Datenshi Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Aoleo Starsteel, si aici dau de tine? Chiar daca e recomandat 95, n-are cum sa-i dauneze aia de 98. Link to comment
starsteel Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Aoleu rapidistule iar ati ratat Liga...daca puneti mana pe Boloni v-ati scos, deveniti favoriti sezonul urmator. Bine ai venit pe forum iti doresc sa nu te regasesc niciodata printre cei care plang pe la "probleme tehnice" sau de orice natura. Link to comment
puchi Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Bai frate ale naibi supape (MIL,aprins ).Doi Brasoveni cu masini aveo 1,4 cumparate in 2006 au programare la schimbare supape .Au umblat saracii de n ori la asa zisii meseriasi de la reprezentante .Solutia schimbare supape . Link to comment
wwillym Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Se poate stii odata si pt todeauna care loturi sufera de problema supapelor, sau de la ce data incepand nu mai sunt probleme cu supapele... sau problema este inca nerezolvata? Sau... defapt "problema supapelor", nici ni exista? Supapele noi cu care le schimba sunt diferite de cele vechi? Link to comment
tolin Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Daca exista un lot si o vina a producatorului, nu s-ar fi facut recall ? Link to comment
Alex.T Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 M-am interesat si eu ce este cu aceste supape "noi". Ele provin de la noile motoare care vor fi introduse anul acesta pe Aveo. Link to comment
Mircea Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Postul acesta cred ca l-ati sarit unii dintre voi: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=337224 Un alt exemplu este fosta masina a lui Satori, care n-a vazut MIL aprins cat a fost la el, in schimb a beneficiat din plin de cand e la jinx... Link to comment
perfidus Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Mie mi-e foarte clar ca e de la user, insa foarte multi merg asa ai cu alte marci de masini si alea nu-s chiar asa de sensibile sau, ma rog, sunt mai tolerante (pica mai greu si fara preaviz, vezi exemplul aluia cu Dacia cu pistoanele si segmentii catraniti care s-a trezit cu compresie zero si benzina in baia de ulei). Dar fiindca solutia e asa de simpla, educarea userului, nu stiu de ce la service spun doar "mergeti mai turat" fara sa li se faca si o demonstratie. Poate ca unii nu stiu ce inseamna turat, posibil sa creada ca peste 2000 rpm inseamna turat. Link to comment
DevBreak Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 (edited) Salut.. ia ca ma bag si eu... Educarea userului da ff multe batai de cap pt ca de cele mai multe ori nu pricepe(ori nu vrea, ori nu poate, ori nu vrea sa accepte). Am asemenea exemple pe langa mine si ma trezesc ca la 3500 cu a III ma intreaba "dece ii dai in gusa asa ce ai cu ea saraca" WTF? Chiar si dupa explicatii indelungi si argumentari si mai ales demonstratii cu depasiri plecate din 3500 facute in scurt tot nu vrea sa "intelege <<care este>>". Cel mai deschisi la aceasta "schimbare de mers" <turat> sunt tinerii si cei care au ceva cunostinte despre cum ar trebui sa traga motorul .. insa intram in altra sfera... ma opresc aici @mazzy4you Au facut supape pentru subturangii ... sa nu se mai depuna mizeria pe ele pt ca nu li se asigura autocuratarea ... In concluzie daca nu vine Mahomed la munte vine muntele la Mahomed Edited May 22, 2008 by DevBreak Link to comment
tolin Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Poate n-ati inteles, fenomenul de misfire apare si atunci cand tragi de un motor rece. Depunerile pe bujii si pe supape sunt, doar, efectul. Nu mai comparati cu alte motoate, mai ales non-euro. Daca combustia este buna si carbonul se combina cu cine stie el (H si/sau O2) atunci nu are ce sa se depuna, indiferent in ce regim folosesti motorul. Link to comment
perfidus Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Daca zici de exemplul meu cu Dacia cu motorul varza, era vorba de Logan (Euro 3). Omul se jura ca nu i-a facut masina nici o problema pana la incident. Dar la cum aratau pistoanele alea, nu-mi vine a crede. Link to comment
