Lucian M Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Bre- io-mi bag picioarele: am o masina lesinata. Ma rog de ea pana cresc in viteza. Macar la consum de-o fi o diferenta notabila. Cu a II-a de la 3000 rpm calcata unpic mai in forta zici ca e trotineta- se misca f greu. Maine o trec inapoi la CO 95. Link to comment
dadu1976 Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Incantat. Cine a facut testul si pe ce motor? Inca nu stiu, am primit si eu poza exact asa. Link to comment
VFX Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Pai ce-ai bagat in ea bre Luciane? Link to comment
Lucian M Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Ca de obicei, petrom 95, de la aceeasi pompa ca in ultimele luni (petrom faget, piatra neamt, pompa nr 2). Cand am venit acasa din oras am tras de ea la mare arta, am facut niste depasiri in forta, fara sa simt ca masina trage din greu. Acum nu prea am curaj sa ma bag in depasire, ca nu prea mai trage. Nici in ture nu mai urca usor, am incercat plecare in forta cu !, II si III si merge ca naiba. Acasa am ajuns pe la 7, acum e 10 fara un sfert- motorul nu cred ca e rece indeajuns pt idle learn. Poate ma trezesc mai devreme maine dimineata... sa am timp de operatiune. Link to comment
Razv Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Am mai multi prieteni cu Aveo care au probleme cu Petrom 95 ... ( check aprins , masina trage greu ). Eu bag in ea omv carrera 95 ... Link to comment
rm.popa Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Incantat. Cine a facut testul si pe ce motor? Se pare că Patriciu, pe motorul de căutare de la bursă... Link to comment
VFX Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Cand am luat prima data masina, normal...ca tot omul...omv...cateva luni...pana cand s-a mai lasat motorul, simteam ca nu mai trage, ca nu mai are vlaga, destul de zgomotos, etc... Dupa, am schimbat...mol, agip. Cam astea mai sunt singurele benzine pe care le inghite cu succes 1,4-ul meu... Rompetrol 95, destul de ciudata...98 in schimb e altceva...dar cam scumpa... Link to comment
ovi_jer Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 (edited) Bre- io-mi bag picioarele: am o masina lesinata. Ma rog de ea pana cresc in viteza. Macar la consum de-o fi o diferenta notabila. Cu a II-a de la 3000 rpm calcata unpic mai in forta zici ca e trotineta- se misca f greu. Maine o trec inapoi la CO 95. Resetul trebuie dat la rece iar motorul o sa inceapa sa traga bine dupa cateva zile,mai exact dupa cateva cateva cicluri de pornire la rece Edited April 7, 2008 by ovi_jer Link to comment
Lucian M Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 La rece am facut reset si idle learn, duminica dupa amiaza. Sa tot fi avut de atunci vreo 20 de porniri si opriri. Deci zici sa o mai las asa, fara conectorul de co95? Marorul MIL nu s-a aprins decat la pornire, in 20k km. Tatalui meu i-ar trebui scos de la masina acel conector, dar din pacate aveo sedan nu are acel conector, din cate inteleg. Link to comment
Satori Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Testele sunt facute de Razvan P de la hondafan.ro pe un Accord, al sau, cu ajutorul ATI, dealer Honda Iasi. Link to comment
closchkutza Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) Cand am luat prima data masina, normal...ca tot omul...omv...cateva luni...pana cand s-a mai lasat motorul, simteam ca nu mai trage, ca nu mai are vlaga, destul de zgomotos, etc...Dupa, am schimbat...mol, agip. Cam astea mai sunt singurele benzine pe care le inghite cu succes 1,4-ul meu... Rompetrol 95, destul de ciudata...98 in schimb e altceva...dar cam scumpa... La fel am patit si eu cu matizul. Primul plin: Petrom 95. A fost cum a fost, de bine de rau, se urnea din loc, masina era noua, eu nu o cunosteam..Apoi am bagat Carera 95. Dezastru. Motorul tremura din toate incheieturile la relanti, trageam de ea ca de un caine mort, nu avea viata nici in treptele 1 si 2, trebuia turata ca sa nu se opreasca la plecare. Asta a fost la inceput cand masina avea doar cateva sute de km. Acum cred ca vreo 2 luni, am bagat iar Carrera 95. Rezultatul a fost identic. Consum enorm(6 in afara, cu masina goala, 9 in bucuresti), lenesa ca dracu`, nu accelera, tremura la relanti, se oprea daca nu o turam la plecarile de pe loc, la parcari era dezastru(pentru manevre micute, de finete, motorul trebuia turat ca altfel murea). O porcarie! Benzina ei de toate zilele este Mol 95, o papa cu succes, nu a facut figuri niciodata. Cel mai mult mi-a placut cum a mers cu LukOil de 98, dar e prea dubioasa benzina aia, ceva ma tine sa mai bag de la ei. Edited April 8, 2008 by closchkutza Link to comment
