Jump to content

Aprindere MIL - Engine Check


Recommended Posts

Bre- io-mi bag picioarele: am o masina lesinata. Ma rog de ea pana cresc in viteza. Macar la consum de-o fi o diferenta notabila. Cu a II-a de la 3000 rpm calcata unpic mai in forta zici ca e trotineta- se misca f greu. Maine o trec inapoi la CO 95.

Link to comment

Ca de obicei, petrom 95, de la aceeasi pompa ca in ultimele luni (petrom faget, piatra neamt, pompa nr 2). Cand am venit acasa din oras am tras de ea la mare arta, am facut niste depasiri in forta, fara sa simt ca masina trage din greu. Acum nu prea am curaj sa ma bag in depasire, ca nu prea mai trage. Nici in ture nu mai urca usor, am incercat plecare in forta cu !, II si III si merge ca naiba. Acasa am ajuns pe la 7, acum e 10 fara un sfert- motorul nu cred ca e rece indeajuns pt idle learn. Poate ma trezesc mai devreme maine dimineata... sa am timp de operatiune.

Link to comment

Cand am luat prima data masina, normal...ca tot omul...omv...cateva luni...pana cand s-a mai lasat motorul, simteam ca nu mai trage, ca nu mai are vlaga, destul de zgomotos, etc...

Dupa, am schimbat...mol, agip. Cam astea mai sunt singurele benzine pe care le inghite cu succes 1,4-ul meu...

Rompetrol 95, destul de ciudata...98 in schimb e altceva...dar cam scumpa... :(

Link to comment
Bre- io-mi bag picioarele: am o masina lesinata. Ma rog de ea pana cresc in viteza. Macar la consum de-o fi o diferenta notabila. Cu a II-a de la 3000 rpm calcata unpic mai in forta zici ca e trotineta- se misca f greu. Maine o trec inapoi la CO 95.

 

Resetul trebuie dat la rece iar motorul o sa inceapa sa traga bine dupa cateva zile,mai exact dupa cateva cateva cicluri de pornire la rece :)

Edited by ovi_jer
Link to comment

La rece am facut reset si idle learn, duminica dupa amiaza. Sa tot fi avut de atunci vreo 20 de porniri si opriri. Deci zici sa o mai las asa, fara conectorul de co95? Marorul MIL nu s-a aprins decat la pornire, in 20k km. Tatalui meu i-ar trebui scos de la masina acel conector, dar din pacate aveo sedan nu are acel conector, din cate inteleg.

Link to comment
Cand am luat prima data masina, normal...ca tot omul...omv...cateva luni...pana cand s-a mai lasat motorul, simteam ca nu mai trage, ca nu mai are vlaga, destul de zgomotos, etc...

Dupa, am schimbat...mol, agip. Cam astea mai sunt singurele benzine pe care le inghite cu succes 1,4-ul meu...

Rompetrol 95, destul de ciudata...98 in schimb e altceva...dar cam scumpa... :(

 

La fel am patit si eu cu matizul. Primul plin: Petrom 95. A fost cum a fost, de bine de rau, se urnea din loc, masina era noua, eu nu o cunosteam..Apoi am bagat Carera 95. Dezastru. Motorul tremura din toate incheieturile la relanti, trageam de ea ca de un caine mort, nu avea viata nici in treptele 1 si 2, trebuia turata ca sa nu se opreasca la plecare. Asta a fost la inceput cand masina avea doar cateva sute de km.

Acum cred ca vreo 2 luni, am bagat iar Carrera 95. Rezultatul a fost identic. Consum enorm(6 in afara, cu masina goala, 9 in bucuresti), lenesa ca dracu`, nu accelera, tremura la relanti, se oprea daca nu o turam la plecarile de pe loc, la parcari era dezastru(pentru manevre micute, de finete, motorul trebuia turat ca altfel murea). O porcarie! Benzina ei de toate zilele este Mol 95, o papa cu succes, nu a facut figuri niciodata. Cel mai mult mi-a placut cum a mers cu LukOil de 98, dar e prea dubioasa benzina aia, ceva ma tine sa mai bag de la ei.

