Jump to content

Aprindere MIL - Engine Check


Recommended Posts

Pai sincer cred ca de luni voi merge din service in service sa insist poate undeva voi fii primit, mi se pare ca astia de la service-uri cred ca eu glumesc cand vin cu masina, poate ca sunt mai mic ( 19 ani neimpliniti ) ei cred ca am chef de glume ? Mi se pare destul de serioasa treaba si sper sa o rezolv cumva, daca nu pe saptamanile viitoare dau o fuga in bucuresti si gasesc eu 2-3 service-uri s-o rezolv cumva. O seara buna tuturor.

Link to comment
.. :( unde am gresit in tot ce am facut,

 

In primul rand la ora la care ai adaugat postul se tinea intalnirea saptamanala Chevrolet de la care ai absentat. Uneori si cel de sus mai da cu parul, mai un glonte de cauciuc sau un MIL, ca asa e viata prin Constanta zilelor noastre. [-O<

Link to comment
In primul rand la ora la care ai adaugat postul se tinea intalnirea saptamanala Chevrolet de la care ai absentat. Uneori si cel de sus mai da cu parul, mai un glonte de cauciuc sau un MIL, ca asa e viata prin Constanta zilelor noastre. [-O<

 

:o fftopic: Te cred ca am absentat de fapt nici nu am stiu ca se tine o intalnire, nici unde,mai multe detalii.. abia acum citeam despre intalnirile din Constanta, dar sunt nou venit, nu ma pot baga in seama pur si simplu .. hop si eu. :rolleyes:

Legat de acel MIL, sper sa ma rezolve cineva zilele viitoare pe la vreun service sa nu stau sa tot incerc eu diverse posibilitati, revin cu amanunte cu ce rezolv pe parcurs.

Link to comment

Daca ai varsta de zici, inseamna ca masina a mai fost condusa si de altcineva, ceea ce poate sa conteze, desi, avand in vedere ca probabil ai primit-o "fara bec" si acum... are, inseamna ca tu contezi mai mult.

Pentru varsta respectiva insa, pari cam suparat :)

Link to comment

Prea suparat nu sunt din cauza asta insa, am o grija pentru el, ca pot sa conduc la fel de bine si cu el aprins, masina inainte a fost condusa de fratele meu si da, am primit-o fara beculetul galben aprins, prima data cand s-a aprins ma deplasam pe un drum de piatra cubica.. cred ca e vorba de vreun senzor rebel in toata treaba asta.

 

 

:o fftopic: Tot mai frumos e pe atv.. dar imi place si masina dat fiind faptul ca, cu ea umblu mai mult.

Edited by nightmare
Link to comment
:o fftopic: Te cred ..., dar sunt nou venit, nu ma pot baga in seama pur si simplu .. hop si eu.

 

He he amice, chiar asa se si face. Doar nu suntem cavalerii templieri si musai sa treci cine stie ce ritual sa putem bea un frappe impreuna, cautand solutii problemelor legate de masini. Si chiar altora legate de acest mic club litoral. :thumbl:

Edited by safari hunter
Link to comment
He he amice, chiar asa se si face. Doar nu suntem cavalerii templieri si musai sa treci cine stie ce ritual sa putem bea un frappe impreuna, cautand solutii problemelor legate de masini. Si chiar altora legate de acest mic club litoral. :thumbl:

 

:o fftopic: Am inteles acum, daca stiu de intalniri si pot sa ajung, vin sa va cunosc cu cea mai mare placere. Ramane ca de maine sa scap de acel check engine si de restul ma ocup usor usor.. O zi buna.

Link to comment

Salut!

 

Reapar si eu si fac un update rapid, dupa care citesc ce mi-a indicat Abram Burel (Multumesc.).

 

Am facut zilele astea aproape 1000 km: Buzau-Bucuresti-Buzau-Siriu(munte-serpentine)-Buzau. Timp in care martorul si-a tot batut joc de mine. :)

 

Ramasesem deci la MIL aprins, rezervor aproape gol (probabil mai putin de 7 litri de Lukoil 95 - scazuse bine de ultima liniuta). Am pus 25 litri de Efix 95 si a disparut MIL-ul.

Am pornit cu voie buna si dupa nici 3 km intr-un moment cand tragea sa urce un pod, a aparut iar MIL.

Am mers vreo 80 de km cu MIL aprins, am oprit pt. 2 minute, iar am pornit. MIL iar a disparut.

 

N-a mai aparut apoi decat cand indicatorul de benzina scadea spre jumatate. Am mai facut vreo 150 km, tot cu MIL aprins. Am bagat iar Efix 95, iar a disparut MIL.

 

Si tot asa. Acum iar sunt cu rezervorul aproape gol (la ultima liniuta) si merg prin oras cu MIL aprins de cateva zile.

 

Mentionez ca motorul nu mai "moare" ca inainte, incat sa apara toti martorii si etc. De cand a inceput sa bantuie MIL n-a mai murit niciodata motorul.

 

Serios acum, ce sa fac? O sa incerc sa merg numai cu rezervorul plin peste 75%. Cum fac 100 km, cum fac plinul. Sa vad ce zice.

