Jump to content

Black Beauty


Mircea

Recommended Posts

Am comandat alte faruri :) Vreau sa le pastrez pe cele originale pentru vreun ITP mai nabadaios :D De facut, e destul de simplu o data ce ai demontat sticla, necesita atentie, migala, primer, vopsea, banda de izolat. Farurile trebuie sa-mi soseasca in maxim 2 saptamani. Si daca tot dau sticla jos o sa pun si lupe scurta/lunga, iar in oglinda folosita acum pentru lunga am sa pun un becoled alb cu scop de DRL ;)

Link to comment

Eu prefer varianta cu sigla Chevy... Chestia cu interiorul farurilor negru mat ma bate si pe mine gandul, dar din lipsa de timp nu am pus-o in aplicare...

Link to comment

Facem Mirceo tot ce-ti bubuie prin cap dar sa nu dai in partea aialalta, adica in partea cu kitch-ul .

Farul merge vopsit negru DAR foarte greu, trebuie slefuit cromul ca sa prinda vopseaua, munca de chinez batran dar iese pana la urma .

Link to comment
  • 2 weeks later...

Well, news! Becuri clare la semnal (lumineaza galben, nu sunt insa multumit de culoare, cat de curand voi pune Philips Silver vision), stergatoare de parbriz fara rama, jantele montate, cu valve ascunse si antifurturi, grila fata modificata :D Cum am facut-o va spun la tuning lacetti :) . Tot la capitolul imbunatatiri intra un alt scaun pentru Steff, adaptat varstei si greutatii lui.

Enjoy:

martie2009_031.jpg martie2009_020.jpg

martie2009_021.jpg martie2009_030.jpg

martie2009_079.jpg martie2009_080.jpg

 

Iata si opera unui mare bou:

martie2009_027.jpg martie2009_028.jpg

Pentru astea, cu ajutorul total neprogramat al unui coleg de forum -inspector de daune- care a vazut masina la constatare, am sa ajung in cursul lunii aprilie la vopsitorie...

Link to comment
Pentru astea, , am sa ajung in cursul lunii aprilie la vopsitorie...

 

Crezi ca merita efortul pentru 2 zgarieturi?

Si eu imi faceam sange rau, cand au inceput sa apara pe masina, luata de noua...

Dar asta e tara in care traim :grumpy:

 

Eu le rezolv cu pensula, si putina vopsea din tub.

Link to comment

Mircea, stiu ca ti-ai pus xenoane de 35 W. Cum e cu ele? Sunt deranjante rau?

 

Mie cu alea de 55 W mi-au umplut frigiderul ceilalti participanti la trafic, asa ca le-am dat momentan jos si am pus becuri. In plus nu am vrut sa ma risc pe international cu ele. O sa le pun iar zilele astea... dar m-ar bate gandul la un downgrade la 35W ca sunt prea nesimtite cele de 55W.

 

Probabil o sa iau niste becuri de 35W de la Bogdan zilele urmatoare si le pastrez pe astea de 55W pe post de bibelou. :)

Link to comment

Foarte frumoasa cu noile jante!

Mare bou ala cu zgarieturile. Balanel, nu-ti face griji, aici in Belgia e mai frumos, o gasesti lovita, nu numai zgariata...

Nu crezi ca ar fi mai bine cu pensula si polish dupa pe locul respectiv, cum zice balanel?

Link to comment

Stergatoarele sunt Victor da, si sterg bine. Am avut altele inainte, nu mai retin numele care pe lacetti n-au sters deloc. Inainte sa le arunc am facut o proba cu ele pe Fiat si surpriza, stergeau perfect!

Balanel, o vopsesc, in primul rand pentru ca iese nasol cum zici tu, si apoi pentru ca am casco si de-aia platesc, sa am masina perfecta. Cu pensula si polish iese la o culoare nemetalizata cat de cat, la metalizate se vede ca dracu.