Edited by closchkutza
Link to comment
Am primit un mail cu asta

Cred ca valorile relantiului cu rompetrol 98 sunt gresit trecute. (-100rpm mi se pare ireal si improbabil)

Cu petrom 99 (singura benzina ce o folosesc) la mine relantiul era in 653-658 rpm, singura data cand a fost pusa pe tester de altfel.

Edited by Tommy
Link to comment
La rece am facut reset si idle learn, duminica dupa amiaza. Sa tot fi avut de atunci vreo 20 de porniri si opriri. Deci zici sa o mai las asa, fara conectorul de co95? Marorul MIL nu s-a aprins decat la pornire, in 20k km. Tatalui meu i-ar trebui scos de la masina acel conector, dar din pacate aveo sedan nu are acel conector, din cate inteleg.

 

 

M-am uitat eu ieri la motor si exista conectorul de CO95 si la Aveo Sedan :thumbl:

Edited by raresh20
Link to comment

eu am avut surprize cu benzinaria MOL de langa CORA militari... nu sfatuiesc pe nimeni sa bage d-acolo... mi s-a aprins si becul ala galben de pe bord...

 

Pana la urma service-ul a spus sa bag piciorul mai tare in pedala sa consum benzina si sa merg cu ce mergeam si pana acum: Efix95...

Link to comment

In 80% din cazurile in care bag mol...de acolo bag. Pana acum nu am avut probleme.

Poate s-au cumulat mai multi factori care au dat impresia de benzina proasta si a aprins becul.

Sau a fost un "lot" mai prost...naiba stie...

Link to comment
Cred ca valorile relantiului cu rompetrol 98 sunt gresit trecute. (-100rpm mi se pare ireal si improbabil)

Cu petrom 99 (singura benzina ce o folosesc) la mine relantiul era in 653-658 rpm, singura data cand a fost pusa pe tester de altfel.

 

Nu sunt gresite.

Motorul de teste este K20Z2A.

Testele respective sunt pentru acest motor. Se pot face paralele, dar nu cred ca este recomandat.

Link to comment

Da, sedanul tatei ARE comutatorul de CO, m-am uitat astazi.

Am pus inapoi comutatorul la masina mea, pentru un teoritic juma de litru economie la 100 km NU merita sa ma rog de masina sa se urneasca mai "cu talent". Acusi am de mers undeva- abia astept sa-i dau ceva viteza.

Link to comment
Da, sedanul tatei ARE comutatorul de CO, m-am uitat astazi.

Am pus inapoi comutatorul la masina mea, pentru un teoritic juma de litru economie la 100 km NU merita sa ma rog de masina sa se urneasca mai "cu talent". Acusi am de mers undeva- abia astept sa-i dau ceva viteza.

 

 

Salutare!

Interesant.Sa inteleg ca ptr. benzina de slaba calitate(co95 care de fapt e de 91) trebuie scos jumperul(comutatorul), eliminand astfel surpriza sa se mai aprinda MIL-ul, singurul dezavantaj fiind ca masina nu mai trage (nu mai are putere).Acest procedeu este bun iarna cand folosim aceeasi benzina iar arderile sunt mai slabe.O sa incerc sa scot si eu jumperul, sa vedem cum se prezinta.

 

Respec'

Link to comment

Mai, eu nu spun ca ceea ce fac e bine, insa nici experimente tampite nu-mi permit sa fac cu masina. Insa simt ca fara comutator NU are vlaga. Iarna o fi bun, insa a mea vad ca a supravietuit a doua iarna fara nici cea mai mica problema cu MIL- s-o tina Domnul tot asa!

Link to comment

Cifra CO se remarca la turatii mari, la puterea maxima. "Uare" cand vom termina cu perpetuarea unei prejudecati plecate din lipsa de informare ? La fel si cu confuzia ca CO95 este CO91. Lucrul acesta este dovedit si cand se face schimbarea hartii de avans a ECM-ului. Cu orice benzina, toate performantele (putere, consum) se inrautatesc. Un singur este benefic: subturangii sau grabitii care trag de un motor rece nu mai aprind MIL-ul.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...