Totusi, experimentez, cat experimentez, dar n-ar trebui sa ma duc la service mai bine? Sau ce sa-i fac?

 

Offtopic: Masina e luata prin leasing si in 2 saptamani expira RCA-ul. Se ocupa ei si anul asta, sau trebuie sa-i fac eu? Ca factura nu mi-a venit deocamdata si astfel pe 24 septembrie voi fi practic fara RCA.

 

Multumesc tuturor si va urez o toamna frumoasa! :)

Edited by darwi.odrade.atreides
Link to comment

:o fftopic: Eu am masina luata tot in leasing insa RCA-ul si CASCO le platesc eu separat. Depinde cum a fost specificat in contractul de leasing.

 

@darwi.odrade.atreides: Daca ai avut MIL aprins eroarea ramane stocata chiar daca s-a stins beculetul. Cel mai bine este sa faci un drum la service sa vada despre ce este vorba si eventual sa-ti dea codul de eroare. Daca ai acel cod sigur iti pot spune cativa colegi forumisti despre ce este vorba chiar daca cei de la service iti vor spune ca nu este nimic.

Link to comment
Totusi, experimentez, cat experimentez, dar n-ar trebui sa ma duc la service mai bine?

Mergi la service şi află codul, astfel poţi alfa cu exactitate (de)unde e problema.

 

@puchi

Şi ce ar rezolva astfel (scoţând borna de la baterie vreo 3-4 ore)? :rolleyes:

Edited by EM!L
Link to comment

Hai sa zicem si ca nu stim ce valoare au condensatorii. Prin urmare sa incercam sa calculam. Sa presupunem pentru simplitate un curent de descarcare constant de 0,1 mA. Poate fi rezonabil (ba chiar prea mare, daca ne gandim ca in "repaus" se alimenteaza doar niste memorii amarate, oricum, presupunerea referitoare la constanta e falsa ;) ). Presupunem de asemenea ca la 0V tensiune in instalatie nu mai misca nimic. Folosim formula:

delta V = (I/C) * delta t

in care:

delta V = 12V (pentru simplitate)

delta t = 3600 secunde (sa presupunem ca ajunge o ora)

I = 10 la minus 4 (cum ziceam)

Rezulta ca ar trebui un condensator de 30.000 microfarazi. Asa ceva e greu de gasit prin masina (evident, daca nu am uitat faradul pe care l-am pus in portbagaj pentru statia audio de maaare putere.

 

E adevarat, scoaterea sigurantei te scuteste de grijile altor aparate de prin masina. Cum spunea un coleg de pe forum, s-ar putea obtine rezultate uimitoare daca pui una noua in loc :D

Link to comment

Va salut, am fost ieri la Kamsas ( dealer`ul Chevrolet ) din Constanta sa ma interesez de un schimb de distributie al masini ( cureaua de distributie, cureaua alternatorului, pompa de apa si un intinzator ) am ramas surprins de preturile lor, se anunta un total de 645 lei la toate piesele plus manopera 350 lei. Am hotarat sa mai incerc si in alta parte, am fost la Tracom ( pe Lapusneanu aproape de City Park ) acolo toate piesele faceau un total de 303 lei plus manopera la service-ul lor inca 330-350 lei cu programare. Am mers la un magazin cu piese originale de pe poporului si acolo piesele faceau in total 330 lei, iar service`ul il reprezenta un mecanic de cartier. In final am mers pe Theodor Burada la Autoparts unde toate piesele fac in total 311 lei si service`ul 150-180 lei, tot la ei m-am si programat pentru schimb (cei de acolo imi ofera garantie pe piese si pe lucrare). Maine ma duc sa schimb distributia la masina, am programat-o si la testerul lor ( de la Autoparts ) sa aflu codul de eroare ( la ei costa 50 lei o diagnosticare in timp ce la kamsas 150 lei o diagnosticare doar, si 80 lei diagnosticarea pe langa care se adauga si o eventuala reparatie obligatoriu). Am fost lamurit inca odata la kamsas ca acea eroare e de la benzina si nu exista senzori de niciun fel care sa influenteze ceea ce indica el. Ramane de vazut ce rezolv maine si ce cod de eroare imi vor da acolo, daca obtin codul unde pot afla de la ce provine, exista vreun manual ceva? Rog a se modifica unde se considera reclama si imi cer scuze totodata. O zi buna tuturor.

Edited by nightmare
Link to comment

A mai fost odata schimbata la 35000 km din cate stiu, asa mi-a spus fratele meu.. Astazi am verificat masina a implinit 70101 km si am hotarat s-o schimb. O sa aflu codul maine. O seara buna toata lumea. :D

Link to comment

Va salut, am venit de la service mai devreme, MIL-ul este aprins din cauza erorii: P0135 ( cica ar fii o sonda lambda, care indica ceva eronat, insa ea ar functiona corect) mi-au dat reset acolo, iar dupa un drum de 2 km, martorul s-a aprins iar.. :spumelagura: Solutii pentru asta stie cineva? Cei de acolo mi-au zis ca motorul nu e afectat cu nimic de asta si nu mai este nicio alta eroare. O zi buna tuturor.

Edited by nightmare
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...