tolin Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 Alte posibilitati sunt sub RON91, adica neindicat si neinteresant. Te rog, pune si o poza cu schema de pe capacul cutiei interioare de sigurante. Link to comment
Abram Burel Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 (edited) @Ciprian Ai lasat masina in service de pe o zi pe alta sau macar de dimineata pana la sfarsitul programului pentru a putea aduce motorul in conditia de "rece"? Daca nu, cum te astepti sa gaeasca ceva cei de acolo? Nu vei avea rezultate mai bune nici daca vii in Bucuresti pentru 2 ore. Daca simptomul descris (instabilitate la rece) este sistematic (asa cum rezulta din descrierea ta) este imposibil ca acesta sa nu "lase urme" masurabile, dar in conditiile in care se manifesta. Chiar si un contact imperfect in conector, daca asta ar fi cauza, trebuie sa dea un rezultat "instabil" pe scanner. Edited April 14, 2008 by Abram Burel Link to comment
Mircea Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 DA.Am facut tot ceea ce tinea de mine sau de cei de la service(atat cat au putut sau stiut).Am pus bujiile care mi le-ai recomandat respectiv NGK.Am scimbat toate filtrele, curatat IAC, facut reset, Idle Learn, nu mai stiu ce sa mai fac;de aceea apelez la cunostintele voastre in acest domeniu. La profilul tau nu scrie ce motor ai. Uite aici codurile bujiilor ngk pentru Kalos: Motor 1.2 - NGK BPR5EY-11 Motor 1.4 - NGK BPR6ES Motor 1.4 16V - NGK BKR6E-11 Daca corespund cu ce ai tu, cand vin la Slobozia iau legatura cu Sergiu si dau de tine. Link to comment
ciprian_nichita Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 La profilul tau nu scrie ce motor ai. Uite aici codurile bujiilor ngk pentru Kalos:Motor 1.2 - NGK BPR5EY-11 Motor 1.4 - NGK BPR6ES Motor 1.4 16V - NGK BKR6E-11 Daca corespund cu ce ai tu, cand vin la Slobozia iau legatura cu Sergiu si dau de tine. Abram_Burel masina nu am lasat-o la service deoarece nu am incredere in ei(A fost un prieten cu masina la revizie, a lasat-o acolo iar cand a luat-o a avut surpriza sa constate ca unele piese nu erau ale lui-aratau mult ma folosite-zgariate, ca sa nu mai vb. ca i-au spus ca au inlocuit catalizatorul iar el era acelasi-daca nu se uita ramanea cu el). Mircea bujiile sunt cele date de tine ptr. motorul de 1.4 16 - ngk BKR6E-11 Made in France.Nu mai am probleme cu Mil-ul. Multumesc ptr. intentia de a ma ajuta.Sper sa ma revansez. Cip Link to comment
puchi Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Tolin !.pozele cu capacul sigurante interior .Si ramane aceasi rugaminte.Mersii Link to comment
closchkutza Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 (edited) Siguranta este aia, pe care o aveai scoasa pe pagina din urma. Scrie clar ECM ca desenul ala de pe capac. Edited April 15, 2008 by VAXXi Link to comment
puchi Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 (edited) Multumesc dar scrie E.C.U .Banuiesc ca este siguranta de la E.c.m .Dar o intrebare nu strica ,si mai ales de la un cunoscator Edited April 15, 2008 by VAXXi Link to comment
tolin Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 @puchi > au fost colegii mai rapizi si ti-au raspuns. Link to comment
Satori Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 ECU - Engine Control Unit ECM - Electronic Control Module ECM poate sa stocheze si alte chestii, nelegate de motor. Eu asa inteleg. Oricum, in cazul nostru, e aceiasi mancare de peste. Link to comment
Tommy Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 (edited) @cipriannichita, Curata-i admisia si verifica eventual cu alt iac daca tot nu merge. Edited April 15, 2008 by Tommy Link to comment
ciprian_nichita Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 @cipriannichita, Curata-i admisia si verifica eventual cu alt iac daca tot nu merge. 1. Cum anume procedez ca sa-i curat admisia?(ce anume trebuie sa curat?) 2. De unde cumpar IAC care sa se potriveasca? (merge si de Cielo?) 3. Ma intreb daca nu poate sa fie de la benzina?(EFIX 95) Link to comment
Tommy Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=240224 Link to comment
