ciprian_nichita Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 @AB: Si eu mergeam turat cu Kalosul si n-avea nimic La fel merg si cu Lacetti, fara MIL aprins pana acum in 6200 km. Urc acel deal de la Feleac in fiecare saptamana cu peste 4000 de ture. [/quota Aceeasi problema am patit-o si eu de cateva ori.Cum a mers mai turat in vitezele inferioare(4000 rpm in a 3-a 5000 in a 4-a) mi sa si aprins martorul fara ca motorul sa dea vre-un semn ca ceva ar fi in neregula.Mers la service, stins martor dar nu mi-a trecut prin cap sa cer codul de eroare.Doar mi s-a spus sa schimb carburantul EFX 95.(ceea ce nu am facut-poate la iarna) cu unul cu cifra octanica mai mare 98 sau... . Ciprian Link to comment
Mircea B Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Mi s-a aprins si mie becul galben pe la 9.000 km-prima dată. Normal, m-am dus în service unde au stabilit că o bujie a dat eroare de aprindere cauza putînd fi după părerea lor combustibilul. L-au resetat, dar după aprox. alţi 200 km, s-a aprins din nou. Între timp am scimbat benzina cu alta cu cifră ocatnică 99. La service mi-au spus că au aplicat metoda recomandată de către producător-tratarea şi curăţarea injectoarelor cu o soluţie specială. Poveşti, pentru că dacă nu era maşina în garanţie soluţia dată de producător era sigur înlocuiraea resoectivelor piese. Singurul lucru pertinet spus de către ei a fost acela să că fiind motor otto este recomndabil să schimb vitezele la turaţii ceva mai mari:între 2500-3000. După alţi cîţiva km, s-a ,mai aprins încă odata. M-am urcat într-o seară la volan am ieşit afară din oraş si i-am dat: treapta a3-a pînă la 110km/h, a4-a pînă la 130km/h, a5-a pînă la 180km/h. Consecinţa: becul s-a stins motorul merge la fel de rotund ca la început chiar şi benzina petrom-95. De atunci am mai făcut 1.000km fără să se mai aprindă respectivul bec. Turaţile fraţilor din cînd în cînd, că nu au nimic. Motoarele benzinare sînt motoare de turaţie care suportă bine. Link to comment
tolin Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 ... Pus testerul - stins becul.Concluzia - din cauza carburantului - fara alte probleme. Mi-au spus ca, beculetul se aprinde si daca la un moment dat, senzorul depisteaza o chestie anormala, de genul: apare o detonatie (fie mai devreme fie mai tarziu decat ar fi nomal) ... Eram curios, nu cumva aveai codul de eroare P0122 ? Link to comment
Abram Burel Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 (edited) Eu zic ca e de bun simt ca un condus sportiv cere si un combustibil pe masura. Altfel, e ca si cum mi-ai da mie ceai de menta si m-ai pune sa bag un sprint prelungit. P.S. Panseu maestre, cum o sa patesc eu asa ceva ?! Edited March 11, 2008 by Abram Burel Link to comment
zavatecristian Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Buna! Nu stiu unde sa imi incadrez exact problema dar...cred ca are legatura si cu asta! Asadar am avut in urma cu cateva saptamani un MIL aprins si a disparut cu schimbarea benzinei, un plin si un GUNK. Azi am pornit masina dupa 2 saptamani de garaj -intre timp s-a incalzit afara- si masina are un tremurat destul de puternic la rece la relanti si tremuratul dispare abia dupa ce sa incalzeste bine masina. Si e acelasi tremurat ca inainte de MIL...doar ca inca nu am nici un bec in bord aprins. In fine am incercat un idle learn dar aparent nu intra in procedura. Pareri? Link to comment
tolin Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Respecta procedura ad-literam, fara interpretari la partitura. Link to comment
Abram Burel Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Cum adica "aparent nu intra in procedura"? Poti sa descri... aparentele? Link to comment
tolin Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Mi-e ca depasim subiectul. Pentru asta ar trebui deschis un topic relativ la ce inseamana sa nu faci Idle Learn, cand vrei sa-l faci. Link to comment
zavatecristian Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Deci nu e prima data cand cel putin pretind ca am facut procedura dar prin faptul ca nu intra in procedura vreau sa zic ca si dupa ce scot siguranta la pornire merge super tremurat...si dupa ce am terminat procedura si am mers vreo 15 minute prin oras, moment la care motorul merge cat de cat rotund...la urmatoarea pornire tremura din nou ca si cum nu as fi facut nimic. Si problema e ca tremura discontinuu, adica can 5 sec pe minut Link to comment
tolin Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 (edited) Deci nu e prima data cand cel putin pretind ca am facut procedura dar prin faptul ca nu intra in procedura vreau sa zic ca si dupa ce scot siguranta la pornire merge super tremurat... Deja este prea mult, promit sa nu mai postez despre Idle Learn pe forum. Doar despre caterinca si despre misto, acolo nu esti obligat sa intelegi ce a vrut sa spuna celalalt. Despre offtopic ... ce-i ala ? Edited March 11, 2008 by tolin Link to comment
zavatecristian Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Si de ce trebuie sa ne suparam? Cei care pun intrebari o fac pentru un motiv, chiar daca e pueril. Link to comment
Tommy Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Pentru ca raspunsurile exista, sunt spuse de nenumarate ori, altfel e o poluare (polutie in varianta dolanescu jr) inutila ce ingreuneaza aflarea solutiilor. Link to comment
