipat! NICK Link to comment
Abram Burel Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Si inca ceva: cam cata benzina ai in rezervor si de care? Link to comment
Abram Burel Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Revin asupra intrebarii de cu un post mai 'nainte. Ratiunea ei este legata de... parerea mea cum ca chestia asta ar avea legatura, prin intermediul frigului , cu benzina utilizata si cantitatea aflata in rezervor. E o ipoteza... de lucru, deci nu e... maxima Link to comment
ciprian_nichita Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Masina are motor de1.4 cu 16v Benzina pun numai EFIX de la ROMPETROL(95) Iar in rezervor nu scade mai mult de un sfert (nivelul) NU MA LASATI BALTA Link to comment
Tommy Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Incearca sa-i cureti admisia, da-i un reset, baga-i o benzina mai iute si un tub de gunk si arde-i o talpa Link to comment
Jinx Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 (edited) Am resetat IDLE LEARN cu A/C si dezghetarea luneta pornita.Cateva zile nici o problema, acul turometrului statea mai ridicat (inainte statea cam pe la 700 rpm), dupa IDLE LEARN pe la 800 rpm. Acum cateva zile, odata cu venirea frigului am patit la fel(nu a vrut sa mai porneasca).Repet reset IDLE LEARN dar si cu farurile aprinse si (A/C; dezaburire luneta + faruri aprinse)si tot la fel face. De ce ai facut procedura IDLE LEARN cu atatia consumatori porniti? Eu stiam ca din contra.. trebuie toti inchisi. Edited January 5, 2008 by Jinx Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now