ciprian_nichita Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=240224 Multumesc dar crede-ma ma depaseste.Inafara de curatat IAC-ul nu stiu sa mai fac ceva.Poate s-o indura cineva sa-si faca ''mila'' de mine si cand are drum prin Slobozia sa treaca pe la mine , in rest...toate cele bune. Cip Link to comment
lupulnebun Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 (edited) Am avut si eu probleme cu celebrul beculet galben. Cu ajutorul lui Satori am detectat p1403, adica egr. Tolin spunea ceva mai sus (pag. 46 parca) ca la modelele de 1.2 nu s-a intalnit. Sunt "fericitul" posesor al P1403. Cred ca problema se datoreaza mersului meu subturat... Sper sa nu se mai aprinda. Multumiri cu aceasta ocazie lui Satori ca mi-a stins beculetul. Edited April 17, 2008 by lupulnebun Link to comment
ovi_jer Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 (edited) P1403 adica valva EGR .Daca tot ai citit ce a scris tolin poate ti-ai dat seama ca trebuie sa verifici mufa de la valva EGR nu? Edited April 17, 2008 by ovi_jer Link to comment
lupulnebun Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 (edited) P1403 adica valva EGR .Daca tot ai citit ce a scris tolin poate ti-ai dat seama ca trebuie sa verifici mufa de la valva EGR nu? Verificat, arata bine (parerea mea), suflat, curatat, infipt bine de cateva ori, sters eroarea, facut 8 km pana acasa si pana acum ok. Ramane sa ma invat cu mersul, eu obijnuit fiind sa merg ceva mai subturat. *-EGR - am modificat mai apoi, scuze Edited April 17, 2008 by lupulnebun Link to comment
tolin Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 (edited) ...Tolin spunea ceva mai sus (pag. 46 parca) ca la modelele de 1.2 nu s-a intalnit. Sunt "fericitul" posesor al P1403... Gresit, Tolin a zis ca eroare P300 n-o sa gasiti la motorul de 1,2L. Eroarea de mufa EGR este normala, la ce de kkt este mufa aceea. Trebuie s-o bagi si apoi s-o tragi sa vezi ca a ramas cuplata. Din seria: "Daca nu v-am spus-o, v-o repet". - mai repede gasiti eroare de EGR sau altceva, decat sa gasiti eroare de misfire pe motorul de 1,2L. Edited April 18, 2008 by tolin Link to comment
lupulnebun Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 "Trebuie s-o bagi si apoi s-o tragi sa vezi ca a ramas cuplata." Daca ar trebui sa faca tzac* cand o bagi, la mine nu a facut. * - scuzati cuvantul dar daca scriam tac nu se intelegea Link to comment
v_boldeanu Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Gresit, Tolin a zis ca eroare P300 n-o sa gasiti la motorul de 1,2L. Eroarea de mufa EGR este normala, la ce de kkt este mufa aceea. Trebuie s-o bagi si apoi s-o tragi sa vezi ca a ramas cuplata. Din seria: "Daca nu v-am spus-o, v-o repet". - mai repede gasiti eroare de EGR sau altceva, decat sa gasiti eroare de misfire pe motorul de 1,2L. pt a-rezolva problema aditiv metabond megalene.crede-ca ca nu e minciuna.astept o multumire dupa ce-l folosesti! Link to comment
tolin Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 (edited) Despre care problema vorbesti, misfire ? 1- misfire nu se rezolva cu aditivi; 2- sunt destui aditivi pe piata, cu marci inregistrate, produse de catre firme de renume care se supun tuturor regulilor comerciale; 3- si despre Caritas sau FNI mi s-a spus acelasi lucru; 4- eu m-am straduit toata viata sa nu fac ce fac altii, in niciun domeniu, pe cat am putut; 5- in cazul acesta pot sa ma abtin. Edited May 8, 2008 by tolin Link to comment
MUSTCRISTI 1 Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 masina noua,2008,aveo de 1,4. Alimentat numai ci CO 95. Hai sa vad cum merge cu CO 98 de la Petrom. Ajung in PECO, alimentez, dau o cheie, motorul porneste fara probleme dar turatia a crescut de parca am pornit cu piciorul pe acceleratie. Dupa cateva secunde bune turatia a scazut pe la 1000. Nu mi s-a mai intamplat. Ce credeti? Link to comment
rm.popa Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Aveai piciorul pe frână? Sau ai rotit volanul imediat după pornire? Link to comment
starsteel Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 I-a placut ca era bautura mai "tare", important e sa nu i se urce la cap. Eu unul am tinut-o pana acum numai cu 95 conform recomandarii din cartea tehnica...in peste 8000 km nu a facut nicio figura. Sper sa ma tina cat mai mult. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now