Jump to content

Aprindere MIL - Engine Check


Recommended Posts

@Ciprian

Ai lasat masina in service de pe o zi pe alta sau macar de dimineata pana la sfarsitul programului pentru a putea aduce motorul in conditia de "rece"?

Daca nu, cum te astepti sa gaeasca ceva cei de acolo? Nu vei avea rezultate mai bune nici daca vii in Bucuresti pentru 2 ore.

Daca simptomul descris (instabilitate la rece) este sistematic (asa cum rezulta din descrierea ta) este imposibil ca acesta sa nu "lase urme" masurabile, dar in conditiile in care se manifesta. Chiar si un contact imperfect in conector, daca asta ar fi cauza, trebuie sa dea un rezultat "instabil" pe scanner.

Edited by Abram Burel
Link to comment
DA.

Am facut tot ceea ce tinea de mine sau de cei de la service(atat cat au putut sau stiut).Am pus bujiile care mi le-ai recomandat respectiv NGK.Am scimbat toate filtrele, curatat IAC, facut reset, Idle Learn, nu mai stiu ce sa mai fac;de aceea apelez la cunostintele voastre in acest domeniu.

La profilul tau nu scrie ce motor ai. Uite aici codurile bujiilor ngk pentru Kalos:

Motor 1.2 - NGK BPR5EY-11

Motor 1.4 - NGK BPR6ES

Motor 1.4 16V - NGK BKR6E-11

Daca corespund cu ce ai tu, cand vin la Slobozia iau legatura cu Sergiu si dau de tine.

Link to comment
La profilul tau nu scrie ce motor ai. Uite aici codurile bujiilor ngk pentru Kalos:

Motor 1.2 - NGK BPR5EY-11

Motor 1.4 - NGK BPR6ES

Motor 1.4 16V - NGK BKR6E-11

Daca corespund cu ce ai tu, cand vin la Slobozia iau legatura cu Sergiu si dau de tine.

 

Abram_Burel masina nu am lasat-o la service deoarece nu am incredere in ei(A fost un prieten cu masina la revizie, a lasat-o acolo iar cand a luat-o a avut surpriza sa constate ca unele piese nu erau ale lui-aratau mult ma folosite-zgariate, ca sa nu mai vb. ca i-au spus ca au inlocuit catalizatorul iar el era acelasi-daca nu se uita ramanea cu el).

 

Mircea bujiile sunt cele date de tine ptr. motorul de 1.4 16 - ngk BKR6E-11 Made in France.Nu mai am probleme cu Mil-ul.

 

Multumesc ptr. intentia de a ma ajuta.Sper sa ma revansez.

 

Cip

Link to comment

ECU - Engine Control Unit

ECM - Electronic Control Module

 

ECM poate sa stocheze si alte chestii, nelegate de motor. Eu asa inteleg.

Oricum, in cazul nostru, e aceiasi mancare de peste.

Link to comment
@cipriannichita, Curata-i admisia si verifica eventual cu alt iac daca tot nu merge.

 

 

1. Cum anume procedez ca sa-i curat admisia?(ce anume trebuie sa curat?)

2. De unde cumpar IAC care sa se potriveasca? (merge si de Cielo?)

3. Ma intreb daca nu poate sa fie de la benzina?(EFIX 95)

Link to comment

Am avut si eu probleme cu celebrul beculet galben. Cu ajutorul lui Satori am detectat p1403, adica egr.

Tolin spunea ceva mai sus (pag. 46 parca) ca la modelele de 1.2 nu s-a intalnit. Sunt "fericitul" posesor al P1403.

Cred ca problema se datoreaza mersului meu subturat... Sper sa nu se mai aprinda.

Multumiri cu aceasta ocazie lui Satori ca mi-a stins beculetul. :osanale:

Edited by lupulnebun
Link to comment
P1403 adica valva EGR .Daca tot ai citit ce a scris tolin poate ti-ai dat seama ca trebuie sa verifici mufa de la valva EGR nu?

Verificat, arata bine (parerea mea), suflat, curatat, infipt bine de cateva ori, sters eroarea, facut 8 km pana acasa si pana acum ok.

Ramane sa ma invat cu mersul, eu obijnuit fiind sa merg ceva mai subturat.

 

*-EGR - am modificat mai apoi, scuze

Edited by lupulnebun
Link to comment
...Tolin spunea ceva mai sus (pag. 46 parca) ca la modelele de 1.2 nu s-a intalnit. Sunt "fericitul" posesor al P1403...

Gresit, Tolin a zis ca eroare P300 n-o sa gasiti la motorul de 1,2L. Eroarea de mufa EGR este normala, la ce de kkt este mufa aceea. Trebuie s-o bagi si apoi s-o tragi sa vezi ca a ramas cuplata.

 

Din seria: "Daca nu v-am spus-o, v-o repet".

- mai repede gasiti eroare de EGR sau altceva, decat sa gasiti eroare de misfire pe motorul de 1,2L.

Edited by tolin
Link to comment
  • 3 weeks later...
Gresit, Tolin a zis ca eroare P300 n-o sa gasiti la motorul de 1,2L. Eroarea de mufa EGR este normala, la ce de kkt este mufa aceea. Trebuie s-o bagi si apoi s-o tragi sa vezi ca a ramas cuplata.

 

Din seria: "Daca nu v-am spus-o, v-o repet".

- mai repede gasiti eroare de EGR sau altceva, decat sa gasiti eroare de misfire pe motorul de 1,2L.

 

pt a-rezolva problema aditiv metabond megalene.crede-ca ca nu e minciuna.astept o multumire dupa ce-l folosesti!

Link to comment

Despre care problema vorbesti, misfire ?

1- misfire nu se rezolva cu aditivi;

2- sunt destui aditivi pe piata, cu marci inregistrate, produse de catre firme de renume care se supun tuturor regulilor comerciale;

3- si despre Caritas sau FNI mi s-a spus acelasi lucru;

4- eu m-am straduit toata viata sa nu fac ce fac altii, in niciun domeniu, pe cat am putut;

5- in cazul acesta pot sa ma abtin.

Edited by tolin
Link to comment

masina noua,2008,aveo de 1,4. Alimentat numai ci CO 95.

Hai sa vad cum merge cu CO 98 de la Petrom.

Ajung in PECO, alimentez, dau o cheie, motorul porneste fara probleme dar turatia a crescut de parca am pornit cu piciorul pe acceleratie. Dupa cateva secunde bune turatia a scazut pe la 1000. Nu mi s-a mai intamplat.

Ce credeti?

Link to comment

I-a placut ca era bautura mai "tare", important e sa nu i se urce la cap. :P

Eu unul am tinut-o pana acum numai cu 95 conform recomandarii din cartea tehnica...in peste 8000 km nu a facut nicio figura. Sper sa ma tina cat mai mult.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...