Tommy Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) Am primit un mail cu asta Cred ca valorile relantiului cu rompetrol 98 sunt gresit trecute. (-100rpm mi se pare ireal si improbabil) Cu petrom 99 (singura benzina ce o folosesc) la mine relantiul era in 653-658 rpm, singura data cand a fost pusa pe tester de altfel. Edited April 8, 2008 by Tommy Link to comment
DevBreak Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) Salut, Hai sa ma nag si eu la benzina. Carerra 95 si nu am avut probleme. Aveo 1.4 22.000 km P.S. La Sedan 1.4 exista jumperul CO Edited April 8, 2008 by DevBreak Link to comment
Raresh20 Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) La rece am facut reset si idle learn, duminica dupa amiaza. Sa tot fi avut de atunci vreo 20 de porniri si opriri. Deci zici sa o mai las asa, fara conectorul de co95? Marorul MIL nu s-a aprins decat la pornire, in 20k km. Tatalui meu i-ar trebui scos de la masina acel conector, dar din pacate aveo sedan nu are acel conector, din cate inteleg. M-am uitat eu ieri la motor si exista conectorul de CO95 si la Aveo Sedan Edited April 8, 2008 by raresh20 Link to comment
razvan020 Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 eu am avut surprize cu benzinaria MOL de langa CORA militari... nu sfatuiesc pe nimeni sa bage d-acolo... mi s-a aprins si becul ala galben de pe bord... Pana la urma service-ul a spus sa bag piciorul mai tare in pedala sa consum benzina si sa merg cu ce mergeam si pana acum: Efix95... Link to comment
VFX Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 In 80% din cazurile in care bag mol...de acolo bag. Pana acum nu am avut probleme. Poate s-au cumulat mai multi factori care au dat impresia de benzina proasta si a aprins becul. Sau a fost un "lot" mai prost...naiba stie... Link to comment
VAXXi Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 EFIX-ul e cu dus si intors, la unele motoare merge foarte bine, la altele face probleme. Avem si topic dedicat EFIX. Link to comment
razvan020 Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 este posibil si varianta cu lotul prost... dar cine stie... Eu de problema asta m-am lovit cu benzina d-acolo... poate m-am inselat Link to comment
Satori Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Cred ca valorile relantiului cu rompetrol 98 sunt gresit trecute. (-100rpm mi se pare ireal si improbabil)Cu petrom 99 (singura benzina ce o folosesc) la mine relantiul era in 653-658 rpm, singura data cand a fost pusa pe tester de altfel. Nu sunt gresite. Motorul de teste este K20Z2A. Testele respective sunt pentru acest motor. Se pot face paralele, dar nu cred ca este recomandat. Link to comment
Lucian M Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Da, sedanul tatei ARE comutatorul de CO, m-am uitat astazi. Am pus inapoi comutatorul la masina mea, pentru un teoritic juma de litru economie la 100 km NU merita sa ma rog de masina sa se urneasca mai "cu talent". Acusi am de mers undeva- abia astept sa-i dau ceva viteza. Link to comment
ciprian_nichita Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Da, sedanul tatei ARE comutatorul de CO, m-am uitat astazi.Am pus inapoi comutatorul la masina mea, pentru un teoritic juma de litru economie la 100 km NU merita sa ma rog de masina sa se urneasca mai "cu talent". Acusi am de mers undeva- abia astept sa-i dau ceva viteza. Salutare! Interesant.Sa inteleg ca ptr. benzina de slaba calitate(co95 care de fapt e de 91) trebuie scos jumperul(comutatorul), eliminand astfel surpriza sa se mai aprinda MIL-ul, singurul dezavantaj fiind ca masina nu mai trage (nu mai are putere).Acest procedeu este bun iarna cand folosim aceeasi benzina iar arderile sunt mai slabe.O sa incerc sa scot si eu jumperul, sa vedem cum se prezinta. Respec' Link to comment
Lucian M Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Mai, eu nu spun ca ceea ce fac e bine, insa nici experimente tampite nu-mi permit sa fac cu masina. Insa simt ca fara comutator NU are vlaga. Iarna o fi bun, insa a mea vad ca a supravietuit a doua iarna fara nici cea mai mica problema cu MIL- s-o tina Domnul tot asa! Link to comment
tolin Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Cifra CO se remarca la turatii mari, la puterea maxima. "Uare" cand vom termina cu perpetuarea unei prejudecati plecate din lipsa de informare ? La fel si cu confuzia ca CO95 este CO91. Lucrul acesta este dovedit si cand se face schimbarea hartii de avans a ECM-ului. Cu orice benzina, toate performantele (putere, consum) se inrautatesc. Un singur este benefic: subturangii sau grabitii care trag de un motor rece nu mai aprind MIL-ul. Link to comment
Lucian M Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 subturangii sau grabitii care trag de un motor rece nu mai aprind MIL-ul. Ce bucurie pe capul lor!!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now