DevBreak Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Cred ca este de la sine inteles ca nu dai dupa el decat dupa ce a ajuns la temperatura normala de functionare Link to comment
closchkutza Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Sper sa nu fiu Off-topic, dar de exemplu, la un matiz, nu ai cum sa nu te dai la el chiar si atunci cand este rece, adica, oricum trebuie sa te duci pana aproape de 4000rpm pentru a schimba treapta, nu-i asa? Link to comment
tolin Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 ... Daca zici de exemplul meu cu Dacia cu motorul varza, era vorba de Logan (Euro 3). Loganul, din zgarcenia frantuzeasca si dintr-o fericita idee, n-are electro-valva EGR, deci, nu raceste cilindrul stricand calitatea amestecului carburant. In plus, Renault a stat tot timpul bine la capitolul aprindere. Acum ramane un dar, cat rezista un catalizator de Logan ? Link to comment
VFX Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 ...cat rezista un catalizator de Logan ? Cat garantia! Pe bune? Doar atat dau garantie? Durata Garanţiei pentru Dacia Logan în România- Garanţie tip A : 18 luni fără limită de kilometri, pentru vehiculele comercializate persoanelor fizice, precum şi persoanelor juridice care procură vehiculele pentru nevoi proprii. - Garanţie tip B : 12 luni, în limita a 50 000 km, pentru vehiculele procurate pentru activitatea de TAXI sau SCOALĂ DE ŞOFERI. Link to comment
matias Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Acum ramane un dar, cat rezista un catalizator de Logan ? Va spun eu. Foarte mult. Adica cel putin 200K in contitii de taxi in Bucureti. Link to comment
perfidus Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Asta cu lipsa EGR la Logan chiar nu o stiam. Si cum > fac sa scoata noxele pe Euro4? Link to comment
diablo Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 salut..am un aveo de 1,2..am facut 9000 km si masina a mers perfect pana astazi cand s-a aprins martorul de motor.Am fost la service au resetat calculatorul si mi-au spus sa merg cu ea mai turata ca nu sunt probleme. PE FISE AM CITIT EROARE -P300-ce inseamna asta ,ca mai sus scrie ca la 1,2 nu da aceasta eroare...masina nu are nici-o simptoma chiar merge foarte bine ... Link to comment
puchi Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 (edited) Rugam un cunoscator.Ce este eroare P300?. Edited June 16, 2008 by puchi Link to comment
VFX Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 este P0300 nu P300 si A code P0300 may mean that one or more of the following has happened: * Faulty spark plugs or wires * Faulty coil (pack) * Faulty oxygen sensor(s) * Faulty fuel injector(s) * Burned exhaust valve * Faulty catalytic converter(s) * Stuck/blocked EGR valve / passages * Faulty camshaft position sensor * Defective computer Link to comment
starsteel Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Gasesti destule pe aici despre acest subiect, probabil mersul subturat e principala cauza a problemei...eu m-am ferit de ea pana acum, 11500km, schimband vitezele la 3000rot/min si necoborand niciodata sub 2000rot/min. Link to comment
Tommy Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Nu-s cunoscator.. dar despre astea s-a tot vorbit, asa ca iti spun si eu ce mai retin . Random misfire. Schimba bujiile, baga Gunk si da-i talpa ) Altfel.. trebuie la supape un pic (desi la 1.2 nu prea cred) Link to comment
puchi Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 (edited) Po300!. La motor de 1,2 ? .Curios ,mers subturat .Maetre! tu ce zici ? Edited June 16, 2008 by puchi Link to comment
starsteel Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 ...Altfel.. trebuie la supape un pic (desi la 1.2 nu prea cred) Din respect pt. eventuala problema a colegului nostru de forum chiar nu merge asta care se hlizeste. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now