vio Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Fratilor luminati-ma.Am achizitionat de curand un automobil chevrolet kalos si se pare ca am o problema tehnica cu compresorul de AC. Am sperat totusi ca este doar o problema mai simpla,adica o lipsa de freon de ex.dar,........... .Luminati-ma cumva ce probleme pot fi si mai ales cat ma costa un compresor nou??? Link to comment
tolin Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 (edited) Problema-i tehnica sau comerciala, sa stiu daca sa mut topicul ? Din ce ai scris pana acum, locul lui este la piese. Edited October 16, 2007 by tolin Link to comment
vio Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 Problema-i tehnica sau comerciala, sa stiu daca sa mut topicul ? Din ce ai scris pana acum, locul lui este la piese. e problema tehnica ,masina are 3 ani 1 Link to comment
Abram Burel Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Pai, care-i problema? Ce face, ce nu face, etc. Link to comment
zack Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Pai si ce problema tehnica are compresorul ? Nu functioneaza deloc, scoate zgomote, ...? Link to comment
vio Posted December 29, 2007 Author Share Posted December 29, 2007 Pai, care-i problema? Ce face, ce nu face, etc. La Multi Ani! S-a elucidat misterul,am fost cu masina la service la Mercedes si mi-au spus ca am condensorul de Ac.spart. .Am intrebat la reprezentanta la Chevrolet cat ma costa unul nou si era sa fac infarct.2.300 Ron.Am comandat insa unul pe internet la un depozit de piese auto din Bucuresti cu 400 ron,va dati seama ce diferenta enorma,si e si original Made in Korea Link to comment
Lucian M Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 2300 ron un amarat de radiator de AC?! Pai pentru matiz, condensor original intre 5 si 7 mil, sub licenta- 4 mil. Au astia din service o vrajeala pe ei... Link to comment
Razv Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Deci nu am inteles mai nimic din threadul asta ... Link to comment
Lucian M Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Lasa, bine ca si-a rezolvat problema. Tatal meu nu a mai folosit AC- ul de cateva luni si azi am constatat ca... nu mai baga aer rece. Sper sa nu se fi uscat/crapat garniturile torice. La mine functioneaza perfect- dar saptamanal il folosesc macar 5-10 minute. Link to comment
Razv Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Nici eu nu l'am folosit de ceva timp ... azi il pornesc Link to comment
dadu1976 Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Am incercat azi sa pornesc ac-ul si nu a mers. LEDUL se aprinde da nu se aude tacul ala pe care il face cand porneste. Afara erau -8 grade. Link to comment
starsteel Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Din cate stiu nici ac-ul de apartament nu functioneaza cand temperatura e mai jos de -7 grade, parca asa am citit in cartea tehnica. Link to comment
MCojo Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Lasa masina sa ajunga la temperatura normala de functionare si va cupla si a/c-ul. Link to comment
Razv Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Stiam ca daca e foarte frig afara nu'l cupleaza... Link to comment
MCojo Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Incearca si ai sa vezi. La mine cupleaza. Link to comment
wwillym Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Este un senzor de temperatura montat pe vaporizator, care comanda decuplarea AC, in cazul in care temperatura lui scade sub 2-3 grade C, pentru a preveni depunerea de gheata pe vaporizator. Deci la -8 grade senzorul nu o sa permita pornirea AC. Link to comment
Lucian M Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Am venit de la drum mai lung si am vrut sa pornesc AC-ul- NU a pornit. L-am sunat pe Ovi_jer si mi-a spus ca e normal. Nu ma speriasem, oricum, cand am vazut ca nu porneste. BTW: masina e in garantie: de ce mi-as face griji? Link to comment
MCojo Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 In Constanta la -3 ; -5 grade cu kalosul incalzit prin oras cam jumatate de ora, compresorul a pornit fara probleme. Link to comment
dadu1976 Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 eu eram dupa 1 ora de mers si nu a pornit Link to comment
Lucian M Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 MCojo- la mine rau pe usor -15 grade, deci nu cred ca ar fi pornit de vreo culoare (era pe seara, pe la 6-7). Link to comment
VFX Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Mie mi-l porneste dezaburirea automat (compresorul A/C), la orice temperatura exterioara... OFF: de ex. si pe AUTO dupa un timp de rulaj, si la temp. sub 0gr.C daca in interior s-a uscat prea tare aerul, porneste compresorul sa regleze umiditatea. Mi s-a intamplat si in oras si la drum lung. Link to comment
Abram Burel Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Cand mergi prin oras, temperatura in compartimentul motor se ridica (caldura de la motor estem, curenti de aer frontali nu prea). In schimb cand mergi la drum lung situatia se mai schimba Link to comment
ovi_jer Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 La -8 grade presiunea in sistemul AC este de 105Kpa si compresorul nu mai porneste.Daca butonul de pornire este apasat sau comanda din climatronic este activata in mers dupa ce compartimentul motor s-a incalzit presiunea mai creste si atunci este posibil sa porneasca compresorul. Link to comment
Salex Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 ... la temp. sub 0gr.C daca in interior s-a uscat prea tare aerul, porneste compresorul sa regleze umiditatea ... Iti porneste daca umiditatea din interior e prea mare, tocmai ca sa iti usuce aerul, nici intr-un caz nu iti porneste ca sa iti umezeasca aerul. Link to comment
VFX Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Iti porneste daca umiditatea din interior e prea mare, tocmai ca sa iti usuce aerul, nici intr-un caz nu iti porneste ca sa iti umezeasca aerul. Caldura de obicei usuca aerul, mai ales in masina unde nu ai surse care sa ti-l umidifice... (cel putin asa cred)... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now