marr Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 (edited) Ieri am facut un drum de Bucuresti. Mers "voiniceste". Urcat Delul Negru in 4-5000 ture, A1 - constant 130 -140 (3500-4000 rot/min in tr. a V-a). Nu s-a mai aprins check-ul. Tind sa cred ca, aprinderea becului s-a datorat unui cumul de factori - mersul cu schimbari (relativ) bruste ale regimului de turatie (4-5000 urmat de frana de motor) + carburant (la plecarea din Sibiu am alimentat de la un PetromV fost Sheel fost MOL ...). Am mai patit-o o data cu alimentarea de la un fost Shell, actualmente MOL. Dar atunci nu s-a aprins becul, apareau numai variatii mari de turatie la relanti, cu motorul rece. PS: Asa cum am precizat, am omis sa le cer codul de eroare. Sper sa nu mai am ocazia sa o fac ... Edited March 12, 2008 by marr Link to comment
Akon Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 A luat-o si a mea razna,s-a aprins becu de la motor.Totusi motorul mi se parea ca merge rotund,nimic neobisnuit doar fluctua foarte fin la relanti. Am scos siguranta de la ECM, s-a stins becu si nici n-a mai fluctuat.In mers s-a aprins iar,mai mult licarea..cand se aprindea cand se stingea.Credeti ca e vreun motiv de ingrijorare? Link to comment
Razv Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Dar tu ce crezi ?... Ca aia au pus degeaba becu' ala? Link to comment
tolin Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Hai ca e pus la shteaux, sa-i sperie pe cei mai nevricosi. La alte masini l-au scos, sa creasca confortul. Link to comment
gabi1967 Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Am aveo 1.4 din 2007 , lampa MIL s-a aprins din decembrie si asa a ramas , tremurat puternic primele 5 minute de relanti , oprit motor in mers , consum 18/100 , 7.500 km , 2 saptamani pana la prima revizie de 1 an . Astea-s datele problemei ! Oare ce solutii voi primi la reprezentanta??? Link to comment
tolin Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Caz tipic de depuneri. Pune-i solutie de curatare supape (valve cleaner) in benzina si ... forjeaz-o. Link to comment
gabi1967 Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Caz tipic de depuneri. Pune-i solutie de curatare supape (valve cleaner) in benzina si ... forjeaz-o. Am uitat sa precizez ca problemele cresc exponential in gravitate , odata cu scaderea temperaturii de afara!! Link to comment
tolin Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Ezact. Cazurile de depuneri evoluaza in avanlansa, pe principiul bulgarelui de zapada. Asta-i si motivul pentru care reafirm ca majoritatea cazurilor reclamate pe acest topic n-au legatura cu depunerile sau cu supapele. Link to comment
Akon Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Eu totusi ma gandesc ca e de la benzina. Cred ca o sa bag un aditiv ceva de curatat si o sa-i dau ture multe cu toate ca n-a vazut in viata ei subturare. Ce aditiv credeti ca e mai bun? Link to comment
Jinx Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Eu cred ca facut Tolin febra la degete de cate ori a explicat problemele/cauzele/rezolvarea MIL-ului. Cititi si voi tot topicul inainte de a pune intrebari si veti descoperi de cate ori s-au explicat aceste lucruri. Gunk este aditivul recomandat. Link to comment
apropo_000 Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Buba si la mine... ("> ...mil aprins dupa ce in prealabil vreo 2 sapt aveai senzatzia ca merge in 3 pistoane...tremura rau de zici ca avea frisoane. Facut revizie (2) stins bec, dormit linistit, a doua zi aprins bec nenorocit de mil si nu singur...ci in cardasie cu ala de abs. Acu la doftor la schimbat supape de evacuare cica . Despre abs...nici vorba...astept cu interes.Operatia cica dureaza 10 zile...cred ca schimba una bucata supapa pe zi . Cand nu mai am lumini de discoteca in bord...maritat saracia ca nu-i de tzinut. Ori masina proasta ori service de 2 lei( incercat tot in bucuresti...di-bas, gtt, radacini) In rest numai de bine Link to comment
perfidus Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 ...mil aprins dupa ce in prealabil vreo 2 sapt aveai senzatzia ca merge in 3 pistoane...tremura rau de zici ca avea frisoane. Dupa ce se poate citi pe topicul asta gen roman fluviu, te intrebi daca unii nu isi merita soarta. Nu vreau sa par excesiv de moralist, dar eu unul la cele mai mici semne de variatie a turatiei la relanti dupa ce o luna am stat mai mult la semafoare si de mers am mers numai prin gropi, as aplica imediat tratamentul "gunk & funk" pe cel mai apropiat drum liber din afara localitatii si apoi as posta aici doar ca sa afle si altii ca nu tot ce are supape coreene "e masini proaste dom'le". Link to comment
apropo_000 Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Dupa ce se poate citi pe topicul asta gen roman fluviu, te intrebi daca unii nu isi merita soarta. Nu vreau sa par excesiv de moralist, dar eu unul la cele mai mici semne de variatie a turatiei la relanti dupa ce o luna am stat mai mult la semafoare si de mers am mers numai prin gropi, as aplica imediat tratamentul "gunk & funk" pe cel mai apropiat drum liber din afara localitatii si apoi as posta aici doar ca sa afle si altii ca nu tot ce are supape coreene "e masini proaste dom'le". Nu tot ce are supape coreene e masini proaste dom'le. Doar aveo( mai am o coreana de care sunt foarte multzumit) Varsta 14 luni km: 27000 defecte: Abs , mil , aeroterma, buton avarie, zdrangane bordu pe dreapta fatza, bate vantu ma misca 3 benzi odata, a venit un bou cu o skoda oktavia si fara sa se asigure mi-a tras-o in dreapta fata. La el doar numar cazut La mine far spart, aripa ...muci, bara fata muci, Per total masina muci( sper ca sunt suficiente defecte...si mai am daca vrei) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now