Elfule, n-am luat nici macar un singur flash cu xenon de 35 W si 4300 k. Cand le-am montat a fost conditie - 35 w si 4300. Diferenta fata de halogen e clara si au avantajul ca nu orbesc in trafic.

Am renuntat la ideea cu farurile negre, dat fiind ca am vazut un far de lacetti spart. Are un crom pe el de aproape un mm iar forma interioara este tare ciudata si este tare greu sa cureti cromul ala si sa vopsesti corect cu negru ca sa nu iasa o tiganie. La ideea cu lupe pe scurta/lunga si DRL in lupa actuala de lunga n-am renuntat insa.

Link to comment

Am o poza cat de cat mai de detaliu, iti poti da seama cum sunt. Le am de la Passior Automotive, au fost vreo 83 ron parca. Pe langa ce se vede in poza mai este un prelungitor ce se foloseste pentru a face presiunea si a desface capacelele mici de pe ele.

martie2009_077.jpg

Link to comment

Merci. Hitman, este practic o valva in interiorul rotii, la suprafata - dupa cum se vede in poza - fiind doar un capacel cu imbus. Mai ai in set un prelungitor si 2 capacele de rezerva pentru cazul in care pierzi vreunul. Cand faci presiunea scoti capacelul, pui prelungitorul si umfli, apoi il scoti, pui capacelul la loc si gata. Se potrivesc pe orice janta din aliaj, la tabla nu merge pentru ca zona de prindere trebuie sa fie dreapta.

Edited by Mircea
Link to comment

Bine Mircea! Se schimba mult treaba cu jantele astea. Mie imi plac si planuiam niste Dezent V Black (plus folie pe spate) dar parca ar veni bine si ENZO H :-?

Si nu mai pun folie, ca e destul contrastul cu albastrul imperial. As face economie de vreo 70 euro...

Apropo, unde ai gasit siglele alea care se potrivesc perfect?

Link to comment
Pentru astea, cu ajutorul total neprogramat al unui coleg de forum -inspector de daune- care a vazut masina la constatare, am sa ajung in cursul lunii aprilie la vopsitorie...

 

Mircea, ai mare grija unde o vopsesti...preferabil nu la reprezentante. Lasa de dorit.

Link to comment

NFS, nu numai. Gandeste-te ca nu-ti mai dispare capacelul, nu te mai poti trezi cu roata desumflata de vreun cap sec, nu mai agata cand speli. Plus aspectul. Si da, trebuie sa dai jos anvelopa ca sa le montezi, se strang cu cheia prin spate :)

Perfidus, siglele alea negre le-am gasit in Vitan, dupa ce am luat la intrebari cam 80% din gheretele cu asa ceva. Gaseam orice alta marca mai putin Chevy... Acum imi pare rau ca n-am luat 2 seturi, sa am de rezerva... Jante vezi ca sunt in continuare in promotie la janta.ro, un pic mai scump decat erau in decembrie.

Luis Speed, o s-o vopsesc cel mai probabil la Expocar Targoviste, au un vopsitor bun acolo, am vazut cateva masini scoase bine de el.

Edited by Mircea
Link to comment
NFS, nu numai. Gandeste-te ca nu-ti mai dispare capacelul, nu te mai poti trezi cu roata desumflata de vreun cap sec, nu mai agata cand speli.

Capacelul nu mi-a disparut niciodata (si oricum am de reerva), nici cu agatatul nu mi s-a parut c-ar fi fost vreo problema... iar toti care mi-au desumflat rotile pina acum, au facut-o prin desurubarea/scoaterea ventilului (am umflat-o la loc si am plecat)... acu' ar avea motiv numa' bun sa-mi taie roata. Nu, multumesc. :)

Link to comment

Mircea stiu destule cazuri de taiat cauciucuri. Mai bine le pui si capac standard sa desfaca ventilu, cu conditia sa ai compresor in portbagaj.

NFS are dreptate un cui un cutit o surubelnita se gaseste destul de repede.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...